Şimdi Ara

Aliexpress kullanma kılavuzu A'dan Z'ye (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
412
Cevap
97
Favori
50.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ellerinize ağzınıza sağlık süper oldu
    _____________________________
  • konu faydalı olmuş teşekkürler bende bir soru sorayım ben hep facebook ile giriş yapıp alışveriş yaptım şimdi normal hesap açsam nasıl birleştiririm face ile açıp yaptığım alışveriş bilgilerini? teşekkürler.
    _____________________________
    SİSTEM 1
    Cooler Master Case PRO5 /Ryzen7 5700X 3.4 GHZ /NOCTUA NH U 12SE/ ASUS ROG CROSSHAIR VI HERO/ /Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6700 10 GB /GSKILL FlareX DDR4-3200Mhz C14 32GB (4x8GB) /Samsung 970 PRO 512 M.2 SSD /Samsung 850 PRO 512GB Sata3 SSD /Samsung 320GB 7200RPM 16MB SATA2 HDD)SamsungHD154UI 1.5TB HDD /Seasonic GX Focus Plus 850W 80+ Gold /Viewsonic XG2401 24"1ms 144HZ

    SİSTEM 2
    KASA Corsair Carbide Spec-Delta RGB AMD Ryzen 5 5600G 3.9GHz-4.4GHz, 19MB, 65W. ASUS TUF GAMING B550M-PLUS WIFI II. KINGSTON Beast Black Dual KF432C16BBK2/16TR DDR4-3200Mhz 32GB (4x8GB) C16 (16-18-18) 1.35 V. Samsung 980 NVMe M.2, 500 GB SSD, 3.500 MB/sn Okuma, 3.000 MB/sn Yazma. Seasonic Focus Plus 750W
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    konu faydalı olmuş teşekkürler bende bir soru sorayım ben hep facebook ile giriş yapıp alışveriş yaptım şimdi normal hesap açsam nasıl birleştiririm face ile açıp yaptığım alışveriş bilgilerini? teşekkürler.

    kardeş facebook ile kayıt olmadım ama senin sorunun çözümühttp://us.ae.aliexpress.com/wsuser/manage/account_settings.htm kısmındaki Change Email Address ile olabilir diye düşünüyorum.
    eğer sonuç alamazsan bir e posta gönderip kısaca durumu anlatabilirsen aliexpress seni sorununu anında çözer.
    _____________________________
    Gel Menzil'e varalım, gönül sultanını görelim...
    Bir İşi; Bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir!
    http://forum.donanimhaber.com/m_99966429/f_//tm.htm A'dan Z'ye Aliexpress ile ilgili herşey bu konuda.
    http://biyodizelturk.blogspot.com.tr Amatörce biyodizel nasıl yapılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkans674

    quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    konu faydalı olmuş teşekkürler bende bir soru sorayım ben hep facebook ile giriş yapıp alışveriş yaptım şimdi normal hesap açsam nasıl birleştiririm face ile açıp yaptığım alışveriş bilgilerini? teşekkürler.

    kardeş facebook ile kayıt olmadım ama senin sorunun çözümühttp://us.ae.aliexpress.com/wsuser/manage/account_settings.htm kısmındaki Change Email Address ile olabilir diye düşünüyorum.
    eğer sonuç alamazsan bir e posta gönderip kısaca durumu anlatabilirsen aliexpress seni sorununu anında çözer.

    sağ ol bakalım dediğin yere

    EDİT: face giriş şifresiyle giriş yapılıyormuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 10 Aralık 2014; 21:35:45 >
    _____________________________
    SİSTEM 1
    Cooler Master Case PRO5 /Ryzen7 5700X 3.4 GHZ /NOCTUA NH U 12SE/ ASUS ROG CROSSHAIR VI HERO/ /Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6700 10 GB /GSKILL FlareX DDR4-3200Mhz C14 32GB (4x8GB) /Samsung 970 PRO 512 M.2 SSD /Samsung 850 PRO 512GB Sata3 SSD /Samsung 320GB 7200RPM 16MB SATA2 HDD)SamsungHD154UI 1.5TB HDD /Seasonic GX Focus Plus 850W 80+ Gold /Viewsonic XG2401 24"1ms 144HZ

