Şimdi Ara

Alfa Romeo 156 1.6 TS 16V

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
43
Cevap
1
Favori
93.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu araç hakkında biraz malumat alabilir miyim? Normalde hiç sedan tipi araçlar hoşuma gitmezken bu 156 TS'ler beni benden aldı diyebilirim. Tek kusur ön farların sıradan görüntüsü, zaten bu konuda baya bir takıntım var. Yeni Brera'lardaki gibi 3'lü far yuvaları olsa mesela... Neyse xenon far ile bir miktar bu eksiği kapatılabilir belki. Yakıt tüketimi nasıldır? Çok aşırı bir fark olur mu diğer araçlara göre? Yedek parçası, bakımı masraflı mıdır? Bu arada ilgilendiğim modeller 2000-2001 modelleri.



  • valla dediğin "Alfa Romeo 156 1.6 TS 16V" kelimelerinden "Alfa Romeo Spider 2.0 TS 16V olan kelimelerimiz uyuşsada yedek parça ve bakım hakkında yorum yapabilirim sanırım. Ben aracımı aldığımdan beri eski sahibininde götürdüğü bir servise götürüyorum. 140bin bakımım 250 tl tuttu. Yedek parçada hiç sıkıntı cekmedım. Ancak bakımı ve bu parcaların fıyatı cok ta ucuz olmuyor ne yazıkki. Ancak bir honda kadarda çok tutmuyor. Alacagınız aracın yakıtı sızı dığer 1.6 motorlarla kıyaslandığında üzecektir. Fakat verdiği performans, keyif ve ses eminimki üzüntünüzü giderir. Ben alfa kullandıgımdan berı bır sonrakı aracımda alfa olacak diyorum. Kullanması acayıp zevklı, motor sesi ve performansına zaten laf yok. Tasarım desenız belkıde modıfıyeye gerek duymayan hatta kendınden modıfıyelı ender markalardan biri. Pek fazla kısıde olmaması ıkıncı el satmayacaksanız (ki benim için) bir artıdır. Zaten herkese alfa romeo almayın dıyorum ki piyasada az bulunsun size bir kıyak gectım anlayacagınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    valla dediğin "Alfa Romeo 156 1.6 TS 16V" kelimelerinden "Alfa Romeo Spider 2.0 TS 16V olan kelimelerimiz uyuşsada yedek parça ve bakım hakkında yorum yapabilirim sanırım. Ben aracımı aldığımdan beri eski sahibininde götürdüğü bir servise götürüyorum. 140bin bakımım 250 tl tuttu. Yedek parçada hiç sıkıntı cekmedım. Ancak bakımı ve bu parcaların fıyatı cok ta ucuz olmuyor ne yazıkki. Ancak bir honda kadarda çok tutmuyor. Alacagınız aracın yakıtı sızı dığer 1.6 motorlarla kıyaslandığında üzecektir. Fakat verdiği performans, keyif ve ses eminimki üzüntünüzü giderir. Ben alfa kullandıgımdan berı bır sonrakı aracımda alfa olacak diyorum. Kullanması acayıp zevklı, motor sesi ve performansına zaten laf yok. Tasarım desenız belkıde modıfıyeye gerek duymayan hatta kendınden modıfıyelı ender markalardan biri. Pek fazla kısıde olmaması ıkıncı el satmayacaksanız (ki benim için) bir artıdır. Zaten herkese alfa romeo almayın dıyorum ki piyasada az bulunsun size bir kıyak gectım anlayacagınız
    Hocam yorumun ve kıyağın için teşekkür ederim :) Bahsettiğin artılar tam benim aradığım özellikler, bunun yanında biraz fazla yakıyorsa da gülü seven dikenine katlanır diyeceğiz artık. Yalnız 2.0 düşünmedim çünkü vergisi ve daha fazla yakıt tüketimi olacaktır 1.6'ya göre. Siz neden 2.0 tercih ettiniz mesela?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackwinterday

    Hocam yorumun ve kıyağın için teşekkür ederim :) Bahsettiğin artılar tam benim aradığım özellikler, bunun yanında biraz fazla yakıyorsa da gülü seven dikenine katlanır diyeceğiz artık. Yalnız 2.0 düşünmedim çünkü vergisi ve daha fazla yakıt tüketimi olacaktır 1.6'ya göre. Siz neden 2.0 tercih ettiniz mesela?

    Alıntıları Göster
    Hocam dediğiniz modellerin 2000 ve önceki kasalarında " varyatör " sorunu mevcuttu.2000 ve üstü modellerde bu olay biraz düzeltilse de hala mevcut,biraz daha temkinli yaklaşmanızı öneririm.Araç gerçekten çok temiz ve orjinal ise alınabilir fakat bu sorun gene sizi bulacaktır




    not : Varyatör nedir? " Kayış ve hareketli kasnak tertibatından oluşan belirli devir aralıklarında çalışma özelliği bulunan makine elemanıdır. "




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackwinterday

    Hocam yorumun ve kıyağın için teşekkür ederim :) Bahsettiğin artılar tam benim aradığım özellikler, bunun yanında biraz fazla yakıyorsa da gülü seven dikenine katlanır diyeceğiz artık. Yalnız 2.0 düşünmedim çünkü vergisi ve daha fazla yakıt tüketimi olacaktır 1.6'ya göre. Siz neden 2.0 tercih ettiniz mesela?


    benım aracımın modelı spider 2 kişilik cabrio. 2.0 dan baslıyordu motor seceneklerı o yuzden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackwinterday

    Hocam yorumun ve kıyağın için teşekkür ederim :) Bahsettiğin artılar tam benim aradığım özellikler, bunun yanında biraz fazla yakıyorsa da gülü seven dikenine katlanır diyeceğiz artık. Yalnız 2.0 düşünmedim çünkü vergisi ve daha fazla yakıt tüketimi olacaktır 1.6'ya göre. Siz neden 2.0 tercih ettiniz mesela?


    benım aracımın modelı spider 2 kişilik cabrio. 2.0 dan baslıyordu motor seceneklerı o yuzden

    Alıntıları Göster
    kronik sorunları mevcut olsa da o bir 156,asfaltta görsem tekrar bakıyorum.

    17 jant tak devam et,hiç bir modifiyeye gerek yok.

    2.0 16v selespeed bir alfam olsun isterdim,hayalim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: febastan

    kronik sorunları mevcut olsa da o bir 156,asfaltta görsem tekrar bakıyorum.

    17 jant tak devam et,hiç bir modifiyeye gerek yok.

    2.0 16v selespeed bir alfam olsun isterdim,hayalim..

    Alıntıları Göster
    1.6 ile 2.0 arasında vergi farkı ne kadardır acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: febastan

    kronik sorunları mevcut olsa da o bir 156,asfaltta görsem tekrar bakıyorum.

    17 jant tak devam et,hiç bir modifiyeye gerek yok.

    2.0 16v selespeed bir alfam olsun isterdim,hayalim..


    evet bende selespeed jantlı aldım aracımı gercekten cok hoş duruyor. 2.0 vergi farkı bayağa fazla olması lazım ama alfanın gücünü göstermek istiyorsan benzınıne vergısıne masrafına katlanacaksın arkadasım şunu rahat soyleyeyım 1.6 ile 2.0 arasında yakıt tuketımlerı cok yakın. tek sorun vergı tuketımı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    quote:

    Orijinalden alıntı: febastan

    kronik sorunları mevcut olsa da o bir 156,asfaltta görsem tekrar bakıyorum.

    17 jant tak devam et,hiç bir modifiyeye gerek yok.

    2.0 16v selespeed bir alfam olsun isterdim,hayalim..


    evet bende selespeed jantlı aldım aracımı gercekten cok hoş duruyor. 2.0 vergi farkı bayağa fazla olması lazım ama alfanın gücünü göstermek istiyorsan benzınıne vergısıne masrafına katlanacaksın arkadasım şunu rahat soyleyeyım 1.6 ile 2.0 arasında yakıt tuketımlerı cok yakın. tek sorun vergı tuketımı

    Alıntıları Göster
    vergı farkına gelınce:

    1999-2003 model vergıler:
    1.6 motor: 274 tl
    1.8 motor: 511 tl
    2.0 motor: 788 tl

    not: fiyatlar yıllıktır, istenirse 2 taksitte ödenir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn


    quote:

    Orijinalden alıntı: febastan

    kronik sorunları mevcut olsa da o bir 156,asfaltta görsem tekrar bakıyorum.

