< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
--
|
|
_____________________________
![]() |
|
_____________________________
Fiat 500 3K 1.2 Pop Rock Siyahı
Ssangyong XLV 1.6 AT Diesel LACİ |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
ZORU HEMEN BAŞARIRIZ, İMKANSIZ BİRAZ ZAMAN ALIR.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
- Söylesene, hepsini öldürmen şart mıydı? Ben sana sadece korkut demiştim.
+ Insanlar ölürken çok korkuyorlar. |
|
_____________________________
Fiat 500 L 1.3 mj rockstar
Chery kimo 1.3 lusso |
|
_____________________________
Geçen dünyaya indik, adamın biri bir şey uzattı. Bi çektik baba,kafa jupiter. Xiaomi Mi5 Citroën C5
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
her şeyin başı sağlık
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
İŞ ADAMI
|
8 senedir kullandığım mitsubishi asx için yorumlarım; eksilerinden başlayayım; - çok ses alıyor. yol sesi özellikle. rüzgar sesi yalıtımı fena değil ama yol sesi yalıtımı cidden sıkıntı. - trim sesi çok fazla maalesef. km yükseldikçe daha da arttı. ben alışkınım artık. ayrıca yan camlardan da yarım açıkken tıkırdama sesleri geliyor, takozları sıkmam lazım. - vites topuzu derisi rezalet. direksiyon derisi eh işte (makyajsız kasada o da rezaletti ama makyajla düzelttiler) - sürücü koltuğu derisi çok kötü. maalesef minder kısmında yırtık var. yamadım geçtim. diğer koltuklar sağlam neyse ki. - egzoz sisteminde ciddi bir korozyon var. 150 bin km 2012 model araba. bu kadar korozyon bu yaşta arabada normal olabilir ama. - yedek parçası emsallerine göre pahalı sayılır. ve bazı parçalarını öyle hemen bulamazsın. yerli arabalar ya da piyasada tutulan arabalar gibi değil. yetkili servisinde mevcut ya da internette mevcut ama bir egea'nın en kıl parçasını bile maksimum 2 günde bulursun asx'in belki 2 haftada. örneğin benim araba cam tavan, allah korusun kırıldı diyelim. ya internetten çıkmasını alıcam (var neyse ki) ya da yetkili servisten alıcam ama muhtemelen japonya'dan gelecek o da bir ayı bile bulur belki uzar bile. neyse ki hayati parçaları hemen bulabiliyorum hayati olmayan parçaları da sağlam, öyle hemen bozulacak tarzda değil. - tutulmadığı için piyasası iyi değil. aslında çok iyi bir araba ama dediğim gibi tutmamış bir araba. bu arabayı alıp satmak için değil binmek için alacaksın. ben mesela 8 senedir biniyorum. benim için önemli değil ama al satçı adama yaramaz ciddi zarar ettirir hele bu ekonomide. ama binmek için alan memnun kalacaktır. artılarına gelirsem; + yakıtı gerçekten az. ben lpg takmaya bile gerek duymadım. + triger zincirli. 300 - 400 bin km yapıp hala triger değiştirmeyen asx'ler biliyorum. + bakımları oldukça basit. eli anahtar tutan biri 15 bin bakımını rahatlıkla kendisi yapabilir. + yol tutuşu iyi. frenleri iyi. + tasarımı göreceli tabi ama özellikle ön tasarımı çok şık. hormonlu evo :) +soğutma ve ısıtma sistemi muazzam. yazı kışa çevirir kışı da yaza. şu an havalar cidden soğuk ve arabanın içerisi yola çıktıktan maksimum 5 dakika sonra meşhur çorum kaloriferi gibi :) . mitsubishi aynı zamanda klima markası olduğu için fazla söze gerek yok. + içindeyken güvende hissettiriyor. yüksek hızlarda yola iyi oturuyor. +yaşına rağmen donanımı oldukça iyi. çalışmayan hiç bir aksamı yok. 150 bin km'de 2012 model bu araç. + amortisörleri orta sertlikte. konforlu bir yolculuk vaad ediyor. + geniş iç hacim. rahat ve ferah diyebilirim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 14 Ocak 2025; 21:27:40 > |
_____________________________
Labor omnia vincit. Çalışınca her şey olur...
