Şimdi Ara

Ankara Lydia servisine kesinlikle telefon tamiri için iphonenunuzu emanet etmeyin! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
1
Favori
15.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zaten?Yıl olmuş 2015 Lydia'ya itibar eden mi var?
    5 ve 5s'imi Türkiye'den aldım.2013 ve 2014 Temmuz-Ağustos gibi sorunlar yaşadım iki cihazla da.5'te bir anda ekranda mavi çizgi belirdi,5s'te ise TouchID bozuldu ve Ekran gıcırdadı.İkisinde de beni bir güzel geri yolladılar.Kendilerini tebrik ediyorum kapıdan döndürme konusundaki yeteneklerinden ötürü.
    Bir daha Lydia'ya 1 kuruşum haram.Ala ala sadece bir tane 5s kılıfı almıştım Apple'ın deri olanını.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • This Is My Destiny T kullanıcısına yanıt
    ankarada olduğumuz için istanul apple store'a gitmemiz ya da göndermemiz sıkıntı :( ne yapmamız lazım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ø

    Böyle ne idüğü, adı sanı belli olmayan yerlere telefonunuzu vermezseniz canınız yanmaz.

    Yanlız bu Apple Premium Reseller,üstüne üstlük (güya) çalışanları Apple'dan eğitim alıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M3phisto

    ankarada olduğumuz için istanul apple store'a gitmemiz ya da göndermemiz sıkıntı :( ne yapmamız lazım?

    Ya bir tanıdıkla,ya minik bir Istanbul yolculuğu,ya da bozuk telefon gibi görünüyor şimdilik. :(

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • M3phisto kullanıcısına yanıt
    evet cepa daki lydia servisine verdim
  • Burada yazanlara rağmen lydia servisine vermeyin telefonunuzu. Risk alırsınız. Garantinizi bozar, değişiminizi engeller, içinde eksik parça olur. Bin Türlü risk alırsınız.
  • benzer sorunu su an bende genpa teknik servisinde yasıyorum arka kamera çalışmıyor diye servise götürdüm eksik parça var vida ve ekran kafesi eksık mesajı göndermişler telefon daha once hiç açılmadı imkansz eksık parça olmadı bu yüzden garantiye almadılar nasıl bir yol izlememi tavsiye edersnz?
  • Telefonu sıfır mı aldınız? Faturası var mı? nereden aldınız? Ben bunlarım olmasına rağmen türkiş apple üstüne yattı ama türkiye den aldıysanız umut var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet türkiyeden media marktan aldım faturam vsde hala druyor bugun götürdüm genpa servisine hala bana telefonu açtırmışssınız home tusu degısmıs dıyor dedım aldıgımda jelatınını kendım actgıma eminim imkansız ya uretim hatası ya sizin yaptınız bırsey 1 saat tartıştım en sonunda tamam biz bi apple ile görüşelim dediler sonrada telefonu garanti kapsamından cıkarmıyoruz bundan sonra garantiye getirdinzde eksık parça apple hatası olrk görülüp değerlendirilicek dedi kamerayıda yapıp getirdi ee dedim eksık parçaları taktınız mı ne olucak yok dedi apple ı aradım görüştüm bireysek bilişim teknik servısıne götürün genpa bu konularda kıllık yapıyor dedı müşteri temsilcisi direk sizi bireysel bilişime yönlendirelm bide orada bakılsın telefonunuza dediler
  • aynı olay benim başıma trabzon genpa da geldi. ben 2 aylıkken ikinci el aldığım için çok üstüne düşmedim. güya cihazın içi açılmış 1 vidası eksikmiş. 2 aylık, garantisi olan bir cihazı kim niye açar mantığım almadı ama yapacak birşey yok cihazı ben sıfır almadım yukarda allah var. geçmiş olsunzor bir durum kanıtlama gibi bir şansında yok maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu işte bir iş var. Sıfır alınan telefonların sanki önceden içi açılmış gibi garantisini yiyorlar. Garantisi devam eden telefonun içini kim niye açtırır? Bunu ben anlatamadım, siz de anlatamamışsınız garantimizi yedi türkiş apple. Bir arkadaş az biraz çözüm bulmuş neyseki:) düşünüyorum düşünüyorum, bu telefonların garantisini bozdurmak servisin nasıl işine geliyor? Lydia servisindeki eleman da açılmış hatta üstünde parmak izleri vardı demişti. Adam CSI gibi parmak izi bulmuş. Ama içi hiç açılmadı telefonun. belki bir teknik servis çalışanı bu katakulliyi neden yaptıklarını anlatır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar apple'ın sitesinde ankara için 5 tane yetkili servis gözüküyor, ben de bana en yakın olan ProMC'ye gittim. Gayet güzel ilgilendiler. Tavsiye ederim.

