Şimdi Ara

Arabanı Eleştirebilir misin? (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
793
Cevap
33
Favori
28.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1,6 lık bulabileceğiniz en full linea



    En dolusu bile olsa insanlarda ki linea ya para verilir mi abi tepkisi.



    Yağmur sensörü bazen bir kaç damla için kuru kuruya çalışırken bazende görüş kör olana kadar beklemesi.



    Kapılarda fitil olmaması. Bu da tok kapı sesi eksikliğine neden oluyor.



    Soğukken 1. Vites geçişlerinin baya zor olması. Bir gün vites kolu elimde kalacak.



    Debriyaj fazla sert.



    Orta kol dayama konumu çok kullanışlı ve dinlenmeye faydalı fakat el firenine engel oluyor. Alışıyorsunuz ama yeni birisi binince el firenini indirirken bocalıyor.



    Sıklıkla pejo 301 kullanan arkadaşım linea 1,6 bile olsa bi pojo 301 gibi atak değil diyor. Halbu ki kapıştırdık rampada kalkıştan itibaren fark attım. Buna rağmen kullandığında ne dersen de bir hantallık var diyor. Bu bence vites oranları ile alakalı. 6 vites olduğundan 1.vites hantal hissettiriyor olabilir.



    Yakıt şu anda 27 km ile 7,1 litre. Millet c hatta d sınıfı sedanlar ile şehir içi 5,5 lt yazıyor. Nasıl oluyor anlamadım.

    Yani bu durumda çok yakıyor.



    Uzaktan kumanda bagajı açıyor ama kapak kalkmıyor. Sadece kilitten kurtuluyor.



    Alırken aynı model boş focus yerine en dolu linea almayı tercih ettim. Hem de 5bin tl daha az verdim. Şimdilik memnunum.




  • Renault Clio 1.5 Dci Edc



    İyi yanları:

    -Motoru ve şanzımanı beni şuan için tatmin ediyor.

    -Az yakıyor eco seçeneği de var. Bir depoyla 1000 kilometre sıkıştırmadan gidiliyor.

    -En dolu donanım yani icon da dokunmatik ekranı bulunuyor ben bu olayı çok seviyorum.

    -Dokunmatik ekrandan navigasyona bağlanıp gidebileceğim yerleride kolaylıkla bulabiliyorum.

    -Bagajı benim için yeterli. Kaç litredir bilmiyorum.





    Kötü yanları:

    -Esp yok kuru zeminden ıslak zemine geçince araba elinin altından kayıp gidiyor.

    -Aracın arka tarafı aşırı dar arka koltuklara 3 kişi zor oturuyor. Tabi cüsseniz küçük ise sorun olmaz.

    -Aşırı derecede piano black denen şeyden mevcut kendi aracımda. Toz topluyor beni de rahatsız ediyor o yüzden.

    -Aracın iç kapı döşemeleri her neyse siz anlayın işte plastik çok rahatsız edici. Vurunca içi boş ses geliyor.

    -2013 çıkışlı aracımda gösterge panelinde metalik renkler mevcut ve güneş gelirse parlıyor ve rahatsız ediyor gözü.

    -Aracın çok az saklama bölmesi az kapılarda ve ön konsolda.

    -120yi geçtikten sonra araba yavaştan tepkimeler veriyor. Direksiyon sertleşiyor,titremeler başlıyor aracın sağından solundan sesler geliyor.

    -Süspansiyon aşırı kötü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -epica-

    Nissan Almera N16

    - Uzun dişli oranları ve bu sebepten alt devirlerde hissizlik.

    - at organı uzunluğunda vites kolu

    - aşırı gevşek vites geçişleri

    - parça bulma zorluğu

    - aşırı ince direksiyon airbag kapağı ( nissan logolu kısım çoğu almerada çatlak)

    - sert direksiyon

    - sert amortisorler (gerçi yol tutuşu mükemmel)

    - tüm japon lar gibi ses yalıtımı özürlü olması.