    SİSTEM 2
    KASA Corsair Carbide Spec-Delta RGB AMD Ryzen 5 5600G 3.9GHz-4.4GHz, 19MB, 65W. ASUS TUF GAMING B550M-PLUS WIFI II. KINGSTON Beast Black Dual KF432C16BBK2/16TR DDR4-3200Mhz 32GB (4x8GB) C16 (16-18-18) 1.35 V. Samsung 980 NVMe M.2, 500 GB SSD, 3.500 MB/sn Okuma, 3.000 MB/sn Yazma. Seasonic Focus Plus 750W




  • Frozen Orders 

    Reason for freezing:To ensure safe transactions, your order has been frozen due to suspicious seller activities. The seller is required to provide evidence within 3 business days, if they do not, we will issue you with a full refund. In the event the seller does respond to the case within 3 business days, it could take about 15 business days for the case to be resolved. 


    Arkadaslar siparis vermistim 3 tane siparisim frozen order oldu bu nedir urunlerim kargo takip no verilmis kargoda gozukuyor urunler acaba gelirmi 17 kasimda vermistim urunleri
    _____________________________
    Gigabyte Z68P DS3 / İntel Core i5 2500K / Asus GTX560 DC II / Gskill 16GB RipjawsX DDR3 1600MHz/ Coolermaster RC 690II 80+ GX 650w / Hdd: Corsair FORCE GT 120 GB SSD - Seagete 320 gb sata 3.0 barracuda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feel_it

    Frozen Orders 

    Reason for freezing:To ensure safe transactions, your order has been frozen due to suspicious seller activities. The seller is required to provide evidence within 3 business days, if they do not, we will issue you with a full refund. In the event the seller does respond to the case within 3 business days, it could take about 15 business days for the case to be resolved. 


    Arkadaslar siparis vermistim 3 tane siparisim frozen order oldu bu nedir urunlerim kargo takip no verilmis kargoda gozukuyor urunler acaba gelirmi 17 kasimda vermistim urunleri 

    Türkçesi altta kısaca satıcı şüpheli görülüp siparişin dondurulmuş.

    dondurulmuş Siparişler

    Donma Nedeni: Güvenli işlemleri sağlamak için, sipariş nedeniyle şüpheli satıcı faaliyetleri donduruldu edilmiştir.
    Satıcı onlar değil, biz tam bir geri ödeme ile verecektir, 3 iş günü içinde kanıt sağlamak için gereklidir.
    Durum çözülmesi için satıcı 3 iş günü içinde davaya cevap vermez durumunda, yaklaşık 15 iş günü sürebilir.
    _____________________________
    SİSTEM 1
    Cooler Master Case PRO5 /Ryzen7 5700X 3.4 GHZ /NOCTUA NH U 12SE/ ASUS ROG CROSSHAIR VI HERO/ /Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6700 10 GB /GSKILL FlareX DDR4-3200Mhz C14 32GB (4x8GB) /Samsung 970 PRO 512 M.2 SSD /Samsung 850 PRO 512GB Sata3 SSD /Samsung 320GB 7200RPM 16MB SATA2 HDD)SamsungHD154UI 1.5TB HDD /Seasonic GX Focus Plus 850W 80+ Gold /Viewsonic XG2401 24"1ms 144HZ

    SİSTEM 2
    KASA Corsair Carbide Spec-Delta RGB AMD Ryzen 5 5600G 3.9GHz-4.4GHz, 19MB, 65W. ASUS TUF GAMING B550M-PLUS WIFI II. KINGSTON Beast Black Dual KF432C16BBK2/16TR DDR4-3200Mhz 32GB (4x8GB) C16 (16-18-18) 1.35 V. Samsung 980 NVMe M.2, 500 GB SSD, 3.500 MB/sn Okuma, 3.000 MB/sn Yazma. Seasonic Focus Plus 750W




