|
1 Senelik kullandığım iPhone 14 Pro max cihazım, Apple Zorluda garantiden ekranın yeşil hata vermesinden dolayı değiştikten sonra cihazım su geçirdi. Cihazı Apple zorluya geri götürdüğümde cihazın içine hiç bakmadan cihazı bana vererek cihaz kadar tamir masrafı çıkardılar. Oraya gittiğimde cihazıma hiçbir müdahale etmedikleri için açılan çalışan cihazım şu an kullanılamıyor. Kendi yaptıkları işçilik hatasından dolayı 1 senelik su geçirmeyen cihazım ekran tamir edildikten sonra 20 gün sonra ufacık yağmurdan dolayı bence ahize kısmından su aldı. Sadece buharlanma vardı ama arkadaşlar müdahale etmedikleri için su geçirdi. Apple Türkiye'den Kıdemli Danışman Alperen Bey tarafından da yardımcı olunmadı. Cihazı kendi hatalarından dolayı kullanıcı hatası gibi göstererek garanti dışı bıraktılar. Konuyu Tüketici Hakem Heyeti'ne taşıdım. Sonuçlanınca buradan da bilgilendirme yapacağım. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






