Şimdi Ara

Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu) (105. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.098
Cevap
25
Favori
110.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu ay amerika'da 2500 adetten fazla satarak son yılların en yüksek rakamına ulaştı marka. Avrupada mart sonuçlarını bulamadım ama orda da ivme iyi durumda. Bu yılı 150 bin gibi bir satış rakamı ile kapatacaklar gibi duruyor.

    Bu modellere bu kadar para yatırıp 150 bin satış rakamı ile kapatacağına giulietta yenileyip totalde 300 bin rakamına ulaşması işten bile değil. 10 yıl önce giulietta ilk çıktığında tek başına 100 binden fazla satıyordu yılda, unuttular heralde modeli.
  • Quadrifoglio verde ne kadar güzel öyle ya,aşık olunası bişey.Listeme aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhsinmuttaki M kullanıcısına yanıt
    Seçilmiş insansınız siz, sayınız 2 elin parmaklarını geçmez güzel memleketimde. Üstad aracınız harika, Giulia lara bayılıyorum ben, inanın fiyat makul seviyeye gelse hiç düşünmem alırım. Bu arada virajlarda korkmayın derim! Hele rakiplerin performansından sonra;

    km77.comyoutube
    Alfa Romeo Giulia 2016 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com
    https://www.youtube.com/watch?v=DMXjC5ytuaY




  • FCA grubunun özellikle Fıat kanadının geliştirdiği Firefly olarak da bilinen ve küçük motorlar ailesinin dört silindirli 1.3 hacmindeki 180 hp, 270 nm'lik süperşarjlı motorunun Alfa Romeo Giulia'nın giriş modellerinde de başlangıç seviyesi olarak kullanılabileceğine dair haberler var.
    ne dersiniz sizce böyle bir şey mümkün olabilir mi?

    Öyle zannediyorum ki bu haberin doğruluğunu en çok bizim ülkemizin insanları merakla bekleyeceklerdir.

    ClubAlfa.it
    Alfa Romeo Giulia: in arrivo il motore 1.3 T4 da 180 CV? - ClubAlfa.it
    https://www.clubalfa.it/37427-alfa-romeo-giulia-in-arrivo-il-motore-1-3-t4-da-180-cv




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeueneturc

    FCA grubunun özellikle Fıat kanadının geliştirdiği Firefly olarak da bilinen ve küçük motorlar ailesinin dört silindirli 1.3 hacmindeki 180 hp, 270 nm'lik süperşarjlı motorunun Alfa Romeo Giulia'nın giriş modellerinde de başlangıç seviyesi olarak kullanılabileceğine dair haberler var.
    ne dersiniz sizce böyle bir şey mümkün olabilir mi?

    Öyle zannediyorum ki bu haberin doğruluğunu en çok bizim ülkemizin insanları merakla bekleyeceklerdir.

    https://www.clubalfa.it/37427-alfa-romeo-giulia-in-arrivo-il-motore-1-3-t4-da-180-cv
    Giulia nisan ayında rekor kırdı ve bir ayda 2 tane birden attı. Komik gerçekten. Ve bu halde olmasının tek sebebi motor hacmi değil, asıl sebep bir üst sınıf araçlarla aynı fiyata satılması. Bu yüzden küçük hacimli motor da çözüm değil, 320d fiyatına gelir, 2 değil de 10 tane satar.




  • FCA grubu dün (1 Haziran) bünyesinde bulunan bütün markalar ile ilgili beş yıllık programlarını açıkladılar.

    https://tr.motor1.com/news/243786/alfa-romeo-2018-2022-yolharitasi/

    Alfa Romeo için ise 2022'ye kadar planlanan araçlar şöyle

    Mito'ya yeni dönemde yer yok
    Yeni Giulietta gelecek
    Giula'nın Çin için uzun aks mesafeli bir versiyonuyla beraber Giulia makyaj görecek
    GTV: muhtemelen bu araç Giulia'nın coupe versiyonu olacak, ve bu süreçten sonra +C üretilmeyecek
    8 C yeniden geliştirilecek
    Stelvio makyajlanacak, ayrıca Çin için uzun aks mesafeli versiyonu olacak, Stelvio'dan bir büyük bir de küçük olmak üzere compact suv ile e suv gelecek
    4c ile ilgili tam bir açıklama ben göremedim
    plandan anlaşıldığına göre E sınıfı bir sedan (muhtemelen Alfetta) olmayacak.