  • Yani anladigim kadari ile urunler gelmicek fakat siparis takip numaralari duruyor surec nasil islicek peki hic boyle bisi yasayan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gigabyte Z68P DS3 / İntel Core i5 2500K / Asus GTX560 DC II / Gskill 16GB RipjawsX DDR3 1600MHz/ Coolermaster RC 690II 80+ GX 650w / Hdd: Corsair FORCE GT 120 GB SSD - Seagete 320 gb sata 3.0 barracuda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feel_it

    Yani anladigim kadari ile urunler gelmicek fakat siparis takip numaralari duruyor surec nasil islicek peki hic boyle bisi yasayan var mi

    yazıdan anladığım kadarıyla incelemeden sonra para iadesi olacak
    _____________________________
    SİSTEM 1
    Cooler Master Case PRO5 /Ryzen7 5700X 3.4 GHZ /NOCTUA NH U 12SE/ ASUS ROG CROSSHAIR VI HERO/ /Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6700 10 GB /GSKILL FlareX DDR4-3200Mhz C14 32GB (4x8GB) /Samsung 970 PRO 512 M.2 SSD /Samsung 850 PRO 512GB Sata3 SSD /Samsung 320GB 7200RPM 16MB SATA2 HDD)SamsungHD154UI 1.5TB HDD /Seasonic GX Focus Plus 850W 80+ Gold /Viewsonic XG2401 24"1ms 144HZ

    SİSTEM 2
    KASA Corsair Carbide Spec-Delta RGB AMD Ryzen 5 5600G 3.9GHz-4.4GHz, 19MB, 65W. ASUS TUF GAMING B550M-PLUS WIFI II. KINGSTON Beast Black Dual KF432C16BBK2/16TR DDR4-3200Mhz 32GB (4x8GB) C16 (16-18-18) 1.35 V. Samsung 980 NVMe M.2, 500 GB SSD, 3.500 MB/sn Okuma, 3.000 MB/sn Yazma. Seasonic Focus Plus 750W
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feel_it

    Frozen Orders 

    Reason for freezing:To ensure safe transactions, your order has been frozen due to suspicious seller activities. The seller is required to provide evidence within 3 business days, if they do not, we will issue you with a full refund. In the event the seller does respond to the case within 3 business days, it could take about 15 business days for the case to be resolved. 


    Arkadaslar siparis vermistim 3 tane siparisim frozen order oldu bu nedir urunlerim kargo takip no verilmis kargoda gozukuyor urunler acaba gelirmi 17 kasimda vermistim urunleri 

    kardeş satıcının işlemleri dolandırıcılık süphesiyle durdurulmuş. artık muhatabın satıcı değil aliexpress. eğer iade talebi yapar ve kanıt sunarsan satıcı onayına gerek olmadan aliexpress iade yapacaktır gibi birşey anlatıyor. eğer takip numaraları hala çalışmıyorsa yada onay süresine az kaldı teslim almadıysan dispute talebi oluşturabilirsin.
    _____________________________
    Gel Menzil'e varalım, gönül sultanını görelim...
    Bir İşi; Bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir!
    http://forum.donanimhaber.com/m_99966429/f_//tm.htm A'dan Z'ye Aliexpress ile ilgili herşey bu konuda.
    http://biyodizelturk.blogspot.com.tr Amatörce biyodizel nasıl yapılır.




  • Hocam ödemeyi illa paypal ile mi yapmak zorundayız örneğin benim garanti ve akbank hesap kartlarım var bunlarla yapamaz mıyım?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: head

    Hocam ödemeyi illa paypal ile mi yapmak zorundayız örneğin benim garanti ve akbank hesap kartlarım var bunlarla yapamaz mıyım?