    Bunlar dışında arabamdan çok memnunum

    Benim araba 3.000 devirden sonra istahlanmaya başlıyor. Sizde de var mı o durum? Hatta motor sesi 3000-3200 arası biraz farklı. Hani nasıl diyeyim böyle motor afedersiniz balgam attıktan sonra koşmaya başlıyor gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç 98 passat 1.8t
    Araç su bazlı boya olarak yapıldığından boya atması veya güneş yangı alması ile meşhur kapalı garaj yoksa iflah olmazsın.
    Araç gece görüşü sıkıntılı aydınlatması bu araca yetersiz hatta yok denecek kadar düşük. Önünü zor görürsün bu araç ile hızlı mi hızlı.
    Turbo arızası sık verir b5.5 lere göre.
    Çok sık denge deposu deforme olur.
    Hava filtre yeri sıkıntılı yerde zor söker takarsın
    Ön düzen çabuk bozulur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yanlızyanlız -- 19 Aralık 2016; 19:25:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra J 2015 1.6CDTI 136hp

    Eksikleri
    Renginden dolayı çabuk kirleniyor ve çizik ve lekeler hemen belli oluyor.
    Şehir içinde muadillerine göre fazla yakması(Ağırlık ve yüksek beygir)
    Şehir içi kullanımda sık sık DPF uyarısı
    Soğukken 2. vites zor geçiyor.
    Arka diz mesafesi biraz dar.
    Arkada Kol dayama ve havalandırma yok.
    Dokunmatik ekran yok.
    Yumuşak direksiyon. Uzun yolda yüksek hızda ve viraj alırken dezavantaj
    Başkada göze batan eleştirdiğim birşeyi yok.

    Artıları
    Güçlü motor
    Sağlam kaporta
    Arka bağımsız süspansiyon
    Ağır gövdeyle güzel yol tutuş
    Dolu donanım.
    Sessiz motor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhand28 -- 19 Aralık 2016; 19:43:8 >
  • Golf 6 1.4 TSI 160 hp



    Olumsuzlar:



    Süspansiyonlar çok gürültülü çalışıyor. Çalışma aralığı dar.



    225 taban lastiklere ragmen dsg ve cift besleme yüzünden kalkışlarda çok kolay pati çekiyor



    Kickdown yaptığım anda espnin devreye girip göstergeleri panayıra çevirmesi çok muhtemel



    Dsg dur kalklarda kararsız kalabiliyor ve kalkışlarda kabini sallayacak derecede titreme yapıyor



    Yakıt içiyor resmen. Ortalama şehiriçi arada gazlamayla birlikte 10 küsür lt.



    Vites topuzu tam bir tasarım hatası. O kadar büyük ki küllüğe uzanırken adamın eli takılıyor.



    Multimedya sistemi cok yavas calisiyor. Bluetooth yok.



    Olumlular:



    Full + full donanim. Adaptif bi-xenon, koltuk isitma, yagmur far sensoru, cruise, ambiyans aydinlatma, alcantara koltuk, sunroof, 17" jant vs



    Cok iyi yol tutuyor. Limitleri yuksek. Kafadan kaymaya basladiginda cok kolay toparlanabiliyor.



    Motor tam anlamiyla muhendislik harikasi. Ara hizlanmalar cok iyi. Devirlenme istegi cok yuksek.



    Sanziman tepkisi cok iyi. Akilli ve hissettirmeden calisiyor. Kalkis icin gecerli degil bu dedigim.



    Malzeme kalitesi yuksek. Yumusak plastik kullanilmis cogu yerde. Trim sesi yok.



    Arka diz ve bas mesafesi cok iyi. Oturus pozisyonu cok rahat.



    Sollama gibi riskli hareketlerde asiri ozguven veriyor




  • 1992 Tofaş Şahin

    Tamamen stock durumda.

    -Gaza Basınca gitmiyor.) Motor sesi kabine fazlasıyla geliyor. Bu yüzden ben hızdan korkuyorum ama o adrenalini yaşamak istiyorum diyenler için biçilmiş kaftan, ses var, hız yok doğal olarak riskte yok :) )

    -Frene basınca durmuyor.

    -Virajlar zaten hak getire, 100 den hızlı girmeye korkuyorum virajlara.

    -Araçtaki tek güvenlik önlemi emniyet kemeri ve ruhsatlıkta bulunan dua.

    -Malzeme kalitesinin tartışmaya gerek yok sanırım :D son derece kaliteli plastik zaman içerisinde aracın durumuna göre çatlıyor ve araca uyum sağlıyor.

    -Amortisörler mükemmel. Özellikle arabada sürekli ağlayan bir bebek varsa. Saçma sapan çalışan amortisör sistemi sayesinde sürekli sallanarak bir yolculuk geçiriyorsunuz.

    -Motor sesi, yol sesi, rüzgar sesi düşünülenin aksine çok daha kötü :D 100 den sonra araba içerisinde arka koltukta oturanla anlaşmak için bağırmak gerekiyor.

