Şimdi Ara

Allah Bana TURKNETİ Bela olarak mı yolladı?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
20
Cevap
0
Favori
865
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TurkNet >> Allah Bana TURKNETİ Bela olarak mı yolladı?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    587 Mesaj
    Geçen yıl bir hatadır yaptım şirketi Türknete geçirdim, hayatımda böyle bir firma görmedim

    ÖZET:
    2 DEFA OLMAYAN BORÇTAN İNTERNETİMİ KESTİLER
    25 LİRA OLMAYAN BİR BORÇ ÇIKARDILAR KARTTAN ÖDEME YAPAYIM DEDİM 40 TL KESTİLER(KANIT 4. POST) / GÖZ GÖRE GÖRE 15 tl PARAMI ÇALDILAR
    HALA TAKSİTİNİ ÖDEDİĞİM MODEMLERİ BOZULDU TEKNİK SERVİS ADRESİ BİLE VEREMEDİLER
    BAĞLAMADIKLARI İNTERNETİ FATURA ETTİLER ,
    2 KERE HATALI FATURA KESTİKLERİNİ ZAR ZOR KABUL EDİP 3 AY İADESİNİ YAPMADILAR


    Bir şirket düşünün ağırlıklı internetten çalışıyor, internet sağlayıcısı olmayan borçtan(Bankacılık sisteminde bile gözükmüyor) haber vermeden interneti kesiyor.
    Haber mesaj filan hiçbir şey yok, internetimiz de yok

    Sevgili forumdaşlar ben bir hata ettim siz etmeyin bedava verseler türknet kullanmayın.

    Önce şimdi yaşadıklarımı sonra geçen yıl başıma gelenlere göz atmadan sakın bu operatöre geçmeyin Telekoma rahmet okur hale gelirsiniz.

    Geçen yıl büyük sorunlarla başlayan Türknet maceram hız kesmeden devam ediyor. bir kaç gün önce birikmiş faturalarımı(kesim tarihi gelmeden) ödemek için bankacılık sisteminden girdiğimde 1. aydan itibaren tam 7 tane 10 tl civarında fatura gördüm, ilkini ödedim sonra niye ödüyorum bunlar ne alaka geçmişe bana 7 aylık fatura kesmişler deyip uyudum sabah kalktıgımda bu faturalar sistemden silinmis 4tl lik bir fatura kalmış onu odemediğim için internetimi kesmişlerdi. Aradım faturaları eksik ödediğim söylendi.
    Faturaları internet subeden ödüyorum dolayısıyla eksik ödeme seceneği bile yok izah ettim anlatamadım eksik yatırmışsınız diyor 7 aydır.Tek tek baktım faturalarla sistemde gözükenler farklı aradım dedim ki siz bankaya yanlış bilgi vermişsiniz biz ona göre ödemişiz hepsini araştırın fark faturası çıkartın ödeyelim tamam dediler inceleyelim.

    aradan 2 gün geçti bu sabah yine internetimizi kesmişler arıyorum sizin borcunuz var diyor, borç bankada gözükmüyor bu sefer 3. aydan 10 tl diyorumki biz size bunu bildirdik hatalı giriş yapmışsınız sizin hatanız ama toplam fatura gönderin ödeyelim niye kesiyorsunuz , acil koduyla bakacaklarmış

    Kısacası ne yaptıgını bilmeyen size bir anda fatura çıkartan sonra onu istesenizde ödeyemediğiniz bir garip firma uzak durun

    Bugun yine uyandım yine interneti kesmişler


    Birazdan geçen yıl nasıl bağlamadıkları internet faturası kestiklerini, ödeyin yeni faturanızdan düşeriz dediklerini parayı geri ödemeleri için 4 ay telefonla konuşmak zorunda kaldıgımı, bozulan modemlerini teknik servise veremediğimizi yani geçen yılki çilemi de anlatacağım.