    hiç banka kartı ile alışveriş yapmadım fakat bildiğim kadarıyla banka kartları oluyor alışveriş yapanlar vardı.
    alışverişi tamamlarken en sonda ödeme kısmında(Choose your payment method) visa, mastercard, maestro seçenekleri mevcut banka kartlarında da bu özellikler var.
    banka kartının bağlı olduğu hesapta yeterli bakiye varsa alırsın bence ama dikkat etmen gereken bazen bankalar onay vermiyor ödemeye. eğer banka kartında ilk yurtdışı alışverişin olacaksa ödeme onaylanmadı gibi hata verirse banka müşteri hizmetleri ile görüşüp kartı yurtdışı alışverişlerde kullanmak istediğini söyle sorun çözülür.
    _____________________________
    Gel Menzil'e varalım, gönül sultanını görelim...
    Bir İşi; Bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir!
    http://forum.donanimhaber.com/m_99966429/f_//tm.htm A'dan Z'ye Aliexpress ile ilgili herşey bu konuda.
    http://biyodizelturk.blogspot.com.tr Amatörce biyodizel nasıl yapılır.




  • Arkadaşlar ben bir ürün için dispute açtım.Param ne zaman iade edilir ??
    _____________________________
  • ivolkan İ kullanıcısına yanıt
    dispute kabul edilişinden sonra 3-10 gün arasında iade oluyor.
    _____________________________
    Gel Menzil'e varalım, gönül sultanını görelim...
    Bir İşi; Bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir!
    http://forum.donanimhaber.com/m_99966429/f_//tm.htm A'dan Z'ye Aliexpress ile ilgili herşey bu konuda.
    http://biyodizelturk.blogspot.com.tr Amatörce biyodizel nasıl yapılır.
  • Önceki mesajlarda anlatmayı unuttum ürünü teslim aldınız fakat sıkıntı var bu durumda nasıl dispute açacağınızı yazayım
    My AliExpress > Order List > Order Detail yada My AliExpress > My Orders > satın aldığınız ürününün yanında open dispute linkine tıklayın.karşınıza gelen View Detail yazan işlemleri takip ettiğiniz sayfadan "open dispute" linkine tıklayın.

    1.To start the dispute process, please tell us your problem:(uyuşmazlık açmak için sorunu anlatın diyor kısaca aşağıda soruları cevaplayarak)
    *Did you receive your goods (ürünü teslim aldınız mı)
    Yes
    seçtiğinizde yeni seçenekler eklenecek
    *Select your problem from the options below: (seçeneklerden birini seçin)
    Item not as described (kısmen kusurlu ürünler)
    Different in material,color, size, design, functionality, etc. (eğer ürün sipariş sayfasında belirtilenden farklı ise bu seçeneği seçin. rengi, tipi, genel özellikleri,eksikli yada tamamen yanlış ürün v.b.)
    Does not work properly (ürün çalışması problemli yada beklenilen isteği karşılayamıyorsa ise bu seçeneği tıklayın)
    Poor quality (kötü kalite ürünlerde bu seçeneği seçin)
    Counterfeit product (sahte ürün ise bu seçeneği seçin)

    Quantity shortage (gelen ürünün sayısı ile ilgili sorun varsa buradan seçim yapın)
    The amount you received is less than you ordered (istenilenden az sayıda gönderi için bu seçeneği seçin örnek 3 ürün istediniz 2 geldi gibi)
    The package you received is empty (paket tamamen boş çıktı ise bu seçenek)
    Damage (hasarlı ürün)
    Product or packaging is damaged/broken (ürün hasarlı kırık v.b durum var ise bu seçeneği seçin)
    Logistics problems (nakliye ile ilgili problemler)
    Package sent by incorrect logistics method (yanlış nakliye ile gelen paket seçeneği pekte kullanacağınız bir seçenek değildir. belki istisnası kargoyla istediniz posta ile geldi yada posta ile istediniz kargoyla geldi gümrükte sıkıntı oldu ücret ödemek zorunda kaldınız gibi bir şey olabilir.)
    Other
    Item had no problems, but I’d like to return anyway, buyer pays the return shipping (üründe hiçbir problem yok ama iade etmek istiyorsanız bu seçeneği nakliye ücreti size ait olmak koşulu ile seçebilirsiniz, pekte işe yarar bir seçenek değil.)

