Merhabalar airpods 3 aldım hepsiburada üstünden, pdf faturada üstünde seri no vb yazmıyor ilerde garantilik durum olursa sorun olur mu ? |
Apple AirPods (Tüm Modeller) [ANA KONU] (669. sayfa)



-
-
Bu zamana kadar tüm servis işlemlerinde faturanın kopyasını kutusuna koyup gönderdim ve bir sorun yaşamadım. 5 kere servislik işim oldu ve bu şekilde işlem yapamayız diyen servis olmadı. Aslında faturada olması gereken bir bilgi ve belki uğraşarak düzelttirebileceğiniz bir şey fakat bence uğraşmaya değmez ama siz bilirsiniz tabi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bunun için de airtagi piyasaya sürdüler:(
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Airtagler daha anlık takip edilebilen şeyler. Burada sinyal yayan kutu değil kulaklık olduğu için iş değişiyor aslında. Kutunun bu şekilde takip olayı olmuş olsa zaten airtag gibi anlık nerede olduğu (eğer civarında bağlantı kurabildiği bir aygıt varsa) daha net görülebilir.
Kulaklıklığı bu akşam 9:30 gibi aldım ancak son konum güncellemesi dün akşam 10:23 gibi taksicinin evinin civarlarında olarak gözüküyordu. Yani adam başka bir yerden geldi kulaklığı verdi ancak ben kapağını açana kadar kulaklık konumu hala bir önceki günde kalmıştı. Bu bir airtag olsaydı ya da kulaklık kutusunun şarjı bitip kulaklıklar boşa çıkıp sinyal yaymaya başlamış olsa daha anlık takip edilebilir olacaklardı.
Bir söylenti vardı sanırım yanlış hatırlamıyorsam airpods pro 2 için. Şöyle ki bu pro modelinde kutunun kendisi de takip edilebilir olacak ve airtag gibi kulaklık kutusundan ses yayma özelliği olacak diye. Yani bir nevi kutunun kendiai airtag gibi olacak ve gerçek anlamda bul işlevi randımanlı çalışacak. Tabi söylentiydi bu ve pro 2 piyasaya çıkmadan net bir şey söylemek zor ancak bence olması gereken de bu.
Daha önce evde eşofmanımın cebinde unuttuğumda dibimdeki kulaklığı bulmam 10 dakika sürmüştü ve kutu sinyal yağmadığı için bul uygulaması habire hareket et, yakınlarda gibi şeyler söyleyerek aslında dibimdeki kulaklığa bağlanmaya çalışıyordu ve kutusundaki kulaklığa bağlanmak zaten zor olduğundan 10 dakika ufacık odada zor bulmuştum. Neyse sonuçta bu cihazların ana işlevi bu değil ancak bu haliyle bile kulaklığın taksicide olduğunu yüm izmiri dolaştığını bul uygulamasında gördüğüm için net olarak anladım. Pasif olarak yardımcı bir işlevi var umarım pro 2'de ve 4. Nesilde airtag gibi ya da daha aktif bir bul işlevi sunarlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
servis faturaya bakmıyor sadece ürünlerdeki seri numarasıyla işlem yapıyorlar. fatura şartı yok.
-
Yalnız hocam bende öyle biliyordum. Ancak 1-2 gün önce gürgençlere airpods bıraktım artık fatura istiyoruz dedi telefon ve mac hariç diğer ürünlerde istenecekmiş
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Birde arkadaşlar airpods pro servise vermiştim 2020 öncesi üretim sadece kulaklıkları değiştirmişler şarj kutusunda sorun yok dediler. Hepsini değiştireniniz oldu mu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Satıcı HB değilse hemen iade et.
Sahte çıkabilir.
Seri no yoksa yine iade et, ürün sahte çıkarsa HB bu ürünü biz yollamadık diyebilir.
-
Bu arada ios 16 yüklü bütün iphonelar sahte ve orijinal AirPods'ları ayırt edebilecek. Orijinal olmayan kablosuz kulaklıkla bağlantı kurmaya çalışırken akıllı telefon ekranında şöyle bir uyarı görünecek:
"Bu kulaklıkların orijinal Apple AirPods olduğu doğrulanamadı. Yine de bağlanmak ister misiniz?"
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
geçenlerde Troy'a airpods bıraktım benden de fatura istendi. Artık prosedür değişti sanırım önceden bıraktığımda istemiyorlardı.
-
Selam arkadaşlar
Pro nun son sürümü kaç bilen var mı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
4E71
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim.