    Alfa daha önceden de açıkladığı beş yıllık planına uyamamıştı. FCA'nın ekonomisini bu yıl düzeltmeye başlamasıyla birlikte Alfa Romeo için çizilen planının uygulanıp uygulanamayacağını merak ediyorum




  • Açıklamadan anlaşılan şey Chrysler'ın işinin bir anlamda bittiği, Fiat'ında artık İtalyada üretim yapmayan, tamamen maliyet odaklı bir iki ufak otomobil üreten bir üretici haline geleceği, Dodge'un da Amerikada pasif bir marka olarak devam edeceği yönünde. Bunların yerine bütün dünya pazarlarına popülaritesi artan premium markalar ve Suv'lere öncelik verilecek, yani Alfa, Maserati, Jeep. Dahası Alfa ile Maserati'nin tek çatı altında toplanması planlıyor gibi birşey açıklanmış.

    Fiat'a üzüldüm açıkcası, Fiat sonuçta Chrysler gibi herhangi bir otomobil üreticisi değil, bizde Doblo'yla Palio ile falan bilinir ama efsane arabalar ve teknolojiler üretmiş markadır. Hisse kayıplarını bile düşünmeden böyle bir açıklama yapıldıysa markanın geleceği gerçekten yok demektir.

    Alfa Romeo'da BMW'nin karşısına çıkma hedefleri çizerken farkına varmadan Jaguar ve Land rover'ı ezmeye başladı, bir yandan da modern Volvo'lar bastırıyor, İngilizlerin durumu çok fena.
     Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu)




  • Şu araca binebilmem hayal bile değil lanet olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurt dışında yaşıyorum , 60.000 km de 2.2 dizel otomatik Alfa Giulia almak üzereyim. Geçtiğimiz günlerde test sürüşü yaptım ,araç harika.. Tek sıkıntısı bazı belli başlı bölgelerdeki malzeme kalitesi problemi. Örneğin dizayn olarak BMW den kopyalanmış olan vites topuzu malzeme kalitesi kötü. Müzik sesini yüksek seviyeye getirdiğinizde hoparlörün ayağınıza deyen kısmı adeta yerinden çıkarak ayağınıza çarpıyor ve son olarak park sensörü... Çok hassas ve deaktif hale getirmeniz gerekebiliyor. Satıcı bunun Alfa nın plaka boyutlarını daha küçük öngördüğünden olduğunu söyledi. Ayrıca hızlandıktan sonra frene basınca ilk önce hafif bir fren yapıyor daha sonra fren kuvveti logaritmik olarak artıyor adeta. Bu genelde diğer arabalarda lineer oluyor. (özel bir teknoloji ya da özellik olabilir). Bu arada hali hazırda 3 yıldır kullanmış olduğum araba Fiat Punto 2016. 3 yıldır kullanıyordum. Alırken bütçem Giuletta ya yetmediği için aldığım bir araba idi. Giuliayı almayı düşünürken 3000 euro daha uyguna 15000 km de 2017 1.9 dizel otomatik Giuletta 175 hp gibi bir opsiyonum da var fakat iç dizayn farkı için 2.2 dizel otomatik giuliayı tercih edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sylver89 -- 29 Temmuz 2019; 21:47:41 >




  • Herkes monoton Alman araçlarının hayalini kurar,ben de 4 yıldır Giulia hayali kuruyorum. Gönül ister ki QV olsun ama çok gereksiz pahalı.

    2.0 Veloce 280 beygir olan en mantıklı seçenek gibi. Fiyatlar 10 Haziran 2021'de 650 bin ile 900 bin TL arasında gidip geliyor KM ve opsiyonlara göre.

    3-4 sene sonra her şey yolunda giderse ve alırsam bu yazımı görüp eskiyi yâd ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah kavuşursunuz! Guilia kullanmak başka bir tecrübe. Ben yaz başı sattım, şimdi o keyfi verecek araç bulamıyorum.

  • aoktar A kullanıcısına yanıt

    kaca sattiniz acaba? sprint miydi veloce mu?

  • Veloce, 620bin

  • aoktar A kullanıcısına yanıt

    kac modeldi? benim de hayalim veloce. tercihen 2020+. memnun muydunuz? ne aldiniz yerine?

  • 2017, sürüş memnuniyet derecem 10 üzerinden 9. Yerine alacak bir şey daha bulamadım. SUV ile işimi görüyorum. Yeni bir QV sahibi olmayı çok isterim ama sanırım artık elektriklileri düşünme vakti geliyor. Olmadı tekrar geri alabilirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuya bile kimse yaZmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jeueneturc kullanıcısına yanıt

    bence hak edilmiş

  • Eğer 4.0 V8 motor 460 hp katalog gücüne sahip bir Porsche Cayenne GTS ye saplamak istiyorsanız bir veloce tam sizin aradığınız araba. En az bir mercedes kadar konforlu ve en az bir Maserati kadar agresif. Bu şaka değil yada bir abartma değil. Bu araba bir canavar. Kullanırken göz yaşlarınızı tutamıyorsunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.