    Yukarıdaki seçeneklerden birini seçtiniz aşağıda ise

    2.Please tell us your solution:
    Order Total: US $ xx (US $ 1.00 Product Price and US $ 0.00 Shipping Fee) (toplam yaptığınız ödeme ve nakliye yöntemi)
    *Your Refund Request:
    Full refund (tam ödeme iade)
    Partial refund-amount requested: USD $ (kısmi ödeme iade, eğer gelen ürün işinize yarayacaksa bu seçenek iyidir örnek 10 dolarlık ürün aldınız rengi farklı çıktı 5 dolar iade isteyin sonuçta renk ürünü kullanmanıza engel olmaz, yada 5 tane ürün gelecekken 4 geldi bir ürününün fiyatını iade isteyin, yada 3 ürün geldi biri arızalı çıktı bir ürün fiyatı iadesi gibi.) ne kadar iade istediğinizi kutucuğa yazın.
    *Do you want to ship the goods back:(You may have to pay the shipping fee(s)) (ürünü geri gönderecekmisiniz, burada ürünü bedeline göre karar verilebilir geri göndermek astarı yüzünden pahalıya gelecek ucuz bir ürünse hayır (no) seçin. Yok ben göndereyim ürün pahalı bedeline katlanırım derseniz yes seçin.

    *Please write your request detail: (isteğinizin detaylarını yazınız kısmı) buraya sorununuzu kısaca yazın
    https://translate.google.com.tr/ imdadınıza yetişir hiç ingilizce yoksa.

    add attachments kısmı kanıt yüklemek kullanılır teslim alınan ürünlerde zorunludur.
    iki şekilde kanıt yüklenebilir fotoğraf yada video olarak. ürünün sorununu fotoğraflayın kırık, ezik, eksik, yanlış ürün v.b.
    yada çalışması ile ilgili problem varsa video güzel olur.
    dosya boyutu 2 megabayttan fazla ise farklı bir yere yükleyin. altta size mediafire sitesine yükleyebilirsiniz diye öneri sunuyor isterseniz başka bir yere de yükleyebilirsiniz. yüklediğiniz dosyanın linkini sorununuzu yazdığınız kısmın altına yapıştırın. ama ilginç bir detay böyle yapsanızda illa birde add attachment kısmınada dosya eklemenizi istiyor bazen bu durumda da bir foto ekleyiverin 2mB dan küçük olsun boyutu.
    Submit ile onayla gönder.
    4 gün süre içinde satıcı cevaplamak zorundadır cevaplamazsa sistem otomatik olarak onaylar.
    eğer onay vermez ise sorun çözümü aliexpress e kalır.
    teslim alınmamış ürünlerde her zaman haklı çıkarsınız fakat teslim alınmış üründe bu değişebilir. aliexpress size istediğinizden farklı seçeneklerde sunabilir. ürünü geri gönderin yada tam iade isteginize kısmi iade verelim gibi.
    bu yüzden kanıtınıza dikkat edin. genelde iyi puanlı satıcılar kendilerinden kaynaklı bir kusurları varsa sorun çıkartmazlar(tabi bu durum ucuz ürünlerde geçerli pahalı ürünlerde sorun çıkma ihtimali çoktur).
    _____________________________
    Gel Menzil'e varalım, gönül sultanını görelim...
    Bir İşi; Bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir!
    http://forum.donanimhaber.com/m_99966429/f_//tm.htm A'dan Z'ye Aliexpress ile ilgili herşey bu konuda.
    http://biyodizelturk.blogspot.com.tr Amatörce biyodizel nasıl yapılır.




