< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Power -- 14 Kasım 2011; 22:37:59 > |
|
_____________________________
2013 Volkswagen POLO 1.6 TDI MAN. Comfortline Reflesk Gümüş
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


Bir cuma akşamı babam sürpriz yapıp arabayı getirmişti.
) anlaştık adamlarla. Hafta içi babam arabayı göstermek için adamlarla
Sonra araçtan soğumaya başladık. O sırada da şuan benim kullanmakta olduğum
5-6 ay kadar kullandık güzel bir karla sattık. Babam gene Getz'le gidip geliyordu.
Kamyonların arasında gittim. Az selektör yemedim. 90-100km hızlarda bile
200 HP güç vardı altımda
Babamı bu sefer İnsignia bakmasını söyledim.












