Şimdi Ara

ALman arabalarının arkalarında neden modelleri yazmıyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
6.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Daha dün akşamüstü bir mekanda oturuyorum
    araç bariz belli 316 ve tüplü
    hem kokuttu hem ses var ama araba yırtınıyor gitmiyor :)
    Görseniz 4 egzoz çıkışlı M3 (arkasınada bişi yazdırmamış :)
    Birde gece bi beldeye gittim. 3 tane E46 BMW 3 Serisi var
    aynı şehirden gelmişler ikisinin ismi yok diğeri isimli ama 330 yazıyor.
    diğerleride ya 318 ya 316 kanımca


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kapitän_zur_See

    Aynısını fabrika çıkışıda yapıyor.
    Mercedes Türkiye gibi özel durumu olan ülkelere 1,6 motorlu C180 yapıyor. Motor çeksin diyede kompresor takıyor. Kompresör motor hacminde yer tutumuyor vergi düşüyor. C180 adındanda anlaşılacağı gibi 1,8 motor baz versiyonda


    Bu bizim konumuzla alakalı değilki...
    arkadaş 2. sayfanın başında örneğini vermiş
    BMW'de aynı durumda...
    fabrikanın yaptığı düşük güçteki motora yüksek model yazmak değil
    düşük silindir hacmi ama yüksek güç ürettiğini ifade edebilmek için veya
    aynı motor hacminde iki farklı güç olduğunu vurgulamak için 330d-335d misal ikiside 3000cc
    Mercedes yıllardır E200K'ü 1800 olarak satar
    ama düz 2000 ve öncesi 2000cc E200 lerden güçlüdür.
    şimdiki cgi motorlarda güncel E200lerden güçlü o yüzden E250 yaptılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AceVenturA


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    E 200 CGI Benzin 1,796 cm3
    E 200 CGI Benzin 1,796 cm3
    E250 CGI Benzin 1,796 cm3
    E250 CGI Benzin 1,796 cm3
    E 250 CDI Dizel 2,143 cm3
    E 250 CDI Dizel 2,143 cm3
    E 250 CDI Dizel 2,143 cm3
    E 350 CDI Dizel 2,987 cm3
    E 350 CDI 4MATIC Dizel 2,987 cm3
    E 350 CDI 4MATIC Dizel 2,987 cm3
    E 350 Benzin 3,498 cm3
    E 350 4M Benzin 3,498 cm3
    E 63 AMG Benzin 6,208 cm3
    CLS 350 CDI Dizel 2,987 cm3
    CLS 350 Benzin 3,498 cm3
    CLS 500 Benzin 5,461 cm3

    Aslında bildiğimiz araçlar hiçte bildiğimiz gibi değil E63'ü 6300 CC olarak biliriz. Ama 6200 CC.
    CLS500'ü 5000 CC biliriz ama 5500 CC'ye yakın.


    E 200 CGI Benzin 1,796 cm3
    E250 CGI Benzin 1,796 cm3

    e200 ile e250 motor hacmi aynı fark o zaman beygir gücünde mi?


    Fark beygir gücünde sadece değişen birşey yok.




  • Ben halen çok anlamadım ama aracın arkasında neden isim, model vb yazmasın

    memleketimde yapılan uygulamalar eyvallah kötü özenti hava atmak için ama avrupadaki anlayışta çok garip

    misal yolda bir araç gördün araba işinden çok anlamassın ama araç hoşuna gitti arkasına bakmazmı insan neymiş bunu modeli diye bunun neresi garip

    aracın modeli saklanırmı hiç reklamdır bi yerde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fezalii -- 8 Ağustos 2010; 21:23:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fezalii

    Ben halen çok anlamadım ama aracın arkasında neden isim, model vb yazmasın

    memleketimde yapılan uygulamalar eyvallah kötü özenti hava atmak için ama avrupadaki anlayışta çok garip

    misal yolda bir araç gördün araba işinden çok anlamassın ama araç hoşuna gitti arkasına bakmazmı insan neymiş bunu modeli diye bunun neresi garip

    aracın modeli saklanırmı hiç reklamdır bi yerde



    yazı aracın estetiğini bozuyor kimilerine göre.bana sorarsanız bende aynı fikirdeyim.parazit yapıyor aracın kasasında.plakalarda aynı şekilde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: AceVenturA


