Şimdi Ara

AMAZON.COM.TR ALIŞVERİŞ FACİASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vol. 1 :Yıllardır Amazon.com'dan alışveriş yaparım hatta şimdiye kadar aldığım ürünlerden değil almadığım ürünler için pişman olmuşumdur. Geçenlerde bir ses sitemi toplamak için alışveriş yapmaya başladım. Başka bir yerden Sony STR DH590 amfi ve 2 adet Klipsch r41m hoparlör almıştım. Bunların yanına Amazon.com.tr'den Klipsch subwoofer aldım ve 3 günde İspanya'dan eve geldi ooo dedim müthiş bir hız. Kablosu olmadığı için deneyemedim hemen bir subwoofer kablosu sipariş verdim yine Amazon.com.tr üzerinden. Ama belki geç gelir dedim çünkü bir içinde denemem lazım subwooer çalışıyor mu çalışmıyor mu bilmiyordum. Siparişten 2 saat sonra iptal etmeye çalıştım ama diğer siparişlerde çıkan iptal tuşu yoktu. Müşteri hizmetleri ile konuştum satıcıya mesaj gönderebilirsiniz dediler hemen mesaj attım ve siparişi iptal etmelerini istedim. 4 saat sonra Amazon siparişler kısmında ürün gönderildi yazıyordu. Bir hafta sonra ise kargo takip bilgilerini girdiler ! Asendia diye bir kargo ile göndermişler takip no yanlış bu arada kendi sitesinden sorgulattığınızda çıkmıyor : UM538157103US Bu arada satıcıya ürünü almayacağımı söyledim onlar da bana teslim almayabileceğimi belirttiler. 14 Nisan'da sipariş verdiğim kablo 30 Nisan'da PTT Kargo ile eve geldi ve tabiki teslim almadım hatta 24 lira da ödemesi çıktı. Yaklaşık bir hafta sonra da Aamzon.com.tr siparişler kısmında ürün 30 Nisan'da teslim edilmiş gözüküyor!

    100 liralık kablo için çekilen çileye bakın.


    Vol.2 : Logitech g102 mouse almıştım gerçekten rgbli en uygun fiyatlı mouse diyebilirim. Ama bana gelen üründe sorun vardı. Hem sağa sola hem de yukarı aşağı oynatırken arada atlama yapıyor. Değişik renkelerde 3 mousepad ile de denedim ama değişen bir şey yok iade ettim. Bu ürün güzeldi benim şansıma kötü çıktı.


    Vol. 3 : 21 Nisan'da 5700 TL'ye Klipsch RP-404C merkez hoparlör ve 25 Nisan'da 6192 TL'ye 1 adet Klipsch RP-6000F kule hoparlör satın aldım. Ama gönderilmedi 7 Mayıs'ta müşteri hizmetleri ile konuştum ve ne zaman gönderileceği hakkında bir bilgiye sahip olmadıklarını belirttiler. Aynı gün 2 siparişim de iptal edildi. Tekrar müşteri hizmetleri ile görüştüm neden iptal edildi diye ve bana ürünlerin satıcısı olan Amazon Almanya'nın üçüncü parti satıcı olduğunu ve iptal etme hakkına sahip olduklarını söylediler. BURAYA KADAR HER ŞEY KABULÜM AMA ŞU AN SATIŞTA OLAN ÜRÜNÜ SATIN ALINCA TEKRAR OTOMATİKMAN İPTAL EDİYORLAR. Bu kabul edilemez bir şey ! Ürün şu ve mesajı yazdığım şu anda stokta 6 adet bulunuyor:


    https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07G3C7TGW/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3O5TP4R0OZYXZ&psc=1


    Ürünleri iptal ettikleri için de bana 40 TL'lik hediye kuponu yüklemişler. 2 haftada hoparlöre 1700 Tl zam geldi artı merkez hoparlör stoklarında kalmadı diyor ama Amazon.de'de 2 adet stoğu olduğu gözüküyor! Hakkımı helal etmiyorum. Ve burada kanıtlayamayacağım hiçbir şey yok.








  • Rezalet puanım 10/10
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.