Şimdi Ara

Amazon Türkiye Sıfır Diye 2. El Satış Yapıyor SS'li (Acer Swift 3)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 saat 58 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • SequentiaL (5 mesaj) SchzophreniC (2 mesaj) Omisis046 (1 mesaj) PAUL WALKER (1 mesaj) rasheem (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (13 mesaj) Mini (2 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Amazon Türkiye Sıfır Diye 2. El Satış Yapıyor SS'li (Acer Swift 3)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    876 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Herkese merhaba,

    Yaklaşık 1 hafta önce "Acer Swift 3" model laptop aldım, aklımda farklı bir model olduğu için kutuyu bir süre açmadım hatta foruma ilan koydum satmak için. Sonradan satmaktan vazgeçip kutuyu açmaya karar verdim ve bir de ne göreyim. Kutu'nun etiketi açılmıştı. Herhalde kutu içerisine belgeleri falan yerleştirmek için açtıklarını düşündüm ve cihazı kutudan çıkarttım, güç düğmesine bastım ve trajikomik bir olayla karşılaştım. Ürünün ekranında şerit şeklinde ölü piksel var ve daha önce Windows açılıp kullanıcı oluşturulmuş, yani bilgisayarda şifre var açamıyorum bile. Amazon Türkiye bizzat kendisi sıfır diye 2. el ürün satıyor. Hadi benim acelem yoktu iade talebi oluşturdum ama eşine, çocuğuna hediye alanlar veya acele bilgisayara ihtiyacı olanlar ne yapacak? Düşünsenize gece gündüz çalışıp çocuğunuza laptop alıyorsunuz ve 2. el çıkıyor, daha da kötüsü defolu ve şifreli bir ürünle karşılaşıyorsunuz. Yorumlarda 1-2 kişi daha kendilerine açılmış, 2. el ürün gönderildiğinden bahsetmiş, haram lokma yemek bu kadar kolay mı? İnsanda ne istek kalır ne sabır gerçekten yazıklar olsun...


    Ürün linki:https://www.amazon.com.tr/dp/B07KL455S6/ref=asc_df_B07KL455S659390347/?creative=380333&creativeASIN=B07KL455S6&linkCode=asn&tag=cimritr-21

    Kanıt ve belge:




    |
    |
    _____________________________
    DH Fiat Uno Kulübü
    1996 Fiat Uno 70S




  • Yarbay
    2503 Mesaj
    Evet laptop benim. Konuyu açan da kardeşim olur Bir de satacaktık güya. İyi ki hiç bulaşmamışız, milletle papaz olacaktık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SchzophreniC -- 11 Eylül 2019; 21:29:58 >
    |
    |
    _____________________________
    Rumuzum 2005'ten kalma. Hatırası var, değiştirmiyorum. :)
  • Yüzbaşı
    876 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    günceldir...
    |
    |
    _____________________________
    DH Fiat Uno Kulübü
    1996 Fiat Uno 70S
  • Teğmen
    156 Mesaj



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hate Fate -- 2 Ağustos 2020; 15:26:57 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    876 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hate Fate

    Teşekkürler hocam yorumunuz için.
    |
    |
    _____________________________
    DH Fiat Uno Kulübü
    1996 Fiat Uno 70S
  • Yarbay
    3779 Mesaj
    satıcı amazonmuydu
    _____________________________

    ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) 2018 Kullanıcı Kulübü
    64 GB || Geceyarısı Mavi
  • Yüzbaşı
    876 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Evet satıcı bizzat Amazon Türkiye'ydi.
    |
    |
    MrCaner kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    DH Fiat Uno Kulübü
    1996 Fiat Uno 70S
  • Binbaşı
    1459 Mesaj
    Ölü piksellere Allah rahmet eylesin. Ölü pikseller için saygı duruşu.
    |
    |
    _____________________________
    Zıbaramayan
  • Çavuş
    41 Mesaj
    swift 3 kullanıcılar kulübü ana konusuna 4 eylül tarihli girdiğim mesaj: https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/139861081
    amazontr bana da iki kez kutusu açılmış ve kullanılmış swift 3 gönderdi.
    bende durum şöyle gelişti: ilk bilgisayarın güvenlik bandı kesikti. açtığımda ise doğrudan masaüstü açıldı. hemen aradım amazontr müşteri hattını ve sorgusuz iade aldılar.

    tekrar sipariş verdim ve salı günü geldi. kargocunun yanında açtım kutuyu. yine aynı şekil güvenlik bandı kesikti kutunun. ayrıca, "ramazan" isimli 2 tane kullanıcı vardı ve şifreliydiler. kargocuya tutanak tutturdum. amazontr müşteri hizmetleri ile görüşmemde "nasıl olur, çok şaşkınım. ikinci seferde de böyle bir durum yaşanması çok üzücü." diye yapmacık tepkiler veriyor ancak 6 eylül'de ürüne birisi yorum yapmış ve o kişiye de kullanılmış ürün gönderilmiş.