    17 jant tak devam et,hiç bir modifiyeye gerek yok.

    2.0 16v selespeed bir alfam olsun isterdim,hayalim..


    evet bende selespeed jantlı aldım aracımı gercekten cok hoş duruyor. 2.0 vergi farkı bayağa fazla olması lazım ama alfanın gücünü göstermek istiyorsan benzınıne vergısıne masrafına katlanacaksın arkadasım şunu rahat soyleyeyım 1.6 ile 2.0 arasında yakıt tuketımlerı cok yakın. tek sorun vergı tuketımı


    Selamlar.
    Birkaç sorum olacaktı.
    Yaşım 23 üniversiteyi yeni bitirdim (eylülde alacağım diplomayı),mühendisim inş.
    Hep hayalimdir alfa romeo 156.ama bu forumda okuduklarım,sorunları,satılamaz olması aklımı hep çeldi,soğudum bu araçtan.

    İlerde yapabilirsem ki delilik olcak bilmiyorum yapar mıyım,genelde aklımı dinlerim.
    Sen aracını alırken bu tarz düşüncelere kapılmadın mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: febastan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn


    quote:

    Orijinalden alıntı: febastan

    kronik sorunları mevcut olsa da o bir 156,asfaltta görsem tekrar bakıyorum.

    17 jant tak devam et,hiç bir modifiyeye gerek yok.

    2.0 16v selespeed bir alfam olsun isterdim,hayalim..


    evet bende selespeed jantlı aldım aracımı gercekten cok hoş duruyor. 2.0 vergi farkı bayağa fazla olması lazım ama alfanın gücünü göstermek istiyorsan benzınıne vergısıne masrafına katlanacaksın arkadasım şunu rahat soyleyeyım 1.6 ile 2.0 arasında yakıt tuketımlerı cok yakın. tek sorun vergı tuketımı


    Selamlar.
    Birkaç sorum olacaktı.
    Yaşım 23 üniversiteyi yeni bitirdim (eylülde alacağım diplomayı),mühendisim inş.
    Hep hayalimdir alfa romeo 156.ama bu forumda okuduklarım,sorunları,satılamaz olması aklımı hep çeldi,soğudum bu araçtan.

    İlerde yapabilirsem ki delilik olcak bilmiyorum yapar mıyım,genelde aklımı dinlerim.
    Sen aracını alırken bu tarz düşüncelere kapılmadın mı?

    Alıntıları Göster
    Yok ben 2008 model aracmla bu galerinin vitrininde gordum. 30 dakika icindede test edip asik olup satin aldim :D sonucta bir hayalin varsa riske girip hemen gerceklestirmek bana dogru geldi ;) cokta memnunummmm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    Yok ben 2008 model aracmla bu galerinin vitrininde gordum. 30 dakika icindede test edip asik olup satin aldim :D sonucta bir hayalin varsa riske girip hemen gerceklestirmek bana dogru geldi ;) cokta memnunummmm

    Alıntıları Göster
    2008 model talihsiz aracın markası modeli neydi merak ettim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackwinterday

    2008 model talihsiz aracın markası modeli neydi merak ettim :)

    Alıntıları Göster
    Vw golf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    Vw golf

    Alıntıları Göster
    eyvAllah.
    bütçe kısıtlı olunca insanın 10 kere düşünesi geliyor,çünkü araba lüks olmamalı bana amacına hizmet etmeli.
    bakalım ilerde ne yapacağız Allah bilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: febastan

    eyvAllah.
    bütçe kısıtlı olunca insanın 10 kere düşünesi geliyor,çünkü araba lüks olmamalı bana amacına hizmet etmeli.
    bakalım ilerde ne yapacağız Allah bilir.

    Alıntıları Göster
    Ben de 156 ları çok beğeniyorum.2. eldede fiyatları makul derecede.

    Fakat...

    156 nın 1.6 motor versiyonunu autoshow un test köşesinde test tüketimi 100 km de 10.8 litre olarak vermişler.Çok değilmi.Çoğu 2.0 motorlu araç bu değerden daha az tüketiyor.Kullananan arkadaşlar yorumlarını yayınlarsanız bilgilenmiş oluruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuStafA.A

    Ben de 156 ları çok beğeniyorum.2. eldede fiyatları makul derecede.

    Fakat...

    156 nın 1.6 motor versiyonunu autoshow un test köşesinde test tüketimi 100 km de 10.8 litre olarak vermişler.Çok değilmi.Çoğu 2.0 motorlu araç bu değerden daha az tüketiyor.Kullananan arkadaşlar yorumlarını yayınlarsanız bilgilenmiş oluruz.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar alfa 156 2004 model aracımın her turlu bakımını yaptırmama ragmen cok fazla yakıt tuketimi var.yaklasık 50kr yakıyor.varyator,bujıler,filtreler değişti + oksijen sendoru de değişti yardımcı olabilirseniz sevinirim simdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitmete

    arkadaşlar alfa 156 2004 model aracımın her turlu bakımını yaptırmama ragmen cok fazla yakıt tuketimi var.yaklasık 50kr yakıyor.varyator,bujıler,filtreler değişti + oksijen sendoru de değişti yardımcı olabilirseniz sevinirim simdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Merhaba, zamanında çok araştırmıştım bu tasarım harikasi aracı..
    156 twin spark --çift buji teknolojisi ile 1.6 benzinlisi 120 hp güç üretiyor. Gerek performans, gerek görüntü açısından o fiyatlara alınamayacak bir araç...

    Ama alfa 156 ile ilgili negatif söylenenler başlıca;
    bu nekadar doğru bilemiyorum ama tempra şasesi üzerine oturtulduğu...
    Ncap testleri tam bir referans olmasada kaportanın zayıflığı...
    ön takım çok hassas..
    motorun ömrü ile ilgili birkaç tamirci ile konuştum..Genelde yüksek performans ve zorlama hissiyatı oluşturduğu için (agresif ses ve ivmelenme) çok olmadığı.
    2. eli zayıf ama (bence bu bir avantaj...)
    varyatör sorunu (30000-60000 km de bir değiştirirsin en kötü ihtimalle oda bence dert değil:)

    Parçaları biraz pahalı, ancak yedek parça fiyatları avrupa araçlarda oldukça yakındır zaten bu aracın yedek parçaları biraz daha d segmentine yakındır.(alfa 156 c segmenti bir araçtır)
    Yakıt tüketimi zannetmiyorumki istanbul için 11lt altına düşebilsin..hele o motor sesi ve genç yaş varken:)

    Artıları

    Tartışmasız karizma
    Farklılık ve farkındalık
    yeterli performans
    üst donanım keyfi---momo koltuklar, 8-12 airbag, bose müzik sistemi, bazılarında deri ve spor koltuk., sunroof (opsiyonel) sportif göstergeler...
    hem spor görünüm hem aile aracı konforu..
    Üstün yol tutuşu(Bir yerde okumuştum--alfa güvennlik konusundaki savunmasında, güvenlikten anladığımız şey aracın kaza anını hiç yaşamamasını sağlamaktır gibi bir cümleleri var ve cidden yol tutuşu çoğu arabayla kıyas bile kabul etmez.
    <Yani ben araçtaki şaseyi çok sağlam yapamadım ama bende bir süspansiyon sistemi var yoldan çıkarmak için harbi kasman lazım demiş abi:)>
    2. elde alfisti denen alfa fanatikleri var..Onlar alfadan inip alfaya binen arkadaşlar. o yüzden göreceli bir ikinci eli vardır. Sattığın anda bir hastası çıkar bir günde alıverir aracı belli olmaz..

    Napılır.. bence düşük km.li temiz ama tertemiz bulunur fiyatta da anlaşılırsa alınır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykilinc

    Merhaba, zamanında çok araştırmıştım bu tasarım harikasi aracı..
    156 twin spark --çift buji teknolojisi ile 1.6 benzinlisi 120 hp güç üretiyor. Gerek performans, gerek görüntü açısından o fiyatlara alınamayacak bir araç...

