Şimdi Ara

Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında. (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
292
Cevap
9
Favori
11.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Çünkü motorsporları tarihinde Honda'da başarı göremiyorum. Gayet açık ve net.

    "Marlboro McLaren Honda F1 Team" araştırmanı öneririm.

    Araştırmanı öneririm değil biliyorum zaten hayatım F1, rakiplerinin motorsporları tarihini araştırmanızı da ben öneriyorum. BMW, Mercedes gibi markaların motorsporları tarihine "Honda Marlboro Mclaren" ile karşılık verebilmeniz mümkün değil. Diğer yanda Porsche ise otomobil motorsporları tarihinde Ferrari ile birlikte en başarılı olan marka.

    Bunun sebebi Honda nın F1 i bırakması olabilir mi?

    Motor sporlarına düşkün, hayatım F1 diyen birinin Honda markasını motor konusunda başarısız olarak nitelendirebilmesi çok üzücü gerçekten. Umarım bundan sonraki gözlemlerinizi daha tarafsız yaparsınız.

    Tüm zamanların en iyi F1 pilotu Aryton Senna nın ölüm sebebinin Williams takımının Mercedes motorlu, elektronik stabilite kontrolü olmadan yolda tutulamayan dandik F1 aracı olduğunu nasıl unuttunuz?

    Neyse konu amacının dışına çıktı iyice, bu tartışmalar bitmez. Çünkü insanlar bildiklerini değil duyduklarını savunuyorlar ve sabit fikirliler. Ne diyeyim hepinize kolay gelsin. İyi forumlar...

    Ne alakası var Mercedes motoruyla Senna'nın ölümünün. Honda'nın F1'den 68 yılında çekilme sebebi de Jo Schlesser'ın Honda içinde havaya uçması değil mi o zaman ? Bunların motorlarla ne alakası var ben onu da çözemedim. Konudan bir hayli uzaklaştık nihayetinde her D16 sahibinin aracını Mercedes,Bmw teknolojisi ile bir tutma gafleti bulunduğu ortamda tartışma da eksik olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Çünkü motorsporları tarihinde Honda'da başarı göremiyorum. Gayet açık ve net.

    "Marlboro McLaren Honda F1 Team" araştırmanı öneririm.

    Araştırmanı öneririm değil biliyorum zaten hayatım F1, rakiplerinin motorsporları tarihini araştırmanızı da ben öneriyorum. BMW, Mercedes gibi markaların motorsporları tarihine "Honda Marlboro Mclaren" ile karşılık verebilmeniz mümkün değil. Diğer yanda Porsche ise otomobil motorsporları tarihinde Ferrari ile birlikte en başarılı olan marka.

    Bunun sebebi Honda nın F1 i bırakması olabilir mi?

    Motor sporlarına düşkün, hayatım F1 diyen birinin Honda markasını motor konusunda başarısız olarak nitelendirebilmesi çok üzücü gerçekten. Umarım bundan sonraki gözlemlerinizi daha tarafsız yaparsınız.

    Tüm zamanların en iyi F1 pilotu Aryton Senna nın ölüm sebebinin Williams takımının Mercedes motorlu, elektronik stabilite kontrolü olmadan yolda tutulamayan dandik F1 aracı olduğunu nasıl unuttunuz?

    Neyse konu amacının dışına çıktı iyice, bu tartışmalar bitmez. Çünkü insanlar bildiklerini değil duyduklarını savunuyorlar ve sabit fikirliler. Ne diyeyim hepinize kolay gelsin. İyi forumlar...

    Ne alakası var Mercedes motoruyla Senna'nın ölümünün. Honda'nın F1'den 68 yılında çekilme sebebi de Jo Schlesser'ın Honda içinde havaya uçması değil mi o zaman ? Bunların motorlarla ne alakası var ben onu da çözemedim. Konudan bir hayli uzaklaştık nihayetinde her D16 sahibinin aracını Mercedes,Bmw teknolojisi ile bir tutma gafleti bulunduğu ortamda tartışma da eksik olmaz.

    Konuyu konu dışına çıkartan sizsiniz, şimdide bizi suçlayarak mı Almancı tavrınıza uygun hareket ediyorsunuz?

