Şimdi Ara

APP STORE UYGULAMA İNDİRME SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
43.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar app storeda uygulamaları indirmek için tıkladığımda yükle dedikten sonra yuvarlak dönmeye başlıyor ve öylece kalıyor. hesap çıkışı yaptım yine değişen olmadı. aynı sorunu yaşayan arkadaşlar yada çözümü bilen arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz..
    bilgisayardan itunes'dan indirdim uygulama otomatik olarak cihaza yüklenmiyor manuel indirmek istediğimde ise sonuç yine aynı daire sürekli dönüyor.



    _____________________________
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    APP STORE UYGULAMA İNDİRME SORUNU: NEDENLERİ VE ÇÖZÜMLERİ

    App Store'dan uygulama indirmekte sorun mu yaşıyorsunuz? İşte ipuçları:

    • İnternet bağlantınızı kontrol edin: Uygulama indirme işlemi için istikrarlı bir internet bağlantısı gerekir.
    • App Store'u güncelleyin: App Store'un en son sürümünü kullandığınızdan emin olun.
    • Uygulama Güncellemelerini Kontrol Edin: Bazı durumlarda, mevcut uygulama güncellemelerini yüklemek sorunları çözebilir.
    • Cihazınızı yeniden başlatın: Cihazınızı kapatıp tekrar açmak, geçici sorunları gidermeye yardımcı olabilir.
    • Ödeme bilgilerinizi kontrol edin: Uygulama ücretliyse, ödeme bilgilerinizin doğru ve güncel olduğundan emin olun.
    • Apple Kimliği parolanızı sıfırlayın: Parolanızı sıfırlamak, uygulama indirme sorunlarını bazen çözer.
    • App Store önbelleğini temizleyin: App Store önbelleğini temizlemek, olası sorunları gidermeye yardımcı olabilir.
    • Tarih ve saat ayarlarınızı kontrol edin: Cihazınızın tarih ve saat ayarlarının doğru olduğundan emin olun.
    • Apple Destek ile iletişime geçin: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, Apple Destek ile iletişime geçin.

    İPhone 11 Uygulama İndirme Sorunu:

    İPhone 11 kullanıcıları, uygulama indirme sorunlarıyla ilgili belirli sorunlar yaşayabilir. Bu sorunlar genellikle yukarıda listelenen genel çözümlerle giderilebilir. Ancak, aşağıdaki ek adımları da deneyebilirsiniz:

    • Ağ ayarlarınızı sıfırlayın: Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla.
    • Cihazınızı geri yükleyin: Cihazınızı iTunes veya iCloud üzerinden geri yükleyin.

    Bu ipuçlarını uyguladıktan sonra bile sorun devam ederse, sorunu daha iyi anlamak ve çözmek için Apple Destek ile iletişime geçmenizi öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: COTTONS

    arkadaşlar app storeda uygulamaları indirmek için tıkladığımda yükle dedikten sonra yuvarlak dönmeye başlıyor ve öylece kalıyor. hesap çıkışı yaptım yine değişen olmadı. aynı sorunu yaşayan arkadaşlar yada çözümü bilen arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz..
    bilgisayardan itunes'dan indirdim uygulama otomatik olarak cihaza yüklenmiyor manuel indirmek istediğimde ise sonuç yine aynı daire sürekli dönüyor.

    hocam aynı sorunu bende yaşadım sana çözümünü söyliyim bunu yap düzelicek

    Çözüm: Ayarlar--->Genel--->En altta Sıfırla var ona tıkla --------> çıkan seçeneklerden ağ ayarlarını sıfırla de--->çıkan uyarıya evet de telefon kapancak açılcak apple simgesi çıkcak onun altında bişiler yüklicek sonra tekrar açılcak ondan sonra dene olucak

    Not:Telefonun yeterince şarjının olmasına dikkat et (en az %40 olsun) ve bide bunu yaparsan daha önce bağlandığın tüm wifiler silincek tekrar şifre sorcak
    _____________________________
    İşlemci: İ5 4690K/ Anakart: Msi Z97 Gaming 5/ Ekran Kartı: MSİ GTX 970 Gaming 4G/ Ram: Kingston HyperX Savage Red (4X2) 8GB/ Harddisk: WD 1TB Blue X2/ SSD: Samsung 850 EVO 120GB/ Kasa: Gigabyte Sumo Y/ Güç Kaynağı: Cougar 80 Modüler 700w Psu/ Klavye: Logitech G103/ Mouse: Logitech G300s/ Oyun Kolu: Logitech F310 Telefon: iPhone 6S 64GB




  • Aynı sorun sabah bende de vardı, şu an denemedim.
    _____________________________
    Donanım Haber Steam Topluluğu

    CPU: AMD Ryzen 5 2600 | GPU: MSI RX 5700 MECH GP OC | RAM: 2x16GB Kingston Beast 3200MHz | Anakart: MSI B450-A PRO | SSD: Samsung 860 EVO 250GB | M.2 SSD: James Donkey JD1024 1TB | HDD: Seagate Barracuda 2TB | Kasa: Cooler Master MB520 | Monitör: Samsung C27HG70 | Fare: Logitech G102 | Klavye: Aula F75 | Kulaklık: SteelSeries Arctis 3 | Pad: GamePower GP700 RGB | Gamepad: Dualsense Controller | Ses Sistemi: Logitech Z506 | Telefon: Poco X3 Pro 8/256GB
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suwin

    quote:

    Orijinalden alıntı: COTTONS

    arkadaşlar app storeda uygulamaları indirmek için tıkladığımda yükle dedikten sonra yuvarlak dönmeye başlıyor ve öylece kalıyor. hesap çıkışı yaptım yine değişen olmadı. aynı sorunu yaşayan arkadaşlar yada çözümü bilen arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz..
    bilgisayardan itunes'dan indirdim uygulama otomatik olarak cihaza yüklenmiyor manuel indirmek istediğimde ise sonuç yine aynı daire sürekli dönüyor.

    hocam aynı sorunu bende yaşadım sana çözümünü söyliyim bunu yap düzelicek

    Çözüm: Ayarlar--->Genel--->En altta Sıfırla var ona tıkla --------> çıkan seçeneklerden ağ ayarlarını sıfırla de--->çıkan uyarıya evet de telefon kapancak açılcak apple simgesi çıkcak onun altında bişiler yüklicek sonra tekrar açılcak ondan sonra dene olucak

    Not:Telefonun yeterince şarjının olmasına dikkat et (en az %40 olsun) ve bide bunu yaparsan daha önce bağlandığın tüm wifiler silincek tekrar şifre sorcak

    wifi şifreleri dışında bir şey kaybolmaz değil mi??
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: COTTONS

    quote:

    Orijinalden alıntı: suwin

    quote:

    Orijinalden alıntı: COTTONS

    arkadaşlar app storeda uygulamaları indirmek için tıkladığımda yükle dedikten sonra yuvarlak dönmeye başlıyor ve öylece kalıyor. hesap çıkışı yaptım yine değişen olmadı. aynı sorunu yaşayan arkadaşlar yada çözümü bilen arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz..
    bilgisayardan itunes'dan indirdim uygulama otomatik olarak cihaza yüklenmiyor manuel indirmek istediğimde ise sonuç yine aynı daire sürekli dönüyor.

    hocam aynı sorunu bende yaşadım sana çözümünü söyliyim bunu yap düzelicek

    Çözüm: Ayarlar--->Genel--->En altta Sıfırla var ona tıkla --------> çıkan seçeneklerden ağ ayarlarını sıfırla de--->çıkan uyarıya evet de telefon kapancak açılcak apple simgesi çıkcak onun altında bişiler yüklicek sonra tekrar açılcak ondan sonra dene olucak

    Not:Telefonun yeterince şarjının olmasına dikkat et (en az %40 olsun) ve bide bunu yaparsan daha önce bağlandığın tüm wifiler silincek tekrar şifre sorcak

    wifi şifreleri dışında bir şey kaybolmaz değil mi??

    hayır
    _____________________________
    İşlemci: İ5 4690K/ Anakart: Msi Z97 Gaming 5/ Ekran Kartı: MSİ GTX 970 Gaming 4G/ Ram: Kingston HyperX Savage Red (4X2) 8GB/ Harddisk: WD 1TB Blue X2/ SSD: Samsung 850 EVO 120GB/ Kasa: Gigabyte Sumo Y/ Güç Kaynağı: Cougar 80 Modüler 700w Psu/ Klavye: Logitech G103/ Mouse: Logitech G300s/ Oyun Kolu: Logitech F310 Telefon: iPhone 6S 64GB




  • evet dediğiniz gibi yaptım oldu hocam teşekkürler bilgi için...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: COTTONS

    evet dediğiniz gibi yaptım oldu hocam teşekkürler bilgi için...

    Bişi deil hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İşlemci: İ5 4690K/ Anakart: Msi Z97 Gaming 5/ Ekran Kartı: MSİ GTX 970 Gaming 4G/ Ram: Kingston HyperX Savage Red (4X2) 8GB/ Harddisk: WD 1TB Blue X2/ SSD: Samsung 850 EVO 120GB/ Kasa: Gigabyte Sumo Y/ Güç Kaynağı: Cougar 80 Modüler 700w Psu/ Klavye: Logitech G103/ Mouse: Logitech G300s/ Oyun Kolu: Logitech F310 Telefon: iPhone 6S 64GB
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    App Store vs Play Store
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • slmlar iphone 5S kullanıyorum app store dan wifi ile bağlandığımda uygulama indirilmedi yazıyor kutucuk çıkıyor yeniden deneye basıyom olmuyor ama hücresel veriden girinci iniyor bazı programlar sorun nedir lütfen acil yardım edin
    _____________________________
  • yukarıda cevap yazıyordu denediniz mi??

    Çözüm: Ayarlar--->Genel--->En altta Sıfırla var ona tıkla --------> çıkan seçeneklerden ağ ayarlarını sıfırla de--->çıkan uyarıya evet de telefon kapancak açılcak apple simgesi çıkcak onun altında bişiler yüklicek sonra tekrar açılcak ondan sonra dene olucak

    Not:Telefonun yeterince şarjının olmasına dikkat et (en az %40 olsun) ve bide bunu yaparsan daha önce bağlandığın tüm wifiler silincek tekrar şifre sorcak
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.