Şimdi Ara

Ankara gezilecek yerler?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nereleri önerirsiniz kafe müze vs vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 404 not found

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • gordion,ankara kale,tbmm, etnografya, anıtkabir, aklıma gelen ankollü kafe tarzı yerleride karanfilde bulabilirsin
    _____________________________
  • Mta daki müzeler çok fenaymış metrodan direk geçiş varmı bilmediğim için gidemedim
    _____________________________
  • Avmleri gezebilirsin onun dışında Ulus meydanda gez dolaş ancak oradaki müze haric ulusta pek bir şey yok sadece ucuza mal bulursun o kadar. 2 3 saatte bitirirsin Ulus'u. Önerim Kızılaydır benim, Ulus gibi şopar insan dolu değildir en azından bir arkadaş alırsın yanına rahatça gezersin Kızılay'da. Ulusta bir park vardı adını unuttum oraya gidebilirsin güzel parktı. Onun dışında Altınpark var gerçekten Güzel olan.

    Devlet büyükleri mezarlığı mi neydi orası var cidden güzel olan. Mavigöle gidebilirsin Eymir gölü var. Ankara parkları İstanbul'a göre oldukça fazla ve daha güzel. Bilenler bilir Esertepe Muhammed Ali parkı var. Yerel halk tarafından Vadi olarak adlandırılır. Eger Etlik'e yakinsan gelmeni oneririm. Güzel parktır cidden. Kartaltepe aquapark açılacakmış Etligin epey yukarısında Sancaktepe Mahallesinin yukarısında. O taraflarda piknik alanları var ama ben pek beğenmedim şahsen. Daha benim de gitmediğim çok yer var Elmadağ Kızılcahamam Soğuksu vs.

    Yani Ankarayı çok küçük görmeyin elbette asla bir İstanbul olamaz ancak yine de iyi bir nebze

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ❤Mustafa Kemal Atatürk❤




  • Armada, Panora, Gordion, Nata Vega, Cepa, Kentpark, Acity sirayla gez hepsini.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çamlığa çık (50. yıl parkı)
    _____________________________
    TV:LG 50pb690-Luxor 40L600D-vivibright f-30/UYDU:Digitürk Humax DCR HM-9504HD-Tivibu Vestel S7830/MP: Xiaomi mi box s4-k/AVR:SONY STR DH-550/HOPARLÖR:MAGNAT 102,252,800-SONY sa-w2500-/TELEFON:General Mobile 20/AĞ:TP-Link wd9970
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İzmire gezilecek yer
    7 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Anıtkabir'e git gerisi hikaye.
    _____________________________
  • Dr.Techno kullanıcısına yanıt
    Avm ci bekledin zaaar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çiz -- 29 Haziran 2018; 17:25:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mathwani kullanıcısına yanıt
    Atamızı unutmayız demen hata:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yuxeses kullanıcısına yanıt
    Orası pis birer deilmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yıllar önce ıslah edildi çok güzel park oldu aile yeri şu anda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çiz

    Orası pis birer deilmi
    Yoo belkide ankaradaki tek duzgun yerdir sabahlari bombos oluyor manzarasi da ankaraya gore cok iyi



    Bos olmasinin nedeni de milletin gitmeye usenmesi sahsen arabam olsa yiyecek içecek ne varsa doldurur haftada 1 giderim havası falan da guzel yuksekte oldugu icin (tabi ankaraya gore yoksa çöp)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    başka nereyi önerirsin ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çiz

    başka nereyi önerirsin ?
    akşam 12ye kadar göksuda çay içmeye gidilebilir orası da güzel mangal içinde fena değil

    aslında 50.yıldan başka düzgün yer bence yok ama bu da idare eder

    seğmenler kuğulu güvenpark falan hikaye zaten gitmeye değmez

    eymir güzel denebilir bisiklet sürmek açısından (asla kiralamayın kiralayanların çoğu pislik)

    kurtuluş gündüz güzel gece her yerinden pislik akıyor

    yakacık mesire alanı bence baya dandik ama yakacık taraflarında yüksek manzaralı yerler falan var oralar güzel hatta gölde varmış aradık bulamadık

    şimdilik aklıma gelenler bunlar
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------




  • Ankara’da gezilecek çok güzel yerler var. Özellikle taşınmayı düşünüyorsanız şehri tanımak adına bu yazıya mutlaka göz atmalısınız. Eğer sen de benim gibi yemek yemeyi seviyorsan, ankara en iyi restoranlar listesine de bakmanı öneririm.

    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.