|
Bildirim
|
dünya malı...
bırakın şu saçma sapan soruları.. çin olsa ne olacak isveç olsa ne olacak... kalitesine bak geç. ![]() |
İsveç malı tabiki. Çin'den sadece para ve sermaye akıyor. Gerisi, üretimi zaten İsveç'de. Çindeki üretilen modeller Çin iç pazarı için. Adam ha Çinli ha İsveçli. Önemli olan firmayı iyi yönetebilmesi, batırmaması, işini iyi ve düzgün olarak yapabilmesi. Yoksa ne farkı var.
|
Çin malı artık.
Sahibi nereliyse marka oralıdır. Fiat'ın da Türkler satın alırsa İtalyan olmaz, Türk malı olur. |
Volvo 'nun sahibinin ali yada veli olmasının bi önemi var mı? Volvo hala güvenlikte zirve mi? Volvo hala dünyada en güvenli araba algısını oluşturabiliyor mu? Volvo hala premium mu? Ben bunlara bakarım. Volvo her geçen yıl güvenlikte bi tık daha ileri gittiyse, Volvo lugundan birşey kaybetmemiş demektir. Aksine her geçen sene daha bi Volvo olmuştur. Şimdi patron bizim Çinli olsa ne Uruguaylı olsa ne? Sizin derdiniz Volvo ya çamur atmak mı, yoksa Volvo 'nun kalitesini tartışmak mı?
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 15 Mart 2016; 12:13:30 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi areels -- 6 Mart 2020; 0:16:40 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi areels -- 6 Mart 2020; 0:16:22 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi areels -- 6 Mart 2020; 0:16:11 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar2 -- 15 Mart 2016; 14:25:17 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |