|
|
_____________________________
|

|
|
_____________________________
|
|
|
|
_____________________________
|
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akayemrecan -- 4 Ocak 2021; 20:40:48 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bugün mü başladı hocam bu durum hiç hesapları kontrol etmiyorum:/ sizin awaiting shippment aşamasına geldikten sonra mı iptal olmaya başladı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Aynı sorun bende de oldu adres kart mekan herşeyi değiştirdim olmadı hesaba verdiğim 4 dolarda çöp oldu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bu sorun için günlerce uğraştım. Kesin çözüm adresi değiştirin. Komşunuz vs var ise onu yazın. Alışveriş gerçekleşince satıcıya mesaj atın kendi adresinizi adınız vs girin. |
|
_____________________________
"Ben haddimi bilirim.Varsın hak kapısını kimse çalmasın, dost bildiklerimizde vefa kalmasın, varsın selamımı kimse almasın...Olmaz bir zerresi mizanda heder SEN sevdiğini ALLAH için sev yeter. " Hz Mevlana
|
|
Benden ödemeyi çekip iade ediyor. Yine de aşamıyorum bu hatayı... |
|
_____________________________
|
|
Aynı hatayı alıyorum arkadaşlar. Farklı adres Farklı kart her şeyi denedim. Çözebilen var mı? |
|
_____________________________
|
|
adres kisminda ilceyi girmedigimi farkettim. duzenleme yaptiktan sonra hata giderildi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zenciforvet -- 23 Ocak 2021; 23:4:4 > |
|
_____________________________
|
|
merhabalar, ben de aynı hatayı aldım, sonra tekrar denedim tekrar hata aldım. Siparişlerde iki deneme yaptıgım urun de gozukuyor fakat statusu "KAPALI" şeklinde. Kredi kartımdan ise 2 ucret de cekilmiş. Nasıl bir yol izler ve para iadesi alabilirim? aliexpress e mi yazmam lazım yoksa satıcıya mı? tesekkurler şimdiden vereceginiz yanıtlar icin.. |
|
_____________________________
|
|
selam öncelikle bu duruma düştüğünüzde paranızı iade ediyorlar ama gene de bi canlı destek hattına girip düz mesaj atın durumunuzu ne olur ne olmaz. Bende yaklaşık 5 farklı hesaptan denedim ancak bloke ediyor. En ilginici söyleyeyim. Bizim apartman görevlisinin oglunun yanına gidip telefonunu aldım. Çocuk hiç aliexpress kullanmamış. Google hesabıyla girip istediğim ürüne sipariş verirken adres bilgilerini yazdım, daha ödeme aşamasına gelmeden aynı hatayı verdi. Üzgünüz güvenlik sebebiyle siparişiniz kapatıldı vs vs. Ya kuponu kaldırın tekrar deneyin diyor. Bunu sistem nasıl anlıyor bunu bir çozebilsem kandıracagım. Adress bilgilerinden dicem ama bu sefer farklı şehirdeki kız arkadaşıma sipariş verdirdim kendi adresime o çalıştı. Yani sorunun neyden kaynaklandıgını çözemiyorum. Farklı hesaplar, farklı ininal kartları, farklı internet bağlantıları, farklı pc ler denedim. Bir hesap bloke oldumu onun ile kullandıgın kartıdamı bloke ediyor anladım. Hesabı nasıl bloke edebiliyor nerden anlıyor yeni kullanıcı oldugunu onu da çözebilmiş değilim. Yeni kullanıcı bonusu kullanmak için çakallık peşindeyim malum herşey çok pahalı. Ever bilen arkadaşlar varsa bi yeşillendirirse sevinirim. Herhaltı deneyip yapamadım gene de becermiş arkadaşlar varsa kesin çözüm nedir bunu bi paylaşsınlar aşırı merak ediyorum. Ha eklemeyi unuttum, adresi ve gümrük için tc yide değiştirdim ona ragmen aynı hayatı verip durdu. Bunların hepsini bir anda yapmak gerekiyor olabilir. Yani farklı tc farklı hesap farklı ip farklı kart farklı pc farklı adres gibi, ama bu işte gerçekten deymez 50 60 tl kaar edicez diye. Cevap bekliyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacobmakob -- 21 Ağustos 2022; 21:46:20 > |
|
_____________________________
|
|
slm bir soru sormak istiyorum, sizin ücretler geri ödendi mi? aynı sorunu bende yaşadım tşklr.... |
|
_____________________________
|