    Ama alfa 156 ile ilgili negatif söylenenler başlıca;
    bu nekadar doğru bilemiyorum ama tempra şasesi üzerine oturtulduğu...
    Ncap testleri tam bir referans olmasada kaportanın zayıflığı...
    ön takım çok hassas..
    motorun ömrü ile ilgili birkaç tamirci ile konuştum..Genelde yüksek performans ve zorlama hissiyatı oluşturduğu için (agresif ses ve ivmelenme) çok olmadığı.
    2. eli zayıf ama (bence bu bir avantaj...)
    varyatör sorunu (30000-60000 km de bir değiştirirsin en kötü ihtimalle oda bence dert değil:)

    Parçaları biraz pahalı, ancak yedek parça fiyatları avrupa araçlarda oldukça yakındır zaten bu aracın yedek parçaları biraz daha d segmentine yakındır.(alfa 156 c segmenti bir araçtır)
    Yakıt tüketimi zannetmiyorumki istanbul için 11lt altına düşebilsin..hele o motor sesi ve genç yaş varken:)

    Artıları

    Tartışmasız karizma
    Farklılık ve farkındalık
    yeterli performans
    üst donanım keyfi---momo koltuklar, 8-12 airbag, bose müzik sistemi, bazılarında deri ve spor koltuk., sunroof (opsiyonel) sportif göstergeler...
    hem spor görünüm hem aile aracı konforu..
    Üstün yol tutuşu(Bir yerde okumuştum--alfa güvennlik konusundaki savunmasında, güvenlikten anladığımız şey aracın kaza anını hiç yaşamamasını sağlamaktır gibi bir cümleleri var ve cidden yol tutuşu çoğu arabayla kıyas bile kabul etmez.
    <Yani ben araçtaki şaseyi çok sağlam yapamadım ama bende bir süspansiyon sistemi var yoldan çıkarmak için harbi kasman lazım demiş abi:)>
    2. elde alfisti denen alfa fanatikleri var..Onlar alfadan inip alfaya binen arkadaşlar. o yüzden göreceli bir ikinci eli vardır. Sattığın anda bir hastası çıkar bir günde alıverir aracı belli olmaz..

    Napılır.. bence düşük km.li temiz ama tertemiz bulunur fiyatta da anlaşılırsa alınır..





    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: net_katil


    quote:

    Orijinalden alıntı: ykilinc

    Merhaba, zamanında çok araştırmıştım bu tasarım harikasi aracı..
    156 twin spark --çift buji teknolojisi ile 1.6 benzinlisi 120 hp güç üretiyor. Gerek performans, gerek görüntü açısından o fiyatlara alınamayacak bir araç...

    Ama alfa 156 ile ilgili negatif söylenenler başlıca;
    bu nekadar doğru bilemiyorum ama tempra şasesi üzerine oturtulduğu...
    Ncap testleri tam bir referans olmasada kaportanın zayıflığı...
    ön takım çok hassas..
    motorun ömrü ile ilgili birkaç tamirci ile konuştum..Genelde yüksek performans ve zorlama hissiyatı oluşturduğu için (agresif ses ve ivmelenme) çok olmadığı.
    2. eli zayıf ama (bence bu bir avantaj...)
    varyatör sorunu (30000-60000 km de bir değiştirirsin en kötü ihtimalle oda bence dert değil:)

    Parçaları biraz pahalı, ancak yedek parça fiyatları avrupa araçlarda oldukça yakındır zaten bu aracın yedek parçaları biraz daha d segmentine yakındır.(alfa 156 c segmenti bir araçtır)
    Yakıt tüketimi zannetmiyorumki istanbul için 11lt altına düşebilsin..hele o motor sesi ve genç yaş varken:)

    Artıları

    Tartışmasız karizma
    Farklılık ve farkındalık
    yeterli performans
    üst donanım keyfi---momo koltuklar, 8-12 airbag, bose müzik sistemi, bazılarında deri ve spor koltuk., sunroof (opsiyonel) sportif göstergeler...
    hem spor görünüm hem aile aracı konforu..
    Üstün yol tutuşu(Bir yerde okumuştum--alfa güvennlik konusundaki savunmasında, güvenlikten anladığımız şey aracın kaza anını hiç yaşamamasını sağlamaktır gibi bir cümleleri var ve cidden yol tutuşu çoğu arabayla kıyas bile kabul etmez.
    <Yani ben araçtaki şaseyi çok sağlam yapamadım ama bende bir süspansiyon sistemi var yoldan çıkarmak için harbi kasman lazım demiş abi:)>
    2. elde alfisti denen alfa fanatikleri var..Onlar alfadan inip alfaya binen arkadaşlar. o yüzden göreceli bir ikinci eli vardır. Sattığın anda bir hastası çıkar bir günde alıverir aracı belli olmaz..

