Şimdi Ara

Amazon Germany'den amd işlemci alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
1.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle selam. Amazon'da şöyle bir işlemci buldum;

    https://www.amazon.com.tr/dp/B09VCJN7HZ/ref=cm_sw_r_apan_i_B04B3X59S68WMP0W8CXY?_encoding=UTF8&psc=1" data-href="https://AMD Ryzen 5 4500 Masaüstü İşlemci (6 çekirdek/12 dişli, 11 MB önbellek, 4,1 GHz'e kadar maksimum güç)https://www.amazon.com.tr/dp/B09VCJN7HZ/ref=cm_sw_r_apan_i_B04B3X59S68WMP0W8CXY?_encoding=UTF8&psc=1">amazon

    Bu işlemci diğer mağazalardan daha uygun bir fiyatta. Ancak bu ürünü "Amazon Germany" satıyor. Sorum şu, ben bu işlemciyi alsam garantisi türkiyede geçerli olur mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Sonucta amazon.com.tr den aliyorsan, garantisi TR garantisi(edit: degil)dir. Ama 2 yil amazonun kendi garsntisi vardir. Yok amazon.de sitesinden aliyorsan, yine 2 yil garanti vardi eger degismediyse. Amazon amerikanin 1 yil garantisi vardi diye hatirliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kunGFu -- 4 Temmuz 2022; 13:25:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanıtınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Germany ürünlerine tr servisleri bakmiyor diye biliyorum.
    Amazon.com.tr ile muattap oluyorsunuz. Birebir değişim yada para iadesi alıyorsunuz arıza durumunda.

    Ürün yurtdisi muhatap Amazon.com.tr diye biliyorum yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon.com.tr üzerinden Amazon Germany gönderimli satılıyorsa, herhangi bir problem yaşanması durumunda iade süresi bittiğinde süreç sıkıntılı işleyebiliyor.

    Ürün ilk 30 gün ücretsiz iade edilebilir ve tam para iadesi alınabilir. Sonrasında problem yaşanması durumunda ürünü amazon'a iade ediyorsunuz ancak kesintili (ödediğiniz vergi düşülerek) iade alıyorsunuz. Bu durumda değişim seçeneği maalesef sunulmuyor.

    Direkt amazon.de üzerinden alırsanız, böyle bir problem yok. Üründe bir sorun yaşarsanız iade edebilir, tam parası iadesi alabilirsiniz veya ürün değişimi talebinde bulunabilirsiniz.

    Oldu da bahsettiğiniz gibi aldınız diyelim, Amd Türkiye ile iletişime geçerseniz inisiyatif dahilinde yardımcı olabilmekteler. Berkin Bozdoğan döneminde birçok kez desteğini görmüştüm, sağ olsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • acura07 kullanıcısına yanıt

    "2 yil icerisinde" bire bir degisim yada para iadesi mi oluyor hocam? TR servislerinin bakmadigini nerden duydun? Aldigin yer amazom.com.tr faturada bu gözükmüyor mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kunGFu kullanıcısına yanıt

    Para iadesi kesin oluyor (gümrük tarafında sikinti olabiliyor ustte yazdığı gibi)

    Değişim amazona bağlı.


    Yurtdisi ürün olarak geçiyor. (Öyle biliyorum. ) asus garmany ürünlerine bakmiyoruz demişti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • acura07 kullanıcısına yanıt

    Cok ilginc, cünkü aldigin yer amazon.com.tr. faturada onun adi yaziyor.(edit:hayir yazmiyor, amazon eu yaziyormus) Amazon ile bizim servislerin arasinda gecen bir olay var demek ki. "2 yil para iadesi ve degisim" gecerli ise yine bu iyi birsey, amazon bu noktada müsterilere kendi destegini sunuyor. Diger yandan Yurt ici garanti servisleri mi amazon un garantisi mi diye sorsan, ben amazonu tercih ederdim. Bizim servislerin konulari hala forumda ve de aklimda... Eyvallah sagolasin  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kunGFu -- 4 Temmuz 2022; 12:44:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuyu görünce ürün faturasına bakayım dediö fatura amazon TR de gözükmüyor faturayı getiren kargo firması size mail ile göndermesi gerekiyormuş göndermediyse eğer konşimento nosuyla temin edilebiliyormuş onu öğrenmiş oldum. Dhl ile gelen ürünün faturasını talep ettim en azından mail de dursun diye garanti süreci bitene kadar. Amazon TR müşteri hizmetleri ile görüştüğümde bu durumun saçma olduğunu sonuçta kendilerinden aldığımı ilettim olası garantilik durum olursa ürün bozulması veya başka bir sorun olursa ne olacağını sordum, kendileri ilgilendiğini söyledi.

    Ekleme: Aldığım faturada da Amazon TR değil, yurtdışı ürünü olduğu ve amazon eu sarl olduğu için euro bazında yazıyor fiyatı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrpkr -- 4 Temmuz 2022; 11:43:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugrpkr kullanıcısına yanıt

    Bu sebeple Türkiye garantisi yok o zaman 


    Amazon dünya ülkeleri icerisinde kendine münhasır bir cumhuriyet kurmus kendi yasalari ile hükmediyor anlasilan :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kunGFu kullanıcısına yanıt

    Yani öyle de denilebilir tabi. TR deki servislerle uğraşmak yerine ya global servis ile görüşülecek yada amazon TR ile. Yanlış hatırlamıyorsam geçenlerde okuduğum, satın alımdan 7 sonra bozulan bir ürün için normalde 30 günde koşulsuz iade hakkı tanıyan amazon, 7 aylık ürün için iade süresi geçmesine rağmen direkt iade talebi oluşturmuştu, fakat ürün TR mi yurtdışı mı onu hatırlamıyorum malesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Simdi PC'den baktigimda hersey yaziyormus aslinda  


    "Amazon Global Store

    *Uluslararası ürünler ayrı şartlara tabidir, yurt dışından satılmaktadır ve, yaş kısıtlamaları ve ürün dili, etiketleme veya talimatlar bakımından yerel ürünlerden farklı olabilir.

    *Üretici garantisi geçerli olmayabilir. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamındaki yasal haklarınız etkilenmemektedir.

    *Amazon Turkey, uluslararası ürünün ithalatçısı, dağıtıcısı, satıcısı veya yayınlayanı değildir."


    Tam olarak;


    Amazon Global Store'a Hoş Geldiniz


    Amazon Global Store, Amazon.com.tr'den ayrılmadan Amazon.de tarafından sunulan çok çeşitli uluslararası ürünleri kolayca keşfetmenizi sağlar. Uluslararası bir ürün satın aldığınızda, denizaşırı bir Amazon bağlı kuruluşu tarafından Türkiye dışından gönderilir ve size satılır. Daha fazla bilgi için lütfen aşağıdaki Amazon Global Store Satış Koşullarına bakın.


    Amazon Global Store, ithalat sürecini basitleştirir ve ithalat vergileri, vergiler ve ücretler dahil olmak üzere uluslararası ürünler için ödeyeceğiniz tüm tutarı gösterir. İthalat Ücretleri Depozitosu hakkında daha fazla bilgi edinmek için buraya tıklayın.


    Amazon Global Store satın alımları Amazon.com.tr Müşteri Hizmetleri tarafından desteklenmektedir. Tam para iadesi için teslimat tarihinden itibaren 30 gün içinde ürünleri iade edebilirsiniz. Amazon.com.tr İade Destek Merkezi'ni kullanmanız yeterlidir. Amazon Global Store, uluslararası iade kargo masraflarını karşılayacaktır. İade gönderinizin maliyeti 128 TL'den fazla ise, lütfen makbuzunuzu saklayın ve daha fazla bilgi için İade Politikamıza bakın.


    Uluslararası ürünler Türkiye dışından gelmektedir ve yerel versiyonlarınızdan uyum, varsayılan ayarlar, yaş derecelendirmeleri ve dil bakımından farklılık gösterebilir. Uluslararası ürünlerle ilgili üretici garantileri geçerli olmayabilir. Türk tüketici koruma yasası kapsamındaki yasal haklarınız etkilenmez. Herhangi bir fiş veya adaptör, gönderi varış yerinizdeki standartlarla uyumlu olmayabilir. Yazılım ve DVD’ler gibi bazı ürünlerin yabancı sürümleri, Türkiye’de kullanımı engelleyen bölge sınırlaması içerebilir. Ürün ambalajı, etiketler ve talimatlar Türkçe dışında bir dilde olabilir. Satın aldığınız Uluslararası Ürünün ihtiyaçlarınızı ve beklentilerinizi karşıladığından emin olmak için mevcut ürün bilgilerini incelemek sizin sorumluluğunuzdadır.


    Türkiye dışından uluslararası ürünler satın aldığınızda Amazon EU Sarl satıcısıdır ve kayıt ithalatçısı sizsiniz ve ürünler sevkiyat hedefinize ulaştığında ithalat vergileri, vergileri ve ücretleri ödemeniz gerekir. Amazon Global Store, ödenecek tutarı tahmin ederek ve ödediğiniz tutara ekleyerek bu süreci basitleştirir. Amazon ile çalışan uluslararası operatörlere bu tutarı sizin adınıza yerel makamlara ödemeleri için yetki veriyorsunuz. Amazon'un bu tutar için tahmini tahmini gerekenden büyükse, orijinal ödeme yönteminizdeki fark otomatik olarak iade edilir. Tahmini tutardan daha fazla ödemeniz istenmez.


    Amazon Global Store Satış Koşulları


    Amazon Global Store, Amazon.de'de sunulan ürünlere (“Uluslararası Ürünler”) Amazon.com.tr üzerinden ulaşmanızı sağlar. Bu ürünleri, “Uluslararası Ürünler” olarak belirlenmiş ve bir Lüksemburg şirketi olan Amazon EU Sarl (“Amazon EU” veya “biz”) tarafından satılan ürünleri arayarak bulabilirsiniz. Bu satış şartları (“Satış Şartları”) Amazon EU tarafından Uluslararası Ürünler’in size satışını düzenler. Amazon.com.tr internet sitesi ve ilişkili uygulamaları ve hizmetleri Amazon Turkey Perakende Hizmetleri Ltd. Şti ve iştirakleri (“Amazon Türkiye”) tarafından sağlanmaktadır ve kullanımınız Amazon.com.tr Kullanım ve Satış Şartları’na tabidir. Amazon Türkiye, Amazon EU gibi üçüncü taraf satıcıların işlemlerini gerçekleştirmede yardımcı olmaktadır, ancak Uluslararası Ürünler’in satıcısı değildir.


    Uluslararası Ürünler, Almanya'da pazarlanır, dağıtılır ve satılır ancak Amazon.com.tr üzerinden size sunulur. Dolayısıyla, Uluslararası Ürünler’in bazıları Türkiye’deki ürünlerle aynı özelliklere sahip olması için tasarlanmamış olabilir ve bedeni, varsayılan ayarları, yaş derecelendirmesi ve dili dahil olmak üzere Türkiye’de satılan sürümlerine göre farklılıklar gösterebilir. Yazılım ve DVD’ler gibi bazı ürünlerin yabancı sürümleri, Türkiye’de kullanımı engelleyen bölge sınırlaması içerebilir. Üretici garantisi geçerli olmayabilir. Tüketicinin Korunması Kanunu kapsamındaki yasal haklarınız etkilenmez. Satın aldığınız Uluslararası Ürünün ihtiyaçlarınızı ve beklentilerinizi karşıladığından emin olmak için mevcut ürün bilgilerini incelemek sizin sorumluluğunuzdadır.


