Şimdi Ara

Alfa Romeo 4C - 240 hp, 0-100 4,5 sn (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
0
Favori
15.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • drberk in dediği gibi ; ön farlar değişecekmiş . . tahminim o ki 8c dekine beneyecek . . inşallah farklı olur hiç hoşuma gitmiyordu o . .
    arka farlardaki yonca yaprağı teması da gidecekmiş yuvarlak olacakmış. . aslında çok hoştu bu hali. . heralde mitovari olacak arka taraf. .
    kapıarabada biraz daha öne kayacak galiba ya da kısalacakmı bilmiyorum ama hava kanalı boşta kalacakmış bu haliyle bir kısmı kapıda kalıyor. .
    koltuklar ayarlanabilir koltuklarla değişecekmiş. .
    iç tasarım dediğiniz gibi baya değişecekmiş ki en çok buna üzüldüm. . gösterge paneli hoştu aslında böyle sade ve şık özellikle sağ taraftaki küçük lcd ekran çok güzel olmuş bence inşallah o kalır. . ya da gösterge paneli lcd olur - en çok hoşuma giden kısım oydu. .
    fiyata ısrarla 40000 euronun altında olacak demişler. .
    birde araba motor gücüyle ilgili alfa romeonun ingilteredeki dergisinde ve birkaç yabancı dergide 235 beygir ve 250 lafları geçmiş heralde o civarda olacak. .
    frankfurtu bekleyip görmek lazım ayrıntıları. . .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mac3560

    drberk in dediği gibi ; ön farlar değişecekmiş . . tahminim o ki 8c dekine beneyecek . . inşallah farklı olur hiç hoşuma gitmiyordu o . .
    arka farlardaki yonca yaprağı teması da gidecekmiş yuvarlak olacakmış. . aslında çok hoştu bu hali. . heralde mitovari olacak arka taraf. .
    kapıarabada biraz daha öne kayacak galiba ya da kısalacakmı bilmiyorum ama hava kanalı boşta kalacakmış bu haliyle bir kısmı kapıda kalıyor. .
    koltuklar ayarlanabilir koltuklarla değişecekmiş. .
    iç tasarım dediğiniz gibi baya değişecekmiş ki en çok buna üzüldüm. . gösterge paneli hoştu aslında böyle sade ve şık özellikle sağ taraftaki küçük lcd ekran çok güzel olmuş bence inşallah o kalır. . ya da gösterge paneli lcd olur - en çok hoşuma giden kısım oydu. .
    fiyata ısrarla 40000 euronun altında olacak demişler. .
    birde araba motor gücüyle ilgili alfa romeonun ingilteredeki dergisinde ve birkaç yabancı dergide 235 beygir ve 250 lafları geçmiş heralde o civarda olacak. .
    frankfurtu bekleyip görmek lazım ayrıntıları. . .


    İç kısım "tamamen" farklı olur. O yüzden kafanızda hiç bi şekil oluşturmamanızı tavsiye ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto


    quote:

    Orijinalden alıntı: mac3560

    drberk in dediği gibi ; ön farlar değişecekmiş . . tahminim o ki 8c dekine beneyecek . . inşallah farklı olur hiç hoşuma gitmiyordu o . .
    arka farlardaki yonca yaprağı teması da gidecekmiş yuvarlak olacakmış. . aslında çok hoştu bu hali. . heralde mitovari olacak arka taraf. .
    kapıarabada biraz daha öne kayacak galiba ya da kısalacakmı bilmiyorum ama hava kanalı boşta kalacakmış bu haliyle bir kısmı kapıda kalıyor. .
    koltuklar ayarlanabilir koltuklarla değişecekmiş. .
    iç tasarım dediğiniz gibi baya değişecekmiş ki en çok buna üzüldüm. . gösterge paneli hoştu aslında böyle sade ve şık özellikle sağ taraftaki küçük lcd ekran çok güzel olmuş bence inşallah o kalır. . ya da gösterge paneli lcd olur - en çok hoşuma giden kısım oydu. .
    fiyata ısrarla 40000 euronun altında olacak demişler. .
    birde araba motor gücüyle ilgili alfa romeonun ingilteredeki dergisinde ve birkaç yabancı dergide 235 beygir ve 250 lafları geçmiş heralde o civarda olacak. .
    frankfurtu bekleyip görmek lazım ayrıntıları. . .


