Şimdi Ara

çözüldü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
1
Favori
4.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çözüldü





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcnr -- 19 Aralık 2018; 0:1:44 >



  • “Premium reseller" diye tabir edilen Lydia, Troy, Gürgençler vb. servislerin batarya değişimi yetkisi var. O nedenle hepsi devasa billboardlarda "30 dakika içinde batarya değişimi" vb. şekilde reklamlar yapıyor, Apple'ın 129TL'ye batarya değişim programı başladığından beri.

    "Premium reseller" "Yetkili servis sağlayıcı" diye tabir edilen mağazanın/servisin müdahalesinin yetkisiz olarak nitelenmesiyle ilk defa karşılaşıyorum. Ortada bir yanlışlık olduğu açık. Apple Müşteri Himetleri ile detaylı olarak konuyu görüşün.
  • Verdigin servis onarim yapmaya yada pil değiştirmiş olmali ki sadece "apple müdahale ediyor"! sirf bu yüzden kabul etmemişlerdir bnm bildigim cihaz apple onarim merkezi kapsaminda batarya değişimi veya diğer sorunlar onlar tarafindan işleme aliniyor ve cözülüyor, Yetkili servis sadece sizden cihazi alip orda bilgisayar üzeri artik her neyse sorunu tespit edip onarim merkezine göndermesi gerek sirf bu yüzden kabullenmişler halletmeye calişicaz demişler kisacasi applenin önerdigi yetkili servislerle calişmak teslim etmek daha mantikli inş sag sağlim kavuşursun..eğer problem yaşarsan yetkili servisin peşini birakma hatta tüketici mahkmeye dahil başvurabilirsin başka caren yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEHZADE63 -- 19 Ekim 2018; 22:33:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam senin cihazı verdiğin serviste bir bit yeniği var normalde prosedür söyle yetkili servis cihazı alır ast2 yapar çıkan bulgulara göre cihazın iç ve dış garantiye uygunluk kontrolünü gerçekleştirip kocaeli Apple onarım merkezine gönderir onarım merkezi gerekli müdahaleyi yapar sizin verdiğiniz sevis direk kendi pil değiştirmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya arkadaş bu da yeni moda oldu.

    Bütün yetkili servisler gelen telefonlara "yetkisiz müdahale var" diyor.Özellikle Apple yapıyor bunu.Bu işin içinde bir iş var.Ya fazla para alınmak için yalan söyleniyor ya da tamir edecek kişi tamirinden anlamadığı için başında savıyor.

    Burada daha öncede bu tip sorunları yaşayan oldu.Kullanıcı salak mı garantisi olan cihazı başka bir tamirciye verip garantiyi bozsun?
  • “Premium reseller" diye tabir edilen Lydia, Troy, Gürgençler vb. servislerin batarya değişimi yetkisi var. O nedenle hepsi devasa billboardlarda "30 dakika içinde batarya değişimi" vb. şekilde reklamlar yapıyor, Apple'ın 129TL'ye batarya değişim programı başladığından beri.

    "Premium reseller" "Yetkili servis sağlayıcı" diye tabir edilen mağazanın/servisin müdahalesinin yetkisiz olarak nitelenmesiyle ilk defa karşılaşıyorum. Ortada bir yanlışlık olduğu açık. Apple Müşteri Himetleri ile detaylı olarak konuyu görüşün.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antalya TVT'ye gönderdim bende şu şekilde yazıyor. Yani pil orada değişmiş sonra apple'a gitmiş.

    quote:

    TEMİZLİK, BAKIM VE SERVİS TİPİ SİSTEM KURULUMU SONRASI TEST EDİLİYOR.EKRANIN ORTASINDA BEYAZ FONDA GÖRÜLEN ÇİZGİ HALİNDE PARLAMA VAR.GARANTİ KAPSAMINDA PİL DEĞİŞİMİ YAPILDI ARDINDAN İNCELENMEK ÜZERE APPLE ONARIM MERKEZİ'NE GÖNDERİLDİ.
  • Son zamanlarda artık böyle olaylar apple de aşırı yaşanıyor adamlar kendi onarım merkezinde cihazı tamir edip daha sonra yetkisiz müdahale diyebiliyor 2017 yılında yetkili servislerin onarım değişim yetkisi alındı garantili cihazlar için, garanti dışı işlemlerde kendileri cihaza müdahale edebiliyorlar bundan yaklaşık 2 ay önce 6s cihazını pil ve arka kamera toz sorunundan pupa ya verdim onarım merkezine gitti pil orada değişti arayıp sorduğumda ise garantili cihazlarda bizim sadece görevimiz arızayı tanılamak demişti gerçi toz hala duruyor artı ekranda iz oluştu servise vermeye korkuyorum kendi yaptıkları işe yetkisiz müdahale diyecekler diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Premium reseller yqni yetkili servis sağlayıcıların, belli başlı müdahaleleri gerçekleştirme yetkisi VAR. Bu nedenle garantisi devam eden telefonların ücreti karşılığında veya belli başlı serilerden olan telefonların ücretsiz olarak batarya değişimlerini anında gerçekleştiriyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • up
  • geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-D50B08F8B

    Ya arkadaş bu da yeni moda oldu.

    Bütün yetkili servisler gelen telefonlara "yetkisiz müdahale var" diyor.Özellikle Apple yapıyor bunu.Bu işin içinde bir iş var.Ya fazla para alınmak için yalan söyleniyor ya da tamir edecek kişi tamirinden anlamadığı için başında savıyor.

    Burada daha öncede bu tip sorunları yaşayan oldu.Kullanıcı salak mı garantisi olan cihazı başka bir tamirciye verip garantiyi bozsun?
    Apple’ın servis müdürü, Sony Mobile’dan Ayrılan müdür oldu. O yüzden artık Apple’da da bu çok oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yuksek ihtimalle olay şu; pili degisirken sisteme eklemediler baktilar ki hata veriyor cihaz direk merkeze yolladilar. Bu sure zarfinda pilini degistirdiklerini sizin reseller sisteme girmedi.



    Elinde evragi olmasina ragmen sisteme parca degisim bilgisi grilmeyenler var forumda. Baska aciklamasi olamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.