Şimdi Ara

Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu) (79. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.097
Cevap
25
Favori
109.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Hoşgeldin hocam

    Nasılsın??
  • Konsol çok güzel olmuş benim acayip hoşuma gitti kokpitte bmw çizgisinin üstünü tutturmuş, ucuz ferrari gibi birşey :) ortaya çıkarmışlar. Bu haliyle kokpit dış çizgilerin çok daha ilerisinde. :)
    Adam dışardan çekerken bazı kısıtlı görülen köşe açılarda içimden ulen bmw 1 le bu dedim biraz side bage'lisi :) açı değişinde toparlıyor tabi. Yalnız bu konsola göre direksiyon beni kesmedi daha iyi yapabilirlerdi. Alttaki krom ve fiber kaplama yandan göbeği daha içerdeymiş gibi gösteriyor bu sportta istenecek birşey değil karşıdan hissi farklı olabilir. İyice dikdörtgen yapmamaları da birşeydir.
    Vites kolunu görünce işte böyle olmalı dedim böyle araçlar mutlaka manuel de gelmeli ama nerdeee dinleyen kim. Sert tırnaklı yapmışlar kokpitin havasına uymuş. Orta konsol bmw lerdekilerden daha iyi duruyor bmw ler çabuk dökülüyor :)

    Aklıma E60 M5'leri artık satıp buna geçmeye başlar bazıları gibi geldi. :P Bunun 2. müşteri kitlesini söyleyeyim size işe, aşa giderken eski M5'inden vazgeçemeyen, yine dönsem mi acaba diye düşünenleri keser bu 4 kapılı araç. Pahalı yahni olur o ayrı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Hoşgeldin hocam

    Nasılsın??

    merhaba dostum.iyiyim çok şükür sende iyisindir umarım.Hoşbulduk:)
  • Arkadaşlar N modunda 8.5 / 100km yakıt tüketimi alıyorum.
    Sizde bu değer nedir ?
  • Ne zaman piyasa sürecekler yok bilgi vs?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müthiş bir gönderme


     Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu)




  • 2,2 dizel motor 150hp diye okudum bir yerde doğru mu ?
    Eğer öyleyse çok saçma değil mi 2.0multijet bile 170hp.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu modelin daha düşük hacimlisi gelse golf7 den sonraki aracım bu olabilir. Onun dışında tercihim kesinlikle bmw olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orktas

    2,2 dizel motor 150hp diye okudum bir yerde doğru mu ?
    Eğer öyleyse çok saçma değil mi 2.0multijet bile 170hp.
    1.4 170bg multiair 2 ile gelse şu araçta binebilsek :( 2.0 vergisi yüzünden ölü doğacak burada...
  • orktas O kullanıcısına yanıt
    Bir çok motor var ellerinde. Ülkemizde 2.0jtdm üniteyi revize edip 180-190hp civarına çıkarıp satarlar gibi geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni yıl ile birlikte geleceğini umuyordum ancak önümüzdeki yılın 2. yarısından itibaren gelmeye başlayacakmış. Ülkemiz vergi dilimine uygun düşük motorla gelebilirmiş. Ancak kademeli olarak geleceğinden düşük motorların gelmesi yıl sonunu bulabilir ya da 2017 diye bir duyum aldım satış temsilcisi arkadaşımdan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feedbackx

    Yeni yıl ile birlikte geleceğini umuyordum ancak önümüzdeki yılın 2. yarısından itibaren gelmeye başlayacakmış. Ülkemiz vergi dilimine uygun düşük motorla gelebilirmiş. Ancak kademeli olarak geleceğinden düşük motorların gelmesi yıl sonunu bulabilir ya da 2017 diye bir duyum aldım satış temsilcisi arkadaşımdan.

    1.4 multilair kesinlikle bu araca entegre edilmeli.ayrıca fiatın elinde halihazırda 1.6 multijet 120hp lik motor var.bu motor da geliştirilebilir,birçok marka 150 160 hp güç almakta.bütün bunlar fikirsel olarak bizi tatmin ediyor,fakat alfanın ülkemiz piyasasındaki durumu hepinizin malumu.1.6 dizel giuliettalara otomatik entegre etmemek gibi örneğin.subaru ve mazda gibi hedefi tutturalım sonra yatalım tarzı bir anlayışları var.