    -Yakıt konusunda tatmin edici. 1 lt gaz ile ortalama 12 km yol yapıyor.

    -işçiliği çok ucuz. Ustayı zorlamıyor. ki aracı üretirkende pek zorlanmadıklarını düşünüyorum.

    -Kalorifer sistemini yeni nesil araçlarda bulamazsınız. Sabah işe gitmeden önce yemeğinizi alüminyum folyoya sarın ( mesela tavuk göğsü ) alt taraftan kalorifer önüne yerleştirin. Aracınız ısındıgında kaloriferi sıcak konumda 1. kademede 10 km boyunca çalıştırın daha sona yemeğiniz hazır. Kestanede pişirmek münkün ( Kestane için tavsiye edilen min km 30 km dir )

    -Sıralı sistem olmadığı için uzun süre gazda çalışmışsa benzine almanız bir hayli zor. Gerçi almayada gerek yok. Gazdada aynı benzindede.Boşuna fazla yakıt harcamayın. Ama depo çürümesin diye çeyrek depo bulundurun.Aslında oda olmayabilir çeyrek depo benzin parasına depoyu komple yenilemek mümkün.

    Daha yazacak çok şey varda gerek yok diye düşünüyorum zaten herkes biliyor

    Bu arada ani fren yapmanız gerekiyorsa lütfen önce aynaya bakın eğer bir tofaş varsa o frene basmayın. Duramıyoruz sonra tutanak filan uğraş dur

    Sonuç olarak bu aracı tavsiye ediyor muyum ?

    Gönül rahatlıgıyla söyleyebilirim ki KESİNLİKLE HAYIR !

    Ha mecbursanız binmeye ( benim gibi ) o gaza basmayın abi basmayın. O yanındaki fren pedalı var ya hani, ha işte o bir işe yaramıyor, bunu bilerek baz gaza en azından.




  • Elestiririm hemde cok fena yerden yere bile vururum.



    Toyota Auris 1.33 2012



    -Bildiginiz kağnı gibi bir motoru var. Hissiz, hissiyatsiz bir motor. Rampada hizinizi alamadiysaniz yandiniz. 5 le girdiginiz rampayi 3 yada 2 ile bitirmeniz muhtemel.



    -Motor sesi o kadar ince ve tiz ki resmen rahatsız ediyor. Yeter artik der gibi.



    -110 km hizdan sonra ruzgar sesi mevcut.



    -Berbat vites aralıkları var aracin. 6 vites koymuşlar ama ne akla hizmet cozemedim. 6. Vites 110 km ile giderken arac 2800-2900 civarinda... Ben hic yoktan 6. Vites 3.000 devir civarinda 140-150 km gormesini isterdim. 1.4 Polo ya bindim 2001 model arac 90 km 5. Viteste giderken 2200 devirde 110 la giderken 2890 devirde... Ne anladim ben bu 6. Vitesten? Hammalliktan baska birsey degil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lemansky


    quote:

    Orijinalden alıntı: memo84

    Egea : 1.6 dizel otomatik



    1-yokuş aşşagı inerken gaza basmaz isem araç vitesi yükseltmiyor ve devir yükselmeye başlıyor ,hatta bazen gaza basıyorum 5 bin devire gelene kadar vites arttırmıyor,



    2-bazende start stop'ta sorun oluyor ,araçta yokuş kalkış destek sistemi olmasına rağmen stop ettiğinde ayağımı frenden çekince araç çalışana kadar geri kayıyor,bunun çözümüde freni bırakır gibi yapıp geri basıp araç çalıştıktan sonra frenden ayağımı çekiyorum



    3-Dounmatik ekranda video oynatılamıyor,programla yapılırmı bilmiyorum



    4-o kadar para verdik en full'ünü aldık ,otomatik katlanır ayna yok,sunroof yok,otomatik kapanır bagaj kapağı yok,led far yok,kumandadan camları kapatma yok,bunlar opsiyon olarakta yok



    Bunların dışında hiçbir sıkıntım yok,az yakan çok kaçan binilecek araç işte :)

    Hocam yürüyen tabut diyorlar ne diyorsunuz bu konuya?

    80 bin liram daha olsa bende biliyorum bmw almayı dostum,

    bmw,mercedes,audi,volvoyu bir kenara bırakırsak hangi marka olursa olsun 100 km hıza çıkman yeterli 👍sen o zaman gör uçan tenekeleri ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2010 Citroen Berlingo 110 hp kullanıcısıyım. Pederden sekti bana kaldı diyebilirim.