|
2014 Toyota Auris Advance donanım CVT otomatik. En kötü yanı farları. A y d ı n l a t m ı y o r....... Dünya para verip Amerikan LED aldım yine olmadı, yine olmadı. Mercekli far. Merceği mi çok kalın yaptılar, ne yaptılar bilmiyorum. Bunu planlayan gerzek Japon mühendisi Türkiye'nin ara yollarında bir de yağmurlu havada geceleyin oturtacaksın o koltuğa, yoldan çıkarsa vereceksin kutup ayılarına bahtı açılsın diye.... Kapı içi kumaş döşemelerin altında nasıl bir dolgu malzemesi varsa, beyaz beyaz kumaşa bastırdıkça yüzeye çıkıyor. Koltuk kumaş temizleyici ve mikrofiber bez ile kolayca siliniyor ama işte... Keza koltuk döşemeleri aşırı leke tutuyor. Yine koltuk kumaş temizleyici ve mikrofiber silme işi... Ayda bir kez kapı içleri ve koltukları silmek lazım geliyor. Dışarıda iç dış 500 TL alıp bu işi yapmayan yıkamacılara pışık yapıp siz girişiyorsunuz. Ha bu işin çözümü 10.500 TL bayılıp "Otom" marka araca özel koltuk kılıfı diken işletmeden bir tane sipariş etmek ama şimdilik öteliyoruz işte ekonomi malum. Hem belki tam elektrikliye geçeriz. Klasik Japon işi biraz fazla yol gürültüsü alıyor içeri. Yol bilgisayarında anlık yakıt tüketimini göremiyorsun. Sıfırladıktan sonraki ortalama tüketimi veriyor. Multimedya'da gömülü Navigasyon yok. Cep telefonuna mahkum kalıyoruz. Servisler deli paraya navigasyon kiti takıyormuş ama onun yarı parasına en kalitelisinden Android multimedya alıp taktırmak daha mantıklı olur. Olumlu yanlarını ise say say bitmez. 10 senedir kilometre bakımı hariç bir kez akü değiştirdim. 7 yıldır LPG ile kullanıyorum hiç bir sorun çıkarmadı. |
_____________________________
|
Lada Vega 1.5 8V Artılar Parçaları ucuz, periyodik bakımlar yetkili servsite 2000 TL tutuyor. Motoru 1.5 78 PS, iyi gidiyor, 320 binde olmasına rağmen. Yakıtı iyi, 27 litre LPG ile full şehir içi 220 km yol yapıyor araçta sıralı sistem yok. İçi yayla gibi geniş. Göğüs yumuşak plastik, kapılarda tam boy kumaş panel var, tavanda 3 tane tutamak, ön-arka tavan lambası, arka kol dayama ve bagaja ulaşma, kaput hidroliği, kaput halısı var. Eksiler Arka davlumbazlar plastik olarak yok, sac kısımları çürütüyor Fren servosu ve boğaz kelebeği arada bozulur Trim sesleri gelir |
_____________________________
|
Muhteşem bir araç bence. Bunun övülecek yanı yoksa dünyada övülmeye değer araç yoktur. |
_____________________________
|
japon arabaları basit ve sorunsuzdur bu felsefe ile bende bir corolla cross aldım alıp kısmetse uzun soluklu binmek için. |
_____________________________
|
Volkswagen Transporter (2016) -Bence bu arabayı alacaksın her boka yarıyor. Hem gidiyor hem yer çok. Mükemmel. Arkaya yatak matak at. Otomatik hem harika. 2 motor dizel. Hala özlem duyuyoruz rahatlığına :)) Tabi ilkeldi içi, ısıtma vs yoook. Hyundai Tucson 2020 N-Line (+): -N Line'a özel siyah jantlar için bile düşülür. Mükemmel detay hele beyaz arabaysa (bizim öyleydi) -Koltuklar alkantra (deri+kumaş) harika bir his. Deri sevenleri anlamıyorum. Arabada deri varsa premium diyorlar. Halbuki konfor ve rahatlık kumaş koltukta bence. Çok güzel bir şey. -Dizel olduğu için tabi yakıtı çok iyiydi. 750-800km kullanıma göre gidiyordu tek depo. Cidden bir araba minimum 700-800 gitmeli tek depo. (Elektrikli araç ise en az 600 olmalı ) -Sunroof'u sonuna kadar açılan nadir araçlardan herhalde. 2 kişi çıkıyorduk :)))) (yeni kasalarda yarım açılıyor) -Dümdüz sadece hız sabitleyici var. Keşke adaptifi de olaydı xD (-): -4x2 olduğu için patinaja düşüyordu arada tekerlere de bağlı olarak tabi. -Direksiyon ısıtma yoktu, ama koltuk vardı. Kışın yeminlen direksiyonu ellerken ellerim katılaşıyordu :)))) Hyundai Tucson 2024 N-Line (2021 kasa) (+): -Adamlar 2021'de direksiyon ısıtma, koltuk ısıtma+soğutma, arka koltuk ısıtma, 360 kamera gibi özellikleri artık standart seviyesine indirmeye başlamışlardı. Halbuki bunlar çok üst seviye araçlarda oluyor genelde. Standartlaşması çok iyi oldu. Ben milyonlarca TL verip kışın titreyerek direksiyonu tutuyorsam banane o arabadan. 200 basmasın bir yerde kalmasın ama götümü elimi ısıtsın :))) -Jantlar siyah olmasa da 2020'deki gibi "Kar tanesi" görselliğinde çok güzel bir jant. -4x4 akıllı olsa da patinaj sorunu hiç yok. -Hız sabitleyicinin her türlüsü var , sıkışık trafikte bırakıyorsun abi kendi mesafeyi ayarlıyor. bu rahatlık bambaşka. -Cidden subwoofer çok şey değiştiriyor. Ses sisteminin zevki bambaşka. Tiz seven biri değilim, bass ağırlıklıyım. Harika. (-): -Sunroof yarım açılıyor :'))) -Kablosuz carplay yokkkk :'(( (bu hala üzen konulardan ama 2liralık cihazlarla halledilir, kablo yetiyor doğrusu) -Benzin olunca işte 580-650km arası yakıyor ECO kullanımına bağlı. Üzüyor bazen :)) -Yani çok aşırı premium bir araba sürmediğim için karşılaştırma yapamam ama yol mu rüzgar mı artık ayırt edemesem de biraz ses alıyor doğrusu. Aile arabası sakin kullanıcı olduğum için dengesiz tecrübelerim yok. Sakin konforlu sürüşleri tercih ediyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MordSithh -- 26 Ocak 2025; 20:44:30 > |
_____________________________
Ekran Kartı: MSI RTX 4080 SUPER 16G GAMING X SLIM
İşlemci:Ryzen 7 7800X3D Anakart:MAG B650 TOMAHAWK WIFI Ram:GSKILL 64GB TRIDENT Z5 NEO RGB DDR5 6000mhz Sıvı Soğutma:DeepCool LD360 Nvme M.2 SSD:Samsung 2TB 990 PRO SATA SSD:Crucial BX500 PSU:MSI MPG A850G Kasa:LIAN LI Lancool 216 Monitör:PG278Q VR:HP Reverb G2 / Index Controllers |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 26 Ocak 2025; 21:18:55 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |