Şimdi Ara

Ani Fren Anında yanan Dörtlüler (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
15.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AyTaCH_01


    quote:

    Orjinalden alıntı: efsanea_06

    arkadaşlar dün denedim 4.viteste 210 vurdum frene bi asıldım dörtllüler 2-3 saniye yanıp söndü

    meganla 4 te 210 vurdun burdaki millette yedi bide frene asılmışsın

    burda kimseyi kandırma gibi bir amacım yok inanmayan inanmaz paşa gönlü bilir megane diye küçümsediğin araba 115 bg ve 1600 motor arabaya binenler 1.6 motor deyince şaşırıyorlar herkes 2.0 zannediyor.şimdi sen bunada inanmazsın bir insan yalan konuşunca karşısındakininde yalan konuştuğunu zannedermiş




  • 4 te 210 ise 250 yapan kediyi gecer ozaman bu megane

    bazi arkadaslarin kedisi 250 yaparken iyi megane 4 te 210 yapinca kotu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyhunberber -- 9 Ekim 2007; 11:38:21 >
  • acaba kia cerato da varmıdır böyle özellik.bilgisi olan...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    4 te 210 ise 250 yapan kediyi gecer ozaman bu megane

    bazi arkadaslarin kedisi 250 yaparken iyi megane 4 te 210 yapinca kotu

    senın araç 300 kitliyor sana saygımız var arkadasım geçen gün üstümden geçti biyaris sok oldum yetişemem dedim biraktım bi süre sonra araç yok oldu ama nedense BAYAN kullanıodu ya




  • Baktım öndeki yakıyor ben de manuel olarak kendim yakıyorum. Fren pedalı kadar hızlı olmasa da işe yarıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AyTaCH_01


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    4 te 210 ise 250 yapan kediyi gecer ozaman bu megane

    bazi arkadaslarin kedisi 250 yaparken iyi megane 4 te 210 yapinca kotu

    senın araç 300 kitliyor sana saygımız var arkadasım geçen gün üstümden geçti biyaris sok oldum yetişemem dedim biraktım bi süre sonra araç yok oldu ama nedense BAYAN kullanıodu ya


    icinde mal yoktu yani ticari araclardaki gibi neyse......




  • Bildiğim kadarı ile ABS devreye girdiğinde yanıyorlar sadece...
  • beyler o kazayı ben yaptım iki sene önce önümde megan II vardı benim altımdada punto aramızdaki takip mesafasi aslında çok kısada değildi o frene bastı bende bastım ama o srada megane freni köklüyomuş tabi abs olduğu için siz arkadan bunu anlıyamıyosunuz aradaki mesafe hızla kapandı tabii ben olayı anladığımda artık çok geçti tampon kırıldı kaput eğildi göğsümü direksiyona vurmuşum olayın şokuyla 15 dk sonra acıyı hissetmeye başladım bir hafta çektim işte bu olaydan sonra ne kadar gerekli ve faydalı bir özellik olduğunu anladım o zaman dörtlüler yanmış olsaydı kesin bu kazayı atlatırdım vurduğum arabada bilmem kaçıncı asayiş şube müdürünün aracı cıkmasınmı neyse gerisi uzun hikaye ama kimsenin şüphesi olmasın kesinlikle faydalı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: talkingbrother

    beyler o kazayı ben yaptım iki sene önce önümde megan II vardı benim altımdada punto aramızdaki takip mesafasi aslında çok kısada değildi o frene bastı bende bastım ama o srada megane freni köklüyomuş tabi abs olduğu için siz arkadan bunu anlıyamıyosunuz aradaki mesafe hızla kapandı tabii ben olayı anladığımda artık çok geçti tampon kırıldı kaput eğildi göğsümü direksiyona vurmuşum olayın şokuyla 15 dk sonra acıyı hissetmeye başladım bir hafta çektim işte bu olaydan sonra ne kadar gerekli ve faydalı bir özellik olduğunu anladım o zaman dörtlüler yanmış olsaydı kesin bu kazayı atlatırdım vurduğum arabada bilmem kaçıncı asayiş şube müdürünün aracı cıkmasınmı neyse gerisi uzun hikaye ama kimsenin şüphesi olmasın kesinlikle faydalı

    geçmiş olsun.....emliyet kemeri takıyosunuzdur artık umarım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kajmer88

