Şimdi Ara

AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
3.942
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Dispute açtım. Bana gelen mail bu hiçbirşey anlamadım. 25 dolar iade teklif edildi. Ben bunu nerden kabul edicem. Yardımcı olur musunuz?


    Dear ,

    Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 77774118289538.

    After checking the tracking information RB087273155SG, we found that the status of the package is delivered. The delivered package is the phone. We found the package RB087317960SG has returned to seller due to buyer's reason, thus for this dispute, Aliexpress can provide you the following solution: Partial refund 25.60 USD.

    Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
    Package was returned to seller by shipping company Valid -

    Package Information
    AliExpress Shipping RB087317960SG Package Returned
    AliExpress Shipping RB087273155SG Delivered
    Solutions:
    Option 1: partial refund 25.60 USD

    Response time: 5 days

    If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; if the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.

    Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).
    Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
    Best regards,
    AliExpress Case Management Team

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Selamlar, sen ne kadarlık ürün aldın? yani kaç dolardı aldığın ürün.
  • marseltalon M kullanıcısına yanıt
    130 dolar ama iki parçaydı .bir parçası geldi. gelmeyen geri dönen ürün 25 dolar civarı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rigobert_42

    130 dolar ama iki parçaydı .bir parçası geldi. gelmeyen geri dönen ürün 25 dolar civarı

    Ne bekliyorsun 130 dolar mi iade etsinler

    Tmam gelmeyen 25 dolarsa al işte hocam kabul et

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7nbitirdin 7 kullanıcısına yanıt
    kabul edicem ama nereden ? . kabul et diye bir opsiyon yok. işlemdeki tertışma diyor. mail olarak mı yazmam gerekiyor?
  • Accept diye bi buton olması lazım dispute ekranında.Basarsan kabul edersin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevo_61

    Accept diye bi buton olması lazım dispute ekranında.Basarsan kabul edersin.

    En son bu mail geldi. Ama bişey anlamdım. Dispute tamamlandı görünüyor ama sonuç ne bilmiyorum
    The dispute (order id: 77774118289538 ) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=400177099939538> to check the details.

    As your dispute is supportive, we will give you refund accordingly. We kindly invite you spare a few minutes to evaluate our service for our further excellent performance. Our good service performance needs your encouragement and insistence. Your great support will be much benefit to our continuous improvement. Thank you and wish you have a good day.

    Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
    Package was returned to seller by shipping company Valid -

    Package Information
    AliExpress Shipping RB087317960SG Package Returned
    AliExpress Shipping RB087273155SG Delivered
    Final resolution: partial refund 25.60 USD
    Notice: We kindly suggest you check your bank account within the payment processing time. If you can't get refund after 15 days, please do not hesitate to contact our online customer service center by clickinghttps://icshall.alipay.com/hall/index.htm.

    Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-15 business days.

    Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.

    Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rigobert_42


    quote:

    Orijinalden alıntı: cevo_61

    Accept diye bi buton olması lazım dispute ekranında.Basarsan kabul edersin.

    En son bu mail geldi. Ama bişey anlamdım. Dispute tamamlandı görünüyor ama sonuç ne bilmiyorum
    The dispute (order id: 77774118289538 ) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=400177099939538> to check the details.

    As your dispute is supportive, we will give you refund accordingly. We kindly invite you spare a few minutes to evaluate our service for our further excellent performance. Our good service performance needs your encouragement and insistence. Your great support will be much benefit to our continuous improvement. Thank you and wish you have a good day.

    Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
    Package was returned to seller by shipping company Valid -

    Package Information
    AliExpress Shipping RB087317960SG Package Returned
    AliExpress Shipping RB087273155SG Delivered
    Final resolution: partial refund 25.60 USD
    Notice: We kindly suggest you check your bank account within the payment processing time. If you can't get refund after 15 days, please do not hesitate to contact our online customer service center by clickinghttps://icshall.alipay.com/hall/index.htm.

    Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-15 business days.

    Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.

    Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.


    Final resolution: partial refund 25.60 USD

    25.60 dolar iade almışsın, 3-15 iş günü içinde yatacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • marseltalon M kullanıcısına yanıt
    Eywallah kardeşm sağol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sende saol ne demek,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rigobert_42

    Eywallah kardeşm sağol
    kaç gün içinde aliexpress parayı yatırdı size ?
  • Merhaba, 2 haftadan biraz daha uzun bir süre evvel Aliexpress'ten ürün siparişi verdim. Standart shipping kullandım. Satıcı bir hafta öncesine kadar ürünü kargoya vermedi. Daha sonra satıcıya mesaj attım, 24 saat içerisinde kargoya vereceğini söyledi. Ertesi gün baktığımda Singapore Post ile gönderileceği ve paketin alınmayı beklediği yazıyordu.(waiting for pickup) fakat şuan üzerinden bir hafta geçti, hala bir değişiklik yok. Satıcıya yeniden mesaj attım, ürünün kargoya verildiğini ve sabırlı olmam gerektiğini söyledi. Ancak ben satıcının beni oyaladığını düşünüyorum. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Kargo Numarası: RB596519751SG

    Edit: Arkadaşlar kusura bakmayın, Standart Shipping Mağdurları konusuna gönderecektim bu mesajı. Yanlış yere yazmışım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi botritcheous -- 16 Ağustos 2018; 14:13:40 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.