|
Merhaba arkadaşlar araç değerlendirme ile aracımı fiyatlandırdım. 2004 bora var 430bin tl civarı fiyat verdi, ekspere gidersemde herhalde 25-30k düşer 400e veririm diye düşünüyorum. Ama sanırım önce arabayı noterde devir ediyormuşuz sonra para geliyormuş. Bu uygulamaya pek güvenemedim ? Daha önce kullananlar var mı yorumlarınız nedir ? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler








