|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Aracın tabiatı öyle olduğu için :) Hangi b segment araca binerseniz binin bu böyle olacaktır.
|
|
Düşük bir ihtimal ama bazı arabalar transfer edilirken amortisorlere takoz takılıyor ve bunlar teslimat öncesi araçta monte unutabiliyor, isterseniz bi arabayı o anlamda kontrol ettirin ya da edin. i20'yi bilmem ama araba B segmenti diye her çukuru hissedeceksiniz diye bir şey yok. Kendim pejo 208 sahibiyim, Leon'dan sonra çok iyi gelmişti süspansiyon sistemi şehir içi kullanım için. |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
13
|
|
hava bastığınız makinenin ayarı psi yerine bar da kalmadı değil mi? doğru havayı bastığınızdan eminseniz aracınızın sunduğu konfor o kadar demektir. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
yere yakın araçların güzelliği de o ne olursa olsun hissetmeniz değil mi hocam, kaldı ki bu araç maalesef ki kullanıcıya çok şey vaad etmieyen modelde, yine de anormal bi durum hissediyorsanız satıcıyla iletişime geçip netleştirin |
|
_____________________________
|
|
Düşük bir ihtimal ama bazı arabalar transfer edilirken amortisorlere takoz takılıyor ve bunlar teslimat öncesi araçta monte unutabiliyor, isterseniz bi arabayı o anlamda kontrol ettirin ya da edin. i20'yi bilmem ama araba B segmenti diye her çukuru hissedeceksiniz diye bir şey yok. Kendim pejo 208 sahibiyim, Leon'dan sonra çok iyi gelmişti süspansiyon sistemi şehir içi kullanım için. |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
B segmentte çok konforlu denebilecek bir araç yok hocam kafanıza takmayın bu araçlar bu kadar oluyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 30 Haziran 2024; 20:33:12 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bmw 1 serisi, Mercedes A serisi, eskinin Corsa'sı, Polo hep bambaşka araçlardı. Bunlara b buçuk denebilir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Avrupa pazarı için i20 ve i30 farklı bir şey mi yaptılar bilmiyorum am benim bindiğim Kia'lar yumuşak süspansiyonluydu, hatta bazıları Amerikan arabası gibiydi. Ek olarak düşük hızlarda A ve B segmentler daha yumuşak olurlar çünkü bu sınıf Avrupa pazarında ihtiyarların gözdesidir. Aynı yolda, aynı şartlarda 500L 500'den daha çok sarsıyor mesela. C, D sınıfı ise görece serttir çünkü karavan turizmi yaygın. SUV'ler zaten rüzgarda devrilmesin diye terazi kolları daha sert oluyor, onların da ucuz olanları asitmetrik engelde sarsar. Araba değil, süspansiyon yüksek olursa konfor alırsınız. Alçak araba yüksek süspansiyon en iyi konforu verir. Yani, yorumların geneline katılmıyorum, hem de hiç. Bir arkadaşın yazdığı gibi süspansiyon takozlarına bakın. Traktör gibi olması normal değil. Transfer sırasında dorsede ve gemide hoplamasınlar diye yaylara 'spacer' takıyorlar, bayiler teslimattan önce çıkarmayı unutuyor bazen. |
|
_____________________________
in vino veritas *
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
B sınıfı ve 17 jantlı ise çok normal. 16 jantlar bile sert sayılır. 15 jantla birlikte biraz yumuşuyor. Bende Clio 4 17 jant paketli mevcut. Kışlıklarım 15 jant. Kışlıkları takınca lastik yanağı arttığı için araç yumuşuyor. Yazlık 205 45 R17, kışlık 185 65 R15. |
_____________________________
![]() Fractal Design Define C | Ryzen 5 5600X | Dark Freezer X120 | G.Skill Flare X 3200Mhz CL14 @ 3800Mhz CL16 | MSI B550M Mortar Max Wifi | SanDisk Ultra M.2 1TB NVMe | Corsair RM650X AORUS RTX 3060Ti ELITE 8GB
|
|
Yeni İ20'ye binmedim ama eski ilk İ20'ler hakikatten çok kötüydü ya.. hop hop zıp zıp yol da tutmaz, güven vermez seker durur. her B sınıf aynı diye bir şey söz konusu bile değil. Fiesta'nın kısa küt darbe yumuşatması kat be kat daha iyidir. Polo'da konforlu araç, 208'de iyidir, doğru jant-lastik ölçüleri olmalı sadece. Mesela Swift 1.2'de bana epey kötü gelmişti, çatır çutur ufak yol kusurlarına vurarak gidiyor hep araç.. B sınıfları farklı farklı kendi içinde. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuperVeloceJota -- 30 Haziran 2024; 23:39:20 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Son kullanıcı yorumları da sizin ki gibi maalesef, Hyundai bayon i20 vs bu şekilde. 195 65 15 Toyota Corolla 2019 model kullanıyorum, pamuk gibi dokunuşları var , kasisler tümsekler ne kadar sert olsa da hiç yormuyor. Doğrudan araçla-lastikle ilgili maalesef. Lastik yanak genişliğini artırmayı deneyebilirsiniz, ciddi fark olacağından şüpheniz olmasın. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
imza yok
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Permanentconquer -- 1 Temmuz 2024; 21:0:33 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 1 Temmuz 2024; 21:14:14 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Katılıyorum, b sınıfı diye kestirip atmamak lazım. Polo bu konuda en iyisidir, bunda jantların 15 inc olmasının da etkisi büyük. Ardından 17 inc 208 gt ye binersen doğal olarak daha kötü hissettirir. 16 inc ile corsa da fena iş çıkarmıyor açıkçası. Öncesinde swift vardı, çok sert bir araçtı ve sönümlemesi kötüydü < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|