    şu an stok bitti zaten. ürünü ekstra indirimli almasam bu kadar peşinde koşmazdım.



    işin en garip tarafı ise amazon müşteri hizmetlileri "biz depoyla iletişim kuramıyoruz. ya da herhangi bir not düşemiyoruz..." demesiydi. sizin deponuzla ben mi iletişim kuracağım? öyleyse verin numaralarını...
    _____________________________




  • Yarbay
    5154 Mesaj
    koskoca Amazomu da kendimize benzetmişiz lan. Türkiye de 6 ay kalan bize ayak uyduruyor.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1242 Mesaj
    Bazilarinin cakallik yapip haysiyetsisce isler pesinde kosanlar yuzunden adamlar sorgusuz sualsiz urunleri iade aliyor, aliyor ama babasinin hayrina almiyor sana ona bana kitliyorlar tutturabildiklerine



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PAUL WALKER
  • Yarbay
    2503 Mesaj

    Diğer elektronik aletlerde durum nedir bilmiyorum ama bu Acer Swift 3'ün cidden suyu çıkmış durumda. Şuan piyasada sıfır Acer Swift 3 kaldığını hiç düşünmüyorum. Hatta bundan sonra stoğa girecek ürünlerin de en az 2 kere iade edilmiş ürünler olacağını tahmin ediyorum.

    Bu benim aynı laptoptan ikinci kez iade edişim olacak. Kampanya ilk başladığında Mayıs 2019'da aldığım ilk laptop 2. gün açılmaz oldu. O laptop'ın en azından fiziki anlamda kullanılmamış olduğunu düşünüyorum. Fiyatı zıpladı ama ara ara 3er 5er parça stoğa girip düşük fiyattan sattılar. Tahminimce yine aynısını yapacaklar. Sonuç itibariyle ben Amazon'a güvenip büyük parça elektronik alışverişi asla yapmam artık. Sorgusuz sualsiz iade alıyorlar eyvallah, ama iade edilen ürünü de sorgusuz sualsiz başka müşteriye satmakta beis görmüyorlar malesef.
    |
    |
    kutsalgen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Rumuzum 2005'ten kalma. Hatırası var, değiştirmiyorum. :)
  • Kurmay Yarbay
    17412 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbey08

    koskoca Amazomu da kendimize benzetmişiz lan. Türkiye de 6 ay kalan bize ayak uyduruyor.
    Çünkü namusuyla ticaret yapanı ülkede yaşatmıyorlar hocam.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • Yüzbaşı
    303 Mesaj
    Geçmiş olsun. Online alışverişte bazı riskler var tabii.. İade süreçleri, mesafeli satış sözleşmeleri vs. haklarımız var ama neden uğraştırıyorsun ki insanları... Ağzının tadı kaçıyor, yeni bilgisayar almış hevesini baltalıyorsun falan...

    Ben mediamarkttan görerek almak istedim. Muhatabım da yürüme mesafemde olsun dedim. Etiketi açılmamıştı, gayet muntazam çıkardım paketinden, windows kullanıcı hesabımı oluşturdum parmak izimi tanımladım mutlu mesut kullanıyorum.

    Aynı şekilde monitörümü de vatandan aldım, sıfır üründü, ölü pikseline de baktık çok şükür çıkmadı. Çıksa da hemen diğer mağazalardan çekecekler olmayanını bir şekilde bulacaktık.


    Sözün özü bazı ürünlerde ne kadar indirim olursa olsun mağazadan alma taraftarıyım, 200 lira fazla veririm kafam rahat olur.
    |
    |
    _____________________________
    INTEL Core i5 7600K ----- ZOTAC GTX1070 AMP! EXTREME ----- MSI Z270 GAMING M5 ----- COOLERMASTER HAFX 942 ----- OCZ MODXSTREAM PRO 700W ----- TEAMGROUP DELTA 16GB 2400MHz ----- SAMSUNG 860 EVO 250GB SSD ----- CORSAIR H100i ----- ASUS VG278Q 144Hz 1ms ----- STEELSERIES APEX 150 ----- RAZER DEATHADDER CHROMA ----- LOGITECH X530 5.1 70W RMS ----- LOGITECH F310 GAMEPAD ----- XBOX360 CONTROLLER ----- LG LS575S LEDTV ----- XIAOMI POCOPHONE F1 ----- SAMSUNG GALAXY TAB PRO 10.1 ---
  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    Öncelikle geçmiş olsun. Bir şeyi merak ettim. Aklınızda başka model varsa ve bunu kullanmayacaksanız Amazon'a geri iade etmek daha kolay bir yol değil mi? 1 ay koşulsuz iade hakkı var. İlana koyup satmak uğraştırmaz mı?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    876 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sağolun hocam, kutuyu açmadan önce yani böyle bir problemin olduğunu öğrenmediğim için kutuyu direk sıfır olarak satmayı planlıyordum fakat ürünün sorunlu olduğunu anlayınca geri iade ettim. Ayrıca DH ilanında da belirttim problemli olduğunu ve satışın mümkün olmayacağını.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    MaXiLoPeZ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Radyo Dinle
Gülüş Tasarımı
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,719
1.2.165

Reklamlar
 
SEO Canlı Tv izle Cancer Clinical Trials Sohbet
Gülüş Tasarımı kripto para haberleri Radyo Dinle
Bu sayfanın mobil sürümü / mini sürümü

Version: 1.2.1039

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.