AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Yurt Dışı Alışveriş Fırsatları
Mesaj
rigobert_42 => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (13.12.2016 07:58:48)
Arkadaşlar Dispute açtım. Bana gelen mail bu hiçbirşey anlamadım. 25 dolar iade teklif edildi. Ben bunu nerden kabul edicem. Yardımcı olur musunuz?


Dear ,

Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 77774118289538.

After checking the tracking information RB087273155SG, we found that the status of the package is delivered. The delivered package is the phone. We found the package RB087317960SG has returned to seller due to buyer's reason, thus for this dispute, Aliexpress can provide you the following solution: Partial refund 25.60 USD.

Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
Package was returned to seller by shipping company Valid -

Package Information
AliExpress Shipping RB087317960SG Package Returned
AliExpress Shipping RB087273155SG Delivered
Solutions:
Option 1: partial refund 25.60 USD

Response time: 5 days

If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; if the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.

Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).
Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
Best regards,
AliExpress Case Management Team

marseltalon => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (13.12.2016 13:35:50)
Selamlar, sen ne kadarlık ürün aldın? yani kaç dolardı aldığın ürün.

rigobert_42 => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (13.12.2016 16:27:02)
130 dolar ama iki parçaydı .bir parçası geldi. gelmeyen geri dönen ürün 25 dolar civarı

7nbitirdin => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (13.12.2016 16:44:32)
quote:

Orijinalden alıntı: rigobert_42

130 dolar ama iki parçaydı .bir parçası geldi. gelmeyen geri dönen ürün 25 dolar civarı

Ne bekliyorsun 130 dolar mi iade etsinler

Tmam gelmeyen 25 dolarsa al işte hocam kabul et

rigobert_42 => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (13.12.2016 23:23:03)
kabul edicem ama nereden ? . kabul et diye bir opsiyon yok. işlemdeki tertışma diyor. mail olarak mı yazmam gerekiyor?

cevo_61 => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (13.12.2016 23:52:08)
Accept diye bi buton olması lazım dispute ekranında.Basarsan kabul edersin.

rigobert_42 => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (14.12.2016 08:03:38)
quote:

Orijinalden alıntı: cevo_61

Accept diye bi buton olması lazım dispute ekranında.Basarsan kabul edersin.

En son bu mail geldi. Ama bişey anlamdım. Dispute tamamlandı görünüyor ama sonuç ne bilmiyorum
The dispute (order id: 77774118289538 ) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=400177099939538> to check the details.

As your dispute is supportive, we will give you refund accordingly. We kindly invite you spare a few minutes to evaluate our service for our further excellent performance. Our good service performance needs your encouragement and insistence. Your great support will be much benefit to our continuous improvement. Thank you and wish you have a good day.

Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
Package was returned to seller by shipping company Valid -

Package Information
AliExpress Shipping RB087317960SG Package Returned
AliExpress Shipping RB087273155SG Delivered
Final resolution: partial refund 25.60 USD
Notice: We kindly suggest you check your bank account within the payment processing time. If you can't get refund after 15 days, please do not hesitate to contact our online customer service center by clickinghttps://icshall.alipay.com/hall/index.htm.

Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-15 business days.

Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.

Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.

cevo_61 => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (14.12.2016 11:06:04)
quote:

Orijinalden alıntı: rigobert_42


quote:

Orijinalden alıntı: cevo_61

Accept diye bi buton olması lazım dispute ekranında.Basarsan kabul edersin.

En son bu mail geldi. Ama bişey anlamdım. Dispute tamamlandı görünüyor ama sonuç ne bilmiyorum
The dispute (order id: 77774118289538 ) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=400177099939538> to check the details.

As your dispute is supportive, we will give you refund accordingly. We kindly invite you spare a few minutes to evaluate our service for our further excellent performance. Our good service performance needs your encouragement and insistence. Your great support will be much benefit to our continuous improvement. Thank you and wish you have a good day.

Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
Package was returned to seller by shipping company Valid -

Package Information
AliExpress Shipping RB087317960SG Package Returned
AliExpress Shipping RB087273155SG Delivered
Final resolution: partial refund 25.60 USD
Notice: We kindly suggest you check your bank account within the payment processing time. If you can't get refund after 15 days, please do not hesitate to contact our online customer service center by clickinghttps://icshall.alipay.com/hall/index.htm.

Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-15 business days.

Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.

Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.


Final resolution: partial refund 25.60 USD

25.60 dolar iade almışsın, 3-15 iş günü içinde yatacak.

marseltalon => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (14.12.2016 11:28:46)

rigobert_42 => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (14.12.2016 15:24:41)
Eywallah kardeşm sağol

marseltalon => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (14.12.2016 16:44:16)
Sende saol ne demek,

bobby => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (16.8.2018 11:10:17)
kaç gün içinde aliexpress parayı yatırdı size ?

botritcheous => AliExpress Dispute açtım. Lütfen yardım (16.8.2018 13:50:08)
Merhaba, 2 haftadan biraz daha uzun bir süre evvel Aliexpress'ten ürün siparişi verdim. Standart shipping kullandım. Satıcı bir hafta öncesine kadar ürünü kargoya vermedi. Daha sonra satıcıya mesaj attım, 24 saat içerisinde kargoya vereceğini söyledi. Ertesi gün baktığımda Singapore Post ile gönderileceği ve paketin alınmayı beklediği yazıyordu.(waiting for pickup) fakat şuan üzerinden bir hafta geçti, hala bir değişiklik yok. Satıcıya yeniden mesaj attım, ürünün kargoya verildiğini ve sabırlı olmam gerektiğini söyledi. Ancak ben satıcının beni oyaladığını düşünüyorum. Sizce ne yapmam gerekiyor?

Kargo Numarası: RB596519751SG

Edit: Arkadaşlar kusura bakmayın, Standart Shipping Mağdurları konusuna gönderecektim bu mesajı. Yanlış yere yazmışım.

Sayfa: [1]