Şimdi Ara

Android Devler burda toplanın birbirimize yardımcı olalım (118. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.703
Cevap
118
Favori
174.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peki bu manuganu nun olayı nedir onu da çözemedim. unity store da 25$ lık oyun 5M nasıl yapar aklım almıyor. Bi de oyunda reklam vs hiçbişey yok nasıl kazanıyor bu adam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim07alanya

    Peki bu manuganu nun olayı nedir onu da çözemedim. unity store da 25$ lık oyun 5M nasıl yapar aklım almıyor. Bi de oyunda reklam vs hiçbişey yok nasıl kazanıyor bu adam?

    25 dolar derken anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim07alanya

    Peki bu manuganu nun olayı nedir onu da çözemedim. unity store da 25$ lık oyun 5M nasıl yapar aklım almıyor. Bi de oyunda reklam vs hiçbişey yok nasıl kazanıyor bu adam?

    Adam zaten röportajında reklamdan kazanmak istemediğini söylemiş, ios'a 0.99 dan koymuş, play'e ücretli koyulabilse ücretli koyacaktı hiç şüphesiz.

    Ayrıca oyun gerçekten güzel, tek başına da olsa adam uğraşmış bir harika çıkarmış, önceki oyunu da öyleydi. Güzel sanatları derece ile bitirmiş zaten, oyunda grafiklerde ondan böyle güzel :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim07alanya

    quote:

    Orijinalden alıntı: aksamyildizi


    quote:

    Orijinalden alıntı: selim07alanya

    Arkadaşlar Merhaba,

    Ben bu Android reklam işine gireli daha birkaç ay oldu bazı konularda biraz zorlanıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Android ve reklam işine başlarken virüs tepkisi görmek istemediğimden dolayı admob kullanıyorum. Play store da birkaç tane uygulamam oldu bile. Admob başladım admob devam ettim ama istatistikleri inceleyince biraz tuhaf durumla karşılaştım. Kullanım sayısı artış içinde 2 tane uygulamamdan birisi 36.000 request ile $0.06 eCpm toplamda $2. Diğeri 74000 request $0.22 eCpm $16 getirdi.

    1. sorum, bu kadar request e bu gelir biraz az değil mi sizce de? Artması için ne yapılabilir.
    2. sorum, bu iki uygulama arası dengesizlik neden kaynaklanıyor?
    3. sorum, bu uygulamaların yayılması için genelde hangi kanalları kullanıyorsunuz, özellikle birşey yapıyor musunuz yoksa kullanıcılar kendileri yayılmasını sağlıyorlar mı? Açıkçası pazarlama yeteneğimin hiç iyi olmadığını düşünüyorum.
    4. ve son sorum, appnext hakkında bilgisi olan var mı?

    Şimdiden çok teşekkürler. :)

    Uygulamaları incelemek isterseniz de https://play.google.com/store/apps/developer?id=Selim+%C3%96zbudak



    Ben oyunumda admob ve appnext kullaniyorum admob ecpm 3.5$dan aşağı dusmuyor appnext daha fazla kazandiriyor appnext birbucuk aydır kullaniyorum toplam gelirim 200$ ı gecti 100$ ı gecince odeme yapiyorlar admob ecpm yukseltmek istiyorsan indirmeler yurtdisindan olacak ve gosterim basina tiklanma oranı yuksek olacak

    admob aynı reklamı çok tekrarlıyor ayrıca kullanıcıların tıklama alışkanlıkları da genelde olmuyor. O yüzden ben de her sayfaya reklam koydum belki görür de tıklamak ister diye. Sizce eCPM i yükseltmek mi iyi tıklama sayısını mı? Yani tıklama sayısını arttırabilmek için daha çok kez göstermem gerekiyor. Daha çok gösterim yapınca eCPM düşüyor.

    appnext olayını da düşünüyorum ama virüs problemi yaşar mıyım emin olamadım, biraz araştırdım güzel bir kaynak elde edemedim. Hatta dh ye de onu ararken geldim. :) Nasıl appnext de virüs sıkıntısı yaşıyor musunuz?