    Bir araba alacaktım mezun olunca. Bir başka değişle aldıracaktım. Seçenekler 38 milyara linea 0 km. i10, polo vs vs böyle b belki a, güvenlik testlerinde canı çıkan araçlar...

    Dedim ki şöyle bir cin fikirlilik yaptım. Babam arabayı değiştirecekti 5 sene biner hemen 0 alır. Eğer onunlada çakışırsa biz kesin boşta kalırız diye baba arabayı verme bu sefer berlingoyu bana ver dedim, kendine ne alırsan al dedim. :D Demez olaydım, 1 hafta sonra triger, eksantrik vs dağıttı. 2.500 lira citroen servisine verdi yapıldı bu sırada hala araç babamda bende bile değil :D, o arada gitti kendine yeni partner tepee aldı.

    Neyse arabadaki ufak tefek çizikler için autokinge girdi kasko kapsamında. Benim memlekete geldiğim gün hazır oldu araç. Arabayı ilk çalıştırdım, dat dat dat yol bilgisayarında egzoz emisyon arızası...

    Ben: Baba bu ne?
    Babam: Yaw geçenlerde kaldırıma çıktım ondan sonra çıktı servise sordum önemli birşey değil dedi takma ona sen dedi...

    sesi bir dinledim takır tukur çalışıyor. tekrar

    ben: baba bunun sesine ne oldu?
    babam: triger dağıttıktan sonra böyle oldu düzeltemedi hıyarlar, sorun teşkil etmiyor sen yoluna devam et...

    böyle gel zaman git zaman gıcık ola ola kullandım bu arabayı taki geçen aya kadar.

    Geçen ay partikül filitresi tıkanmış bende arabayı biraz zorlarken turboyu patlattık ve başladık tamir macerasına...

    1) Turbo set halinde değişti 1000 lira.
    2) Egzoz emisyon uyarısı aslında fap motoru bozulmuş motor 450 lira, müşürü peder kırmış 150 lira 100 lira işçilikle bize tam tamına 700 liraya mal oldu.
    3) Araç bazı sabahlar aşırı düşük yağ basıncı derdi, meğer yağ pompasıda bozulmuş. değişim dahil 400 lira.
    4) Bu işlemi yaparken karteri açtıklarında dağılan egsantrik zinciri kartere kaçmış, sanayideki bir usta aslında citroen servisinde 6 sene çalışmış biri ben bunun sesini çözerim dedi ve motorun üst tarafını aç usta dedim. 16 tane valf'i citroen servisi 7 sini bozuk takmış. triger için girdiğinde, subapları ayarlayamamış ve bizden 0 parası alınan eksantrik zinciri çıkma takılmış. Usta motorun üst tarafını öyle bir toparladı ki motorun sesi normale döndü, toplamda ona sesi ve yağ pompası dahil 3200 lira verdik.
    5) Debriyaj gacır gucur ediyordu ve üstten kavrıyordu anladım ki baskı bitmiş debriyaj seti değişti oda 700 lira
    6) Ön frenler balataları bitmiş onlarda değişti işçilik dahil 150 lira.
    7) Bu işlemler yapılırken birde standart bakımınıda yapın dedim oda 200 lira
    8) Z rotunda ses yapıyordu onuda değiştirdik ama onu boşa değiştirdik 100 lirada o tuttu...

    Şuana kadar toplamda: 6200 lira civarında bir masraf açtı bize...


    Başlı başına gıcık olduğum yönü bu.

    1) Birde kullanışlılık açısından, koltuk altındaki raflar bazen kendi kendine yerinden çıkıyor ona gıcık oluyorum.

    2) Telefonu koyabilmek için güzel bir alan yok fırlayıp geliyor koyduğum yerden. Kapaklı gözlere koyarsamda bu seferde ya orda unutuyorum yada takır tukur sesler geliyor

    3) Kolçak yok.

    4) Bagaj sert plastikten yapılmış, plastik kaydırmaz havuz değil şuan bulunan zincir ve ilk yardım kiti o tarafa bu tarafa gidiyor...

    5) Telefonun radyo ile bağlantısı yok ki en dikkat ettiğim şeylerden biri eksikliğini çok hissediyorum.

    6) Park sensörü bazen geri zekalı tepkiler veriyor devamlı temizlemek şart.

    7) Koltukları rahatsız. Eğer değiştirmeyecek olsam bu koltuklara bir operasyon yapardım...