    İthalat, Vergi ve Ücretlerin Sorumluluğu


    Uluslararası Ürünleri satın alırken, satışın Türkiye dışında gerçekleştiğini ve ürünleri gümrük belgelerinde belirtileceği üzere kişisel kullanımınız için ithal ettiğinizi kabul etmiş olursunuz. Gümrük işlemleri bakımından ithalat sorumlusu olarak belirtileceksiniz. Ayrıca, Uluslararası Ürünler’i Türkiye'ye ithal etmeniz nedeniyle, Türkiye Cumhuriyeti gümrük ve vergi makamları tarafından konulan her türlü vergiyi, gümrük harçlarını ve ücretini (“Gümrük Vergisi ve Ücretleri”) ödemekten sorumlu olacaksınız. Biz, siparişinizdeki ürünler için uygulanacak Gümrük Vergisi ve Ücretleri’nin tahmini bir tutarı olarak “Gümrük Ücretleri Depozitosu”’nu hesaplayacağız ve ödeme aşamasında tarafınızdan tahsil edeceğiz.


    Eğer gerçekleşen Gümrük Vergisi ve Ücretleri, Gümrük Ücretleri Depozitosu’ndan düşük tutarsa, fark tutarı size kendiliğinden iade edilecektir. Para iadesi, gerçek İthalat (Gümrük) Ücretlerini teyit eden kargo/teslimat faturalarını aldığımız zaman işleme konulacaktır. İade ödemesinin tutarını teyit eden bir e-posta bildirimi tarafınıza gönderilecektir. Eğer gerçekleşen Gümrük Vergisi ve Ücretleri, Gümrük Ücretleri Depozitosu’ndan fazla tutarsa, tarafınıza herhangi bir ek ücret yansıtılmayacaktır.


    Amazon EU’yu, Uluslararası Ürünler ve ilgili gümrük ve vergi makamları kapsamında temsilciniz olarak hareket etmesi, ürünlerin gümrük işlemlerini yerine getirmesi, Gümrük Vergisi ve Ücretleri’nin tahakkuk ettirilmesi ve ödenmesi ve talep edildiği takdirde sizin veya siparişiniz hakkında Türkiye içinde veya dışında herhangi bir idari makama bilgi vermesi için bir kargo şirketi (“Yetkilendirilmiş Kargo Şirketi”) belirlemesi için yetkili kılmaktasınız. Gümrük Ücretleri Depozitosu, Yetkilendirilmiş Kargo Şirketi’nin sizin adınıza ilgili makamlara ödediği Gümrük Vergisi ve Ücretleri’ni karşılamak için sizin adınıza Yetkilendirilmiş Kargo Şirketi’ne ödeme yapmak için kullanılacaktır. Gerçekleşen Gümrük Vergisi ve Ücretleri hakkında bilgi veya gümrük işlemleri ile ilgili belge ve makbuz almak için gönderi onayınızda belirtilen Yetkilendirilmiş Kargo Şirketi ile iletişime geçebilirsiniz.


    Gümrük İncelemeleri ve Bilgilendirme


    İthalatlar, gümrük ve/veya posta makamlarının paketleri açmasına ve incelemesine tabidir. Ürün isimleri veya açıklamaları gibi sipariş, sevkiyat ve ürüne ilişkin bazı bilgileri çalıştığımız uluslararası kargo şirketlerine veya temsilcilere sağlayabiliriz ve bu bilgiler gümrük işlemlerini kolaylaştırmak ve yerel mevzuata uymak için kargo şirketleri veya temsilciler tarafından gümrük ve/veya posta makamlarına iletilebilir. Gümrük makamları hediye ürünün değerinin doğrudan paketin üzerinde yazılmasını şart koşmaktadır. Bu nedenle, sipariş bir hediye olsa ve paket “Hediye” olarak işaretlenmiş olsa dahi, ürünün fiyatı gümrük formunda belirtilecektir.


