Şimdi Ara

Alev! Chippin üye olan herkese 20 tl (yeni site geldi (kuruyemişçi) (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
266
Cevap
15
Favori
18.645
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar bu 20 tl yi biz internet alisverisinde kullanabilirmiyiz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce royalkurabiye ile konuştum adamların elinde çay stoğu kalmamış samsun merkez şubeden tedarik etmişler. Bugün ellerine çaylar ulaşmış kargolamaya başlayacaklarmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ömürcan -- 19 Ocak 2018; 16:7:47 >
  • bende çarşamba aradım çarşamba günü yani aradığım gün samsundan gelecekti kargo ile perşembe kargolanacaktı. herkese ayrı cevap veriyorlar... acaba neden???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kuruyemişclub siparişlerim bugün geldi çiğ badem kavrulmuş badem ve antep fıstığı almıştım ürünler beklediğimden çok daha iyi çıktı gerçekten kaliteli ve taze

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-hamalda 40 tl alt limit koymuşlar
  • trkrkskn kullanıcısına yanıt
    Merhablar,

    Çay tedariğinde yaşanan sorunlardan dolayı özürdileriz.



    Sipariş sayısı çok yüksek olduğundan dolayı süreç biraz yavaş işlemektedir. Kargo peketlemeri devam etmektedir.

    İşlem adımları müşterilerimize mail olarak gönderilmektedir.



    Anlayışınız için teşekkür ederiz.



    Royalkurabiye Destek Ekibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 60 chippin vardı eskiden kazandığım uzun süre bekleyen transfer de edemiyordum e hamalda harcadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exil55

    Merhaba,

    Yorumlarınız bizim için önemlidir . Bu doğrultuda daha önce tanıda bakıp beğendiğiniz kurabiye / büskivi markasını bizlerle paylaşabilir misiniz?

    Diğer müşterilerimiz içinde farklı bir lezzet deneyimi olacağını düşünüyoruz.

    Teşekkürler

    Royal kurabiye tam bir hayal kırıklığı oldu...

    sipariş verdiğim kurabiye, sipariş verdiğimde stokta mevcuttu, 2 gün sonra ürün yok deyip kafalarına göre başka bir kurabiye yolladılar.

    kargoyu rezalet yapmışlar, 2 paketlik kutuya tek paket koyduklarından kurabiyelerin gelene kadar hışırı çıkmıştı.

    royal ile iletişime gçtim, bana "kargo kodu veriyoruz geri gönderin" diyorlar, alt tarafı içinde 6 adet kurabiye var zaten yarısı toza dönmüş neyini göndreyim bir de kargo/pkaet uğraşacam işim yoksa...

    neyse sonrası chippin iadesi yapıldı dediler....

    tabii ki halen iade yapılan birşey yok....

    royal kurabiye tam bir hayal kırıklığı....bulaşmayın...


    Alev! Chippin üye olan herkese 20 tl (yeni site geldi (kuruyemişçi)




  • ruşenamcanınoğlusedat kullanıcısına yanıt
    Site bu değil mi?http://www.kuruyemis.club

    Bende sipariş gececegim. Herhangi bir alt limit var mı?
    20 TL TL'ye tamamlamadan alışveriş yapılabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maestro26 -- 21 Ocak 2018; 9:25:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maestro26 kullanıcısına yanıt
    evet hocam site bu. ben eski chippinleri de harcadım topam 70 tl falan oldu o yüzden alt limit var mı bilemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kuruyemiş club hangi kargoyla gönderiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yekilord

    kuruyemiş club hangi kargoyla gönderiyor

    Sürat kargo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Royal kurabiye altından kalkamayacağı işe bulaşmış. Senin neyine chippin arkadaş ya. Zaten fiyatlar pahalı artık chippin olsa bile almam buradan bişey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu Royalkurabiye ne acayip siteymiş ya. Sipariş için Mh'ye bağlanamadım bile sürekli ilk sıradasınız deyip duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kocaballi kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;



    Sizede uluslarası nakliyattan veya MNG kargodan kırık kurabiye geldi. Eminimki yemeden kurabiyeyi çöpe attın ve hemen müşteri memnuniyeti zırvalığıyla yenisini istiyorsun. Doğrumudur?



    Yaptığın satış sözleşmesini eline al ve oku. Müşteri memnuniyetini böyle sağlayabiliriz. Mahalle bakkalıyla bile muhattap olsan sana hemen yenisini vermeyecektir.





    Prosüdürü uygulayıp kurabiyeyi gönderin dedik.



    Ne dediniz?



    Alt üstü kurabiye kim uğraşacak?



    Peki biz alt üstü kurabiyeyi size göndermek için 5-6 işlemle uğraşıyoruz.



    ---------------------------





    Evet arkadaşlar royalkurabiye bulaşmayın. Böyle prosüdürlerden haberiniz yoksa ve e-satiş sözleşmesi yaptıysanız tekrar okuyunuz. yoksa bize bulaşmayın.





    Ortada fatura yok iade ürün yok. şimdi gelmiş ağlıyor.



    Herkesi mutlu edemeyiz.



    Chippin ile iade için tekrar görüşüp size mail göndereceğiz.



    Kurabiyeleri yiyemeyip çöpe attığın için ÜZGÜNÜZ.