    8) Sinyal kolu bazen geri atmıyor. Tamir içinde açtırmaya korkuyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanki Bana Pele


    quote:

    Orijinalden alıntı: -epica-

    Nissan Almera N16

    - Uzun dişli oranları ve bu sebepten alt devirlerde hissizlik.

    - at organı uzunluğunda vites kolu

    - aşırı gevşek vites geçişleri

    - parça bulma zorluğu

    - aşırı ince direksiyon airbag kapağı ( nissan logolu kısım çoğu almerada çatlak)

    - sert direksiyon

    - sert amortisorler (gerçi yol tutuşu mükemmel)

    - tüm japon lar gibi ses yalıtımı özürlü olması.

    Bunlar dışında arabamdan çok memnunum

    Benim araba 3.000 devirden sonra istahlanmaya başlıyor. Sizde de var mı o durum? Hatta motor sesi 3000-3200 arası biraz farklı. Hani nasıl diyeyim böyle motor afedersiniz balgam attıktan sonra koşmaya başlıyor gibi

    Aynen bende de öyle. 3000 devire kadar tık yok. Ama 3000 den sonra da köpek gibi gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memo84


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lemansky


    quote:

    Orijinalden alıntı: memo84

    Egea : 1.6 dizel otomatik



    1-yokuş aşşagı inerken gaza basmaz isem araç vitesi yükseltmiyor ve devir yükselmeye başlıyor ,hatta bazen gaza basıyorum 5 bin devire gelene kadar vites arttırmıyor,



    2-bazende start stop'ta sorun oluyor ,araçta yokuş kalkış destek sistemi olmasına rağmen stop ettiğinde ayağımı frenden çekince araç çalışana kadar geri kayıyor,bunun çözümüde freni bırakır gibi yapıp geri basıp araç çalıştıktan sonra frenden ayağımı çekiyorum



    3-Dounmatik ekranda video oynatılamıyor,programla yapılırmı bilmiyorum



    4-o kadar para verdik en full'ünü aldık ,otomatik katlanır ayna yok,sunroof yok,otomatik kapanır bagaj kapağı yok,led far yok,kumandadan camları kapatma yok,bunlar opsiyon olarakta yok



    Bunların dışında hiçbir sıkıntım yok,az yakan çok kaçan binilecek araç işte :)

    Hocam yürüyen tabut diyorlar ne diyorsunuz bu konuya?

    80 bin liram daha olsa bende biliyorum bmw almayı dostum,

    bmw,mercedes,audi,volvoyu bir kenara bırakırsak hangi marka olursa olsun 100 km hıza çıkman yeterli &#128077;sen o zaman gör uçan tenekeleri ;)

    Yani hocam dediğin doğru tabakhane ... yetiştirmiyoruz hız yapmanın mantığı yok da ncap değerleri kötüydü bildiğim kadarıyla şimdi egea'da yükseldi 75bin liraya.




  • pejo 308 e-hdi 2013 robotlu vites



    - çok sert süspansiyon

    - malum robotize otomatikleştirilmiş vites olumsuzlukları



    tabii bu vitesin olumlu yönü düşük yakıt tüketimi ve düşük yenileme maliyeti.



    araç gerçekten çok ferah. bagaj bir sedan bagajını aratmayacak seviyede. diz mesafesi müthiş. yakıt tüketimi çok iyi. motor oldukça iyi. dolu dolu bir araç. ikinci eli yavaş deniliyor ama doğru fiyatla satılmayacak araç yok. bunu bilerek aldım ve çok memnunum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 2 araç için konuşayım o zaman;
    VW Jetta 1.6 TDI 105HP DSG Highline 2015 model
    -Bluetooth yok, en full arabayı alıyorsun ama yok işte
    -Ön farlarda Led yok opsiyonel özel sipariş istesen 5-6 aydan bahsediyorlar
    -Aynalar elektrikli olmasına rağmen kumandadan kapanmaması
    -Direksiyonda F1 vites olmalıydı bence DSG ve Highline bir aracın olmazsa olmazı bence
    2.Araç;
    Peugeot Partner Tepee 1.6 HDİ Allure 2015 model(Yeni tip son kasa 115 HP)
    -Araç resmen 1. ve 2. viteste gaz yemiyor belki 20 kere servise gittim makinaya bağlayıp hiç bir şey yok diyiyorlar
    -Sanzuman rezalet denecek kadar kötü kamyon gibi vitesler çok kısa