    BMW nin Mercedes in teknolojisi neymiş anlatında bilelim bakalım. Bilmiyorsan ben sana anlatabilirim isersen. Umarım bilmediğin konuda ahkam kesmiyorsundur zira D16 normal bir motordur karıştırmış olmayasın? O beğenmediğin motoru görünce M3-M5 sahipleri ceketlerini iliklemeyi öğrendiler, zamanla sizler de öğreneceksiniz bizler hoş görüyoruz bu tutumları

    Benim işim reel kullanıcılarla, hayatında binmemiş kullanmamış ama avukatlığını yapanlarla işim olmaz. M3-M5 kullanıcısı varsa görüşüp tanışabiliriz. Japon ve Alman teknolojinlerini aracın başında, deneyerek, gazlayarak bol bol tartışıp sohbet ederiz. Fiyatları, bakım masrafları, yakıt tüketimleri ve performansları adına bol bol sohbet ederiz

    Hem onlar için de değişiklik olur, küçük japonun neler yapabildiğini gözleriyle görürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    Bencede hondaya motor konusunda laf söz edebilcek bir marka yok tüm almanlar da dahil .

    Neden ?

    Cunku Honda motor konusunda basarili bir marka

    Elbette başarılı bir marka ama kesinlikle Bmw,Mercedes kadar değil. Porsche kadar hiç değil. Gülerler adama

    bende öyle bir şey iddia etmedim zaten bmw nin mercedesin motor tecrübesi tartışılmaz, ama honda da çöptur denemez en az almanlar kadar sağlam motor yapıyorlar .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    şu japonların az sorunlu imajı da olmasa bu japoncu arkadaşlar neye sığınıp konuşabilecekler merak ediyorum japon ve alman araçlarını yiyeceklere benzetirsek japonlar sebze, almanlar et ya da pasta tarzı yemekler olur herhalde. eti ve pastayı büyük bir iştahla zevkle yiyip mutlu oluruz, ancak sebzeyi genelde çok sevdiğimizden değil de faydası olduğu için yeriz. bir iskenderle ıspanak bir olur mu olmaz.o yüzden alman

    Yazık be....


    la bi git la bi git. doğru tespit yaptım kabul et

    Adam haklı beyler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Şu asoz'un çırpınışlarını görmek kadar zevkli bir durum yok bu forumda.

    Listenin yarattığı moral bozukluğunu bu şekilde çıkarmaya çalışıyor.



    Yazdığım yazıda yanlış varsa, o katalog verileri yanlışsa; ben çırpınıyorum demektir..

    Yok, eğer o teknik veriler doğruysa, şu mesajın yüzünden senin utanmaz, arlanmaz bir ezik olduğun onaylanmış olacaktır..


    Geri kalan ağlamaların için zamanında yeterince kapak yapıldı.

    Oradaki verilerden biri yanlışsa ben bu işten anlamam, ama veriler doğruysa sen ADAM DEĞİLSİN, Hadi hodri meydan..

    Konuyu çırpınarak yakıt tüketimine getirdin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne hondaymış arkadaş. Resmen insanı sevdiği markadan nefret ettirirsiniz siz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Çünkü motorsporları tarihinde Honda'da başarı göremiyorum. Gayet açık ve net.

    "Marlboro McLaren Honda F1 Team" araştırmanı öneririm.

    Araştırmanı öneririm değil biliyorum zaten hayatım F1, rakiplerinin motorsporları tarihini araştırmanızı da ben öneriyorum. BMW, Mercedes gibi markaların motorsporları tarihine "Honda Marlboro Mclaren" ile karşılık verebilmeniz mümkün değil. Diğer yanda Porsche ise otomobil motorsporları tarihinde Ferrari ile birlikte en başarılı olan marka.

    Bunun sebebi Honda nın F1 i bırakması olabilir mi?

    Motor sporlarına düşkün, hayatım F1 diyen birinin Honda markasını motor konusunda başarısız olarak nitelendirebilmesi çok üzücü gerçekten. Umarım bundan sonraki gözlemlerinizi daha tarafsız yaparsınız.

    Tüm zamanların en iyi F1 pilotu Aryton Senna nın ölüm sebebinin Williams takımının Mercedes motorlu, elektronik stabilite kontrolü olmadan yolda tutulamayan dandik F1 aracı olduğunu nasıl unuttunuz?

    Neyse konu amacının dışına çıktı iyice, bu tartışmalar bitmez. Çünkü insanlar bildiklerini değil duyduklarını savunuyorlar ve sabit fikirliler. Ne diyeyim hepinize kolay gelsin. İyi forumlar...