    İç kısım "tamamen" farklı olur. O yüzden kafanızda hiç bi şekil oluşturmamanızı tavsiye ederim..


    haklısın galiba şekillendirmeyeyim en iyisi. . ben de şimdi senin dediğin 8c nin resimlerine bakıyordum konsept modelle gerçeğinin resimlerini arıyordum tabi bir de 156 nın resimlerini. .




  • 156 benim fikrim. Ama 8C'ye mutlaka benzer. İsim benzerliği bile va rzaten, ki alfa romeo modelleri geçmişten mutlaka atıflarda bulunarak dizayn edilir. 8C gibi modellerin konseptleri olmaz, çünkü sınırlı üretim bir otomobil, üretilmeden önce dışarıya pek ipucu verilmek istenmez.

    Ama Alfa Romeo'nun konsept modelleri ile son halleri arasındaki farkları anlamanız açısından 159'un konseptlerini incelemenizi tavsiye ederim. Dışarıdan son modele oldukça yakın olmasına rağmen, iç tamamiyle farklı.

    Ben alfa romeo'ya tasarım açısından çok güveniyorum. Şimdiye kadar Giulietta ve Mito'yu saymazsak şeklen muhteşem araçlar çıkardılar. Geçmişe bağlı ve özgün modeller oldu hep. Bulunduğu sınıflardaki araçlardan mutlaka büyük farkları olmuştu bu modellere kadar. Tek dileğim 4C'nin de dışarıda olduğu gibi içeride de bu çizgiyi ve anlayışı devam ettirmesi, son 2 modeli gibi sıradanlaşmaya başlamaması.

    Ön taraf için de temennilerim bu doğrultuda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scudetto -- 4 Ağustos 2011; 22:48:02 >




  • 159 un konseptini bulamadım ama breranınkini buldum . . konsept aracın içiyle piyasaya sürülen aracın içinin uzaktan yakından alakası yokmuş. . ama dıştan dediğin gibi aynıya yakın. . içiyle ilgili marjinal mi diyim futuristik mi diyim artık olacağı konusundaki umudumu yitirdim. . dışıyla lgili zaten en ufak kaygım yok arabaya aşık oldum ama içinin farklı olması çok etkilemişti beni . demekki bu gerçekleşmeyecek bir durummuş . . umarım mito veya gulietta tarzı bir iç dizaynı olmaz bunun. o ikisini kötü buldğum için demiyorum da (mitonun içini çok beğenmem almama sebep olmuştu yoksa) çok farklı olmasıını beklediğim için diyorum bunu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drberk2

    Aracın seri üretim versiyonu konseptten biraz farklı olacağı açıklandı:

    Farlar ve stoplar biraz değişecek. Kapı menteşeleri ileri alınacak.İç dizayn tamamen farklı olacak.Daha minimalist bir görünümde olacak(yerden kazanmak için)
    En önemli açıklama 4c de 2 temel düşmanımız var: Ağırlık ve Fiyat Ağırlığı 850kg altında tutmaya çalışacaklarmış.
    Bunları minimalde tutmaya çalışacaklarmış.

    Lorenzo Ramaciotti (chief disegner Fiat Group)


    Bu arabayla ilgili ciddi düşüncelerim var. Mantıklı alınabilir bir rakam olursa (70-80 bin) almayı planlıyorum.
    Yurtdışında konuşulan aracın Guiletta QV ile aynı motora sahip olacağı (TCT şanzımanın kaldırabileceği maksimum güç olduğundan) ve bu nedenle 35-40 bin Euro civarı fiyat beklendiği.