    Son olarak
    Sevmediğiniz biri varsa ona Turkneti önerin , arkadaşınızı getirin demişler arkadaşlarınıza kıymayın kötü insanları yönlendirin, onlar uğraşsın dursun çünkü
    TÜRKNET PİŞMANLIKTIR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Konsolturk -- 13 Ağustos 2018; 13:15:27 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    587 Mesaj
    Bu da Türknet maceramın Prologue'u, sağolsunlar b sınıfı gıcık bir adventure oyunu gibi firma

    Geçen yıl cahildim reklamlarına kandım Türknete başvurdum,telekoma taahüdüm bitmişti, belgelerimizi yolladık bekliyoruz, 2 haftaya baglantınız bizegeçecek dediler tel 15 gün geçti ses yok aradım bugun yarın derken biz toplamda 30 gün telekoma taahütsüz oldugu için bir buçuk katıyla fatura ödedik.Bu arada bağlantınız yapılmıştır diye de mesaj geliyor arıyorum yok teknik aksaklık var diyorlar.

    Sonrasında anlaşıldı ki bizim bağlantı ticari değil şahsi yapılmış ek belge istediler imzaladım ,aynı gün yolladım.toplamda 45. gün bağlantımız yapıldı modemimiz geldi o da ne bağlamadıkları hattın faturasını kesmişler onu da yolladılar.10 kere aradım konuştuk en sonunda dediler ki iade faturası kesin,diyorum ki iade faturası kesemem faturayı şirkete değil bana kesmişsiniz sahıslar iade fatura kesemiyor, en sonunda (yaklaşık 20 arama)anlaştık siz ödeyin biz diğer faturalarınızdan düşelim dediler tabii ki ödedik

    Normal faturamız geldi 60 lira olması lazım 90 küsür lira düşeceklerine eklemişler ,aradım ya biz bu rakama anlaşmadık niye böyle yok bu rakama anlaşmışsınız diyorlar sözleşmeye bakın diyorum dinletemiyorum 5 gün bekledim baktım olmuyor zar zor bize işlem yapan kobi müşteri temsilcisinin özelinden ulaştım ben hatırlıyorum rakamınız 60 dedi bi bakalım dedi , en sonunda haklı oldugumu soyledi dedi siz bunu da ödeyin iade yapalım .Önceki durumu hatırlattım halledilecek dedi

    2. ay yine fatura geldi bu sefer 27 lira fazla yine aynı süreç biz bunu da ödedik

    3. ay faturamız kesildi yine bu sefer rakam normale döndü ama iade filan yok.Bu arada ilk yanlış kesilen alınmayan hizmet filan için arıyorum da arıyorum açan kah bakılıyor diyor kah fatura doğru diyor

    Neyse en sonunda sadece bir 27 lira iade edildi her seferinde de işleminiz düzeltilmiştir diyor.Geri kalan para ortada yok

    Tekrar bizi ilk bağlayan temsilci arkadaşı özel numarasından aradım, 5 aylık uğraş sonucu iademizi yaptı.

    tam bu kabus bitti derken bu sefer internet kopmaya başladı
    Rast gele internet kopuyor modemi resetlemeden düzelmiyor. Kah 15 dakika kah 30 kah 2 gün
    Artık ofiste modeme giden yolu tüm arkadaşlar ezberledi aradım dediler hattınızı kontrol edin bizde değil sıkıntı.
    apartman içi hat,splitter filan yaptırdık yok çözülmüyor 2 ay kopan internetle uğraştık
    Sırf denemek için modem aldım bağladım sorun gitti anladım ki problem modem aradım turkneti biz bakmıyoruz su firma dediler
    firmayı aradım turknetten alınan modemlere onlar bakıyor biz değil dediler
    Türkneti aradım yoo yoo onlar bakıyor dediler
    Böyle top kapmaca gibi o ona attı o ona attı çözüm bulamadık şikayet oluşturun dedler oluşturdum dönen eden yok koydum bir sürü para verip aldıgımız modemi kenara öyle duruyor 5 aydır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Konsolturk -- 13 Ağustos 2018; 12:4:33 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    587 Mesaj
    Bu arada Türknetim bitmez çile kaynağım boş durmamış
    sabah 10 tl olan borcu şimdi de 25 tlye çıkartmış biraz önce bildirdiler.

    Tabii ki bu borç bankada filan gözükmüyor sadece sistemlerinde mevcut

    Dolardan hızlı artıyor 2 saatte %250 arttı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Konsolturk -- 13 Ağustos 2018; 12:23:6 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    587 Mesaj
    Bitmiyor bitiremiyorum.

    İnterneti açsınlar diye icat ettikleri borcu da ödeyeyim dedim 25 tl için sistemlerine kart bilgilerimi girdim ,(malum bankada böyle bir borç yoktur diyor) 40 tl çekmişler
    üstelik biz bu faturayı 3.ayda da ödemişiz.

    sabah 10 tl idi biraz önce 25 ödeye basınca karttan çekilen 40 ,tebrikler Türknet en güzel 40 yapar hesabını da siz yaptınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Konsolturk -- 13 Ağustos 2018; 12:44:13 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    500 Mesaj
    Şirketsen kurumsal müşteri olarak kayıt yaptıracaksın, eğreti iş anca bu kadar olur. Bankadan ödeme yerine kendi sistemlerine kartını eklemeni tavsiye ederim.

    Bi de Asus'u nasıl bulamadın modemi göndermek için?
    https://www.asus.com/tr/support/

    Müşteri hizmetleri gerçekten kötü orası başka. Ama şirket olarak rekabeti çok arttırıyor desteklemek zorundayız, yeni abone olacakların zihnini bulandıran böyle mesajlardan kaçının yağlı kazık olarak geri döner.
    _____________________________
  • Er
    14 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tweenietomatoes

    Şirketsen kurumsal müşteri olarak kayıt yaptıracaksın, eğreti iş anca bu kadar olur. Bankadan ödeme yerine kendi sistemlerine kartını eklemeni tavsiye ederim.

    Bi de Asus'u nasıl bulamadın modemi göndermek için?
    https://www.asus.com/tr/support/

    Müşteri hizmetleri gerçekten kötü orası başka. Ama şirket olarak rekabeti çok arttırıyor desteklemek zorundayız, yeni abone olacakların zihnini bulandıran böyle mesajlardan kaçının yağlı kazık olarak geri döner.
    Kral öldü, yaşasın yeni kral!

    Arkadaşlar netspeed'e geçebilirsiniz, bildiğim kadarıyla Türknet'ten daha hızlı ve daha ucuza internet veriyordu. Ayrıca superonline'in AKN'siz paketi de 80 lira oldu. En azından telefonla müşteri temsilcilerini arayınca kanlı canlı insanlarla görüşürsünüz.

    Türknet'ten memnun olanlara bir sözüm yok. Sorun yok her firma güzeldir. Önemli olan sorun çıkınca firmanın size nasıl bir iki fatura daha çeirebilirim diye düşünmemesi. Gerçi bunu Türkiye'deki bütün kurumlar düşünüyor ama diğerlerini en azından istediğiniz zaman arayıp ulaşabildiğiniz için bir müşteri temsilcisiyle anlaşamasanız öbürüne derdinizi anlatırsınız. Türknet'te öyle bir durum yok. Mektup gelmesini bekler gibi Türknet'in aramasını bekleyeceksiniz. Yıl 2018 ve mektup bekler gibi arama bekleyeceksiniz arkadaşlar bu durumu hayal edebiliyor musunuz?

    Ayrıca müşteri/şikayet sayısı açık ara en yüksek firma. Superonline'dan nerdeyse 8 kat daha az müşteriye sahip ama şikayetleri kafa kafaya. Demek ki 8 kat daha fazla mağdur ediyor müşterilerini.
    _____________________________




  • Yarbay
    9309 Mesaj
    Kapattir gitsin sahtekar firma.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Çavuş
    55 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: timucincinar

    Kral öldü, yaşasın yeni kral!

