Şimdi Ara

Alt Yapı Sorgulama Kararsızlığı ve Fikir İstiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar


    Benim kendi evim de kullandığım internet abimin üzerine. Taahhüt süresi bitiyor ve iptal edecek. Ben kendi adıma sıfırdan başvuru yapacam.


    Sıkıntı olan konu alt yapı sorgulama da. Müşteri hizmetlerini aradığım ve alt yapı sorgulamasın da sürekli farklı hız söyleniyor. Bir 24 bit diyor diğeri 35 bit. Sağımda solumda ki binalar da ise 80 90 bit çıkıyor.

    Teknik destek elemanı talep ettim, saha teknik ekibi bu sabah eve geldiğinde sorgulama da hata olduğunu ve modemime 80 bit e kadar hız geldiğini söyledi.

    Telefon üzerinden başvuru yapmak istediğim de ise müşteri temsilcisi o hızları göremediği için öyle bir tarife satın alamayacağımı söyledi.

    Ben ne yapmalıyım? Saha elemanı 80 diyor, temsilci 24 alabilirsin diyor. Nereye başvurmalıyım? Üyelik alamıyorum resmen.








  • Modem hat değerlerini göndermelisin.


    Mevcut aboneliği abinin üzerinden devir alabilirsin.

  • Bayiye gidip başvuru yap. Onlar saha elemanına gerekli bilgiyi verir paketi tanımlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.