    Tamam sakin olun gerekli. Ben yanlış düşünmüşüm

    aynı fikirdeyim:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: talkingbrother

    beyler o kazayı ben yaptım iki sene önce önümde megan II vardı benim altımdada punto aramızdaki takip mesafasi aslında çok kısada değildi o frene bastı bende bastım ama o srada megane freni köklüyomuş tabi abs olduğu için siz arkadan bunu anlıyamıyosunuz aradaki mesafe hızla kapandı tabii ben olayı anladığımda artık çok geçti tampon kırıldı kaput eğildi göğsümü direksiyona vurmuşum olayın şokuyla 15 dk sonra acıyı hissetmeye başladım bir hafta çektim işte bu olaydan sonra ne kadar gerekli ve faydalı bir özellik olduğunu anladım o zaman dörtlüler yanmış olsaydı kesin bu kazayı atlatırdım vurduğum arabada bilmem kaçıncı asayiş şube müdürünün aracı cıkmasınmı neyse gerisi uzun hikaye ama kimsenin şüphesi olmasın kesinlikle faydalı

    geçmiş olsun.....emliyet kemeri takıyosunuzdur artık umarım

    kesinlikle bir müsibet bin nasihatten iyidir akıllandım artık




  • Fren yapıldığında dörtlülerin yanması için; Frenleme hızının belli bir ivmeye ulaşması gerekiyor, yani kısa sürede yüksek hızlarda ani yavaşlama yapıldığında yanıyor.
  • güzel bir özellik
  • Arkadaşlar
    Ani frende dörtlü flaşörlerin devreye girmesi güzel bir özellik
    Radyoda yıllar önce haberlerde duymuştum İsrailde sürücü ayagını gaz pedalından aniden çekerse
    fren lambalarını devreye sokacak sistem geliştirilmiş amacı arkadaki sürücüye frenleme için zaman kazandırmak ama bu sistem uygulamaya geçtimi şu an bu sistemi kullanan araç varmı bilmiyorum.
  • vw transporter ile dortluleri yakmistim bir sefer. 160 ile izmir istikametine gidiyordum. germencik ayrimindan cikacaktim. tabelayi kacirdim sanirim ki tam ayrimin yanindan gecerken fark ettim. o hizla ani fren yapinca yandi...
    ancak simdiki megane imda da bu ozellik olmasina ragmen yandigini hic gormedim. hic boyle acil fren yapacak bir durumum olmadi. ancak serviste ustalarla test surusune ciktigimizda fren sistemini test etmek icin 100 km ile giderken usta ellerini direksiyondan cekip freni kokledi. abs ye ragmen lastik sesleri geldi ve basinc dagilimi ozelligi sayesinde araba direksiyon serbest olmasina ragmen ip gibi durdu. buna ragmen dortluler yanmadi...

    bu iki durumu kiyasladigimda belki de hizin belli bir limitin uzerinde olmasi gerekiyor diye dusunuyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ayi terbiyecisi

    vw transporter ile dortluleri yakmistim bir sefer. 160 ile izmir istikametine gidiyordum. germencik ayrimindan cikacaktim. tabelayi kacirdim sanirim ki tam ayrimin yanindan gecerken fark ettim. o hizla ani fren yapinca yandi...
    ancak simdiki megane imda da bu ozellik olmasina ragmen yandigini hic gormedim. hic boyle acil fren yapacak bir durumum olmadi. ancak serviste ustalarla test surusune ciktigimizda fren sistemini test etmek icin 100 km ile giderken usta ellerini direksiyondan cekip freni kokledi. abs ye ragmen lastik sesleri geldi ve basinc dagilimi ozelligi sayesinde araba direksiyon serbest olmasina ragmen ip gibi durdu. buna ragmen dortluler yanmadi...

    bu iki durumu kiyasladigimda belki de hizin belli bir limitin uzerinde olmasi gerekiyor diye dusunuyorum.



    100 le direksiyonu birakip freni kokledi demek sadece ebd devreye girmeseydi bariyerden toplarlardi sizi iyi cesaret varmis ustada

    :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Focuser

    Arkadaşlar
    Ani frende dörtlü flaşörlerin devreye girmesi güzel bir özellik
    Radyoda yıllar önce haberlerde duymuştum İsrailde sürücü ayagını gaz pedalından aniden çekerse
    fren lambalarını devreye sokacak sistem geliştirilmiş amacı arkadaki sürücüye frenleme için zaman kazandırmak ama bu sistem uygulamaya geçtimi şu an bu sistemi kullanan araç varmı bilmiyorum.


    ayağı gazdan çekince

    fren sistemini her an frene hazır bekleyen sistem bmw de zaten mevcut
  • Bugün arkamdan gelen jetta acı bi fren koydu koymasıyla 4lülerin yanması bir oldu ama otomatik mi yandı yoksa manuel mi onu anlayamadım
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.