Şimdi Ara

ANNEM İĞNE OLDUKTAN SONRA BACAĞINDA AĞRI VE UYUŞMA HİSSEDİYOR. baş parmağı kasılıyo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
22.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Annemde bel fıtığı var, birkaç sene önce doktor söyledi. Bazen ağrısı çok azıyor ve yaklaşık dört beş gün, bazen bir hafta sürebiliyor. Bunun çözümü için hastaneye gidip iğne oluyor. Neyse, sorun şu: Annem bir iki ay önce yine iğne oldu ve bacağı uyuşuyor. Ayrıca çok da ağrıyor. Sebebi ne olabilir? Doktora gitmesini çok söyledik ama her seferinde giderim deyip geçiştiriyor. Ayrıca baş parmağında kasılma oluyor ama bu iğneden önce de olan bir durum. Yani baş parmağı hareket ediyo gibi bişiy vidyosunu atıyorum kendi parmağımla gösterdim.
    vidyodaki gibi diğil tam ama ona çok benziyo sadece başparmak öyle yoksa diğer parmaklarda sorun yok
    bide başlığa yazmadım ama annemde bazen şiddetli baş ağrısı oluyo migren mi var bilmiyorum ama bi ara migren taşı kullandı
    beyin tümörü diye korkuyorum ama senelerdir böyle, beyin tümörü olsaydı kaç senedir böyle annemi öldürürdü
    ama bu sene iyivcene arttı
    annem bir okulda müdür yardımcısı ve her gün çok geriliyo çok yoruluyo özellikle okulların ikinci döneminde baş ağrıları şiddetlendi çünkü göreve ikinci dönem başladı ilk defa idareci oldu annem her gün enteresan insanlarla beraber onlarla ugraşıyo stresten mi acaba eskiden başı daha az ağrırdı sık sık olmazdı şimdi sıklaştı
    streslendiği zamanlarda ağrıyo başı ayrıca annemde reflü mü gastrit mi bişiy var ne bilmiyorum daha önce endoskopi çekildi teşhis koyuldu ankaraya falan gittik ph testsi yapıp çok önemli değil ameliyete gerek yok dedi (bizimburdaki doktor ameliyat ol demişti) galiba ikisi de var sinirlenince üzülünce midesi yanıyo başı ağrıyo halsizleşiyo
    annemin nesiolabilir? :( lütfen yardım edin anneme bişiyolmasın:(annemiçokseviyorumben:( bi de "Gaviscon Af-dvane" ilaçları gaviscon gibi mide ilaçları surupları haplaı-rı mideyi eskitir mi burdaki doktor öyle dedi
    iyi günler lütfen cevap verin:(












  • Bugün de başı ağrırken ensesinin ağrıdıgını söyledi, gerçi bugun yıllar sonra ilk defa oruc tuttu ve kendini yeni toparlıyo. reflüsü yüzünden sahurda yiyip yatamıyordu ve oruc tutamıyordu bugun kendini zorladı biraz erken yedi ama yine de çok halsiz düştü başı ağrıdı sizce tumamalı mı
  • Fıtık sinirlere baskı yapıyordur doktora iyşce görünsün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Fıtık sinirlere baskı yapıyordur doktora iyşce görünsün.

    Yani? Ciddi bir şey olabilir mi ameliyatlık falan? Bu durum iğne olduktan sonra ortaya çıktı. Ondan önce hiç yaşamamıştı soruyorum anne acaba sinirine mi yaptı doktor diye öyle yapsa yürüyemezdim diyo. Sinirine baskı yapıyosa çözümü ne olabilir?
  • internetten bşrz vbaktım da şöyle diyo:
    İğne Sonucu Bacakta Uyuşma Ve Ağrı
    Kimi zaman bazı hastalıkların tedavisi için ya da oluşabilecek hastalıkların engellenmesi için ilaç tedavileri yerine iğne tedavi yöntemi uygulanır. Tedavi yöntemi dışında herhangi bir cerrahi işlemden önce de kişiye iğne vurularak, ameliyat sırasında acı hissetmesi engellenir.

    İğne vurulmadan önce içine ampul gibi şişelerdeki ilaçlar, enjektöre alınır. İğne sırasında enfeksiyon ve iltihap ihtimali olduğu için steril ve hijyenik ortam oldukça önemlidir. Sinirlerin hasar görmemesi ve hastanın çok acı, ağrı çekmemesi için iğne sinirlerin en az olduğu bölgeye vurulur. Genellikle kalça bölgesi tercih edilir. Kalçada sinirler diğer bölgelere göre daha az yoğunluktadır.

    İğnenin yapıldığı bölgede geçici süreli uyuşma ve ağrı oluşabilir. Eğer iğne sinir üzerine denk gelmediyse, bu ağrı geçicidir ve kısa bir süre sonra kendiliğinden geçer. Ancak kimi zaman bilinçsiz kişiler tarafından yapılan iğne, sinirlerin üzerine denk gelebilmekte ve bu bölgede şiddetli uyuşma ve ağrıya neden olabilmektedir. Böyle bir sorundan dolayı “İğne Sonucu Bacakta Uyuşma ve Ağrı” şikayetleri artar. Yanlış yapılan ve yanlış bölgeye uygulanan iğne, kişinin sakat kalmasına varana kadar ciddi rahatsızlıklar doğurabilir. Bu nedenle iğnenin kesinlikle bu konuda uzman bir doktor ya da hemşire tarafından yapılması gerekmektedir.

    Tedavisi
    Herhangi bir sebepten dolayı iğne yaptırdıktan sonra bacak bölgenizde şiddetli bir uyuşma söz konusuysa ve bu durum uzun zamandır devam ediyorsa, sinir zarar görmüş olabilir. Eğer bacak bölgesinde kuvvet kaybı yoksa, duyu siniri kısmen etkilenmiş olabilir. Uyuşma ve ağrı daha ciddi problemler yaratmadan, uzman bir doktora başvurmakta fayda vardır.


    peki başpğarmagı ve başı neden öyle olabilir başı agrıyo bazen şiddetli bi şekilde senelerdir böyle ama bu yıl iyice arttı başparmagı ne zamandan beri böyle bilmymr




  • Bel fıtığının çözümü ameliyat.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.