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    E 200 CGI Benzin 1,796 cm3
    E 200 CGI Benzin 1,796 cm3
    E250 CGI Benzin 1,796 cm3
    E250 CGI Benzin 1,796 cm3
    E 250 CDI Dizel 2,143 cm3
    E 250 CDI Dizel 2,143 cm3
    E 250 CDI Dizel 2,143 cm3
    E 350 CDI Dizel 2,987 cm3
    E 350 CDI 4MATIC Dizel 2,987 cm3
    E 350 CDI 4MATIC Dizel 2,987 cm3
    E 350 Benzin 3,498 cm3
    E 350 4M Benzin 3,498 cm3
    E 63 AMG Benzin 6,208 cm3
    CLS 350 CDI Dizel 2,987 cm3
    CLS 350 Benzin 3,498 cm3
    CLS 500 Benzin 5,461 cm3

    Aslında bildiğimiz araçlar hiçte bildiğimiz gibi değil E63'ü 6300 CC olarak biliriz. Ama 6200 CC.
    CLS500'ü 5000 CC biliriz ama 5500 CC'ye yakın.


    E 200 CGI Benzin 1,796 cm3
    E250 CGI Benzin 1,796 cm3

    e200 ile e250 motor hacmi aynı fark o zaman beygir gücünde mi?


    Fark beygir gücünde sadece değişen birşey yok.


    bide sanırım turbo büyüklüğü felan da farkediyor..

    ayrıca e220cdi tek turboyken e250cdi bi turbo mesela..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE
    ayrıca e220cdi tek turboyken e250cdi bi turbo mesela..


    Daha bir çok şey değişik aslında hem fiziki olarak hem kağıt üstünde
  • İşte biz bu farkı anlamaya başladığımızda

    - ülkemizde ÖTV kalkmış olacak
    - ülkemizde akaryakıt Avrupa ortalamasında olacak
    - ülkemizde araçlar istenildiği gibi sipariş edilebilecek
    - ülkemizde pert araçlar bir daha asla trafiğe geri çıkamayacak
    - ülkemizde kaskoda yaş, cinsiyet, kaza geçmişi ön plana çıkacak
    - hacim, turbo/kompresör/dört çeker/valf/silindir önemini yitirecek
    - otomobil kültürümüz kökten değişecek, radikal değişimler olacak

    Aşağıdaki ifadeleri bir daha duyamayacağız:

    - Abooovvvv ikibin turbo yüz yetmiş beygirmiş laaaaannnn!
    - Aaannnaaaa dört çeker dizelle gelmiş, hem de altı silindir!
    - Şuna bak, şuna! Sekiz silindir AUDI'ye LPG taktırmış, utan utan!
    - Üfff altı silidir, üçyüz beygir, dört çeker, otomatik, benzinli, he he
    - Şu öndekine iki selektör yap da binaltıyüz motorla sol şeritten gitmesin!
    - Ben de BMW 550i Long Demon X-Drive SelecSpeed PowerShift M5 V8 Injection alacam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    İşte biz bu farkı anlamaya başladığımızda

    - ülkemizde ÖTV kalkmış olacak
    - ülkemizde akaryakıt Avrupa ortalamasında olacak
    - ülkemizde araçlar istenildiği gibi sipariş edilebilecek
    - ülkemizde pert araçlar bir daha asla trafiğe geri çıkamayacak
    - ülkemizde kaskoda yaş, cinsiyet, kaza geçmişi ön plana çıkacak
    - hacim, turbo/kompresör/dört çeker/valf/silindir önemini yitirecek
    - otomobil kültürümüz kökten değişecek, radikal değişimler olacak

    Aşağıdaki ifadeleri bir daha duyamayacağız:

    - Abooovvvv ikibin turbo yüz yetmiş beygirmiş laaaaannnn!
    - Aaannnaaaa dört çeker dizelle gelmiş, hem de altı silindir!
    - Şuna bak, şuna! Sekiz silindir AUDI'ye LPG taktırmış, utan utan!
    - Üfff altı silidir, üçyüz beygir, dört çeker, otomatik, benzinli, he he
    - Şu öndekine iki selektör yap da binaltıyüz motorla sol şeritten gitmesin!
    - Ben de BMW 550i Long Demon X-Drive SelecSpeed PowerShift M5 V8 Injection alacam




    geçen arkadaşımın aracı otomatik 1.4 tü sanırım corsa ile kadran bitire bitire 6bin devirden düşmeden kuşadası izmir arası gittik kimsede 1.4 araç ne işin lan var orda diyemedi :D şaka bi yana taner bey sıradışı yorumlarınıza ayrı bir hayranım sanıyorum bikaç yıl sonra donanımhaber motorlu taşıtlar bünyesinde bir fenomen olarak karşımıza çıkıcaksınız




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.