Şimdi Ara

★ Android 7.1.1 ★ SONY XPERIA™ Z5 KULÜBÜ ★ BL UNLOCK & ROOT & KERNEL & RECOVERY & ROM ★ (696. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.313
Cevap
122
Favori
513.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 694695696697698
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hasanrcn kullanıcısına yanıt
    Hocam maalesef o sadece termal macun ile olacak iş değil zaten sıkıntı telefonun hava alacak yerinin olmamasından kaynaklanıyor. Xda da arkadaş özellikle bakır parça koymuş ki her açıdan yararlanabilsin diye. Bence aliexpressden uyguna 0.5 mm olması lazım o kalınlıkta parça temin edip öyle denemek lazım. Hazır bakır teli kendin ilave ettin eğer yer varsa sağa sola eklemeye devam et bence SD 810 için herşeyi yapmak lazım.
  • ouzqan kullanıcısına yanıt
    Aslında tüm boşluklara bakır koymayı denedim ama telefon çok ağırlaşıyor ,taşıması kullanması zor oluyor.
    Isınmayı azalttığını göremedim (azaltıyorsada telefona kattığı ağırlığın yanında hiç bir avantajı olmuyor) . Kısaca bakır koymak ağırlıktan başka birşeye yaramıyor.
    (Eğer orjinal bakır ısı boruları hafif ise o zaman çok az avantajı olabilir.)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hasanrcn kullanıcısına yanıt
    Ne kadar ağır olduğu senin telefonu tartarak anlayabiliriz. Başka türlü anlamak zor. Eğer bakır işe yaramıyorsa mecbur tek yok kaldı sıvı soğutma ama o da nasıl uydurulur iyice bakmak lazım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değerli arkadaşlar bende z5 dual var. Telefon son zamanlarda aşırı derecede ısınıyor du. Özellikle oyun oynarken çok fazla ısınma vardı. Dün bir anda ekranın alt kısmında mürekkep dağılmış bir şekilde leke çıktı. Siyah nokta halinde sanki kum serpilmiş şeklinde görülüyor. Gözüm gibi koruduğun telefon durup dururken ne oldu. Ezik çizik yok sıfır gibi cihaz ayrıca ben telefonu temiz kullanırım. Unutmadan mevcut siyah leke kısmında çizik falan da yok. Ekranda ekran koruması var. Cihazın 1 yıl garantisi var. Şimdi ne yapmalıyım. Cihaz garanti kapsamında yapılır mı. Bana yok gösterecek varmı şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CorelDraw04 kullanıcısına yanıt
    garantiye girer sizlik bir durum yoksa yollayın kvk ya
  • CorelDraw04 kullanıcısına yanıt
    Fazla ısıdan ötürü alt bölgede pikseller ölmüş olabilir bir ihtimalle. Garantisi devam ediyorsa mecbur KVK'ya götürmeniz lazım. Sonuçtan memnun kalırsanız haber edin, ben de batarya için göndermeyi düşünüyorum.
  • Tamam inşallah haber veririm niyetim değişim çıkarmı düşüncesi bakalım ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CorelDraw04 kullanıcısına yanıt
    Değişim çıkmaz, Z5 artık desteği kesilen, swap cihaz üretilmeyen bir ürün ve tamir için parçaları piyasada var. Ama ekranı ve pili değiştirirler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CorelDraw04 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam. Değişim çok zor ihtimal daha ellerinde yedek parça vardır. Z5 hacimli üretilen bir modeldi yedek parçası da boldur mutlaka. Zaten ekran değişince kasa yan kapak arka kapak dahil değişiyor.
  • Merhabalar. Z5 telefonu nugot sürümde hard reset nasıl yapıyoruz. Bir çok defa telefonun menüsünden fabrika ayarlarına döndürdüm ancak bu destek menüsünde hala en son fabrika ayarlarına döndürme tarihi telefon marshmallow sürümünde iken yapılan fabrika ayarlarına döndürme tarihi gözüküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mbayram05 M kullanıcısına yanıt
    bilgisayara bağla yazılımı onar de mis gibi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    Fazla ısıdan ötürü alt bölgede pikseller ölmüş olabilir bir ihtimalle. Garantisi devam ediyorsa mecbur KVK'ya götürmeniz lazım. Sonuçtan memnun kalırsanız haber edin, ben de batarya için göndermeyi düşünüyorum.
    Cihazı kvk 'ya gönderdim.cihaz takibinde anakart bekleniyor ibaresi var.bakalım bekliyorum.tahminim yeni cihaz verirler.Hayırlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mayıs 2017 de tüketici hakem heyetinin para iadesine karşın teknosa tarafıma karşı dava açmışt

