Şimdi Ara

Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
1
Favori
9.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pilgrimage

    Forever Yeni Aveo :)

    Ah Dizel Fiyatı ve Teknik Verileride Ortaya cıksa artıkkkk bekle bekle :)

    dizellerin teknik özelliklerine buradan bakabilirsiniz.http://www.chevrolet.fr/la-gamme/nouvelle-aveo/nouvelle-aveo-5portes/equipements-et-donnees-techniques.html

    özellikle yakıt tüketimine dikkatinizi cekmek isterim
    ş.içi = 4.3 l/100km
    ş.dışı=3.4 l/100km
    karma=3.9 l/100km


    aveo donanım olarak gercekten güzel. dış tasarım ve iç tasarım olarak da beğeniyorum. yalnız gösterge kısmı bana çok itici geldi. digital gösterge sonradan takılmış navigasyon cihazı gibi duruyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mur@t_fb -- 25 Ekim 2011; 11:18:57 >




  • Teknik Verilerini biliyorumda Türkiye'de Nasıl Getircekler onu bilmiyorum.Demin Chevroleyi aradım Kasım Bası gibi satışa sunulcak diyorlar o zaman gemilerle kesin girmiştir şimdiye kadar :) :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pilgrimage

    Teknik Verilerini biliyorumda Türkiye'de Nasıl Getircekler onu bilmiyorum.Demin Chevroleyi aradım Kasım Bası gibi satışa sunulcak diyorlar o zaman gemilerle kesin girmiştir şimdiye kadar :) :)

    Camaro lar ve dizel aveolar aynı zamanda gelcek sanırım su an limana indi arabalar gerekli işlemlerin yapılıp satışa başlanması 4 5 gun sürer demişlerdi bana
  • ww sevmesemde her açıdan polo sorunsuz chevy türkiye modelleri cheri gibi kasaya aldanmamak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    ww sevmesemde her açıdan polo sorunsuz chevy türkiye modelleri cheri gibi kasaya aldanmamak lazım

    Bana göre oyle degil fakat
    Hadi oyle diyelim. Yeni aveoda bu durum tamamen yıkılıyor. Yeni aveoyu bı inceleyip test sürüsü yapın derim
  • Chevrolet'i bilmeyenler hala chery ile bir tutuyor inanamıyorum. Servisleri opelle aynıdır. Opel satan bayi aynı zamanda Chevrolet bayisidir. İçinde opel motoru vardır. Servis te aynıdır. Eski kasalar daewoo geçiş dönemi araçlardı ve evet çok güvensiz ve çürük araçlardı. O araçlar genelde bizim gibi ülkelere geldi ve yanlış bir intiba uyandırdı. Sonra bu durumun farkına varan firma güvenliği ve sağlamlığı en öne koydu ve cruze da, yeni aveo da sınıfında rekor puanla euro ncaptan ayrıldılar. Şuanki araçlar küresel olarak satılan tek üretim araçlardır. Amerikada, Avrupada neyse burda da o. Sınıfının en güvenli aracıyla biçok ülkede satılmayan çin malı güvensiz bir aracı bir tutmak nasıl bir ön yargı. Bu ön yargı nasıl yıkılır bilemiyorum. 100 yıldır otomobil üreten dünyanın en büyük markalarından birinden bahsediyoruz farkındasınız değil mi?

     Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris
     Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris
     Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris
     Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 25 Ekim 2011; 13:44:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Chevrolet'i bilmeyenler hala chery ile bir tutuyor inanamıyorum. Servisleri opelle aynıdır. Opel satan bayi aynı zamanda Chevrolet bayisidir. İçinde opel motoru vardır. Servis te aynıdır. Eski kasalar daewoo geçiş dönemi araçlardı ve evet çok güvensiz ve çürük araçlardı. O araçlar genelde bizim gibi ülkelere geldi ve yanlış bir intiba uyandırdı. Sonra bu durumun farkına varan firma güvenliği ve sağlamlığı en öne koydu ve cruze da, yeni aveo da sınıfında rekor puanla euro ncaptan ayrıldılar. Şuanki araçlar küresel olarak satılan tek üretim araçlardır. Amerikada, Avrupada neyse burda da o. Sınıfının en güvenli aracıyla biçok ülkede satılmayan çin malı güvensiz bir aracı bir tutmak nasıl bir ön yargı. Bu ön yargı nasıl yıkılır bilemiyorum. 100 yıldır otomobil üreten dünyanın en büyük markalarından birinden bahsediyoruz farkındasınız değil mi?

     Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris
     Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris
     Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris
     Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris

    resimlerdeki araçlar chevrolettir buna kimsenin itirazı yok. ama aveo ile bu araçları aynı katogeriye koymanız komik oluyor reklamlarından etkilendiniz herhalde ama en ucuz amerikan chevy 200 bin dolar sen 10 bin dolarlık aracın teknolojisiyle bunları bir tutuyorsan zaten konuşacak bir şey kalmamış

    ayrıca opelden bahsetmişsiniz hangi amerikan malında opel motoru var? (resimlerdeki araçlardan bahsediyorum) madem büyük marka neden opelin kanatları aldında? eurocap dediğin renaultun bir yan kuruluşudur çin malı araçlarda 5 yıldız almış ? benim için hava yastığı sayısının fazlalığı güvenlik anlamına gelmez, araç güzel ama asla bir amerikan chevy si olamaz bu kadar hayalci olmanız beni şaşırtıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Besiktask34 -- 25 Ekim 2011; 13:53:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Ne alman hayranı insan var ülkemde. Chevrolet'in otomobil tecrübesi çok daha eskiye dayanır. Sizinki sadece ön yargı. At arabası yapsalar alman diye alacaksınız.

    nedenmi alman çünki fantezi yapmaya ihtiyacı yok milletin biz yapamıyoruz ama dayanıklı araba yapıyorlar sen aveo sahibisin toz kondurmak istemiyorsun anladık ama corvettle bir tutuyorsunuz falan filan komik duruma düşmeyin bukadar,
  • Ben aveoyu corvette ile bir tutmuyorum. Sadece cehevroleti chery ile bir tutan zihniyete marka hakkında biraz fikir verdim. Ayrıca corvette spor bir araçtır, aveo ise b segmenti binek bir araç. Aynı motoru, aynı tasarımı yapacak değiller herhalde. Aveo ve cruze amerikadada satılıyor. B ve C segmenti araçlarıdır. Beğenmeyebilirsiniz ama saf chevrolettir. Ayrıca Chevrolet opelin değil, opel chevroletin altındadır. Opel daha ticari araç üretemeyen bir firmadır. GM'un alt markalarından biridir. Chevrolet kadar önceliği yoktur. 40lı yıllarda alınmıştır ve şimdiye kadar avrupada daha çok opele ağırlık verilmiştir. B segmenti araçtan corvette, camaro performansı bekleyen zihniyete bişey diyemem elbet. Ama camaro Amerika'da 18 küsür bin dolardan başlıyor. Vergi sistemimiz yüzünden gelemiyor malesef. Duyan da Yeni Aveo Türkiyeye özel üretilen bir araç sanacak. VW'in kalitesine veya uzun ömürlülüğüne bişey demedik. Sadece trendline 1.2 70 bg 3 silindirli araçta nasıl bir kalite donanım ve motor teknolojisi olabilir ve sırf Alman diye nasıl tercih edilebilir anlamakta zorlanıyorum. Chevrolet sanki çin malı 2 yılda dökülecek gibi konuşuyorsunuz. Renault 12 bile 30 yıldır hizmet ediyor. Teknoloji artık daha üst seviyede. Bunu anlatamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 25 Ekim 2011; 15:13:51 >










  • ]











    ]











    ]











    ]











    ]











    ]











    ]











    ]











    ][DHVideo=]




  • Şimdi boş tartışmalara, birbirinizi kırmaya falan gerek yok.

    Sadece şunu söyleyeceğim.
    Polo, üretim kalitesi anlamında öne geçebilir, ancak kullanılan malzeme kalitesinde diğerlerinden hiçbir farkı yok. Hatta yeni nesil bir araca göre içi aslında "facia" diye bile nitelendirilebilir. Bir ve iki önceki kasa Polo'ların içleri bile çok daha iyiydi.