    Küçük bir düzeltme :Williams ile Mercedes'in hiçbir zaman motor anlaşması olmadı F1'de.
    Tartışmanıza gelince Honda motorsporlarında saygın bi yere sahiptir,bu 1+1=2'dir.F1'deki takım başarısızlığının sebebi de motordan ziyade şasideki başarısızlıkları olmuştur.
    Yoksa F1'de motor üreticisi olarak başarılı oldukları yıllarda mevcut.
    Ha motorsporlarındaki başarısı bir Porsche,Mercedes kadar yoktur belki ama azımsanacak durumda da değildir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    Katılıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

     Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında. Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında.

     Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Konuyu konu dışına çıkartan sizsiniz, şimdide bizi suçlayarak mı Almancı tavrınıza uygun hareket ediyorsunuz?

    BMW nin Mercedes in teknolojisi neymiş anlatında bilelim bakalım. Bilmiyorsan ben sana anlatabilirim isersen. Umarım bilmediğin konuda ahkam kesmiyorsundur zira D16 normal bir motordur karıştırmış olmayasın? O beğenmediğin motoru görünce M3-M5 sahipleri ceketlerini iliklemeyi öğrendiler, zamanla sizler de öğreneceksiniz bizler hoş görüyoruz bu tutumları

    Benim işim reel kullanıcılarla, hayatında binmemiş kullanmamış ama avukatlığını yapanlarla işim olmaz. M3-M5 kullanıcısı varsa görüşüp tanışabiliriz. Japon ve Alman teknolojinlerini aracın başında, deneyerek, gazlayarak bol bol tartışıp sohbet ederiz. Fiyatları, bakım masrafları, yakıt tüketimleri ve performansları adına bol bol sohbet ederiz

    Hem onlar için de değişiklik olur, küçük japonun neler yapabildiğini gözleriyle görürler

    Sizli bizli konuşarak saman altından iğnelemeyi çok iyi biliyorsunuz. Almancı falan değilim burada kimsenin takım tutar sizli bizli konuşarak marka fanatikliği yapması da gerekmiyor. Ben hiçbir zaman Japon markalarının sorunsuzluğunu kabul etmemezlik yapmadım. Forumun konusu nedir ? Markalarda sorunsuzluk, pekala böyle bir konuda neden alman motorları honda motorlarının eline su dökemez gibi bir cümle ortaya atılıyor. Hangi anlamda, hangi klasmanda, ne kıstas alınıyor nedir yani buradaki durum ? Sadece sorunsuzluk mu kastediliyor ? Hiç sanmıyorum. O beğenmediğin motor derken kim söyledi beğenmediğimi ? M3, M5 sahipleri ceketlerini iliklemeyi öğrendiler gibi hayal aleminizin ürünlerini sergilemek zorunda değilsiniz ayrıca. 2 dakikada wikipedi de araştırma yaparak motorsporları tarihinde bilgi sahibi olan, Senna'nın biyografisini ezberleyen biri kalkıpta bana bilmiyorsan ben sana anlatabilirim, biz bu alemin insanlarıyız gibi sanayi esnafı moduna girmesin. BMW, Mercedes teknolojisini anlayabilmek için öncelikle swaplanmış GT-R'leri milyon dolarlık supersporlarla karşılaştırmamak gerekiyor. Sonra M3, M5 sahipleri ceketlerini iliklediler gibi garip cümleler ortaya çıkabiliyor haliyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    bende öyle bir şey iddia etmedim zaten bmw nin mercedesin motor tecrübesi tartışılmaz, ama honda da çöptur denemez en az almanlar kadar sağlam motor yapıyorlar .



    Honda motoruna çöp demek mi ? Dünya'nın en büyük motor üreticisi olan ve motorlar bazında en sorunsuzu olan bir marka(Markalar bazında ise Toyota). Sorunsuzluk, uzun ömürlülük gibi kıstaslarda kendi klasmanında almanlardan daha önde fakat ben işin yüksek teknoloji kısmından bahsediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unorthodox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

     Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında. Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında.

     Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında.


    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Konuyu konu dışına çıkartan sizsiniz, şimdide bizi suçlayarak mı Almancı tavrınıza uygun hareket ediyorsunuz?