    Arkadaşlar netspeed'e geçebilirsiniz, bildiğim kadarıyla Türknet'ten daha hızlı ve daha ucuza internet veriyordu. Ayrıca superonline'in AKN'siz paketi de 80 lira oldu. En azından telefonla müşteri temsilcilerini arayınca kanlı canlı insanlarla görüşürsünüz.

    Türknet'ten memnun olanlara bir sözüm yok. Sorun yok her firma güzeldir. Önemli olan sorun çıkınca firmanın size nasıl bir iki fatura daha çeirebilirim diye düşünmemesi. Gerçi bunu Türkiye'deki bütün kurumlar düşünüyor ama diğerlerini en azından istediğiniz zaman arayıp ulaşabildiğiniz için bir müşteri temsilcisiyle anlaşamasanız öbürüne derdinizi anlatırsınız. Türknet'te öyle bir durum yok. Mektup gelmesini bekler gibi Türknet'in aramasını bekleyeceksiniz. Yıl 2018 ve mektup bekler gibi arama bekleyeceksiniz arkadaşlar bu durumu hayal edebiliyor musunuz?

    Ayrıca müşteri/şikayet sayısı açık ara en yüksek firma. Superonline'dan nerdeyse 8 kat daha az müşteriye sahip ama şikayetleri kafa kafaya. Demek ki 8 kat daha fazla mağdur ediyor müşterilerini.

    Alıntıları Göster
    89.90 yazıyor sitesinde akn'siz paket?
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    500 Mesaj

    kanlı canlı insan derken, şubesiz bankacılığı beceremeyenleri falan hatırladım.
    kanlı canlı insan yerini yapay zekalara bırakırken de belki sıkıntı çekeceğiz ama mutlaka
    bırakacak. müşteri hizmetleri kalkıp arıza kaydı açmaktan öte bişey yapamıyor ha insanla konuşmuşsun ha yazmışsın.
    |
    |
    timucincinar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    14 Mesaj

    Çok düşünmeye gerek yok hocam. İstatistikler ortada:

    Şikayetvar verilerine göre;

    Pazar payı %1 seviyesinde olan Türknet'in 13bin şikayeti var.
    Pazar payı %20 seviyesinde olan Superonline'ın 16 bin şikayeti var.
    Pazar Payı %70 seviyesinde olan TTNET'in 97bin şikayeti var.

    Türknet ile aynı rezil performansı gösterselerdi Superonline'ın 260 bin, TTNET'in de 910 Bin şikayeti olması gerekirdi.

    Görüldüğü gibi müşteri/şikayet oranı açısından Türknet'in hali içler acısı. Dolandırıcılar hakkında bile bu kadar şikayet oluşmuyor. Ulan zaten %1 pazar payınız varmış. Kaç müşteriniz var da 13bin'ini şikayetvar'a şikayet yazdıracak kadar illallah ettirdiniz. Şimdi müritleri hemen savunmaya geçecek yok TTNET Türknet'i mağdur ediyor diye. Bu insanların da ekonomimiz dıj gücler yüzünden kötü diyen insanlardan bir farkı yok. Açın bakın şikayetleri birçoğu hiç de öyle TTNET'ten kaynaklanan mağduriyet değil. Binlerce fatura şikayeti var. TTNET mi kesiyor Türknet'in faturalarını da TTNET mağdur etmiş olacak? Geçin bunları Türknet pişmanlıktır.

    Bu arada diğerlerini de övmüyorum. O şikayet sayıları her firma için rezalet bence. Ama en azından matemmatik ve bilim Türknet'ten uzaklaşmanızı söyler.
    |
    |
    tweenietomatoes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    500 Mesaj

    Çok düşünmemek gerek dersen zaten sana diyecek bir şey yok. İnsanlar çok düşünmediği için bu haldeyiz.

    Şikayetvar çok güzel bi site örnek vermek için. Geri dönüş yapıldı deyip otomatik tik koyup
    arayan soran yok. Sorunun çözüldüğü de yok. Ne kadar paran varsa şikayetvarda o kadar konuşuyorsun.