    Yaris çok ortalama bir otomobil. "Al, yıllarca bin, yağını suyunu koy gitsin" cinsten birşey. Sorunsuzluk anlamında eminim ki ikisinin de önünde çıkacaktır.

    Aveo ise Fiyat/Donanım oranı bakımından buradaki en iyi seçenek.
    Çünkü Polo'ya verdiğiniz parayla "Boşline" alıyorsunuz.

    Polo'nun öne geçebileceği tek kısım, bence "üretim kalitesi"dir. O da kimine göre "görece" olabilir, katılmıyor olabilirsiniz, eyvallah. Kullanılan parçalar kaliteli olmayabilir ama birleşim yerleri, detaylardaki özen gibi şeyler VW'de uzun yıllardan beri mevcut ve övgü toplayan bu genelde.
    Ha diğerleri çok mu kötü, elbette ki hayır... Ancak dayanıklılık, uzun yıllar kullanım anlamında Polo biraz kendini ispatlamış bir araçtır.

    O yüzden marka fanatikliğine, bir araca laf ettirmemeye çalışmaya gerek yok.
    Alın size artıları-eksileri.

    Ben olsam burada sorunsuzluk önemli ise, geri kalan hiçbirşey önemli değilse Yaris'i, paramın karşılığını verebileceğine inanıyorsam ve biraz daha donanımlı alabiliyorsam Polo'yu, "cebimdeki paranın en iyi karşılığını verecek aracı isterim" ve "tasarım da önemli" diyorsam Aveo'yu tercih ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 25 Ekim 2011; 17:19:36 >




  • Millet bıkmayacak bu ''onlar Chevrolet değil ki, Daewoo'' muhabbetinden.Hayır Daewoo ile ne alıp veremedikleri var onu anlamıyorum.Daewoo' lar satıldıkları dönem için gayet güzel arabalardı.Halen ikinci elde 95-96 model olanları alıcı buluyor ve birçoğuda oldukça temiz ve iyi durumda.Daewoo kötü bir araç değildi ki zaten, varsın yeni Chevroletler Daewoo olsun ne olacak?
  • chevy nin tasarimi berbat resimlerde guzeldi ama canli sedanini gordum facia otesi on farlar bi garip kocaman kocaman
    burnu yere surtuyor kici kalkmis bir araba bence iclerinde en iyi polo tasarim olarak az yakma konusunda hepsi en az 8-9 lt yakacaktir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq

    chevy nin tasarimi berbat resimlerde guzeldi ama canli sedanini gordum facia otesi on farlar bi garip kocaman kocaman
    burnu yere surtuyor kici kalkmis bir araba bence iclerinde en iyi polo tasarim olarak az yakma konusunda hepsi en az 8-9 lt yakacaktir

    İşte bu yoruma saygı duyarım. Tasarım göreceli bir kavramdır. Sevebilirsiniz ya da nefret edebilirsiniz. Teknik özellikler, performans, güvenlik, donanım vs. göreceli şeyler değil.

    Birleşim yeri filan iyi güzel poloda ama aveonun kabin kısmında birleşim yeri dahi yok. Yekpare çelikten üretiliyor. Uzun ömürlü derken 35-40 yıl aynı aracı kullanmayı düşünüyorsanız bişey diyemem. ama şuan üretilen hiçbir araç 15 yıldan önce dökülmez, çürümez. Örnek malezya malı protonlar, kore malı daewoolar.... Polo biraz daha iyi malzeme kalitesi, daha iyi donanım, daha güçlü motor, daha uygun fiyat sunsaydı zaten gıkımızı çıkarmazdık. Aynı fiyata aynı donanımı benzer performansta motoru sunsalar ben de polo seçerdim (bagaj ihtiyacım yoksa). Ama ben şuanki durumu değerlendiriyorum. Trendline polo 1.2 3 silindir motorla o parayı haketmiyor. Dacia bile 1.2 motorda 75 BG motor sunuyor.
     Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris Araç tercihi yeni aveo-polo-yeni yaris



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 25 Ekim 2011; 19:24:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq

    chevy nin tasarimi berbat resimlerde guzeldi ama canli sedanini gordum facia otesi on farlar bi garip kocaman kocaman
    burnu yere surtuyor kici kalkmis bir araba bence iclerinde en iyi polo tasarim olarak az yakma konusunda hepsi en az 8-9 lt yakacaktir

    İşte bu yoruma saygı duyarım. Tasarım göreceli bir kavramdır. Sevebilirsiniz ya da nefret edebilirsiniz. Teknik özellikler, performans, güvenlik, donanım vs. göreceli şeyler değil.