  • Türkler malesef herşeyi kendilerine odaklı [bu sadece basit bir araç otomobil ilgisinde değil siyaset, politika, bugün rusya dün almanya, çin, din-teoloji vs) düşünüyor bu yüzden çok sık yanılır, çakılırız biz. Ayrı taraftan herşeyi avrupalı olmadan avrupalı gibi, avrupanın çok çok satanları ile değerlendirmeye çalışıyoruz. Bunda yanılabildiğimiz gibi geri de koca bir dünya daha var.

    Acizane düşüncem ki normalde bu tip sınıflarla pek ilgilenmem eh malum her modelin konusu dünyada yaygın olarak bu kadar sayfa yapmıyor demek ki farklı şeyler var yada beklentiler var.
    Gördüğüm Alfa'nın hedefine koyduğu şey Audi, VW değil direk diğer 2 alman Mercedes ve BMW'yi hedefine koyuyor. Eh o zaman yapılması gereken ve iyi tartılması gereken şeyler var. Bunları hedef olarak en azından şuana kadar karşılayabildiği görülüyor geri kalanı piyasa gerçekleri ve satış yılları sonucunda oluşur. Bu hedefinde segment itibariyle mevcut piyasa durumunda BMW'nin açık kazancı, kazanıyor olması ortada diğer ikisi olarak kalan burada Mercedes ve Audi oluyor. Bu ikisinin farklı segmentlerde açık pazar üstünlüğü de ortada ancak Alfa bu modeliyle onları zaten rakip almıyor. Haricen ama Onlarda (malum 2 alman) şunları şunları üretiyor diye bakarsanız olmaz elma ile armutlar gibi olabiliyor. Eh tehdidini de açık açık söylüyor öyle olunca da doğru, tartılmış adımlar atmak gerekiyor yoksa modellerin, isimlerin oturduğu dünyada laftan öteye gidemezsiniz.

    Velhasıl gidipte bmw, mercedes'in sahip çıkan asli kitlesinin küfür ettiği, talep oluşturduğu ama çok da beğenmediği, şasisini beğenip motoruna laf ettiği kitleyi geniş çaplı baz alıp hareket ederseniz bu iş zaten baştan yanlıştır olmaz yürümez... Tüm ağı oturmuş 3'le C ile baş edemezsin. Kaldı ki bu malum 2 marka da 1.6+ tonluk araçları 1.6 ve dahi altı nispeten ucuz ünitelerle isteyen kitle dünyada belli sonra da beğenmeyip ardı ardına laf eden markasına göre yürümüyor yav bu diyen kitle hani. Şahsen ben bunları asla baz almazdım, almamakta yerindedir. Her girişimde herkesin isteğine göre ünite yerleştirip göndermek her girişim için kolay değildir. Ortada babam çıksa yerim diyen aşk 3 harfli, yıldızı yeter diyen koca bir kitle varken yanlış işlerle yola çıkılmaz.
    Bu yüzden bana göre doğru bir iştir bu kitleyi baz almamak.
    Bu risk midir risktir mevcut algılarla ve vergilerle bezenmiş dünyada bu riski almazsan da kitleni oluşturamazsın. Gel geç birşeylerle 3, 4, C, E olmaz...

    Zaten Alfa'nın bu zamana kadar ki en büyük hatası... iyi ve tatlı denilecek motorları, hoş ses intibalı keyifli araçlarıyla asıl gerekeni sağlamaması yani hatasıyla işinin başlangıçlarında meşhur olduğu itibarı RWD 'i terkedip marka algısını sınırlı tutmasıydı. Alfa maddi hesapların dışında uzun yıllar RWD ile geliyor olsaydı bugün BMW veya almanlara karşı pozisyonu çok daha başka olabilirdi. Sen çıkıpta hacimli V6 üniteye dahi önden çekiş koyarsan bir yere kadar birşey elde edersin kitle illaki sınırlı kalır. Bugünün realitesi görülen şey ne olursa olsun bugüne gelebilmek var.

    Halen dünyanın en büyük pazarı olan pazar da oranın ucuzu hatta teyzelerin bindiği Mustang'i FWD ile olmuyor 1.6 ile de olmuyor kimse kusura bakmasın. Niteliği de çok önemli değil adı üstünde MUSTANG işte bunun olması, sağlanmasından bahsediyoruz.
    Yoksa kimse Mito'da başka şeyler olmasını beklemiyor. Hedefleyeceksen büyük abileri ve onları O yapan şeyleri hedefleyeceksin çünkü yola çıktığın hedef zaten bu. Hedef Fiat ürünü olmak olmamalı o zaten boylu boyunca var. Karşılayamayanlar bi zahmet o tarafa gitsinler. O tarafı kimse konuşmaz, ikrarla anmaz. Ucuzcuya da nitelikleri herhangi biri gibi olan julyet var zaten. :)
    Şuana kadar doğru bir yol çiziyorlar sonucunu birkaç sene sonrasında göreceğiz. Yola çıkıp bayılmakta var yolda at değiştirmek de var yolda yokuşa vursalarda torku arttırmakta var..




  • guyverland kullanıcısına yanıt
    Hocam aynen dediğin gibi.

    Bu işler öyle 1.6 motorla falan olmuyor.

    Bizim insanımız üreticiye 1.6 getir demek yerine neden siyasete baskı yapmıyor o da ilginç

    Topu topu bi yasa değişicek , kağıt parçası

    Onun yerine tüm üreticilerden 1.6 motor istiyorlar

    İşe baştan doğru başlanmalı

    Alfa hedefine ulaşır mı bilinmez ama en azından adımları doğru atıyorlar.




  • Bu aracı canlı görmek gerek eminim gerçek görüntüsü çok daha etkileyici olacaktır qv nin nürbering pist rekorunu kırdığını m 4 ve m3 ü geçtiğini unutmamak gerek ayrıca bir sedan araç herzaman ferrari motoru taşımaz teknik verileri inanılmaz karbon parçaların kullanımı vs yani şu an herşey çok etkileyici görünüyor yanlız fiyatı konusunda arkadaşlar çok iyimser bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 gelmez ıse brera ne kadar sattıysa o kadar satıcakdır

    arabamı yok getırmezlerse satamazlar
  • 1.6 motorlar zaten genelde çapulcu motorlardır.

    Mesela bakın hep böyle dandik, düşük halk araçlarında 1.6 motor vardır.

    Alfa'ya yakışıcak motor değil.

    Bi de 3 silindir yapıyorlar iyice ayağa düşmenin resmi.

    İlerde 4 silindire V8 muamelesi yapılıcak bu gidişle.
  • Alfabın artık astım hastası fiat motorlarından kurtuluyor olması bir alfA sever olarak beni çok mutlu etti 2010 yılında siyah bir 159 almak nasip oldu hayatta ençok beğendiğim tasarıma sahip arabaidi yapıldığı yıllar için büyük tasarım benim aracım 159 jtdm ti idi tr deki ozaman ti paketli sanırım tek dizel araç 19 jantlar özel koltuklar alfa kaliperler vs spor bir tasarım spor kabin beklentiyi yükseltiyor konuyu şuraya bağlıycam izmit yolunda 170 km sürAt sonrası dizelbir passat tarafından kolayca geçilmiş ve moralimin nasıl bozulduğunu hatırlıyorum bu yüzden artık motor ve şanzımanların alfaya yakışması gerek tasarım işini nasılolsa çok iyi yapıyorlar yeni giulianında canlı çokiyi göründüğüne eminim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfabın artık astım hastası fiat motorlarından kurtuluyor olması bir alfA sever olarak beni çok mutlu etti 2010 yılında siyah bir 159 almak nasip oldu hayatta ençok beğendiğim tasarıma sahip arabaidi yapıldığı yıllar için büyük tasarım benim aracım 159 jtdm ti idi tr deki ozaman ti paketli sanırım tek dizel araç 19 jantlar özel koltuklar alfa kaliperler vs spor bir tasarım spor kabin beklentiyi yükseltiyor konuyu şuraya bağlıycam izmit yolunda 170 km sürAt sonrası dizelbir passat tarafından kolayca geçilmiş ve moralimin nasıl bozulduğunu hatırlıyorum bu yüzden artık motor ve şanzımanların alfaya yakışması gerek tasarım işini nasılolsa çok iyi yapıyorlar yeni giulianında canlı çokiyi göründüğüne eminim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.