Şimdi Ara

Anket: Sizce Volvo Çin malı mı? isveç malı mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
8.186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bildiğiniz gibi Volvo 1999 yılında ford tarafından satın alındı, daha sonra 2010 yılında Geely satın aldı. Yani 2010 yılından bu yana volvonun sahibi çinli geely.


    Bu beyefendi "Li Shufu" Volvo'nun sahibi.
     Anket: Sizce Volvo Çin malı mı? isveç malı mı?

    Skövde, İsveçte motor üretimi yapılıyor (engines)
    Floby, İsveçte fren diskleri ve motor parçaları üretiliyor
    Zhangjiakou, Hebei, Çinde motor üretimi yapılıyor
    Olofström, İsveçte gövde ürünleri üretiliyor


    İsveçte
    Becker Group Europe tarafından tavan ve konsol parçaları
    Borgers Nord tarafından bagaj ve çatı taşıma çıtaları
    Delphi Automotive Systems Sweden AB tarafından elektrik aksamı
    Hydro Raufoss Automotive tarafından çamurluk
    Lear Corporation Interior Systems tarafından kapı ve diğer paneller
    Rieter Automotive Systems tarafından paspaslar
    Tenneco Automotive Sweden tarafından egzos sistemi
    Walbro Automotive AS tarafından yakıt deposu üretiliyor


    Araçların montajı da aşağıdaki fabrikalarda yapılıyor

    Torslanda, İsveç (Volvo Cars Torslanda - Torslandaverken) 1964–present
    Volvo S60, Volvo V60, Volvo V70, Volvo XC70, Volvo S80, Volvo XC90

    Ghent, Belçika (Volvo Cars Ghent) 1965–present
    Volvo V40, Volvo S60, Volvo XC60

    Chongqing, Çin (Chang’an-Volvo) 2009–present
    Volvo S80L

    Chengdu, Çin (Zhejiang Geely-Volvo) 2013–present
    Volvo S60L, Volvo XC60

    Daqing, Çin (Zhejiang Geely-Volvo) 2014–present
    Volvo XC Classic

    Kuala Lumpur, Malezya (Swedish Motor Assemblies) 1967–present For left hand drive
    Volvo S60, Volvo S80, Volvo V40, Volvo V60, Volvo XC60, Volvo XC90


    Bu bilgilerin ışığında sizce volvo çin malı mı yoksa isveç malı mı? (İsveçte üretiliyor diye isveç malıysa o zaman fiat da türk malı mı?)

    http://strawpoll.me/7087438







  • Volvo 'nun sahibinin ali yada veli olmasının bi önemi var mı? Volvo hala güvenlikte zirve mi? Volvo hala dünyada en güvenli araba algısını oluşturabiliyor mu? Volvo hala premium mu? Ben bunlara bakarım. Volvo her geçen yıl güvenlikte bi tık daha ileri gittiyse, Volvo lugundan birşey kaybetmemiş demektir. Aksine her geçen sene daha bi Volvo olmuştur. Şimdi patron bizim Çinli olsa ne Uruguaylı olsa ne? Sizin derdiniz Volvo ya çamur atmak mı, yoksa Volvo 'nun kalitesini tartışmak mı?
  • Çin malı artık.

    Sahibi nereliyse marka oralıdır.

    Fiat'ın da Türkler satın alırsa İtalyan olmaz, Türk malı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 15 Mart 2016; 12:13:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizi önceden de uyarmıştım,takmamıştınız.
    Eğer volvoya çin malı diyorsanız;
    Land rover jaguar Hint malı
    Bentley Alman malı
    Rolls royce Alman malı
    Jeep dodge İtalyan malı
    Diyebilmeniz gerekir,halen diyemediniz.
    Volvoyu kimin aldığı değil kimin yönettiği önemlidir,ceo kadrosu komple isveçli halen.Onu geçtim halen isveçte ve isveç mantığıyla üretim yapıyor.
    Sizin çinli diye kötülediğiniz volvo 500 bin bandını aşıp satış rekorları kırıyor,dünyanın en güvenli araçlarını yapıyor.
    Onun için ya yukarda bahsettiğim konuları dürüstçe itiraf edin,ya da volvo düşmanlığından vazgeçin,naçizane tavsiyem.
  • dünya malı...

    bırakın şu saçma sapan soruları..
    çin olsa ne olacak isveç olsa ne olacak...