    BMW nin Mercedes in teknolojisi neymiş anlatında bilelim bakalım. Bilmiyorsan ben sana anlatabilirim isersen. Umarım bilmediğin konuda ahkam kesmiyorsundur zira D16 normal bir motordur karıştırmış olmayasın? O beğenmediğin motoru görünce M3-M5 sahipleri ceketlerini iliklemeyi öğrendiler, zamanla sizler de öğreneceksiniz bizler hoş görüyoruz bu tutumları

    Benim işim reel kullanıcılarla, hayatında binmemiş kullanmamış ama avukatlığını yapanlarla işim olmaz. M3-M5 kullanıcısı varsa görüşüp tanışabiliriz. Japon ve Alman teknolojinlerini aracın başında, deneyerek, gazlayarak bol bol tartışıp sohbet ederiz. Fiyatları, bakım masrafları, yakıt tüketimleri ve performansları adına bol bol sohbet ederiz

    Hem onlar için de değişiklik olur, küçük japonun neler yapabildiğini gözleriyle görürler

    Sizli bizli konuşarak saman altından iğnelemeyi çok iyi biliyorsunuz. Almancı falan değilim burada kimsenin takım tutar sizli bizli konuşarak marka fanatikliği yapması da gerekmiyor. Ben hiçbir zaman Japon markalarının sorunsuzluğunu kabul etmemezlik yapmadım. Forumun konusu nedir ? Markalarda sorunsuzluk, pekala böyle bir konuda neden alman motorları honda motorlarının eline su dökemez gibi bir cümle ortaya atılıyor. Hangi anlamda, hangi klasmanda, ne kıstas alınıyor nedir yani buradaki durum ? Sadece sorunsuzluk mu kastediliyor ? Hiç sanmıyorum. O beğenmediğin motor derken kim söyledi beğenmediğimi ? M3, M5 sahipleri ceketlerini iliklemeyi öğrendiler gibi hayal aleminizin ürünlerini sergilemek zorunda değilsiniz ayrıca. 2 dakikada wikipedi de araştırma yaparak motorsporları tarihinde bilgi sahibi olan, Senna'nın biyografisini ezberleyen biri kalkıpta bana bilmiyorsan ben sana anlatabilirim, biz bu alemin insanlarıyız gibi sanayi esnafı moduna girmesin. BMW, Mercedes teknolojisini anlayabilmek için öncelikle swaplanmış GT-R'leri milyon dolarlık supersporlarla karşılaştırmamak gerekiyor. Sonra M3, M5 sahipleri ceketlerini iliklediler gibi garip cümleler ortaya çıkabiliyor haliyle.

    Ben realite ile konuşuyorum sen laf cambazlığı peşindesin. Konudaki bir tane mesajı baz alıp altından kendi savunduğun fikirleri empoze etmeye çalışman gayet açık ve ortada. Sanayi esnafı değilim, hiç olmadım. Küçümsemedim de senin gibi sanayi esnaflarını, hepsinin bilgisinden birikimden yer yer istifade etmeye çalıştım, tecrübelerine saygı duydum.

    Beni wikipedia mezunu olarak itham ediyorsun, anlat diyorum, bilmiyorum öğret diyorum çıt yok. Tan tan tan boş teneke sesi geliyor. Öğretsene bana Mercedes'in BMW nin motor teknolojilerini hadi? hayatında kaç kere motor söktün? bilgin becerin tecrüben nedir bu konuda anlat, bizde senin gibi yapmayıp bilene karşı nasıl saygı duyuluyor gösterelim sana.

    Gelip buraya Honda gibi bir motor üreticisini kötülüyorsun sonra bizi hayal aleminde yaşamakla suçluyorsun. Garip cümleler diyorsun, haklısın, çünkü aklın almıyor sana garip geliyor. Realiteden uzak inançların var. Kimin hayal aleminde yaşadığı belli, varsa altında bindiğin bir M3 veya M5 gel kardeşim, hayal olarak değil reel olarak gel, eğer yoksa lütfen uzatma artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Sonra biri çıkar, bahsettiğin araçlardan çok daha ucuz çok daha agresif bir iki japon koyuverir buraya konunun sonu gelmez SLR dediğin aracın performans verileri ortada, fiyatı da. GT-R tüm bilindik süpersportlardan daha ucuz ve daha düşük hacimle hepsine pösteki saydırıyor yıllarıdr siz daha hala SLR diyosunuz burda.

