1.5 yıl giydiğim ayakkabı deforme oldu parasını iade ettiler. Ben sorun yaşamadım hiç ama hep amazonun satıcı olduğu ürünleri tercih ettim. |
_____________________________
|
1.5 yıl giydiğim ayakkabı deforme oldu parasını iade ettiler. Ben sorun yaşamadım hiç ama hep amazonun satıcı olduğu ürünleri tercih ettim. |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Başlığa geldim. Kötü tecrübeler. yanlış kart (kapanmış kart) seçtiğimden dolayı hediye çekim güme gitti ve bunu tekrar tanımlayamadıklarını bildirdiler tekrar çek tanımlamıyorlar. -------------------- Olumlu tecrübeler. -Yurtdışı gümrük fiyat farkını hiç beklemediğim ve talep etmediğim halde iade ettiler. -aldığım ürün indirime girdi aradaki fiyat farkını iade edip memnuniyet için çek tanımladılar. -gıda ürünü iade edemedim. indirime girdiğini gördüm. paramı iade edip aldığınız ürünler bizim size hediyemiz olsun dediler. -yakın zamanda su bardağı aldım sadece 1 adet kırık gelmişti ve iade süresini 2 gün kaçırmışım. resim göndereyim dedim. bizim platformumuzda göndermiyorsunuz ama memnuniyetiniz bizim için önemli bardakları iade etmeyin aynı üründen 1 adet daha size sipariş oluşturdum sipariş no bu dur dediler yeni ürün gönderdiler. 6 lı bardak aldım elimde 11 tane bardak oldu. -yurtdışından aldığım ürünü satıcı ile iletişime geçerek iade etmek istediğimi üründe çapaklar olduğunu memnun kalmadığımı bildirdim ürünün yarısını iade ettiler ürün sizde kalsın dediler. bunlar aklıma gelenler. amazondan hep olumlu dönüşler aldım. Yurtdışından 1999 TL ye kadın columbia mont. 3200 TL ye erkek columbia mont. 990 TL ye erkek columbia yağmurluk 1099 TL ye skechers outdoor ayakkabı projeksiyon aldım yumurtalık aldım aldımda aldım sorun yaşamadım amazonda. Nazar değmesin. müşteri memnuniyeti konusunda şuan Türkiyede en iyisi zaman zaman fikrim değişse de her zaman ilk 3 te tutarım < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snl_ -- 4 Ocak 2024; 11:34:4 > |
_____________________________
|
Amazondan yaptığım alışverişlerde iade ile alakalı hiç sıkıntı yaşamadım maksimum 2 gün sürmüştür genelde 24 saat içinde çözülüyor. Tabi bu dediklerimin hepsinde satıcı Amazon Türkiye idi ve asla ve asla şahsım tarafından ambalajına hasar verilmemiş ürünlerdi. Bazen kargolar hasar görüyor, bazen içindeki deterjanların biri patlayabiliyor ama hiç iade etmedim geri gönderin demelerine rağmen. Ne tür bir sorun yaşadınız bilmiyorum ama kısa sürede çözülür umarım. |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Yazılar çok taraflıca siliniyor ve bu durum oldukça çirkin, elbet bir bedeli olacaktır...
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering..
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fat1453 -- 4 Ocak 2024; 13:56:44 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
fth
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Amazon bir tanedir bir tane. Türkiye'ye çok geliyor bence. |
_____________________________
|
İyisiyle kötüsüyle yaşananlar var. Mesela aldığım yazıcı kartuşu iyi çalışmıyordu, açılmış ürün olduğu için almazlar dedim, ama bir ihtimal yolladım. Adamlar ikiletmeden iade aldılar, başka satıcı olsa servise ver bize ne derdi. Tam tersi de yaşanmadı değil, 14 aralıkta yurtdışı ürünüm kargodan iade çekildi, ama iade gerçekleşmedi halen daha. Görüştüğümde temsilci özel olarak takip edeceğim dedi, ama 11 ocakta iadesini yapacağız dedi. Bende çok ötelemedim olsun bakalım dedim. Yani birazda şans işi. Ama birçok firmadan daha iyi yönetimi var. |
_____________________________
15 Temmuzu unutmadık, unutturmayacağız.
-----Ey bir aileye bile hükmedemeyen ilerici. Üç kıtaya, yedi denize hükmeden ecdadın mı gerici? Necip Fazıl Kısakürek----- ![]() |
ne hatam olacak kardeşim ilk defa amazondan alışveriş yapmadımki yaklaşık 10 gün sonra iade ettim zaten.Prosedür değişmiş deyip duruyorlar gümrükle ile ilgili < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Amazon'dan 6000TL'ye aldığım ürün yaklaşık 2 ay sonra bozuldu. Tamir edemeyiz, ürün satıştan kalktığı için yenisini de veremeyiz dediler zorunlu iade yaptılar. İade yaparken gümrük vergisini ve kargoyu ödemeyip sadece 3500lira iade yaptılar. Türkiye'de satılan mallar için asgari zorunlu 2 yıl garanti süresi bulunuyor. Satıcı amazon olmayabilir ama benim muhatabım amazon çünkü onun web sayfasından alışveriş yapıyorum ve bunun için ona komisyon ödüyorum. Kendisi sorunlarını satıcıyla çözmesi gerekir. Tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. Bekliyorum. |
_____________________________ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chile_Mix -- 6 Ocak 2024; 23:28:50 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
[Outdoorbolu]
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
yıllardır hiçbi sıkıntı yaşamadım ama bence aldığınız ürünlerin satıcısına dikkat etmelisiniz |
_____________________________
|
yıllardır bir sorun yaşamamanız için belirli kategorilerde (öncelikle elektronik) daha önceden hiç iade yapmamış ya da belirli bir periyod içinde aldığınız ürünü iade yapmamış olmanız lazım hocam doğru mudur? |
_____________________________
|