    Appnext virüs olayı yok teknik servisi çok iyi online yardim alabiliyorsunuz admob tiklanmayi arttirmak sizin becerilerinize kalmış şöyle bir örnek veriyim ekranda oyuncunun dokundugu yere yerlestirdim reklami oyun durunca mecburen tiklamak zorunda kaliyor ;-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertanunver

    konudaki biz developerlarin ortak gorusu 2014'e kadar markete denetim gelecegi mutlaka. o zamana kadar yangindan mal kacirir gibi ne kadar kazandiniz kazandiniz. sonrasi isler zorlasacak.

    ben de kullanici dostuydum, ancak 5 - 6 ay once dark side'a gectim. madem turkiye'den satisa izin yok hala ve kullanicilar 1 dolar vermeyi bile enayilik olarak goruyor. o zaman bi guzel telefonlarinin bilgileri calinacak ve push ad ler birer birer dusecek yukaridan.

    ne yazik ki boyle. iyi bir sirin olmak istiyorsaniz ios'e gecin. :)

    benim su anki temel amacim para kazanmak. 2014'den itibaren oyun gelistirme isine fazlasiyla agirlik vermek.

    Zaten 1 yil icersinde, oyun kategorisinde "parali app" diye bir kavram kalmiyacak. Oyunlarin %95i bedava olarak gelicek, hepsi in-app purchase ile donatilicak.

    Bu sayede korsan olayi ortadan kaldirilicak, oyunu hangi sekilde indirirsen indir, her turlu oyun ici alisveris yapmak zorunda kailicaksin (ayrica reklam gelirleride olucak.) Bunun tek etkisi oyun kategorisnde kucuk bir kullanici kitlesi kaybi. Uzman oyuncular yine para harcamadan oyunlari bitiricek. Ama orta derecede oyuncular vede cocuklar bol bol harcama yapicak. Sirketler gelirlerini 2ye katliyacak.

    Dark side falan iyi olmus gecmen , Forever Darth Vader
  • MANUGANU

    Bu oyun aslinda, mobil sektordeki potansiyelin en buyuk ornegi. Baktiginiz zaman tum sekillser super low-poly, cizimi basit. En buyuk ihtiyac yaraticilik, level ve sahne tasarimi, yoksa fizik kanunlari veya karisik algoritmalarla ugrasmiyorsunuz. Unity3D onlarin hepsini zaten sizin icin hallediyor. Tek yapman gereken zipla, hopla, topla, ilerle mantigi.

    Ben Walker Boys'un 55 saatlik traningini tamamlamistim, vede gayet basit. (3D Mario Clonu yapmistik, acikcasi Manuganu'dan cok daha kaliteliydi)
    http://vimeo.com/album/1765875/video/33075755
  • Şimdi ben bir yerden bir kod buldum döviz kurlarını alabilmek için.

    package com.example.gecisekrani;
    import java.io.BufferedInputStream;
    import java.net.HttpURLConnection;
    import java.net.URL;
    import java.util.ArrayList;
    import java.util.List;

    import javax.xml.parsers.DocumentBuilder;
    import javax.xml.parsers.DocumentBuilderFactory;

    import org.w3c.dom.Document;
    import org.w3c.dom.Element;
    import org.w3c.dom.NodeList;

    import android.annotation.SuppressLint;
    import android.app.Activity;
    import android.os.Bundle;
    import android.os.StrictMode;
    import android.util.Log;
    import android.view.View;
    import android.widget.ArrayAdapter;
    import android.widget.Button;
    import android.widget.ListView;

    public class SekmeUc extends Activity {

    private static final String TAG = "DovizTakip";
    private List**lt**String**gt** dovizOranList;
    private ArrayAdapter**lt**String**gt** adapter;