  • Aliexpress aldığım ürün gelmedi dispute açıp paramı geri almam gerekiyor neler yapmalıyım açıklamya ne yazayım ingilizcem yok ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apollon

    Aliexpress aldığım ürün gelmedi dispute açıp paramı geri almam gerekiyor neler yapmalıyım açıklamya ne yazayım ingilizcem yok ?

    yukarıdaki mesajlarda
    "ben herkes için anlatayım genişçe
    My AliExpress > Order List > Order Detail yada özetle işlemleri takip ettiğiniz sayfadan "open dispute" linkine tıklayın.
    1.To start the dispute process, please tell us your problem:(uyuşmazlık açmak için sorunu anlatın diyor kısaca aşağıda soruları cevaplayarak)"
    diye başlayan mesajda detaylı anlattım oradan bakabilirsin.
    basit bir şey yazsan yeterlidir teslim alınmayan ürüne.
    "package is still in transit, please refund money" yeter kısaca.
    benimde ingilizcem iyi değil google amcaya soruyorum söylüyor çok kasma kendini çinlilerde aynısını yapıyor
    _____________________________
    Gel Menzil'e varalım, gönül sultanını görelim...
    Bir İşi; Bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir!
    http://forum.donanimhaber.com/m_99966429/f_//tm.htm A'dan Z'ye Aliexpress ile ilgili herşey bu konuda.
    http://biyodizelturk.blogspot.com.tr Amatörce biyodizel nasıl yapılır.




  • Apollon kullanıcısına yanıt
    bi üst mesajda açıklamalı net bir şekilde yazmış konuyu açan arkadaş okumadınızmı.
    _____________________________
    SİSTEM 1
    Cooler Master Case PRO5 /Ryzen7 5700X 3.4 GHZ /NOCTUA NH U 12SE/ ASUS ROG CROSSHAIR VI HERO/ /Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6700 10 GB /GSKILL FlareX DDR4-3200Mhz C14 32GB (4x8GB) /Samsung 970 PRO 512 M.2 SSD /Samsung 850 PRO 512GB Sata3 SSD /Samsung 320GB 7200RPM 16MB SATA2 HDD)SamsungHD154UI 1.5TB HDD /Seasonic GX Focus Plus 850W 80+ Gold /Viewsonic XG2401 24"1ms 144HZ

    SİSTEM 2
    KASA Corsair Carbide Spec-Delta RGB AMD Ryzen 5 5600G 3.9GHz-4.4GHz, 19MB, 65W. ASUS TUF GAMING B550M-PLUS WIFI II. KINGSTON Beast Black Dual KF432C16BBK2/16TR DDR4-3200Mhz 32GB (4x8GB) C16 (16-18-18) 1.35 V. Samsung 980 NVMe M.2, 500 GB SSD, 3.500 MB/sn Okuma, 3.000 MB/sn Yazma. Seasonic Focus Plus 750W
  • merhaba onaylanmış ürüne dispute açılabilir mi?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crescent_59

    merhaba onaylanmış ürüne dispute açılabilir mi?

    dispute uyuşmazlık, anlaşmazlık demektir.
    ürünün onaylanması demek artık anlaşmazlık,uyuşmazlık söz konusu değil ben üründen memnunum demektir.
    Yani kısaca mümkün değil, belki aliexpresse konuyu açıklayan eposta göndererek çözüm bulabilirsiniz. dolandırıclık ve sahtekarlık gibi ciddi burum durum için işe yarayabilir.
    _____________________________
    Gel Menzil'e varalım, gönül sultanını görelim...
    Bir İşi; Bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir!
    http://forum.donanimhaber.com/m_99966429/f_//tm.htm A'dan Z'ye Aliexpress ile ilgili herşey bu konuda.
    http://biyodizelturk.blogspot.com.tr Amatörce biyodizel nasıl yapılır.
  • 3 ürün sipariş ettim bakalım. Yıl sonu hediye ayağına sorunsuz gelir diye düşünüyorum. Dispute açma varsa iyi. Paypal ile ödeme olmayınca tereddüt etmiştim. Diyelim ki ürün geldi ve dedikleri gibi çıkmadı. Para iadesi veya indirim alabiliyor muyuz?
    _____________________________
    ***TÜRKNET DAVETİYE KODU: DYP88QP23RRK
    **** 30 GÜN ÜCRETSİZ İNTERNET KAZANMAK İÇİN****

    WHATSAPP: 0505 748 49 61

    ***TÜRKNET DAVETİYE KODU: DYP88QP23RRK
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.