Şimdi Ara

Apple A5+ Downgrade Çıktı!_(iPhone4s-iPad2) iOS9.0.2 den iOS 6.1.3'e downgrade (92. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.740
Cevap
38
Favori
115.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
16 oy
Giriş
Mesaj
  • 4S-7.1.2 jailbreaksiz kullaniyorum. 6.1.3 e dusurebilmem icin once 8.x e yukseltip jb yapmam mi gerekiyor arkadaslar kafam karisti. Bir yardimci olabilir misiniz acaba? Bugun halledeyim diyorum bu isi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • berlin007 kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki senin gibiler de var bu dünyada ve tahammül etmek gerekiyor
    _____________________________
    Intel® Core™ i7 11700KF
    ARCTIC Liquid Freezer II 360
    Asus TUF Gaming Z590-PLUS
    G.SKILL Trident Z RGB DDR4-4400MHz
    XFX SPEEDSTER QICK 319 AMD Radeon™ RX 6700 XT BLACK
    CORSAIR RM850x 850 Watt 80 PLUS
    Asus TUF Gaming VG27BQ
  • Facebook da uygulamadan atma problemi yaşayan var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riobolt

    4S-7.1.2 jailbreaksiz kullaniyorum. 6.1.3 e dusurebilmem icin once 8.x e yukseltip jb yapmam mi gerekiyor arkadaslar kafam karisti. Bir yardimci olabilir misiniz acaba? Bugun halledeyim diyorum bu isi.

    Evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    iPhone 4s İOS 6.1.3 jb
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagakan7

    dostum o islemi yaparken itunesi acik birak.. bnde ayni hatayi almistim sonra duzeldi ve hallettim

    eyw birazdan denicem. telefon recovery moda girdi çıkaramıyorum. artık çok sıkıldım ama bu işi halledene kadar vazgeçmiycem..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: solideo

    Arkaşlar ipad2'yi 6.1.3 e düşürebildim,
    İlk sayfadaki adımları uygulayın tek bir farkla ilk sayfadaki firmware indirdikten sonra dosya içindeki
    Custom.ipsw yi ipad 2 nin ki ile değiştiriceksiniz , dosya bu aşağıdaki linkte
    https://drive.google.com/folderview?id=0B_BlECI_JN_8fnZtOGU0WGtydWhhNF9ab0lSN1FFSkNLNF80cGpjTmdUYzkxblZRaE52U2M&usp=drive_web
    Dosya ismini custom ipsw olarak değiştirip ilk indirdiğiniz klasör deki ile değiştirin diger adımlar aynı
    Bu linkte ipad 2,1 ve 2.2 var cihazınız hangisi ise itunesten bakıp ona göre indirin
     Apple A5+ Downgrade Çıktı!_(iPhone4s-iPad2) iOS9.0.2 den iOS 6.1.3'e downgrade

    Hocam bu ipsw dosyası Wi-fi modeli için mi yoksa GSM modeli için mi? Wi-fi içinse GSM modeli için costum ipsw bulma şansımız var mıdır?
    _____________________________




  • galiba sonunda başardım şuan ios 6 yükleniyor :D
    _____________________________
  • Facebook da sorun yaşayan var mi dün hiç bir şey yokken bugün uygulamadan atıyor bir tane de iOS 6.1.2 yüklü 4s var onda da durum aynı !! Problem yaşayan var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • arkadaşlar sonunda başardım ve benim şuan ios 6.1.3 jailbreak yapmam lazım hangi jailbreak aracını kullanmam gerekiyor ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld

    quote:

    Orijinalden alıntı: solideo

    Arkaşlar ipad2'yi 6.1.3 e düşürebildim,
    İlk sayfadaki adımları uygulayın tek bir farkla ilk sayfadaki firmware indirdikten sonra dosya içindeki
    Custom.ipsw yi ipad 2 nin ki ile değiştiriceksiniz , dosya bu aşağıdaki linkte
    https://drive.google.com/folderview?id=0B_BlECI_JN_8fnZtOGU0WGtydWhhNF9ab0lSN1FFSkNLNF80cGpjTmdUYzkxblZRaE52U2M&usp=drive_web
    Dosya ismini custom ipsw olarak değiştirip ilk indirdiğiniz klasör deki ile değiştirin diger adımlar aynı
    Bu linkte ipad 2,1 ve 2.2 var cihazınız hangisi ise itunesten bakıp ona göre indirin
     Apple A5+ Downgrade Çıktı!_(iPhone4s-iPad2) iOS9.0.2 den iOS 6.1.3'e downgrade

    hocam Allah razı olsun ne diyelim :) sayende döndük biz de


    windowsla mı mac mi hocam?
    _____________________________




  • gkhnmr kullanıcısına yanıt
    p0sixspwn;

    http://p0sixspwn.com/
    _____________________________
    Intel® Core™ i7 11700KF
    ARCTIC Liquid Freezer II 360
    Asus TUF Gaming Z590-PLUS
    G.SKILL Trident Z RGB DDR4-4400MHz
    XFX SPEEDSTER QICK 319 AMD Radeon™ RX 6700 XT BLACK
    CORSAIR RM850x 850 Watt 80 PLUS
    Asus TUF Gaming VG27BQ
  • ipad 2,4 ile ilgili bir gelişme yok değil mi arkadaşlar
    _____________________________
  • ios 7.1.2 den direk geçiş var mı pangu ile yapmıştım jbyi zamanında
    _____________________________
  • iOS 8 ile olacak. Yükselterek Jb yaparak sürüm düşüreceksiniz.
    _____________________________
    Intel® Core™ i7 11700KF
    ARCTIC Liquid Freezer II 360
    Asus TUF Gaming Z590-PLUS
    G.SKILL Trident Z RGB DDR4-4400MHz
    XFX SPEEDSTER QICK 319 AMD Radeon™ RX 6700 XT BLACK
    CORSAIR RM850x 850 Watt 80 PLUS
    Asus TUF Gaming VG27BQ
  • Offchu! kullanıcısına yanıt
    Herhangibir sorun yok bende.
    Yalnız ayarlarda facebook uygulamasından çıkış yap.Bazen sorun yaratabiliyor.
    _____________________________
  • Serial hatasi cozuldumu arkadaslar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ender(iPhone 15 Pro Mavi)
  • idevicerestore hatası alanlar oldu mu ? bütün konuyu okudum bulamadım
    _____________________________
    Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
    Hangisini alsan aklın öbüründe kalır.
  • Bir yandan tv de açık oturum izlerken bir yandan bu işi yaptım ve hiç hata vermeden
    bir defada yürüdü bitti. Hakikaten güzelmiş İos 6, özlemişim... Şimdilik hiçbir şey yüklemedim
    denemedim. Bana gerekli olan uygulamalar sorunsuz çalışır umarım. Sonunda bir de JB ve işlem tamamdır.
    Şimdilik tek hata, icloud yedekleme yap deyince hata veriyor ama, notlar ve rehber gelmiş. Nedir
    henüz anlamadım.
    _____________________________
  • gkhnmr kullanıcısına yanıt
    Redsn0w ya da P0sixspwn olacaktı sanırım.
    _____________________________
  • izmirbay kullanıcısına yanıt
    Eski icloud yedeğini silmeniz gerekiyor.
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.