    @Override
    public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
    super.onCreate(savedInstanceState);
    setContentView(R.layout.sekme_uc);

    dovizOranList = getDovizOranList();
    adapter = new ArrayAdapter**lt**String**gt**(this, android.R.layout.simple_list_item_1, dovizOranList);
    ListView dovizOranListView = (ListView) findViewById(R.id.dovizOranListView);
    dovizOranListView.setAdapter(adapter);

    Button yenileButton = (Button) findViewById(R.id.yenileButton);
    yenileButton.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
    public void onClick(View v) {
    dovizOranList = getDovizOranList();
    adapter.notifyDataSetChanged();
    }
    });

    }

    @SuppressLint("NewApi")
    private List**lt**String**gt** getDovizOranList() {

    HttpURLConnection urlConnection = null;

    try {

    StrictMode.ThreadPolicy policy = new StrictMode.ThreadPolicy.Builder().permitAll().build();
    StrictMode.setThreadPolicy(policy);

    URL url = new URL(getResources().getString(R.string.doviz_takip_url));
    urlConnection = (HttpURLConnection) url.openConnection();

    int sonucKodu = urlConnection.getResponseCode();

    if (sonucKodu == HttpURLConnection.HTTP_OK) {
    BufferedInputStream stream = new BufferedInputStream(urlConnection.getInputStream());
    return getDovizOranListFromInputStream(stream);
    }

    } catch (Exception e) {
    Log.d(TAG, "HTTP bağlantısı kurulurken hata oluştu", e);
    } finally {
    if(urlConnection != null)
    urlConnection.disconnect();
    }

    return new ArrayList**lt**String**gt**();

    }

    private List**lt**String**gt** getDovizOranListFromInputStream(BufferedInputStream stream) {

    List**lt**String**gt** dovizOranList = new ArrayList**lt**String**gt**();

    if(stream == null)
    return dovizOranList;

    try {

    DocumentBuilderFactory docBuilderFactory = DocumentBuilderFactory.newInstance();
    DocumentBuilder docBuilder = docBuilderFactory.newDocumentBuilder();
    Document document = docBuilder.parse (stream);
    Element firstCube = (Element) document.getElementsByTagName("Cube").item(0);
    Element secondCube = (Element) firstCube.getElementsByTagName("Cube").item(0);

    NodeList dovizOranNodeList = secondCube.getElementsByTagName("Cube");

    for (int i = 0; i **lt** dovizOranNodeList.getLength(); i++) {
    Element dovizOranElement = (Element) dovizOranNodeList.item(i);
    String paraBirimi = dovizOranElement.getAttribute("currency");
    String euroyaOrani = dovizOranElement.getAttribute("rate");

    dovizOranList.add(paraBirimi + " / € = " + euroyaOrani);
    }

    } catch (Exception e) {
    Log.d(TAG, "XML parse edilirken hata oluştu", e);
    }

    return dovizOranList;
    }

    }


    url yidehttp://www.ecb.int/stats/eurofxref/eurofxref-daily.xml burdan çekiyorum buraya kadar bir sıkıntı yok çalışıyor herşey.

    benim meselem altın fiyatlarını almak istiyorumhttp://xml.altinkaynak.com.tr/altinkaynak.xml burdan . bunu nasıl yapabilirim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moribito

    Zaten 1 yil icersinde, oyun kategorisinde "parali app" diye bir kavram kalmiyacak. Oyunlarin %95i bedava olarak gelicek, hepsi in-app purchase ile donatilicak.

    Bu sayede korsan olayi ortadan kaldirilicak, oyunu hangi sekilde indirirsen indir, her turlu oyun ici alisveris yapmak zorunda kailicaksin (ayrica reklam gelirleride olucak.) Bunun tek etkisi oyun kategorisnde kucuk bir kullanici kitlesi kaybi. Uzman oyuncular yine para harcamadan oyunlari bitiricek. Ama orta derecede oyuncular vede cocuklar bol bol harcama yapicak. Sirketler gelirlerini 2ye katliyacak.