    Birleşim yeri filan iyi güzel poloda ama aveonun kabin kısmında birleşim yeri dahi yok. Yekpare çelikten üretiliyor. Uzun ömürlü derken 35-40 yıl aynı aracı kullanmayı düşünüyorsanız bişey diyemem. ama şuan üretilen hiçbir araç 15 yıldan önce dökülmez, çürümez. Örnek malezya malı protonlar, kore malı daewoolar.... Polo biraz daha iyi malzeme kalitesi, daha iyi donanım, daha güçlü motor, daha uygun fiyat sunsaydı zaten gıkımızı çıkarmazdık. Aynı fiyata aynı donanımı benzer performansta motoru sunsalar ben de polo seçerdim (bagaj ihtiyacım yoksa). Ama ben şuanki durumu değerlendiriyorum. Trendline polo 1.2 3 silindir motorla o parayı haketmiyor. Dacia bile 1.2 motorda 75 BG motor sunuyor.

    3 silindir oldugunu yeni ogrendim o zaman yarisi alma gitmez hemde ic tasarimi berbat
    yine aveo kaldi seceneklerde
    aslinda bi kia'nin sitesine girin yeni rio ve picanto modellerini inceleyin 1.2 85bg motorlari var fiyat olarak 33-34 arasi geziyor
    2 el dusunseniz benzinli auris diyecektim ama 0 demissiniz zamaninda yeni kasa auris 1.33 ler 33e veriliyordu simdi 37 olmuslar




  • Ben POlo alır 4 tane çelik jant takar binerdim şahsen , Polo kasasını beğeniyorum , aveo da güsel oda tercih edilebilir ama 5 sene sonra satarken boşline da olsa aveo dan fazla para edecektir.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Ben aveoyu corvette ile bir tutmuyorum. Sadece cehevroleti chery ile bir tutan zihniyete marka hakkında biraz fikir verdim. Ayrıca corvette spor bir araçtır, aveo ise b segmenti binek bir araç. Aynı motoru, aynı tasarımı yapacak değiller herhalde. Aveo ve cruze amerikadada satılıyor. B ve C segmenti araçlarıdır. Beğenmeyebilirsiniz ama saf chevrolettir. Ayrıca Chevrolet opelin değil, opel chevroletin altındadır. Opel daha ticari araç üretemeyen bir firmadır. GM'un alt markalarından biridir. Chevrolet kadar önceliği yoktur. 40lı yıllarda alınmıştır ve şimdiye kadar avrupada daha çok opele ağırlık verilmiştir. B segmenti araçtan corvette, camaro performansı bekleyen zihniyete bişey diyemem elbet. Ama camaro Amerika'da 18 küsür bin dolardan başlıyor. Vergi sistemimiz yüzünden gelemiyor malesef. Duyan da Yeni Aveo Türkiyeye özel üretilen bir araç sanacak. VW'in kalitesine veya uzun ömürlülüğüne bişey demedik. Sadece trendline 1.2 70 bg 3 silindirli araçta nasıl bir kalite donanım ve motor teknolojisi olabilir ve sırf Alman diye nasıl tercih edilebilir anlamakta zorlanıyorum. Chevrolet sanki çin malı 2 yılda dökülecek gibi konuşuyorsunuz. Renault 12 bile 30 yıldır hizmet ediyor. Teknoloji artık daha üst seviyede. Bunu anlatamıyorum.

    yok iki yıl içinde dökülür demiyorum ama alt yapısı hala asya menşei bu araçların kötü araçmı yapıyorlar hayır, ama bu neye benziyor porshe nin 10 bin dolarlık araba yapıp milletin buna binip ben porshe biniyorum mercedes neymiş demesine benziyor, içinde kullanılan malzeme itibari ile bir süre sonra bütün plastiklerden ses gelmeye başlıyor ve sonu gelmez sorunlar çıkıyor her aracında değil ama geneli öyle ww sahibi değilim satış politikasından nefret ederim ama adamlar sağlam araba yapıyor full aveo almak mantıklı olsada ilerisi için tamtakır line polo almak bana cazip geliyor, sanada yeni aveo geliyor nede desek fikirler değişmeyecek çünki sen aveo kullanıyorsun