    ama bu aracın inanılmaz güzel bir kaç özelliğinide söylemeden geçmek istemiyorum;
    +Araba donanım olarak gırtlak dolu aktif ön park sensörleri, hayvan kadar büyük bir ekran, bluetooth, aux, usb, hız sabitleme vs.
    +Yol tutuşu EFSANELERİN EFSANESİ şimdi diyceksiniz ticari araba ama ben böyle bir yol tutuşu görmedim araba 1 kez olsun riske sokmadı beni bu güne kadar, aynı zamanda Jetta kullanıcısı olarak söylüyorum Jettayla yol tutuşu aynı diyebilirim ve şunuda söyliyim Jetta'nın üzerinde 225/45/17 Michelin Pilot Sport 4 lastikler var.
    Otobanda ufak bir kapışma, insanları tehlikeye atmıycak şekilde gazlama vs olsun virajda bütün bineklerden iyi viraj dönüyorum birazda şöförlükle alakası var ama aracın yol tutuşu gerçekten başarılı (Üzerindeki lastik 215/55/16 Michelin Primacy HP)
    +Aracın yakıt tüketimi bir Symbol kadar az hatta inanılması güç durumlarda geçirdim, araçta 250 KG yük var iken İstanbul şehir içinde karşıya geçme orta yoğunluk saatlerde ortalama hız yanlış hatırlamıyorsam 35km/h civarı 3.6 litre yakmıştı inanamadım ama aracı sürekli sakin kullanırkende genelde 4.5 litre civarı geziniyor.
    Diğer aile bireyleri biraz daha sert kullandığı için gerçekçi 10.000KM ortalaması 6.5 litre ama gaza basmayınca bu araba kokluyor resmen ve aracın boş hali 1400KG civarı olması gerek.




  • Peugeot 2008 Dizel 1.6



    İçeriye fazla ses alıyor
  • duvara sürtünce çiziliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan2142


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Golf 5 1.6fsi

    -motorun yüksek oktan yakıt istemesi ve ülkedeki boktan benzin nedeniyle iyi performans verememesi
    -düşük torku (150nm)
    -atmosferik 1.6 olması (emrah bakışıyla beni zorlama abi diyor)
    -kronik klima kompresör sesi (tık tık tık tık)
    -kronik zincir bollaşması ve şıngır şıngır avans sesi (arada gerdir beni diyor)
    -kronik nox sensörü arızası (1700 gayme)
    -kronik radyo, cam açma düğme soyulmaları
    -kronik kol dayama gevşemesi(çözümü bende ama)
    -cam fitillerinin aşırı küçük toleranslarla monte edilmiş olması, dolayısıyla en ufak toz zerresi, çam iğnesi girdiğinde cam motorunun cama bir şey takıldı zannedip geri indirmesi (angut)
    -narin zorlamaya gelmeyen şanzımanı
    -heel toe'yu zorlaştıran gaz-fren pedalı yerleşimi
    -sadece iki hoparlörü olması ve boktan sesi(evet şaka değil, lütfedip iki dene koymuş vw)
    -otistik gibi çalışan yağmur sensörü
    -her seferinde ulan azcık daha büyük bagajın olaydı iyidi dedirmesi(350lt)
    -uzun vites yolları
    -rezil servisi
    -pahalı parçaları


    Aklıma gelenler bunlar, bakınca çok kötüymüş gibi gelse de hepsi rahatsız edici negatiflikler değil, birkaç elebaşı sinir ediyor bunlardan. Onun dışında iyi yönleri de baya olan tatmin edici bir araç. Beklentilerle alakalı sen 1.6 atmosferik alıp impreza performansı istersen o ayrı tabi.


    Golf 5 i bilirim fakat 2 hoparlör değil 8 tane var siz 2.el filan alırken eski sahibi sökmüş olmasın?

    Hayır 2006da makyaj yedi makyaj öncesilerde sadece ön kapılarda hoparlör var, makyaj sonrasındakilerde 6 hoparlör var.




  • Arabam yok. Arabam olunca bu yazıyıda Editleyecem
  • 2012 auris 1.6 otomatik , sert suspansiyon , trim sesleri , kontagi kapatinca farlarin sonmemesi , katlanor aynalarin kumandadan yonetilememesi ( modul ile mumkun )



    Tam otomatiği çok guzel ayrica motor lpg ile dizelden az yakiyor ve cok iyi kaçiyor.
  • 99 mitsubishi carisma gd i ucuz sağlam fakat biraz küçük yol tutuşu idare eder tekerler ufak benzin li

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.