    Netspeed aynı pazar payına çıkarsa netspeed'in şikayet oranı da tam aynı seviyede artacak.
    Vodafone VDSL de de artıyordu. Çünkü kritik sorun olasılığı yüksek kısımlar TT sorumluluğunda ve TT ile iletişime geçerek çözülmeye çalışılıyor Turknet'in hızlı müdahale imkanı yok. Sen Turknet'e söylersen Turknet TT'ye iletiyor.
    |
    |
    timucincinar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    14 Mesaj

    Babanın malı değilse bir firmanın bu kadar körü körüne savunuculuğunu yapma. Okumadın heralde mesajımı.

    Diyorsun ki şikayetvar'da çözüm sunmuyorlar. Biz ondan bahsetmiyoruz. Millet şikayetvar'da 10 kat-20 kat daha fazla şikayet ediyor Türknet'i. Şikayetvar'daki şikayetlerin çözülme veya çözülmeme oranından bahsetmiyoruz ki. Oradaki şikayetler şikayetçi tarafından silinse bile istatistikte durmaya devam ediyor. Yani senin dediğin gibi geri dönüş yapıldı deyince şikayet yayından kalkmıyor.

    %1 pazar payına sahip olan Türknet'i 13 bin kişi şikayet ediyor %20 pazar payına sahip olan süperonline'ı 16 bin kişi şikayet ediyor. Yani müşteri/şikayet oranı yaparsan Türknet nerdeyse 20 kat daha fazla mağdur etmiş insanları. Ha superonline'ın kendi altyapısı var o yüzden şikayet az diyorsan istediğin firmayla karşılaştırabiliriz. Ayrıca şikayetleri dış güçlere yani TTNET'e yıkmaya çalışıyorsunuz ama şikayetlerin birçoğu da faturaya itirazlar, ödeme itirazları, ödendiği halde yanlış fatura çıkarılması vs vs. Bunların TTNET'le hiçbir alakası yok boşuna bu rezil firmanın suçunu TTNET'e atmayın bu konuda. Ha TTNET port vermeyerek haksız rekabet yaratıyor derseniz onu anlarım, bu konuda ben de Türknet'in yanındayım. Ama fatura rezilliklerinin hesabını da bir zahmet kendileri versin. Şimdi konu sahibi arkadaşın yaşadıklarına bakın. Hepsi TTNET'in suçu mu? Fanatik olmaya gerek yok.
    |
    |
    tweenietomatoes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    500 Mesaj

    kimse cem reize laf atamaz. kötüde olsa iyi de olsa ölümüne turknet
    net vermese de paramı veririm bu kadar basit.
    |
    |
    timucincinar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    14 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tweenietomatoes

    kimse cem reize laf atamaz. kötüde olsa iyi de olsa ölümüne turknet
    net vermese de paramı veririm bu kadar basit.


    Sabahtan akşama kadar bütün türknet konularına yazdığınıza göre maaşlısınız heralde. O zaman haklısınız tabi size bir sözüm yok. Herkes ekmeğinin derdinde sonuçta.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    500 Mesaj

    türknet sevgisi paraya bakmaz, para mara almıyorum. tekliflere açığım pmle ulaşın.
    |
    |
    timucincinar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    24950 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: timucincinar

    Çok düşünmeye gerek yok hocam. İstatistikler ortada:

    Şikayetvar verilerine göre;

    Pazar payı %1 seviyesinde olan Türknet'in 13bin şikayeti var.
    Pazar payı %20 seviyesinde olan Superonline'ın 16 bin şikayeti var.
    Pazar Payı %70 seviyesinde olan TTNET'in 97bin şikayeti var.

    Türknet ile aynı rezil performansı gösterselerdi Superonline'ın 260 bin, TTNET'in de 910 Bin şikayeti olması gerekirdi.