    Bırakın bu işleri güldürmeyin kendinize insanları. Konu çorbaya döndü yine.

    SLR ile GT-R ı bir tutan kafayla benim zaten konuşacak bir şeyim yoktur. herşeyi performans olarak görüyorsun madem LFA da GT-R dan kötü o zaman? kendinizi kandırmaya devam edin. hadi görüşürüz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Sonra biri çıkar, bahsettiğin araçlardan çok daha ucuz çok daha agresif bir iki japon koyuverir buraya konunun sonu gelmez SLR dediğin aracın performans verileri ortada, fiyatı da. GT-R tüm bilindik süpersportlardan daha ucuz ve daha düşük hacimle hepsine pösteki saydırıyor yıllarıdr siz daha hala SLR diyosunuz burda.

    Bırakın bu işleri güldürmeyin kendinize insanları. Konu çorbaya döndü yine.

    SLR ile GT-R ı bir tutan kafayla benim zaten konuşacak bir şeyim yoktur. herşeyi performans olarak görüyorsun madem LFA da GT-R dan kötü o zaman? kendinizi kandırmaya devam edin. hadi görüşürüz

    Bence de senin benimle konuşacağın bir şey olmamalı electro motordan bahsediyoruz her şey performansmı diyorsun. Sabah sabah ne içiyorsunuz siz yahu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Sonra biri çıkar, bahsettiğin araçlardan çok daha ucuz çok daha agresif bir iki japon koyuverir buraya konunun sonu gelmez SLR dediğin aracın performans verileri ortada, fiyatı da. GT-R tüm bilindik süpersportlardan daha ucuz ve daha düşük hacimle hepsine pösteki saydırıyor yıllarıdr siz daha hala SLR diyosunuz burda.

    Bırakın bu işleri güldürmeyin kendinize insanları. Konu çorbaya döndü yine.

    SLR ile GT-R ı bir tutan kafayla benim zaten konuşacak bir şeyim yoktur. herşeyi performans olarak görüyorsun madem LFA da GT-R dan kötü o zaman? kendinizi kandırmaya devam edin. hadi görüşürüz

    Bence de senin benimle konuşacağın bir şey olmamalı electro motordan bahsediyoruz her şey performansmı diyorsun. Sabah sabah ne içiyorsunuz siz yahu.

    ben ilk mesajımda motordan bahsetmedim ama? ona rağmen bana cevap verdin. şimdi niye döneklik ediyorsun bakıyım. sebze-et ilişkisini anlamadın herhalde.

    yaptığınız en iyi şey ''şu fiyata bunu yapıyor bak onlar yapabiliyor mu''.

    ulan japon zaten bunu yapmasa satamaz. bir GT-R ı 911 ile aynı fiyatta koy bakalım GT-R kaç tane satıyor. almanlar ne kadar fiyat biçerse biçsin satıyor zaten. satamasalar onlarda fiyat düşürür. bunu anlayacak kadar vizyonunda mı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 21 Ocak 2013; 15:47:49 >




  • nekadar boş beleş yazan ınsan var yaa. Bırı yemeğe benzetır araçları bırnın kafası 1mılyon olmuş hala bmw yı savunmaya çalışır biri hayatım f1 der hondadan haberı yok. Ezik almancıların çekememe huyu işte. Bugun bile turkıye gıbı ulkede bmw e36 ya supra motoru konup Msupra denen araç yaratılmışsa. Yurtdışında her marka araca vtec motorlar konuyorsa Jpon bu işte kalıtedir. Hadi canlarım kumunuza gerı donun biz motor uretıyoruz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Ne hondaymış arkadaş. Resmen insanı sevdiği markadan nefret ettirirsiniz siz.

    Opel'e ne diyosun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Sonra biri çıkar, bahsettiğin araçlardan çok daha ucuz çok daha agresif bir iki japon koyuverir buraya konunun sonu gelmez SLR dediğin aracın performans verileri ortada, fiyatı da. GT-R tüm bilindik süpersportlardan daha ucuz ve daha düşük hacimle hepsine pösteki saydırıyor yıllarıdr siz daha hala SLR diyosunuz burda.

    Bırakın bu işleri güldürmeyin kendinize insanları. Konu çorbaya döndü yine.