    İadeler ve Para İadeleri


    Lütfen Amazon Global Store Para İadeleri politikalarımıza bakın. Amazon EU, iade edilen bir ürün Amazon EU lojistik merkezine veya bizim belirtebileceğimiz başka bir yere ulaşıncaya kadar ilgili ürünün mülkiyetini kazanmayacaktır. Amazon EU, takdiri kendisinde olmak üzere, iade talep etmeksizin para iadesi yapmaya karar verebilir. Bu durumda, Amazon EU iade edilen ürünün mülkiyetini kazanmayacaktır.


    Sözleşmemiz


    Amazon EU tarafından satılan ürünlerle ilgili olarak siparişiniz, siparişinizde bulunan ürünü/ürünleri satın almaya yönelik tarafımıza yönelttiğiniz bir öneri teşkil eder. Uluslararası Ürünü/Ürünleri satın almak için bir sipariş verdiğinizde, tarafınıza siparişinizin alındığına dair sipariş detaylarınızı içeren bir mesaj veya e-posta (“Sipariş Onayı”) göndereceğiz. Sipariş Onayı, siparişinizi aldığımıza dair bir beyandır ve Uluslararası Ürünü/Ürünleri satın almaya yönelik yapmış olduğunuz öneriyi kabul ettiğimiz anlamına gelmez. Ancak ürünü/ürünleri tarafınıza gönderdiğimizde ve size ürünü gönderdiğimizi teyit eden bir e-posta veya mesaj (“Sevkiyat/Gönderi Onayı”) gönderdiğimizde önerinizi kabul etmiş ve tarafınızca sipariş edilen Uluslararası Ürün için satış sözleşmesi akdetmiş oluruz. Siparişleri tamamen kendi takdirimizde olmak üzere iptal etme hakkını saklı tutarız. Eğer siparişiniz birden fazla paket halinde gönderilirse, her bir paket için ayrı bir Gönderi/Sevkiyat Onayı alabilirsiniz ve her bir Gönderi Onayı ve ilgili gönderim ile ilgili olarak, ilgili Gönderi Onayı’na konu olan Uluslararası Ürün(ler) için aramızda ayrı bir satış sözleşmesi akdedilir. Satış sözleşmenizin tarafı Amazon EU’dur.


    Belirtmek isteriz ki, Uluslararası Ürünleri yalnızca kişisel kullanıma uygun miktarlarda satmaktayız ve ticari amaçlar için olduğunu düşündüğümüz miktarlarda siparişleri reddedebiliriz. Bu durum, gerek münferit bir sipariş içinde sipariş edilen Uluslararası Ürünler’in sayısı gerekse de aynı veya benzer Uluslararası Ürünler için birden çok sipariş verilmesi için geçerlidir. Kişisel satın almalara uygulanan ithalat sınırlamalarına ilişkin yerel mevzuata uymakla sorumlusunuz.


    Elimizden gelen çabayı göstermemize rağmen, kataloğumuzda yer alan az sayıda ürünün fiyatı hatalı belirtilmiş olabilir. Böyle bir hata olması durumunda ve Uluslararası Ürün’ün gerçek fiyatı internet sitesinde belirtilen fiyattan yüksek ise, Uluslararası Ürünü gerçek fiyatı üzerinden almayı mı yoksa siparişi iptal etmeyi mi istediğinizi sormak için ürünü göndermeden önce sizinle iletişime geçeriz. Zaman zaman, fiyatta maddi hata bulunması durumunda siparişlerinizi iptal etmek veya sınırlamak zorunda kalabiliriz.


    Hasar Sorumluluğu


    Uluslararası Ürünlere ilişkin her satın alma mesafe satışı teşkil eder. Bu da, Uluslararası Ürünleri Türkiye dışındaki kargo şirketine teslimimiz anında bunlara ilişkin hasar sorumluluğunun ve ürünlerin mülkiyetinin size geçeceği anlamına gelmektedir.