    Görüldüğü gibi müşteri/şikayet oranı açısından Türknet'in hali içler acısı. Dolandırıcılar hakkında bile bu kadar şikayet oluşmuyor. Ulan zaten %1 pazar payınız varmış. Kaç müşteriniz var da 13bin'ini şikayetvar'a şikayet yazdıracak kadar illallah ettirdiniz. Şimdi müritleri hemen savunmaya geçecek yok TTNET Türknet'i mağdur ediyor diye. Bu insanların da ekonomimiz dıj gücler yüzünden kötü diyen insanlardan bir farkı yok. Açın bakın şikayetleri birçoğu hiç de öyle TTNET'ten kaynaklanan mağduriyet değil. Binlerce fatura şikayeti var. TTNET mi kesiyor Türknet'in faturalarını da TTNET mağdur etmiş olacak? Geçin bunları Türknet pişmanlıktır.

    Bu arada diğerlerini de övmüyorum. O şikayet sayıları her firma için rezalet bence. Ama en azından matemmatik ve bilim Türknet'ten uzaklaşmanızı söyler.
    Gerçekten bu mesaj o kadar haklı ki. Türk net pişmanlıktır. Geçmeyi düşünen arkadaşlar da bu konuyu okusun iyice görsün. Ekşi sözlüğe, donanım habere verdikleri viral reklamlarla bir yere gelmeye çalışıyorlar ama adamların müşteri hizmetleri bile yok. 22 Temmuz'da internet sayfası üzerinden açtığım destek talebini 17 Ağustos oldu hâlâ çözemediler. İnternetim kopmadan 1 saat bile duramıyorum nette. Bayram bitiminde kablonete geçeceğim. Üyelik iptali için de haftalarca uğraştıracaklarına adım gibi eminim.

    Türk Telekom'u mumla arattılar bana. Bir daha da olmaz olsun.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1037 Mesaj
    hocam sizin gine iyi beni icraya vermeye kalktılar borcum yok dedim sonra kapatıldı sisteme girmeyi unutmuşlar faturayı
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    587 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tweenietomatoes

    Şirketsen kurumsal müşteri olarak kayıt yaptıracaksın, eğreti iş anca bu kadar olur. Bankadan ödeme yerine kendi sistemlerine kartını eklemeni tavsiye ederim.

    Bi de Asus'u nasıl bulamadın modemi göndermek için?
    https://www.asus.com/tr/support/

    Müşteri hizmetleri gerçekten kötü orası başka. Ama şirket olarak rekabeti çok arttırıyor desteklemek zorundayız, yeni abone olacakların zihnini bulandıran böyle mesajlardan kaçının yağlı kazık olarak geri döner.
    Bilmeden yapılan eğreti cevap böyle oluyor

    Kurumsal müşteri olarak kayıt yaptırmadığımı kim söyledi? Ben belgeleri verdim şahış sirketi olarak başvurumu da kobi kısmından yaptım, sisteme kaydı giren arkadaşları şahsi olarak giriş yapmış çünkü şahıs firması nedir bilmiyor,
    Bunu anlayıp çözmeleri zaten 30 gün sürdü

    Bana verilen modem asus değil, zte.
    Ztenin distribütörü'biz turknetin sattıkları modemlere hizmet vermiyoruz onlara yollamanız lazım', turknet 'ztenin servisini arayın oradan hizmet alacaksanız diyor' ben bu durumu Türkneye bildirdim dedim sizden aldım muhattap bulamıyorum, bakacağız dediler cevap yok.Ben hala o modemin taksitlerini ödüyorum.

    Siz destekleyin, devam edin...
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    500 Mesaj

    Keko müşteri hizmetleri denk geldi diye şirkete komple savaş açaq.
    |
    |
    Konsolturk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    156 Mesaj
    merek ediyorum. türknet kullanan birisi ufak bir kesintide bile hala bir hafta çözülmesini bekliyor mu. malum sesli yanıt diye çok güzel bir müşteri hizmetleri vardı ya,insanı kanser eden.
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Sohbet
bankalar.org
SEO
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.