    Dark side falan iyi olmus gecmen , Forever Darth Vader

    Ben de ulaşım uygulamasında otobüs saatlerini reklamsız free yaparım, harita isteyen olursa para verir :) Şu satış bi başlasa ahh işte.

    Sizin de başınıza geliyor mu bilmem ama ben telefonu 8 yaşındaki yeğenime vermeye korkuyorum, gidip oyunlara ekstra özellik bişiler kesin satın alıyor.Ben de şartlı veriyorum bak şu oyundan başkasını oynamak yok diye :D

    Manuganu'yu da abime gösterdim telefonu elinden geriye zor aldım valla.
  • startapp in-app reklam modelini aktif etmiş ancak kurulumunu malesef yapamadım.

    http://www.r10.net/android-amp-ios-uygulama-gelistirme/937373-uygulamalarinizdan-cok-daha-fazla-kazanin-startapp.html

    şu linkteki gibi anlatabilecek birisi var mı?


    linkte anlatılan sistemi kurabiliyorum ama in-app kuramadım.
  • Bana yardım edebilecek var mı?
  • Test edemedim şu an kusura bakma. Hata olursa çözersin diye düşünüyorum. Basit zaten.
    Bunun için AsyncTask kullanmalısın. Ayrıca ben Xml i kolaylıkla okumak için XmlFunctions kullanmıştım. Şurada


    Onclick ya da create nerede istersen bunu yaz
    new AltinAsyncTask().execute("http://xml.altinkaynak.com.tr/altinkaynak.xml");


    // Bu class ı da activity içinde en alta yaz, istersen ayrı da yazabilirsin. sonucunda ne yapacağına bağlı

    public class AltinAsyncTask extends AsyncTask<String, Integer, String> {

    @Override
    protected String doInBackground(String... urls) {

    String line = null;

    try {

    DefaultHttpClient httpClient = new DefaultHttpClient();

    HttpGet httpPost = new HttpGet(urls[0]);

    HttpResponse httpResponse = httpClient.execute(httpPost);
    HttpEntity httpEntity = httpResponse.getEntity();

    line = EntityUtils.toString(httpEntity, HTTP.UTF_8);

    } catch (UnsupportedEncodingException e) {
    line = "<results status=\"error\"><msg>Can't connect to server</msg></results>";
    } catch (MalformedURLException e) {
    line = "<results status=\"error\"><msg>Can't connect to server</msg></results>";
    } catch (IOException e) {
    line = "<results status=\"error\"><msg>Can't connect to server</msg></results>";
    } catch (RuntimeException e) {
    line = "<results status=\"error\"><msg>Problem in application</msg></results>";
    e.printStackTrace();
    Log.e("TESTLOG","Errorrrrrrrrrr");
    }

    Log.i("TESTLOG","altın verileri alındı.");
    return line;
    }

    @Override
    protected void onProgressUpdate(Integer... progress) {
    //setProgressPercent(progress[0]);
    }

    @Override
    protected void onPostExecute(String result) {

    // bu result değeri xml dosyası, buradan sonrası ayrıştırma işi

    Log.w("TESTLOG", "POST EXECUTE STARTED");
    Log.i("TESTLOG", "RESULT IS --> " + result);

    Document doc = XMLfunctions.XMLfromString(result);
    NodeList nodes = doc.getElementsByTagName("DOVIZ");

    Log.i("TESTLOG", "NODE COUNT --> " + nodes.getLength());

    for (int i = 0; i < nodes.getLength(); i++) {

    String adi = XMLfunctions.getValue(e, "ADI"));