    Ürün Bilgisi


    Aksi özellikle belirtilmedikçe, Amazon EU Uluslararası Ürünler’in üreticisi değildir. Uluslararası Ürünler’in ürün bilgilerinin ve ürün bilgilerinin çevirilerinin doğruluğunu temin etmeye çalışsak da, Uluslararası Ürünler veya ürün ambalajı ve materyalleri internet sitesinde belirtilenden farklı olabilir. Uluslararası Ürünler’e ilişkin internet sitesinde yer verilen tüm bilgiler sadece bilgilendirme amacıyla sağlanmaktadır ve Amazon EU, Uluslararası Ürünler’e ilişkin bilgilerin veya bu bilgilerin, otomatik olarak da yapılabilecek, herhangi bir çevirisinin doğru, tam, güvenilir, güncel veya hatasız olduğunu garanti etmemektedir. Hukuken mümkün olduğu ölçüde, doğru olmayan ürün bilgisi durumunda tek sorumluluğumuz iade politikalarımız doğrultusunda Uluslararası Ürün’ün iadesini ve tüketicinin korunması hukuku altındakiler dahil olmak üzere hukuken sahip olduğunuz diğer hakları kabul etmektir. Yalnızca internet sitemizde yer alan bilgilere itimat etmemenizi tavsiye ederiz. Lütfen kullanmadan önce her zaman Uluslararası Ürün’le birlikte sağlanan etiketleri, uyarıları ve yönlendirmeleri okuyunuz.


    Amazon EU, Uluslararası Ürünler hakkında üreticiler veya diğer üçüncü taraflarca sağlanan hatalı veya yanıltıcı bilgiler hakkında herhangi bir yükümlülük kabul etmez.


    Bir Uluslararası Ürün’e ilişkin olarak herhangi bir güvenlik endişeniz olursa veya ürün hakkında daha fazla bilgi isterseniz, lütfen Uluslararası Ürün’le birlikte gelen bilgilendirmeleri dikkatlice okuyun, üreticiyle iletişime geçin veya endişenizi bize bildirin.


    Uygulanacak Hukuk


    İşbu şartlar, Lüksemburg Büyük Dükalığı Kanunları kanunlarına tabidir ve bu hukuka göre yorumlanacak olup Milletlerarası Mal Satımına İlişkin Sözleşmeler Hakkında Birleşmiş Milletler Antlaşmasının uygulanması açıkça hariç tutulmuştur. Birlikte, Lüksemburg Şehri mahkemelerinin münhasır olmayan yetkisini kabul ederiz; bu da, işbu Satış Şartları ile bağlantılı olan tüketicinin korunması haklarınızın uygulanmasına yönelik taleplerinizi Lüksemburg’da veya yaşadığınız ülkede ileri sürebileceğiniz anlamına gelmektedir. Avrupa Komisyonu, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage linkinden erişebileceğiniz çevrimiçi bir uyuşmazlık çözüm platformu sağlamaktadır. Biz taleplerinizi sizinle doğrudan iletişime geçerek çözümlemeyi tercih ediyoruz ve bu nedenle alternatif uyuşmazlık çözüm yöntemleri sürecine katılım sağlamıyoruz. Herhangi bir konuyu dikkatimize sunmak isterseniz, lütfen Bize Ulaşın.


    Sorumsuzluk Kaydı ve Sorumluluğun Sınırlandırılması


    HUKUKEN MÜMKÜN OLDUĞU ÖLÇÜDE, AMAZON EU, AKSİ YAZILI OLARAK BELİRTİLMEDİKÇE: (i) ÜRÜNÜN TİCARİ ELVERİŞLİLİĞİ, BELİRLİ BİR AMACA UYGUNLUĞU DA DAHİL ANCAK BUNLARLA SINIRLI OLMAMAK ÜZERE HİÇBİR AÇIK VEYA ÖRTÜLÜ GARANTİ VERMEMEKTEDİR; VE (ii) DOLAYLI, ARIZİ, CEZAİ VE YANSIMA ZARARLARDAN SORUMLU OLMAYACAKTIR. Aksi yazılı olarak belirtilmedikçe, web sitesinde tarafımızdan herhangi bir ürünün teklifi veya satışından kaynaklanan veya bununla ilgili herhangi bir kayıptan dolayı size olan sorumluluğumuz, ürün için ödenen ilgili tutarın iadesi ile sınırlıdır (geçerli kargo ücretleri dahil).


