Şimdi Ara

iPhone’da Ölü Piksel ve Garanti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. SE 2020 cihazım var 5 aylık. Cihazımda bir tane ölü piksel çıktı çok sorun değil ancak zamanla çoğalmasından endişe ediyorum. Garantiye versem sizce sorun çözülür mü? Ek olarak atıyorum servis ekran değişimi yaptı, bu herhangi bir sıkıntı yaratır mı veya ileride satacak olsam değerini ne kadar düşürür?




  • Bir adet dahi ölü piksel olması garanti kapsamına girer. Ancak ilk 6 ay içinde yaşanan sorunlar, cihaz alındığı gün var kabul edilir ve ayıplı mal sayılır. Tüketici hakem heyetine başvurarak bedel iadesi ya da misli ile değişim gibi haklarınızı kullanabilirsiniz. Ya da bunlarla uğraşmayıp servise verirseniz ekranınız değişecektir.

  • Tüketici hakem heyetinin kararının çıkması 6 ayı buluyormuş diye duydum. Aslında tüketici hakkımdan faydalanıp değişim yaptırmak iyi olur gibi ancak süreç nasıl işliyor bilmiyorum sanırım bir hafta boyunca telefon hakem heyetinde kalıyormuş, bir de servis olayı var o kadar süre telefonsuz kalmak istemiyorum. Ancak hakem heyetine başvurmadan Apple direkt değişim uygulamaz sanırım?

  • wolkan33 kullanıcısına yanıt

    Direkt Apple servisten değişim istesem olumlu yanıt gelir mi? Yoksa illa hakem heyetine mi başvurmam gerekiyor? Hakem heyeti fotoğraf istiyormuş bir arkadaşımın söylediğine göre, ölü pikseli direkt fotoğraf ile gösterebileceğimi düşünmüyorum nasıl oluyor ki bu süreç?

  • Can Kılıç C kullanıcısına yanıt
    Sonuç ne reis nasıl bir yol izledin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.