Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Amazon Türkiye Sıfır Diye 2. El Satış Yapıyor SS'li (Acer Swift 3)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: MaXiLoPeZ Daha Az
1 Kayıtlı Üye
15
Cevap
1
Favori
1.078
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Amazon Türkiye Sıfır Diye 2. El Satış Yapıyor SS'li (Acer Swift 3)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    842 Mesaj
    Herkese merhaba,

    Yaklaşık 1 hafta önce "Acer Swift 3" model laptop aldım, aklımda farklı bir model olduğu için kutuyu bir süre açmadım hatta foruma ilan koydum satmak için. Sonradan satmaktan vazgeçip kutuyu açmaya karar verdim ve bir de ne göreyim. Kutu'nun etiketi açılmıştı. Herhalde kutu içerisine belgeleri falan yerleştirmek için açtıklarını düşündüm ve cihazı kutudan çıkarttım, güç düğmesine bastım ve trajikomik bir olayla karşılaştım. Ürünün ekranında şerit şeklinde ölü piksel var ve daha önce Windows açılıp kullanıcı oluşturulmuş, yani bilgisayarda şifre var açamıyorum bile. Amazon Türkiye bizzat kendisi sıfır diye 2. el ürün satıyor. Hadi benim acelem yoktu iade talebi oluşturdum ama eşine, çocuğuna hediye alanlar veya acele bilgisayara ihtiyacı olanlar ne yapacak? Düşünsenize gece gündüz çalışıp çocuğunuza laptop alıyorsunuz ve 2. el çıkıyor, daha da kötüsü defolu ve şifreli bir ürünle karşılaşıyorsunuz. Yorumlarda 1-2 kişi daha kendilerine açılmış, 2. el ürün gönderildiğinden bahsetmiş, haram lokma yemek bu kadar kolay mı? İnsanda ne istek kalır ne sabır gerçekten yazıklar olsun...


    Ürün linki:https://www.amazon.com.tr/dp/B07KL455S6/ref=asc_df_B07KL455S659390347/?creative=380333&creativeASIN=B07KL455S6&linkCode=asn&tag=cimritr-21

    Kanıt ve belge:




    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2454 Mesaj
    Evet laptop benim. Konuyu açan da kardeşim olur Bir de satacaktık güya. İyi ki hiç bulaşmamışız, milletle papaz olacaktık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SchzophreniC -- 11 Eylül 2019; 21:29:58 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    842 Mesaj
    günceldir...
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    Mahkemeye ver hocam.

    Türkiye ofislerinin bulunması işini kolaylaştırır.
    Çek bir ihtarname tüm masrafları karşılayıp mağduretini gidersinler.

    Ayrıca o ürün 2.ele benzemiyor, teşhir ürün gibi duruyor. 2.el olsa daha temiz görünür.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    842 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hate Fate

    Mahkemeye ver hocam.

    Türkiye ofislerinin bulunması işini kolaylaştırır.
    Çek bir ihtarname tüm masrafları karşılayıp mağduretini gidersinler.

    Ayrıca o ürün 2.ele benzemiyor, teşhir ürün gibi duruyor. 2.el olsa daha temiz görünür.
    Teşekkürler hocam yorumunuz için.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3371 Mesaj
    satıcı amazonmuydu
    _____________________________

    ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) 2018 Kullanıcı Kulübü
    64 GB || Geceyarısı Mavi
  • Yüzbaşı
    842 Mesaj

    Evet satıcı bizzat Amazon Türkiye'ydi.
    |
    |
    MrCaner kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1391 Mesaj
    Ölü piksellere Allah rahmet eylesin. Ölü pikseller için saygı duruşu.
    |
    |
    _____________________________




    Kulak burun penisçi.
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    swift 3 kullanıcılar kulübü ana konusuna 4 eylül tarihli girdiğim mesaj: https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/139861081
    amazontr bana da iki kez kutusu açılmış ve kullanılmış swift 3 gönderdi.
    bende durum şöyle gelişti: ilk bilgisayarın güvenlik bandı kesikti. açtığımda ise doğrudan masaüstü açıldı. hemen aradım amazontr müşteri hattını ve sorgusuz iade aldılar.

    tekrar sipariş verdim ve salı günü geldi. kargocunun yanında açtım kutuyu. yine aynı şekil güvenlik bandı kesikti kutunun. ayrıca, "ramazan" isimli 2 tane kullanıcı vardı ve şifreliydiler. kargocuya tutanak tutturdum. amazontr müşteri hizmetleri ile görüşmemde "nasıl olur, çok şaşkınım. ikinci seferde de böyle bir durum yaşanması çok üzücü." diye yapmacık tepkiler veriyor ancak 6 eylül'de ürüne birisi yorum yapmış ve o kişiye de kullanılmış ürün gönderilmiş.

    şu an stok bitti zaten. ürünü ekstra indirimli almasam bu kadar peşinde koşmazdım.



    işin en garip tarafı ise amazon müşteri hizmetlileri "biz depoyla iletişim kuramıyoruz. ya da herhangi bir not düşemiyoruz..." demesiydi. sizin deponuzla ben mi iletişim kuracağım? öyleyse verin numaralarını...
    _____________________________




  • Yarbay
    5035 Mesaj
    koskoca Amazomu da kendimize benzetmişiz lan. Türkiye de 6 ay kalan bize ayak uyduruyor.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1163 Mesaj
    Bazilarinin cakallik yapip haysiyetsisce isler pesinde kosanlar yuzunden adamlar sorgusuz sualsiz urunleri iade aliyor, aliyor ama babasinin hayrina almiyor sana ona bana kitliyorlar tutturabildiklerine



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PAUL WALKER
  • Yarbay
    2454 Mesaj

    Diğer elektronik aletlerde durum nedir bilmiyorum ama bu Acer Swift 3'ün cidden suyu çıkmış durumda. Şuan piyasada sıfır Acer Swift 3 kaldığını hiç düşünmüyorum. Hatta bundan sonra stoğa girecek ürünlerin de en az 2 kere iade edilmiş ürünler olacağını tahmin ediyorum.

    Bu benim aynı laptoptan ikinci kez iade edişim olacak. Kampanya ilk başladığında Mayıs 2019'da aldığım ilk laptop 2. gün açılmaz oldu. O laptop'ın en azından fiziki anlamda kullanılmamış olduğunu düşünüyorum. Fiyatı zıpladı ama ara ara 3er 5er parça stoğa girip düşük fiyattan sattılar. Tahminimce yine aynısını yapacaklar. Sonuç itibariyle ben Amazon'a güvenip büyük parça elektronik alışverişi asla yapmam artık. Sorgusuz sualsiz iade alıyorlar eyvallah, ama iade edilen ürünü de sorgusuz sualsiz başka müşteriye satmakta beis görmüyorlar malesef.
    |
    |
    kutsalgen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    15728 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbey08

    koskoca Amazomu da kendimize benzetmişiz lan. Türkiye de 6 ay kalan bize ayak uyduruyor.
    Çünkü namusuyla ticaret yapanı ülkede yaşatmıyorlar hocam.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    297 Mesaj
    Geçmiş olsun. Online alışverişte bazı riskler var tabii.. İade süreçleri, mesafeli satış sözleşmeleri vs. haklarımız var ama neden uğraştırıyorsun ki insanları... Ağzının tadı kaçıyor, yeni bilgisayar almış hevesini baltalıyorsun falan...

    Ben mediamarkttan görerek almak istedim. Muhatabım da yürüme mesafemde olsun dedim. Etiketi açılmamıştı, gayet muntazam çıkardım paketinden, windows kullanıcı hesabımı oluşturdum parmak izimi tanımladım mutlu mesut kullanıyorum.

    Aynı şekilde monitörümü de vatandan aldım, sıfır üründü, ölü pikseline de baktık çok şükür çıkmadı. Çıksa da hemen diğer mağazalardan çekecekler olmayanını bir şekilde bulacaktık.


    Sözün özü bazı ürünlerde ne kadar indirim olursa olsun mağazadan alma taraftarıyım, 200 lira fazla veririm kafam rahat olur.
    |
    |
    _____________________________
    INTEL Core i5 4670K ----- ZOTAC GTX1070 AMP! EXTREME ----- MSI Z87-G45 GAMING ----- COOLERMASTER HAFX 942 ----- OCZ MODXSTREAM PRO 700W ----- GSKILL 16GB RipjawsX 2133MHz ----- SAMSUNG 860 EVO 250GB SSD ----- CORSAIR H100i ----- ASUS VG278Q 144Hz 1ms ----- STEELSERIES APEX 150 ----- RAZER DEATHADDER CHROMA ----- LOGITECH X530 5.1 70W RMS ----- LOGITECH F310 GAMEPAD ----- XBOX360 CONTROLLER ----- LG LS575S LEDTV ----- XIAOMI POCOPHONE F1 ----- SAMSUNG GALAXY TAB PRO 10.1 ---
  • Yüzbaşı
    966 Mesaj
    Öncelikle geçmiş olsun. Bir şeyi merak ettim. Aklınızda başka model varsa ve bunu kullanmayacaksanız Amazon'a geri iade etmek daha kolay bir yol değil mi? 1 ay koşulsuz iade hakkı var. İlana koyup satmak uğraştırmaz mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    842 Mesaj

    Sağolun hocam, kutuyu açmadan önce yani böyle bir problemin olduğunu öğrenmediğim için kutuyu direk sıfır olarak satmayı planlıyordum fakat ürünün sorunlu olduğunu anlayınca geri iade ettim. Ayrıca DH ilanında da belirttim problemli olduğunu ve satışın mümkün olmayacağını.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    MaXiLoPeZ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Lastik Fiyatları
son dakika
izmir web tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,579
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.