Şimdi Ara

Arabadan iyi anlayan bakabilir mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2005 Ford Focus 1.6 Tdi Ghia 220.000KM Çalışmayan aksamı boyası değişeni yok fakat plakayı sorguladığımda 700TL lik bir kazası çıkıyor ve tamponda küçük bir göçük varmış bu araç alınır mı ? Fiyat 29K

    KM, tampondaki göçük ve 700TL kazası aklımı kurcalıyor alınca 5 sene binmeyi düşünüyorum. Satarken sorun yaşarmıyım bu kaza yüzünden ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mavi Buz -- 29 Ağustos 2015; 17:49:37 >



  • Hasar kaydı hiç önemli değil, çok az çünkü. Benim symbol serviste sol ön kapı değiştirdi 3200 tl.
    Tampondaki göçük de hiç önemli değil altı üstü tampon.
    Km orjinalse yılda 22 bin km yapmış ki bu da çok normal.
    Siz aracın hasar kaydı neden olduğunu öğrenin, alttan darbe vs var mı? Yoksa gerisi fiyatına bakar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konudan bir tane daha açmıştın sanırım 2-3 gün önce
  • 700 tl hasar degil hasarciktir. Tampon plastik gocugu o kadar onemli degil bence. 220.000 icin fiyat biraz fazla gibi geldi. Dizel araba dikkay etmek gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Aynı konu değil hocam orada bir anket yaptım sizin görüşlerinizden fikir edindim yani sizin için km sınırınız kaç gibi konuydu o burada almak üzere olduğum araç hakkında bilgi ediniyorum.
  • 220 bindeki araba ölü arabadir. Şimdi düzgün kullanılırsa 500 bin yaparcilar gelir. Yalnız 230 bindeki arabanın bir çok yeri eskidir heran bir yerinden bir sorun çıkabilir. Hele dizelse daha kotudur.

    Hadi onuda geçtim 220 binde alıp 300 binde satmayimi dusunuyorsun? Satmak için 40 değil 100 takla atman lazım. direkt taksiden cikma muamelesi yersin. 29 bin kıran varsa al bi 2010 2012 b segmenti azyakan kmsi 50 binde bin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Km yüksek birde dizel bu araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • dkerem2 D kullanıcısına yanıt
    Adam tüm bakımlarını düzenli yaptırmış eksiğini gediğini düzeltmiş 10bin masraf etmiş şimdi 0 araba almış o yüzden satıyormuş. Bu arada 29bine b segmenti temiz boyasız değişensiz araç var mı ?
  • echomaniac E kullanıcısına yanıt
    Evet dizel hocam kötü mü ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    220 bindeki araba ölü arabadir. Şimdi düzgün kullanılırsa 500 bin yaparcilar gelir. Yalnız 230 bindeki arabanın bir çok yeri eskidir heran bir yerinden bir sorun çıkabilir. Hele dizelse daha kotudur.

    Hadi onuda geçtim 220 binde alıp 300 binde satmayimi dusunuyorsun? Satmak için 40 değil 100 takla atman lazım. direkt taksiden cikma muamelesi yersin. 29 bin kıran varsa al bi 2010 2012 b segmenti azyakan kmsi 50 binde bin.

    220000 den 50 bine dusurulmus araba ise cok iyi arabadir oyle mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş yazmayayım diyorum da nedir bu boya mevzusu ya ?
    Araba gelmiş 220.000 kilometreye boyası yok değişeni yok deniyor.
    Yahu arabanın kaportası sıfır olsa ne olacak dünyanın etrafını 4 kez dönmüş makineden söz ediyoruz.
    5 sene sonra araba 350.000 kilometredeyken boyasız hasarsız diye aylarca ilan verir durursunuz satmak için.
    Yanlış anlamayın size özel bir tepki değil bu yazdıklarım.
    Servisinde yapılmış olsun, bi tarafı boyalı olsun daha yeni daha az kilometreli bir araç bakmanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o fiyata tertemiz 2010-11 Getz alinir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mavi Buz

    Adam tüm bakımlarını düzenli yaptırmış eksiğini gediğini düzeltmiş 10bin masraf etmiş şimdi 0 araba almış o yüzden satıyormuş. Bu arada 29bine b segmenti temiz boyasız değişensiz araç var mı ?