    ogündür bugündür 2017/2018 ve 2019 şubat ayı itibariyle mahkemeyi kazandım
    teknosa kadar lanet bi firma görmedim. bilirkişi telefonun bozuk olduğunu belirttiği halde bilirkişiyi değitirtmeye kalktı
    tüketici hakem heyetinin kararına rağmen tarafıma karşı dava açtı. neymiş efendim haksız kazanç elde ediyormuşum.
    neredeyse 2 yıl oalcak 6 celse mahkeme gördüm. 2 tane bilirkişi gördü telefon

    2017 mayıs ayındaki 2500 tl nin değeri şimdi 1500 tl (dolar kuru farkı+enflasyon)
    04/02/2019 tarihinde mahkemenin gerekçeli kararına rağmen halen paramı vermemekte diretiyorlar
    bende bugün gidip icraya vereceğim
    bu lanet firma yüzünden hem maddi hemde manevi zarar gördüm

    telefon alırken telefon markasından da ziyade aldığınız yere de özen gösterin.
  • acemi33 A kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun Senin baya bir uğraştırmış.Ben bekliyorum anakart değişim denildi.gelişmelerin buraya yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesaj geldi anakart değişmiş kargoyu bekliyorum. Kvk ankara 15.02.2019 cuma günü aldığı cihazı 19.02.2019 itibariyle tamiratı bitirmiş.helal olsun Ankara Kvk ne diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CorelDraw04

    Mesaj geldi anakart değişmiş kargoyu bekliyorum. Kvk ankara 15.02.2019 cuma günü aldığı cihazı 19.02.2019 itibariyle tamiratı bitirmiş.helal olsun Ankara Kvk ne diyelim.
    Geçmiş olsun hocam belliydi ama z5 hacimli üretilen bir cihazdı. Daha ellerinde çok parça vardır.


    cihaz gelir gelmez test menüsüne gir tüm testleri yap ve imei kontrolünü e devlet üzerinden yap bak bakalım kayırlı mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ouzqan -- 19 Şubat 2019; 21:11:27 >
  • Kvk sorgulama ekranında şu imei ile değişti diye yazılmış.bende imei sorgulama yaptım kayıt bulunamadı diyor.ama altta telefon modeli doğru yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CorelDraw04 kullanıcısına yanıt
    Hocam onun peşini bırakayın, XZ1'de o ihmalsizlikten çok çektim, oralı olmuyorlar üstüne düşmedikçe
  • CorelDraw04 kullanıcısına yanıt
    daha kayıt edilmemiş anakart o yüzden imei ye bakın demiştim zaten ortalama 1 hafta falan sürer ama siz sürekli müşteri hizmetlerini günde 2 kez arayıp boğun hocam.
  • benim telefon Ankara kvk ya 5 defa gitti hiç birinde telefon arızalı denmedi

    en sonunda anakart değiştirildi lakin sorunları devam etti

    orada kendini beğenmiş sağ tarafta oturan esmer bayan var. bana' git istediğin yere şikayet et ' diyince bende tüketici hakem heyetine başvurmuştum
    ondan sonrası malum yukarıda yazdıklarım oldu.


    Ankara kvk sizi baştan sağmak için elinden geleni yapar
    telefonu aldığın zaman orada hemen dene eğer sorun devam ederse hiç muhattap olmadan tüketici hakem heyetine başvur
  • 
Sayfa: önceki 694695696697698
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.