  • Yo ben kullandığım için demiyorum. Alırken çok araştırdım. O yüzden yorum yapıyorum. Alt yapı konusuna katılmıyorum. Çünkü chevrolet fabrikayı kendi üretim standartlarında revize etti. Yani amerikada nasıl üretiliyorsa orda da öyle. Çünkü artık chevrolet ve ford tüm dünyada aynı modeli üretme kararı aldılar. O yüzden kalite korkunuz olmasın. Ben asla VW kalitesiz çürük veya kötü demedim, demem de. Dediğim gibi eşit donanım, benzer motor ve benzer fiyat olsa VW seçerdim. Tasarım göreceli ikisini de seviyorum. Hatta aracımın arka tarafını hiç beğenmiyorum. Ama bana sedan lazımdı. Bagaj çok lazım oluyor. Protonlar, daewoolar bile tıkır tıkır işliyorlar hala. Artık üretim standardı belli bir seviyeye geldi. Lazer kaynak ve sonrası mümkün olduğunca yek pare üretimler, hafif alaşımlı çelikler vs. Ben aveoya binip corvette sürüyorum demiyorum elbette. Ama bomboş içi sert plastik (aveo gibi) kaplı bir araca binip te ben passatı üreten firmanın aracına biniyorum da dememek gerek. 2-3 yıl binip satacağım aveonun şimdilik piyasası yok denirse amenna derim. Ama ben uzun süre bineceğim deniyorsa bakımları aksatılmadıkça kolay kolay tatalar bile yolda bırakmıyor merak etmeyin. Ben o lazer kaynak tüm VW modellerinde var mı bilmiyorum ama gövde kaynakları kaza dışında oynamaz, oynayamaz. Kaza sırasındaki deformasyonlarda gerek firma, gerekse tarafsız güvenlik testleriyle belirleniyor. VW almazsam arabam dökülür, almanlardan başkası araba üretemez gibi bir intiba var son yıllarda ülkemde ve buna çok bozuluyorum. VW kuran adamlar daha ortada yokken chevrolet, renault araba üretiyorlardı. Dacia solenzalar, tata indigolar, hatta suzuki marutiler hala yollarda. Hiçbirinin gövdesi bi yerinden ayrılmıyor. 77 model renault 12 kullandım, 90 model lada samara kullandım. İnanın bakımsız 30 yıl çalışan bir araç, ne şartlarda kullanılıyor ama taş gibi ne ses var ne bişey. Hala özlerim 77 TS aracımı. Motor sporlarında renault, ford, honda, chevrolet gibi firmaların çok büyük tecrübeleri var. Audi vs.'yi alana kadar VW'in pek böyle bir ilgisi de yoktu. Halada özellikle Alman pist yarışları dışında ralli, formula, nascar gibi üst düzey tecrübeleri yok. Yedek parça ve bakım maliyetlerini filan da hesaba katmak gerek. 2002 model passatın tüm eksoz sistemini serviste 14 milyara değişiyorlardı yanlış hatırlamıyorsam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 26 Ekim 2011; 9:35:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Arkadaşlar gibi düşünenler yüzünden en az değeri tosba kaybeder ama boşunu zor satarsınız. İlerde ESP yan hava yastığı gibi şeyler standart olacak. Nasılki artık abs, klima olmayan araç pek gitmiyorsa öyle olacak. Önce karar vermeniz lazım. Yatırım için mi alıyorsunuz, uzun süre sorunsuz ve güvenle binmek için mi. Hem vw, hem yaris motoru çok zayıf. 2. el alırken genelde en dolusu tercih edilir. Sevdiğiniz ve mantığınıza uygun aracı tercih edin bence.

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/23545/0/1/adana-da-kamyon-otomobilin-uzerine-cikti.aspx

    farkı gerçek hayatta bazen zorla öğreniyor insan bilgine sunulur.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.