    kalitesine bak geç.
  • Artık ne üretimi olduğu önemli değil bir malın, ne kadar kaliteli ve ne kadar güvenilir olsuğu önemli, isterse kutupta üretilsin, isterse çinde, önemli olan istenilen kaliteyi verip veremediği değil mi, burda şurda burda üretiliyorun bir anlamı yok, çin de çin pazarı için üretiliyordu, vw de çinde üretim yapıyor çin malımı, yada en basiti meksikada üretim yapıldı meksika malımı oldu, menşei artık çok önemli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İsveç malı tabiki. Çin'den sadece para ve sermaye akıyor. Gerisi, üretimi zaten İsveç'de. Çindeki üretilen modeller Çin iç pazarı için. Adam ha Çinli ha İsveçli. Önemli olan firmayı iyi yönetebilmesi, batırmaması, işini iyi ve düzgün olarak yapabilmesi. Yoksa ne farkı var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo 'nun sahibinin ali yada veli olmasının bi önemi var mı? Volvo hala güvenlikte zirve mi? Volvo hala dünyada en güvenli araba algısını oluşturabiliyor mu? Volvo hala premium mu? Ben bunlara bakarım. Volvo her geçen yıl güvenlikte bi tık daha ileri gittiyse, Volvo lugundan birşey kaybetmemiş demektir. Aksine her geçen sene daha bi Volvo olmuştur. Şimdi patron bizim Çinli olsa ne Uruguaylı olsa ne? Sizin derdiniz Volvo ya çamur atmak mı, yoksa Volvo 'nun kalitesini tartışmak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi areels -- 6 Mart 2020; 0:16:40 >
  • Arkadaşlar 1999 yılında Hollanda'daki fabrikada Volvo daha Volvo iken ya da Ford iken tam bilmiyorum ama o zamanlarda üretilmiş bir S40'a biniyorum. Araba önceden çok sağlammış ama şimdi Çin malı olduğu için her yeri dökülüyor. Geçen gün direksiyonu elimde kaldı. Sağı solu soyulmaya başladı. İşte Çin'e satmasalardı Volvo'yu hala taş gibi olacaktı. Bir de geçen lifte kaldırdım yağını değiştirmek için, artık metal yorgunluğu mudur Çin malı olması mıdır bilmiyorum arabanın burnu ve arkası bildiğin aşağı sarktı. Ah Ah...
  • Mesut ozil gibi
    Turk asilli alman.
    Isvec asilli cinli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu yanlış mantığı bırakın önemli olan vizyon ve bu vizyondan sapıp sapmadığıdır volvo hala rakip olarak bmv mercedes gibi üstün markaları baz alıp onlara rakip olarak araç çıkartmaya devam ediyorsa ve fiyat aralığıda hala bu gibi rakip firmaların çıkardığı model aralığındaysa volvo volvo olarak devam ediyordur. Bugün kullandığınız araçların hangi marka olursa olsun Çin den geçmeyen bir yeri yoktur emin olun uzaktan yada yakından Çin ile ilgisi vardır bir parçada olsa vardır. Onun in artık sizde ufkunuzu genişletin çinde demir yerine alüminyum kullandıkları için firmalar çinde fabrika açmıyor insan gücü yüksek olduğu için fabrika açıyorlar nike den tutunda adidas A kadar bu böyle ne zamanki insan eli teknolojide yararlı olmaz ne zamanki insan yerine robotlar artık rahatça bir insanın yapabildiği işlemi yapar hale gelir ne zamanki el emeği kalkar ortadan o zamanda fabrikalar ait olduğu ülkelere döner
    ..

    Saygılar selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • chelsea ne kadar rus takımı ise volvo da o kadar çin malıdır. siz olayı çok yanlış anlamışsınız.
  • Volvo tabiki İsveç markası. Sahibinin değişmesi onun kökenini değiştirmez. Bir malın üretildiği yer tek başına onun sahipliğini sağlamadığı gibi, sırf sahibi değişti diyede tersi olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvoyu sevmedigimizi biliyorum @areels ama aciklamadan da gecemicem volvonun uretim mantigi isvecli ve calisanlarida ceosu vs. Isvecli isvecliliginden hicbirsey kaybetmedi volvo. Eger volvo hala bu kadar guvenli arabalar yapiyorsa hala kalitesini konusturabiliyorsa kimsenin yapmadigi a dan zye testleri yapabiliyorsa hala cok siradisi teknolojiler uretiyorsa isvecliliginden hicbirsey kaybetmemistir kisacasi volvonun cinle ilgili olan kismi sermayesidir.
    Ayrica volvo fani degilim

    @shadowgeist

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Raition kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi areels -- 6 Mart 2020; 0:16:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: areels

    Bu bahsettiğiniz markaların bir önemi yok, satışları düşük, sembolik markalar. mevzubahis değil. Ve evet onlar da aynen öyle, markanın sahibi nereliyse oranın ürünüdür marka.

    Neden az satan marka bizim milletimizin gozunde kotu marka ? Simdi az satiyo diye range rover a kalitsiz diyebilirmiyiz veya jaguara az satan araba kotu arabadir mantigini silmemiz lazim diye dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Raition kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi areels -- 6 Mart 2020; 0:16:11 >
  • Biri çıkıp ortalık malı diyecek diye korkuluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: areels

    Volvoyu sevmiyor değilim, araçlarını çok beğeniyorum. Fakat artık Volvo'nun arkasında aynı Türk çakallığı gibi bir Çin çakallığı mevcut. Volvonun çakal patronu ne yapıyor? eskiden maliyeti atıyorum $30 olan fren diskini çinde $3 dolara üretiyor. Fakat b farkı arabanın satış fiyatına yansıtmıyor. Tüketici anlamayacağı için disk başına $27 kar ediyor. E ben hala onu kaliteli çelik sanıp arabayı alıyorum, boş yere fazla para veriyorum.

    Madem artık volvo malzemeleri çin malı ikameleriyle değiştirilerek maliyeti düşürüldü, o zaman bu volvo fiyatlarına yansısın. Tamam yine volvo alalım ama arabanın maliyeti 50.000'den 20.000'e düşmüşken satış fiyatı 100.000 olarak kalmasın, satış fiyatı da 70.000'e düşsün.

    derdim budur.



    Hocam beni yanlis anladiniz kullanilan malzeme ayni uretim yeri hala isvec degisen birsey yok kullanilan malzeme cinden gelmiyor degisen bicbirsey yok cin icin ozel uretilen araclarini cinde uretiyor volvo o araclarinda kullanidigi malzeme farkli malzeme ayrica pahali araba yoktur cok vergi vardir yurtdisi fiyatlarina bakarsaniz volvonun fiyatlarinin diger markalarla benzer oldugunu farkedersiniz hatta diger markalardan daha ucuz iyi forumlar
    Yazim hatalari icin uzgunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Malum sahisi Volvo konusunda gørmesek sasardim zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar2 -- 15 Mart 2016; 14:25:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.