    SLR ile GT-R ı bir tutan kafayla benim zaten konuşacak bir şeyim yoktur. herşeyi performans olarak görüyorsun madem LFA da GT-R dan kötü o zaman? kendinizi kandırmaya devam edin. hadi görüşürüz

    Bence de senin benimle konuşacağın bir şey olmamalı electro motordan bahsediyoruz her şey performansmı diyorsun. Sabah sabah ne içiyorsunuz siz yahu.

    ben ilk mesajımda motordan bahsetmedim ama? ona rağmen bana cevap verdin. şimdi niye döneklik ediyorsun bakıyım. sebze-et ilişkisini anlamadın herhalde.

    yaptığınız en iyi şey ''şu fiyata bunu yapıyor bak onlar yapabiliyor mu''.

    ulan japon zaten bunu yapmasa satamaz. bir GT-R ı 911 ile aynı fiyatta koy bakalım GT-R kaç tane satıyor. almanlar ne kadar fiyat biçerse biçsin satıyor zaten. satamasalar onlarda fiyat düşürür. bunu anlayacak kadar vizyonunda mı yok.

    önce adam gibi bir üslupla konuş benimle, asker arkadaşın değilim.

    almanlar sadece otomotivde değil her sektörde böyle, çalıştığım yere cihaz aldım alman malı, 1 sene sonra hepsi patır patır döküldü, adamlar burunlarından kıl aldırmıyorlar neymiş sistem odaları çok tozluymuş onların cihazları kötü değilmiş. Hepsini çöpe attım 1/4 fiyatına çin malı aldım hemde adet olarak 10 misli, 2 senedir çatır çatır çalışıyor. Alman pahalıdır ve iyidir demi? anca senin gibi alman hayranları inanır buna

    Japon satar satamaz o benim sorunum değil. Almanların çok güzel modelleri var kimse yok demedi, diyemez. GT-R 911 den daha da pahalı olsa satar emin ol, belli bir rakamdan sonra süpersport otomobil alanların fiyata bakmadığını anlayacak kadar damı vizyonun yok?

    ödediği para adamın umrunda sanki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Ben realite ile konuşuyorum sen laf cambazlığı peşindesin. Konudaki bir tane mesajı baz alıp altından kendi savunduğun fikirleri empoze etmeye çalışman gayet açık ve ortada. Sanayi esnafı değilim, hiç olmadım. Küçümsemedim de senin gibi sanayi esnaflarını, hepsinin bilgisinden birikimden yer yer istifade etmeye çalıştım, tecrübelerine saygı duydum.

    Beni wikipedia mezunu olarak itham ediyorsun, anlat diyorum, bilmiyorum öğret diyorum çıt yok. Tan tan tan boş teneke sesi geliyor. Öğretsene bana Mercedes'in BMW nin motor teknolojilerini hadi? hayatında kaç kere motor söktün? bilgin becerin tecrüben nedir bu konuda anlat, bizde senin gibi yapmayıp bilene karşı nasıl saygı duyuluyor gösterelim sana.

    Gelip buraya Honda gibi bir motor üreticisini kötülüyorsun sonra bizi hayal aleminde yaşamakla suçluyorsun. Garip cümleler diyorsun, haklısın, çünkü aklın almıyor sana garip geliyor. Realiteden uzak inançların var. Kimin hayal aleminde yaşadığı belli, varsa altında bindiğin bir M3 veya M5 gel kardeşim, hayal olarak değil reel olarak gel, eğer yoksa lütfen uzatma artık.

    Siz çok McLaren,Pagani,GT-R motoru sökmüşsünüz anladım zira motor teknolojisini başka türlü öğrenemiyoruz heralde. Benim altımda M5, M3 yok reel olarak konuşmam mümkün değil zira senin altında da GT-R yok o zaman senin konuşman da mümkün değil. Hayatında kaç kere motor söktün cümlesini yeni nesil arabada mekanik gaz kelebeği arayan motor ustalarının lafına benzetiyorum. Ne alakası var motor sökmeyle teknoloji tarifinin. buyur o zaman, Honda tarihinde S70/2 ve M120 muadili bir motor var mı ? İllaki bel altından mı vuralım ? Bunlar en basit örnekler, V12 yok mu ? V8 alalım o zaman. O da mı yok ? Yada daha eskilere gidelim M102 veya S14 ? Kime ne anlatmaya çalışıyoruz ben uzatmayacağım sizde lütfen alıntılamayın artık.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.