    Napılır.. bence düşük km.li temiz ama tertemiz bulunur fiyatta da anlaşılırsa alınır..





    +1


    Bencede +1

    156 sahibiyim Birmot'daki ustalar twin spark'ların ömrünü 900.000 km ye kadar biçiyorlar artık ne derece doğrudur bilemem. Bende 155 lerin temra şasisi üzerine oturtulduğunu duymuştum büyük bi ihtimal o da şehir efsanesi falandır diye tahmin ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xylit156

    quote:

    Orijinalden alıntı: net_katil


    quote:

    Orijinalden alıntı: ykilinc

    Merhaba, zamanında çok araştırmıştım bu tasarım harikasi aracı..
    156 twin spark --çift buji teknolojisi ile 1.6 benzinlisi 120 hp güç üretiyor. Gerek performans, gerek görüntü açısından o fiyatlara alınamayacak bir araç...

    Ama alfa 156 ile ilgili negatif söylenenler başlıca;
    bu nekadar doğru bilemiyorum ama tempra şasesi üzerine oturtulduğu...
    Ncap testleri tam bir referans olmasada kaportanın zayıflığı...
    ön takım çok hassas..
    motorun ömrü ile ilgili birkaç tamirci ile konuştum..Genelde yüksek performans ve zorlama hissiyatı oluşturduğu için (agresif ses ve ivmelenme) çok olmadığı.
    2. eli zayıf ama (bence bu bir avantaj...)
    varyatör sorunu (30000-60000 km de bir değiştirirsin en kötü ihtimalle oda bence dert değil:)

    Parçaları biraz pahalı, ancak yedek parça fiyatları avrupa araçlarda oldukça yakındır zaten bu aracın yedek parçaları biraz daha d segmentine yakındır.(alfa 156 c segmenti bir araçtır)
    Yakıt tüketimi zannetmiyorumki istanbul için 11lt altına düşebilsin..hele o motor sesi ve genç yaş varken:)

    Artıları

    Tartışmasız karizma
    Farklılık ve farkındalık
    yeterli performans
    üst donanım keyfi---momo koltuklar, 8-12 airbag, bose müzik sistemi, bazılarında deri ve spor koltuk., sunroof (opsiyonel) sportif göstergeler...
    hem spor görünüm hem aile aracı konforu..
    Üstün yol tutuşu(Bir yerde okumuştum--alfa güvennlik konusundaki savunmasında, güvenlikten anladığımız şey aracın kaza anını hiç yaşamamasını sağlamaktır gibi bir cümleleri var ve cidden yol tutuşu çoğu arabayla kıyas bile kabul etmez.
    <Yani ben araçtaki şaseyi çok sağlam yapamadım ama bende bir süspansiyon sistemi var yoldan çıkarmak için harbi kasman lazım demiş abi:)>
    2. elde alfisti denen alfa fanatikleri var..Onlar alfadan inip alfaya binen arkadaşlar. o yüzden göreceli bir ikinci eli vardır. Sattığın anda bir hastası çıkar bir günde alıverir aracı belli olmaz..

    Napılır.. bence düşük km.li temiz ama tertemiz bulunur fiyatta da anlaşılırsa alınır..





    +1


    Bencede +1

    156 sahibiyim Birmot'daki ustalar twin spark'ların ömrünü 900.000 km ye kadar biçiyorlar artık ne derece doğrudur bilemem. Bende 155 lerin temra şasisi üzerine oturtulduğunu duymuştum büyük bi ihtimal o da şehir efsanesi falandır diye tahmin ediyorum.

    Alıntıları Göster
    Bose müzik sistemi 1.6 TS'lerde standart mı?




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.