    Ve son olarak yeni bir görüntü:

     Alfa Romeo 4C - 240 hp,  0-100 4,5 sn



    frankfurt taki fuarda aracın spider versiyonun tanıtılabileceği söylentileri dolaşıyor bu resimdeki de o olabilir deniyor. . ben yinede satıcıya ulaşacak olan modeldir diye tahmin ediyorum. .

    http://www.topspeed.com/cars/car-news/alfa-romeo-teases-refreshed-4c-concept-ahead-of-frankfurt-ar113517.html




  • Evet okudum bugün bunu.

    Bence zaten bu modele mutlaka bi spider çıkar. Şeklen de çok uygun. Gelecekteki alfalarımdan biri olacak muhtemelen
  • inşallah spider modelinin üzeri z4 deki gibi hardtop şeklinde olur. . deri ve o formattaki tavanlar aracı çirkin gösteriyor bence. .
  • Almayı düşündüğüm bir araç gerçekten Alfa bu işten anlıyor 100 150 bin tl arası olursa kesin alacağım.
  • Temennimiz 100000 civarinda olmasi tabi..
  • Benim temennim 80.000 civarında olması İkinci eli de şöyle 60.000 falan gibi olsa 1-2 seneye.. Oyhş
  • 8c lerin ikinci ellerinde ciddi fiyat artışları varmış yurt dışında sınırlı üretim olduğu. . sendeki spiderda da olabilir belki o tarz bir durum bildiğim kadarıyla onlar da çok az üretildi. . heralde bunda da olur üretimi durduğunda tabiki 8c kadar olmaz ama yine de değerlenir gibime geliyor. .
  • Alfanın ikinci elinin değerlendiği nerde görülmüş millet yine "parçası pahalı, çok yakıyo, çok dikkat çekiyo, fiat bu, teneke" deyip ikinci elini düşürür. Biz de kaymağını yeriz
  • ama bu 8c deki olay doğru bir gazetede de okumuştum ikinci eli sıfırından değerli olan az sayıdaki modelden birisiymiş :) zaten bu alfanın değerini italyanlar dışında bir ingilizler biliyor. . hatta şu linkteki haberde de ingiliz markası dye bahsediyor . .
    http://www.topspeed.com/cars/car-news/alfa-romeo-teases-refreshed-4c-concept-ahead-of-frankfurt-ar113517.html
  • Amerikalı onlar.. Ne deseler yeridir..

    8C sınırlı sayıda üretim bi otomobil olduğu için öyle bi durumu var. 4C'de öyle bişey olmaz :) GTV'lerden de 54 tane satıldı ama şimdi muadili araçların yarı fiyatına bulunabiliyo.. Bence bu sevenleri için büyük şans
  • 159 uretimden kaldirilmadimi? Frankfurtta standda olacakmis . . Sanki standa koyacaklari araba olmadigi icin boyle birsey yapmak zorunda kaliyirlar sonucta giulietta ve mito disinda uretilen arac yok uretim politikalari baya bi yanlis sanki sedani cikarmakta gec kaldilar bence. .
    Muhakkak mantikli aciklamasi vardir bunlarin ama satis bayisinde iki tane aracin olmasi baya sacma geliyor bana . .
  • Araç üretim politikası mı, mantıklı açıklama mı İtalyanlar da bize benzer, hatta bizden daha laçkalar. "Yaparız bişeyler" diye düşünmüşlerdir muhtemelen
  • Plansiz programsizlar yani. . Koca sirket bi bildikleri vqrdir demek istiyorum benim gormedigim ama bu nasil bi politikaysa koca firma uzun suredir sadece bir hb bir de tek kapi hb aracla sqtisa devam ediyor . . Heralde dusundukleri sey az satalim farkli olmak isteyene hitap edelim. . Valla benim mitoyu cooper ve sciroccoya tercih tme sebebim buydu :)
  • 4c

     Alfa Romeo 4C - 240 hp,  0-100 4,5 sn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drberk2 -- 25 Ağustos 2011; 12:53:30 >
  • sabırsızlanıyorum üretim versiyonu için. .
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.