Geçen sayfalarda Airpods 3 ile müzik dinlerken sağ veya sol kulaklıktan ses kesintisi olduğunu söylemiştim. Amazonla görüşmem sonucu yeni ürün gönderdiler ve yeni üründe de aynı sorunları yaşıyorum. Dün DFU modda telefona sıfırdan iOS'u yükledim ve yedeğimi, uygulamaları tekrardan kurdum. (ip 11 - 15.5) Az önce sol kulaktan ses gene kesildi Spotify'da müzik dinlerken.
Öncelikle sorunun Spotify kaynaklı olduğunu düşünüyorum artık çünkü kullandığım tek müzik dinleme platformu Spotify ve 2-3 saat aralıksız bir tek burada kullanıyorum kulaklığı. Bu sıkıntıyla haliyle Spotify'da müzik dinlerken karşılaşıyorum. İşin ilginci bazen 3 saat dinliyorum hiç bir kopma olmuyor kulaklıklarda. Bazen 1 saat dinledikten sonra sol veya sağ kopuyor. Bir diğer tuhaflık gelen ikinci kulaklıkta da bire bir aynı sorun var yani iki kulaklıktan aynı anda ses kesintisi olmuyor. Misal gönderdiğim kulaklıkta ağırlıklı sağ taraftan ses kesilirdi çok nadir soldan ses kesilirdi. Bu yeni gelende ise ağırlıklı sol kulaklıktan ses kesiliyor. Şubat ayında sonunda aldığım Airpods 3'ler 12/2021 üretimi A2564 modeldi. Dedim yeni yollayacakları daha güncel üretim olur herhalde ama yeni gelende 12/2021 üretimi A2564 çıktı. Benzer model kullanıp Airpods 3 ile Spotify'da kopma sıkıntısı yaşayan var mı?
İkinci bir alternatif telefonun Wi-Fi/Bluetooth anteninde bir sıkıntı olabilir diyeceğim ama iki seneye yakın Airpods 2 kullandım, bir kere bile benzer sıkıntıyı yaşamadım. Wifi da zaten hiç sıkıntı yok. Evimde 100Mbps internet var 95-98Mbps arası çıkıyor ve bağlantı kopması olmadı şu ana kadar. Bireysel olarak iPhone'nun Wi-Fi/Bluetooth anteninin verimliğini test etme imkanım var mı acaba?
Ya da benim düşünemediğim bir öneriniz varsa açığım artık önerilere.
-
a3(airpods3) kullanıyorum ben de yeni aldım bir kere dediğiniz oldu
Beats x vardı onda da oluyordu arada, spotify ile
Youtube music kullanıyorum genelde onda oldu
Bluetooth ile alakalı bi sorun olduğunu tahmin ediyorum ama alıcıdan mı vericiden mi kaynaklı fikrim yok
Beats x teyken terli ve telefon cebimdeyken olmuştu
Sinyalin arasına vücut girince falan oluyor diye düşündüm
Ama son kullanıcıyı etkileyecek kadar bir bozukluk olması ilginç yine de
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
valla benim ya telefon elimdeyken oluyor bu sıkıntılar ya da cebimdeyken. tekrarlıyor gibi olacağım ama iki seneye yakın airpods 2 kullanımında bir kere bile bu sıkıntıyı yaşamayınca telefon kaynaklı bir bluetooth sorunu ihtimali pek olası gelmiyor bana. araya vücut bile girse en nihayetinde bu kadar fazla etkilenmemeli diye düşünüyorum.
bence airpods 3'de statik elektrik ve elektronik cihazların sinyallerinden etkilenme konusunda geriye gidiş var airpods 2'ye nazaran. başka bir şey gelmiyor aklıma artık.
-
Sürüm 4E71 ise bağlantı kopma sorunu bildirenler var globalde. Yeni sürümde düzeltilir muhtemelen.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sorunun kesinlikle Airpods 3'ün kulaklıklar arasındaki sinyal kalitesi dengesizliği olduğuna karar verdim az önce gerçekleştirdiğim test ile.
Bu test sonucunda artık %1000 eminim ki aktif mikrofon seçimi kulaklıklar arasında ki sinyal kalitesinde inanılmaz bir farka sebep oluyor.