    İ 20 aveo punto daha sayayimmi? 10 bin masraflı etmiş? İnandinmi sende?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    220 bindeki araba ölü arabadir. Şimdi düzgün kullanılırsa 500 bin yaparcilar gelir. Yalnız 230 bindeki arabanın bir çok yeri eskidir heran bir yerinden bir sorun çıkabilir. Hele dizelse daha kotudur.

    Hadi onuda geçtim 220 binde alıp 300 binde satmayimi dusunuyorsun? Satmak için 40 değil 100 takla atman lazım. direkt taksiden cikma muamelesi yersin. 29 bin kıran varsa al bi 2010 2012 b segmenti azyakan kmsi 50 binde bin.

    220000 den 50 bine dusurulmus araba ise cok iyi arabadir oyle mi?

    Oda ölü arabadir. 150 bin yeri olupta masraf çıkarmayan tavanı sarkmaya motoru uflemeyen araba gormedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu km hastalığı olan adamlara güldüğüm kadar kimseye gülmüyorum abi akıl var mantık var ya 200 bin dizel motor için nedir ? bilmiyosunuz bari susun bilgi vermeye çalışmayın 650 binde dizel era var ya turbo dışında değişeni yok motorun daha neyin kafasındasınız siz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    220 bindeki araba ölü arabadir. Şimdi düzgün kullanılırsa 500 bin yaparcilar gelir. Yalnız 230 bindeki arabanın bir çok yeri eskidir heran bir yerinden bir sorun çıkabilir. Hele dizelse daha kotudur.

    Hadi onuda geçtim 220 binde alıp 300 binde satmayimi dusunuyorsun? Satmak için 40 değil 100 takla atman lazım. direkt taksiden cikma muamelesi yersin. 29 bin kıran varsa al bi 2010 2012 b segmenti azyakan kmsi 50 binde bin.

    220000 den 50 bine dusurulmus araba ise cok iyi arabadir oyle mi?

    Oda ölü arabadir. 150 bin yeri olupta masraf çıkarmayan tavanı sarkmaya motoru uflemeyen araba gormedim.

    Hocam iste olay o degil. Milletteki km takintisini goren galeri km dusuruyor. Piyasada km dusurulmemis arac sayisi harbiden cok az.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    220 bindeki araba ölü arabadir. Şimdi düzgün kullanılırsa 500 bin yaparcilar gelir. Yalnız 230 bindeki arabanın bir çok yeri eskidir heran bir yerinden bir sorun çıkabilir. Hele dizelse daha kotudur.

    Hadi onuda geçtim 220 binde alıp 300 binde satmayimi dusunuyorsun? Satmak için 40 değil 100 takla atman lazım. direkt taksiden cikma muamelesi yersin. 29 bin kıran varsa al bi 2010 2012 b segmenti azyakan kmsi 50 binde bin.

    Dedigin paraya o ozelliklerde aracc soyler misin bende bakiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fym2005


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    220 bindeki araba ölü arabadir. Şimdi düzgün kullanılırsa 500 bin yaparcilar gelir. Yalnız 230 bindeki arabanın bir çok yeri eskidir heran bir yerinden bir sorun çıkabilir. Hele dizelse daha kotudur.

    Hadi onuda geçtim 220 binde alıp 300 binde satmayimi dusunuyorsun? Satmak için 40 değil 100 takla atman lazım. direkt taksiden cikma muamelesi yersin. 29 bin kıran varsa al bi 2010 2012 b segmenti azyakan kmsi 50 binde bin.

    Dedigin paraya o ozelliklerde aracc soyler misin bende bakiyorum

    Aynı arabanın düşük kmli lpglisini alırım. 307 yada 308 alırım. fiat braco yada c4 alırım benzin/ lpgli en azından km düşük olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AhmetD*

    Şu km hastalığı olan adamlara güldüğüm kadar kimseye gülmüyorum abi akıl var mantık var ya 200 bin dizel motor için nedir ? bilmiyosunuz bari susun bilgi vermeye çalışmayın 650 binde dizel era var ya turbo dışında değişeni yok motorun daha neyin kafasındasınız siz

    hiç 200bin kmde araç alıp sattın mı ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.