    Güncellemeler


    Amazon EU, işbu Satış Şartları dahil olmak üzere hükümlerinde, şartlarında ve politikalarında herhangi bir zamanda değişiklikleri internet sitemizde yayınlayarak değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Siz, Uluslararası Ürünler’i aldığınız tarihte geçerli olan hükümler, şartlar, politikalar ve Satış Şartları’na tabi olacaksınız.


    Bu Satış Şartları’ndan herhangi birinin geçersiz, hükümsüz veya herhangi bir nedenle uygulanamaz görülmesi halinde, ilgili şart bölünebilir olarak addedilecek ve diğer şartların geçerliliğini ve uygulanabilirliğini etkilemeyecektir.


    Feragat


    Bu Satış Şartları’nı ihlal etmeniz ve bizim de herhangi bir eylemde bulunmamamız halinde, bu Satış Şartları’nı ihlal ettiğiniz herhangi bir diğer durumda haklarımızı ve hukuki çözüm yollarımızı yine de kullanma hakkına sahip olacağız.


    İletişim Bilgileri


    Amazon EU Sarl için bildirim adresi: 38 Cadde John F. Kennedy, L-1855 Lüksemburg.


    Almanya Tescilli Şubesi: Amazon EU SARL, Niederlassung Almanya 12, Münih, 80807, Almanya





  • alınabilir. neden alınmasın. artık ticaret global. ticari mallara ulaşım e ticaret ile kolaylaştı.

  • kunGFu kullanıcısına yanıt

    Hayır. Fatura amazon.de olarak geliyor. Com.tr' yi sadece aracı olarak düşünün.

  • mlpö3533 kullanıcısına yanıt

    Asagida(bu posta göre yukarida) onu konustuk hocam  

    Hatta bir yukari bakarsan kapsamli aciklamayida buraya yazdim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kunGFu -- 4 Temmuz 2022; 12:43:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @halitbahri


    https://forum.donanimhaber.com/amazon-germany-uzerinden-ekran-karti-alinir-mi--152621649#152649353


    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/152649353


    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/152658073


     




    CPU vb. bileşenler için de yazdıklarım geçerlidir.


    Ek olarak gümrükten geçme aşamasında ise; ürünün saf tutarı (tüm ek ücretler hariç) 150 EUR değerini aştığı takdirde alttaki konumda yazılan şartlar devreye girmeye başlar (ilk mesajda ve son mesajdan geriye gelindiğinde ilgili kısımlar mevcuttur).


    https://forum.donanimhaber.com/amazon-yurt-disi-ekran-karti-gumruk-islemleri-ve-surecleri-vekaletname-verilmeli-mi--148190692





  • Son 18 yıldır PC kullanırım hiç bozulan işlemci görmedim. Ne benim ne yakınlarımın bozulan işlemcisi olmadı.


    Bana kalsa nerede ucuza bulursan oradan al. 2. el 3. el hatta 5. el al gitsin bir şey olmaz.


    Yatırım tavsiyesi değildir.

  • kunGFu kullanıcısına yanıt

    Ürün tr distribütörunden alinmayinca sanırım böyle bi uygulama oluyor.

    Bende amaZon derim tabiki 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki ben buradan alırsam bi distüribitör söz konusu olur mu?
    Ya da sizce bu riske girilebilir mi?
    Ve benim yaşadığım velayette dhl şubesi mevcut değil, sanırım dhl express ile geliyormuş, doğru mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.