    }

    Log.i("TESTLOG", "POST EXECUTE END");
    }
    }


    Umarım işini görür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selim07alanya -- 18 Mayıs 2013; 23:45:23 >
  • Eyvallah hemen deniyorum o zaman ben :)
  • e-kitap satın alanlar önerilen yöntemle play hesabı açabilen oldu mu? Ben de hata veriyor
  • manuganu oyununu örnek vermişsiniz peki geliştirici bu oyundan nasıl kazanıyor ?
  • Ben şimdi StartApp için kendi eulamı koymak istiyorum şöyle bişey düşündüm

    işte örnek veriyorum

    Geliştirici olarak uygulamalarımızı
    ücretsiz olarak yayınlıyoruz
    bunu devam ettirebilmemiz için
    startapp tarafından sağlanan
    reklam servisini kullanmaktayız

    Eğer bunu destekleyip kabul ediyorsanız
    aşağıdaki devam butonuna basınız.
    fakat kabul etmiyorsanız çarpı butonuna
    basarak bu diyaloğu kapatabilirsiniz

    kabul etmeniz durumunuda rahatlıkla silinebilen
    kısayol vs vs eklenecektir filan.



    Bu şekilde yapıp alta sadece devam et(kabul butonu) butonu eklesek ve yukarıyada pencereyi kapatan küçük bi çarpı butonu (Red butonu) eklesek bu kural dışı olurmu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RISC64 -- 10 Mayıs 2013; 0:34:31 >
  • startapp yeni reklam modülleri eklemiş.

    ben kurulumunu yapamadım. konu anlatımı yapabilecek birisi var mı acaba?
  • bi kaç gün önce google play developer hesaplarım kapatılmıştı. bi şekilde yeniden hesap almayı başardım.

    sizlere iki sorum olacak:


    1: Google tekrarlayan içerik derken tam olarak ne demek istiyor.örneğin ayrı ayrı sınav uygulamaları yapıcam: türkçe, matematik, coğrafya... bu tekrarlayan içeriğe girer mi ?

    2: eski startapp ve leadbolt hesaplarımı kullanmaya devam etsem bi sıkıntı olurmu.başka bir hesap açmak mı mantıklı.

    yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler.



    not: Kaynak kodlarıyla birlikte uygulama satmak isteyen arkadaşlar olursa. Demo linkiyle birlikte PM atabilirler.
  • Arkadaşlar ufak bi günlük yaptım bende StartApp ve Admob reklamları var StartAppın EULAsını kullanmadım kendi customeualımı yaptım. Yanlız Tamam ve İptal butonları var kullanıcı ya sözleşmeyi kabul etcek yada iptal diyip uygulamadan çıkacak. Sizce bu yasal mıdır?

    Eulanın içeriğide şöyle sizce yeterlimi?

    Lütfen bu yazılımı kullanmadan önce dikkatle bu belgeyi okuyunuz ! \n\n
    - Bu program ücretsiz yazılım lisansıyla yayınlanmaktadır.\n\n

    - Bu yazılımı yüklemek ve kullanmak, lisans şartlarını kabul etmek anlamına gelir. Bu lisansın şartlarını kabul etmiyorsanız,
    yazılım dosyalarını tüm depolama alanlarınızdan silmeli ve yazılımı artık kullanmamalısınız. \n\n

    - Uygulama içinde StartApp ve Admob reklamları yer almaktadır. \n\n
    - Uygulama içi reklamlar şöyledir. \n\n
    - Anaekranınıza bir kısayol eklenir.\n\n
    - Uygulama içi Banner reklam vardır.\n\n
    - Tarayıcınıza Bookmark eklenir. \n\n
    - Uygulamadan çıkarken App Wall reklam vardır. \n\n

    Telif Hakkı © 2013 \n\n

    NcZn Design

    Uygulamayı indirip yorum yapanlara teşekkür ederim yapmayanlarada
    Sesli Günlük



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neco_e_666 -- 13 Mayıs 2013; 12:19:50 >
  • 300 free icon.işinize yarabilir.

    http://www.alessioatzeni.com/metrize-icons/
  • 
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.