Lütfen okuyun;
Şimdi kulaklıkları kulağıma taktım ve soundcloud'dan bir playlist açtım. Kulaklıklar kulağımdayken ve müzik çalıyorken telefonu masanın üzerine bıraktım ve telefondan iki adım uzaklaştım. Ardından parmaklarımı birleştirerek elimle bir bariyer yaptım. (dua ediyor gibi düşünebilirsiniz) Ellerimi, kulaklarımı ve kulaklıları kapatacak şekilde kulağıma koydum çok hafif baskı uygulayarak. Ne oldu tahmin edin. Bunu yaptıktan 3-5 saniye sonra SOL kulaklıktan ses kesildi ve sağ kulaklıktan çalmaya devam ediyordu müzik. Aslında durduğum konumdan iki kulaklıkta telefona aynı uzaklıkta. Elimle kulaklıkları aynı şekilde kapatıyorum yani olsa olsa %5 lik hata payı olsun. Ama neden sadece sol kulaklıktan ses kesiliyordu? Bu işlemi 4-5 kez tekrar ettirdim. Ellerimi serbest bıraktım ve iki kulaklığa da ses gelmeye başladı. Sonra tekrar ellerimle kulaklıkları kapatıp sinyali engelledim. Gene sol kulaklık kesilip sağdan çalmaya devam ediyordu. Tekrar ediyorum konumumu halen değiştirmedim. Telefon masada ve konumum sabit.
Peki neden sağ çalarken sol kesiliyordu aynı senaryoda? Tek mantıklı açıklama bir tarafın aktif olarak mikrofonu da çalıştırdığı için artı yada eksi olarak bundan etkileniyor olmasıydı. Nitekim varsayımım doğru çıktı. Normalde mikrofon kısmını "otomatik" olarak kullanıyordum.
Yukarıdaki denemelerim neticesinde ilk önce "her zaman sağ airpods" olarak ayarladım mikrofon durumunu ve benzer konumlara geçtim tekrar. Tekrar soundcloud'dan müziği açtım ve elimle benzer konumlardayken airpodsları kapattım. Bu sefer sol kulaklıktan ses kesildi ve sağ sıkıntısız çalmaya devam ediyordu. Yani aktif olarak mikrofonun çalıştığı kulaklıkta kopma olmuyordu. Tabi teorimi güçlendirmek için gene aynı şartlarda bu sefer aktif mikrofonu sol kulaklığa alarak denemek istedim ve ayarlarda mikrofonu "her zaman sol airpods" olarak güncelledim. Gene müziğimi açtım ve benzer konumlara geçerek elimle airpodsları kapattım. Ve tahmin ettiğim gibi 3-5 saniye sonra sağ airpods'dan ses kesildi. Çok ilginç bir şekilde aktif mikrofon hangi kulaklıktaysa onun sinyal kalitesi inanılmaz artıyor. Ellerimle yaklaşık 1 dakika kapadım ama yok. Sağ çalmıyorken sol çalmaya devam etti. Hiçte kesilecek gibi durmuyordu. Özetle, aktif mikrofon hangi kulaklıktaysa o kulaklığın sinyal kalitesi inanılmaz artıyor.
Aktif mikrofon seçiminin sinyal kalitesinde bu kadar fark yaratması bence kulaklığın genel kablosuz kullanım stabilitesinde ciddi olumsuzluğa sebep oluyor. Yani aynı senaryolarda bu kadar fark normal değil bana kalırsa. Airpods 3 kullananlar deneyebilir bu testi, yapması kolay ve bedava. :)
Ama bu fark nasıl kapanır yada bunu apple nasıl çözer hiç bir fikrim yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 19 Haziran 2022; 16:13:32 >
-
Gönderdiğim kulaklıkta 4E71 öncesi de bu sıkıntılar vardı. Gelen kulaklığı geldiği gibi şarja taktım cihazıma bağlayarak. Şarjdan aldığımda 4E71'e güncellemişti zaten. Yani son gelen kulaklığı 4E71 ile kullanmaya başladım diyebilirim.
-
Arkadaşlar, airpods pro ile konuşurken bulunduğum ortamdaki tüm sesler (mesela çatal kaşık, mesela yol sesi, mesela çocuk sesi vs...) olduğu gibi karşı tarafa gidiyor..
Kaç aydır buna bir çözüm bulamadık. Dışarıda ya da gürültülü bir ortam da, telefon görüşmesi yapmak imkansız..
Servise gönderdim, herhangi bir problem yok diyerek geri gönderdiler..
Transparan mod, yok bilmem ne mod bunların hiç biri çözüm değil..
Arkadaşlar, airpods pro kullananlar bir tek ben mi bu dertten muzdaribim?
-
Dostum bu normal değil mi karşı tarafa seslerim gitmesi. Kulaklığın özelliği dışardaki sesleri karşıya değil sana ters frekans ile ses yokmuş gibi hissettirmesi. Bende kullanıyorum bayağı kaliteli cihaz yani.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X