Şimdi Ara

Alfa Giulia

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
30.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İngiliz AutoExpress dergisi gelecek yıl 159'un yerini alacak olan Giulia'nın aşağıdaki gibi görüneceğini iddia ediyor...


     Alfa Giulia



    AutoExpress'e göre; resimdeki çalışma, Giulia'nın olası bir Quadrifoglio Verde versiyonunun nasıl görüneceği hakkında bir fikir vermekte.

    Habere göre; 159'un takipçisi, ilk olarak Mito ile tanıtılan ve Giulietta ile yeniden yorumlanan tasarım dilini izleyecek ve İtalyan üreticinin güzel otomobiller üretme geleneğini sürdürecek. Köpekbalığına benzeyen bir burun, LED aydınlatma elemanları ve karmaşadan uzak sade gövde panelleri, Giulia'ya başlıca Alman rakiplerinden daha iyi bir duruş sağlayacak. Ateşli Quadrifoglio Verde modeli ise, yolu kucaklayan bir bodykit, 19" jantlar ve ön çamurluk üstündeki QV logosu ile dikkat çekecek.

    Pek çok kişi Giulia'nın arkadan itişli olmasını umuyordu, fakat derginin kaynaklarına göre bir sonraki jenerasyona kadar bu söz konusu olmayacak. Giulia ve Alfa'nın yeni SUV modeli uzatılmış bir Giulietta platformu üzerine inşa edilecek.

    Alfa yöneticileri, yol tutuş ve sürüş kalitesi konusunda sınıf lideri olmayı hedefliyor. Active Roll Control adını taşıyan yeni sistem, virajlarda yayları ve amortisörleri otomatik olarak sertleştirecek, iki moda sahip olacak olan Active Damping sistemi ise, sürücüye konfor ve çeviklik arasında ince ayar yapma olanağı sağlayacak. Direksiyon ağırlığı ve gaz tepkilerini ayarlama imkanı sağlayan DNA sistemi ise elektronik sürüş kontrolü paketini tamamlıyor olacak.

    Fiat grubunun MultiAir teknolojisine sahip 120hp ve 170hp'lik 1.4 turbo motorları ve Brera'da gördüğümüz 200hp'lik 1.75 turbo motor Giulia'da da kullanılacak.

    Serinin top modeli olan Quadrifoglio Verde'de ise Chrysler'in ödüllü motoru olan 3.3 litrelik Pentastar V6'nın kullanılması bekleniyor. Bu motora MultiAir ve direkt enjeksiyon teknolojileri eklenerek daha fazla güç elde edilmesi ve daha az CO2 salımına erişilmesi hedefleniyor. Alfa 300hp güç elde etmeyi planladığı bu motoru Q2 ya da Q4 yürüyen aksamları ile kombine etmek istiyor.



  • Birebir bu şekilde çıkarsa MÜTHİŞ OLUR! 1.4 170 HP lik motorla tadından yenmez bu araba offff off!
  • Guiletta'ya çok benzemiş guilettadan biraz daha kaslı duruyor
  • Gelen gideni aratıyor hep: 156-159-giulia
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfistii

    Gelen gideni aratıyor hep: 156-159-giulia


    159 sınıfının en güzel aracıydı belki,
    ama bir yandan da tasarımı bir sanatçının elinden değil de bilgisayardan çıkmış gibiydi,
    Almanları çağrıştıran bir soğukluğu vardı...

    Giulia'nın benzeyeceği iddia edilen bu resimdeki araç ise bana göre yine güzel, yine çekici.
    Ama ön tarafını kapatın, profili herhangi bir marka araca ait olabilecek kadar sıradan...

    156'nın zerafeti bir daha geri gelmez.
    Araç boyutlarının büyüme trendi ve güvenlik standartlarının tasarımı da etkilemesi sebebiyle ortaya birbirine çok benzeyen,
    kendine özgü bir karakteri olmayan araçlar çıkıyor maalesef...
  • Bu araç klasik japon arabalarına biraz fazla benziyor bence (Giulietta da öyle).
    Alfa Romeo ruhunu hissettirdiğini hiç sanmıyorum.
    Kendi arabam diye söylemiyorum ama Alfa 159' un yerini (dizayn açısından) alması güç bence.

     Alfa Giulia
  • Ön taraf bence harika. Tabii ki alfadan beklentilerimiz çok yüksek, bir 156 zerafetini, asaletini yeniden bekliyoruz. Ama ben Giulietta'ya göre bu modelde daha tatmin olduğumu söyleyebilirim. Giulietta ve Giulia'nın önlerinin tamamen aynı olacağını ve bu aracın da C segmentinde yer alacağını düşünüyordum (yani Giulia'nın Giulietta'nın sedan versiyonu olacağını sanıyordum). Ama 159 halefi dendiğine göre D segmenti olacaktır, daha iri, ve bahsedildiği gibi sadece "uzatılmış giulietta şasisi" üzerine kurulmayacak bir araç olacaktır. Giuliettadan sadece daha uzun değil, daha geniş de olacağı malum. Aslında "gerçekten" hafifletilmiş bir 159 şasisi mükemmel olurdu bence daha da geliştirilmiş yürüyenle birlikte. Zaten 159 gibi BMW ve Mercedes'i geride bırakan bir aracınız var, bunu bozmadan daha geliştirin..

    Yine görünüş konusuna gelirsek, 156'nın zarafetini 159'un o yolu "yutan", öfkeli bakışlarıyla birleştirip, hem zarif, hem güçlü bir yapı oluşturmaya çalışmışlar. Ama bunu yaparken maalesef japon ve alman çizgilerinden de esinlenmişler. Ön bir nebze, ama yan profil böyle olacak gibi görünüyor. Ayrıca gizli kapı kulbu olayından da vazgeçmezler umarım. Arka kapıdaki o gizli kulbun olması gerektiği yerde siyah, kapı kulbu oturacak kadar büyük bir parçanın varlığı gözüme çarptı en azından, orda belki bir süpriz yapabilirler. Aynı şekilde çekiş sistemi konusunda da 4 rakamını telafuz edebiliriz bence Süprizleri beklemek lazım.

    Ne olursa olsun yolda gördüğümüzde bir alfista olarak içimizi bir hoş yapacak bir araba olacağı kesin. Alfisti'lerin yolda gördüğü diğer alfalara da hayranlıkla bakmadığını hiç sanmıyorum... Altındaki model 8C bile olsa..
  • Giulia üretime cıktıgı tarıhlerde 159 hala üretielecek Yeni Giulia 159 yerıne değil Alfa da eksık olan Orta sadan boşlugunu dolduracaktır.
    159 üretimine 2014 yılının sonuna kada devam edileceği bilgileri var.

    Bence 159 üzerine daha ne kadar güzel bir arac yapılabilirki bilmiyorum..Ancak Alfa herzaman şaşırtmıştır..
    Bekleyip göreceğiz..
  • her zaman alfa değişik olanı yapmayı başarmıştır ve başarmayada devam edecektir.arada geçen hatalarla dolu yıllar olsada.156 nın olmayışı yeri doldurulamayacak bir hata oldu bence.en azından uygun donanım ve fiyat seçenekleri ile bu araç getirilirse eminim ki 156 yı aratmayacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto
    Ama 159 halefi dendiğine göre D segmenti olacaktır, daha iri, ve bahsedildiği gibi sadece "uzatılmış giulietta şasisi" üzerine kurulmayacak bir araç olacaktır.
    Giuliettadan sadece daha uzun değil, daha geniş de olacağı malum.


    Bilindiği gibi Giulietta Fiat grubunun Compact ya da "C-Evo" adını verdiği platformu kullanıyor.
    Giulia'da kullanılacağı açıklanan uzatılmış versiyon, aynı zamanda genişletilecek de haliyle.
    Zaten adı da Compact Wide ya da "C-Evo Wide" olarak geçiyor.

    Tabii sadece boyutları büyümekle kalmayacaktır,
    süspansiyon komponentleri de elbette D segmentinin gerektirdiği konfor/yol tutuş/sürüş kalitesi kombinasyonunu sağlayabilecek şekilde modifiye edilecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto
    Ama 159 halefi dendiğine göre D segmenti olacaktır, daha iri, ve bahsedildiği gibi sadece "uzatılmış giulietta şasisi" üzerine kurulmayacak bir araç olacaktır.
    Giuliettadan sadece daha uzun değil, daha geniş de olacağı malum.


    Bilindiği gibi Giulietta Fiat grubunun Compact ya da "C-Evo" adını verdiği platformu kullanıyor.
    Giulia'da kullanılacağı açıklanan uzatılmış versiyon, aynı zamanda genişletilecek de haliyle.
    Zaten adı da Compact Wide ya da "C-Evo Wide" olarak geçiyor.

    Tabii sadece boyutları büyümekle kalmayacaktır,
    süspansiyon komponentleri de elbette D segmentinin gerektirdiği konfor/yol tutuş/sürüş kalitesi kombinasyonunu sağlayabilecek şekilde modifiye edilecektir.





    Kesinlikle, ama işte kimi C olacak diyor kimi D, bekleyip görücez artık.
  • Bu Giulia bence d segment olabilir.C'de zaten guiletta var.C'ye sedan getirmeyeceğini düşünüyorum.Ben alfanın yerine olsam 166 efsanesini yenden canlandırırım.Bi ara 169un ufak fotolarını görmüştüm 166 yeniden geliyor diye.
  • Giulia BMW 3 serisi, Audi A4, Mercedes C serisi gibi araçlara rakip olmak üzere hazırlanıyor, yani D segmenti olacağına şüphe yok.

    C segmenti olacak diyen varsa bunu destekleyecek bir kaynakları olup olmadığını sormak gerekir, çünkü yanılıyorlar.

    166'nın takipçisi olacak aracın geliştirilmesine Project 940 adı altında başlanmış ve epey yol alınmıştı,
    ancak bildiğim kadarı ile şu an bu proje beklemeye alındı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    Giulia BMW 3 serisi, Audi A4, Mercedes C serisi gibi araçlara rakip olmak üzere hazırlanıyor, yani D segmenti olacağına şüphe yok.

    C segmenti olacak diyen varsa bunu destekleyecek bir kaynakları olup olmadığını sormak gerekir, çünkü yanılıyorlar.

    166'nın takipçisi olacak aracın geliştirilmesine Project 940 adı altında başlanmış ve epey yol alınmıştı,
    ancak bildiğim kadarı ile şu an bu proje beklemeye alındı.







    166 gelse keşki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CC918CAF3 -- 23 Aralık 2010; 12:22:26 >
  • 169 gelsin ki bir an önce ikinci ele düşsün dimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto

    169 gelsin ki bir an önce ikinci ele düşsün dimi



    Üretilmesi 2.ele düşmesi nerden baksanız 5-6 seneyi bulurmu?
  • Çabuk olsunlar
  • valla 10 numara duruyor :)
  • nette aradım bugün biraz hala yeni bir haber yok araçla ilgili . . haziranda tanıtılacak falan gibi şeyler okumuştum ufak bir gelişme bile yok hala. . bir diğer merak ettiğim de hiç spy resim falan yok nasıl oluyor bu yahu hep kaçak maçak resimleri olurdu yeni çıkacak araçların iyi sakladılar valla bunlar eğer haziranda ilk defa tanıtılacaksa. .
  • aşık oluyorum ya...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.