    http://www.promc.com.tr/indexmc.html
  • Arkadaşlar 5s cihazımda batarya şişmesi mevcut fakat garantisi bitmiş durumda.Bunu lidya servisine versem garantisi bitmiş durumda olduğu için ücretsiz bakmazlar değil mi? Apple müşteri hizmetlerinde konustugum kisi degisim bile olabileceginden bahsetmişti ama inanamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan99747

    Arkadaşlar 5s cihazımda batarya şişmesi mevcut fakat garantisi bitmiş durumda.Bunu lidya servisine versem garantisi bitmiş durumda olduğu için ücretsiz bakmazlar değil mi? Apple müşteri hizmetlerinde konustugum kisi degisim bile olabileceginden bahsetmişti ama inanamadim

    apple store'da değişim bile olabilir ama store'a gitmen gerek
  • Gerçekten şunları görünce üzülüyorum arkadaş böyle kişiliksiz servisler kaldımı en iyisi Apple Store ah keşke her şehre açılsa şuan Londradayım burda her yerde var nerdeyse canım sıkıldıkça gidip telefonu kontrol ettiriyorum hepte güler yüzle karşılıyolar. Bi kere sıvı teması cihazımı gık etmeden değiştiler (6s aldığımdan 3 gün sonra) yani diyeceğim o ki birini bulun yada kendiniz gidin Apple Store da yaptırın bu haysiyetsiz insanlarla muhatap olmayın açılmamış sıfır telefona açtınız diye itham etmek nedir ben burdan sinirlendim siz neler yaşamışsınızdır kim bilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk iPhone'umu 1,5 yıl kadar kullandım, geçen hafta "şarj girişinde oynama ve temassızlık, ekranda boşluk ve çıtlama, pil seviyesinde ani değişimler" şikayetlerimden ötürü Ankara Cepa avm'deki Lydia Apple teknik servisine götürdüm. 7-10 gün işlem süresi olduğu için, telefonu teslim ettiğimin ertesi günü, telefonun adresime kargo ile gönderilmesini talep ederek ikametim olan Urfa'ya yola çıktım. Yoldayken telefonun işleminin tamamlandığını, gelip alabileceğimi ifade eden bir mesaj aldım. Arayıp kargo talebimi tekrar ilettim.

    Ertesi gün teyit etmek için tekrar aradım, bekleyen kargo yok, telefonunuz gönderilmiş denildi.

    Çalıştığım için ilgilenemedim, bir sonraki gün tekrar arayıp hangi kargoya verildiğini sordum. Aras kargoya verildi dediler. Aras Kargo'yu arayıp ismime gönderilen kargonun nerede olduğunu ve takip numarasını sordum; kargo görevlileri isminize gönderilmiş kargo yok dediler. Lydia'yı tekrar arayıp durumu sorduğumda, "elimizde bekleyen kargolanacak ürün yok, sizinki gönderilmiş" dediler. Telefonla konuşurken arka planda diğer Lydia çalışanlarından birinin "Urfa'dan arayan mı? Gönderdik dedim ona zaten" diye homurdanmasını işittim.

    Telefonu teslim ederken görevli bayanın söylediği "kargoyla göndeririz ama kargoya verdikten sonra telefondan mesul değiliz" sözü geldi aklıma.

    Aras Kargo şubesine gittim, baktılar adıma kargo yok. Tekrar aradım Lydia'yı. Durumu anlattım. 2 saat içinde biz size dönelim dediler. 2 saat kadar sonra MNG kargodan aradılar evde misiniz kargonuz var diye. Dışarda kargo aracını bulup telefonumu teslim aldım.

    Telefonu incecik bir kartondan kutunun içine şu küçük balonlu ince ambalaj poşetlerine koyup göndermişler. Yine telefonu teslim ettiğim bayanın cümlesi geldi aklıma.

    Neyse ki sağ salim telefonu teslim aldım. Ancak servis kağıdı göndermemişler! Evet, telefona ne işlem yapıldığına dair bilgilerin yazılı olduğu servis kağıdı bana gönderilmemiş! Apple'da böyle bir uygulama yok mu, ben boşuna mı tedirgin oluyorum servis kağıdı konusunda? Çünkü ilk iPhone'umu ilk defa servise teslim ettim.

    Telefonu garanti kapsamında servise veriyorum düşüncesiyle, iPhone'ların genelde tamir edilmeyip yenisiyle değiştirildiğine dair yaygın söylentinin verdiği rahatlıkla teslim ettim telefonu ve başıma bunlar geldi. Şimdi ben telefonu tekrar servise verirsem "Bu telefon işlem görmüş" demezler mi? Ben elimde servis kağıdı olmayınca nasıl ispatlayacağım telefonun yetkili serviste işlem gördüğünü?




  • Bu arada telefonun şarj girişi eskisine göre daha iyi ama eşimde 5s var, onun şarj girişiyle kıyasladığımda serviste tam onarım olmadığını farkettim. Ekrandaki boşluk aynen duruyor. Muhtemelen hiç dokunmadılar. Üçüncü sorunu henüz test etmedim.
    Şimdi servis kağıdıyla ilgili yarın arayıp adresime gönderilmesini isteyeceğim.
  • Konuyla ilgilenen olmamış ama son durum hakkında bilgi vereyim yine de.
    Bugün Lydia servisi aradım, servis kağıdı göndermemişsiniz dedim. Herhangi bir işlem görmedi, sadece şarj girişi temizlenmiştir. O yüzden telefonun içi açılmadığı için işlem yapılmadı sayılıp servis kağıdı gönderilmedi, diye açıklama yapıyor bana.

    Ekranda boşluktan ötürü çıt çıt ses var zaten ona hiç bakmamışlar. Ben de tekrar servise götürdüğümde bu telefon işlem görmüş garanti dışı demeyecekler değil mi, diye sordum. Hayır telefonunuz garantiden çıkmadı, burası yetkili servis, diye cevap verdi.

    Şimdi bu iş bilmezler bi halt beceremedikleri için tekrar servis arayışına girdim. Urfa'da ikamet ediyorum. Gaziantep'te Apple servisi var mı? Bu Lydia gibi değil de, Apple'ın kendi mağazası olursa daha iyi olur tabi ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skboga

    Konuyla ilgilenen olmamış ama son durum hakkında bilgi vereyim yine de.
    Bugün Lydia servisi aradım, servis kağıdı göndermemişsiniz dedim. Herhangi bir işlem görmedi, sadece şarj girişi temizlenmiştir. O yüzden telefonun içi açılmadığı için işlem yapılmadı sayılıp servis kağıdı gönderilmedi, diye açıklama yapıyor bana.

    Ekranda boşluktan ötürü çıt çıt ses var zaten ona hiç bakmamışlar. Ben de tekrar servise götürdüğümde bu telefon işlem görmüş garanti dışı demeyecekler değil mi, diye sordum. Hayır telefonunuz garantiden çıkmadı, burası yetkili servis, diye cevap verdi.

    Şimdi bu iş bilmezler bi halt beceremedikleri için tekrar servis arayışına girdim. Urfa'da ikamet ediyorum. Gaziantep'te Apple servisi var mı? Bu Lydia gibi değil de, Apple'ın kendi mağazası olursa daha iyi olur tabi ki.

    Hocam imkanınız varsa Ankara'da premium resital apple servisi var. Türkiye'nin ilk ve tek premium yetkili servisi. Apple'nin internet sitesinden bakınız. Ankara Maltepe'de söylediğim yetkili premium servis. Hatta adını yanlış hatırlamıyorsam Bireysel Bilişim olmalı.

    Yetkili servisiz diye geçinen, merdiven altı yerlere cihazlarınızı emanet etmeyiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benımde macbook aırde olu pıksel vardı. Garantının bıtmesıne 40 gun kalmıstı 25 gun randevu almak ıcın ugrastım ama alamadım. Apple'ı telefonla aradım bana genpa vs verın dedıler. Ama daha onceden basıma servıslerde cok sıkıntı geldıgı ıcın vermedım. Allah razı olsun forumdan bır arkadas randevusunu bana verdı ve apple store goturdum derdımı anlattım cuma gunu verdım pazar gunu benı aradılar ekranınızı degıstırdık dıye. Allah bılır servıse versem basıma gelmeyen kalmazdı vede 21 gün beklemekte çabası. Apple store 2 gunde hallettı bıle. Mecbur kalmadıkca servıse telefon yada pc vermeyın. Apple artık ankarada bır store açmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.