    Bakınız:



    https://www.royalkurabiye.com/content/8-iptal-iade-sartlari



    İADE ŞARTLARI

    Şirketimiz, tüketici haklarını korumakta ve satış sonrası müşteri memnuniyetini en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik, üretim ve servis kaynaklı her türlü sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.

    Ürün iadesi konusunda sizlere daha iyi ve hızlı bir şekilde hizmet verebilmemiz için gerekli olan şartları aşağıda bulabilirsiniz; Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.



    İADE İÇİN İSTEDİKLERİMİZ

    1. İADE EDİLECEK ÜRÜN

    2. İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN FATURASI (Tüm nüshaları ile birlikte)



    1. İADE EDİLECEK ÜRÜN

    a- Kullanılmış veya hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

    b- İade edilecek ürünün, 14 gün içerisinde teslim alındığı şekilde, standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.



    2. İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN FATURASI

    a- İade işlemi için ürünün faturasının gönderilmesi gerekmektedir.

    b- İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına ise, iade ederken şirketinin düzenlemiş olduğu faturası ile birlikte göndermesi gerekmektedir. İade faturası kesilmesi gerekmektedir.



    DİĞER ŞARTLAR ve İADE KARGO ÜCRETLERİ HAKKINDA

    a- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise anlaşmalı kargo firmalarımızla gönderildiği taktirde, kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.

    b- Kalite Güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 1-5 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.

    c- İade edeceğiniz ürünlerir icin size kargo bilgileri iletilecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • memis0051 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar?



    Hep kaçıncı sırada olmayı bekliyordunuz? Anlayamadık. Açıklayabilir misiniz?



    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • simerazzı kullanıcısına yanıt
    Bir kurabiyeden 1 Tl kar yapıyoruz.



    Bencede almayın burdan da biraz rahatlayalım :))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • exil55 E kullanıcısına yanıt
    Firma yetkilisi mi bu? Umarım değildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exil55

    Merhabalar;



    Sizede uluslarası nakliyattan veya MNG kargodan kırık kurabiye geldi. Eminimki yemeden kurabiyeyi çöpe attın ve hemen müşteri memnuniyeti zırvalığıyla yenisini istiyorsun. Doğrumudur?



    Yaptığın satış sözleşmesini eline al ve oku. Müşteri memnuniyetini böyle sağlayabiliriz. Mahalle bakkalıyla bile muhattap olsan sana hemen yenisini vermeyecektir.





    Prosüdürü uygulayıp kurabiyeyi gönderin dedik.



    Ne dediniz?



    Alt üstü kurabiye kim uğraşacak?



    Peki biz alt üstü kurabiyeyi size göndermek için 5-6 işlemle uğraşıyoruz.



    ---------------------------





    Evet arkadaşlar royalkurabiye bulaşmayın. Böyle prosüdürlerden haberiniz yoksa ve e-satiş sözleşmesi yaptıysanız tekrar okuyunuz. yoksa bize bulaşmayın.





    Ortada fatura yok iade ürün yok. şimdi gelmiş ağlıyor.



    Herkesi mutlu edemeyiz.



    Chippin ile iade için tekrar görüşüp size mail göndereceğiz.



    Kurabiyeleri yiyemeyip çöpe attığın için ÜZGÜNÜZ.



    Bakınız:



    https://www.royalkurabiye.com/content/8-iptal-iade-sartlari



    İADE ŞARTLARI

    Şirketimiz, tüketici haklarını korumakta ve satış sonrası müşteri memnuniyetini en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik, üretim ve servis kaynaklı her türlü sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.

    Ürün iadesi konusunda sizlere daha iyi ve hızlı bir şekilde hizmet verebilmemiz için gerekli olan şartları aşağıda bulabilirsiniz; Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.



    İADE İÇİN İSTEDİKLERİMİZ

    1. İADE EDİLECEK ÜRÜN

    2. İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN FATURASI (Tüm nüshaları ile birlikte)



    1. İADE EDİLECEK ÜRÜN

    a- Kullanılmış veya hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

    b- İade edilecek ürünün, 14 gün içerisinde teslim alındığı şekilde, standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.



    2. İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN FATURASI

    a- İade işlemi için ürünün faturasının gönderilmesi gerekmektedir.

    b- İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına ise, iade ederken şirketinin düzenlemiş olduğu faturası ile birlikte göndermesi gerekmektedir. İade faturası kesilmesi gerekmektedir.



    DİĞER ŞARTLAR ve İADE KARGO ÜCRETLERİ HAKKINDA

    a- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise anlaşmalı kargo firmalarımızla gönderildiği taktirde, kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.

    b- Kalite Güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 1-5 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.

    c- İade edeceğiniz ürünlerir icin size kargo bilgileri iletilecektir.



    Öncelikle ben müşteriyim siz satıcısınız....

    Genel bir kural vardır, "Müşteri daima haklıdır" Üslubunuza dikkat edin...

    Forumumuz üzerinden, saygı ve uygun fiyatlı ürün satışı çerçevesinde çalışan nice satıcılar güzel paralar kazandılar.

    Tabii benzer olarak da üyelerimiz de kazandılar.

    Ancak sizin gibi üsluba ve çalışma yöntemine sahip olanların ise ömrü fazla uzun olamadı.

    Sözleşmenin ne dediğinin önemi yok, sizin nasıl bir tavır izlediğinizin önemi var.

    Siz bu kafayla bu forumda fazla bir iş yapamazsınız zaten...

    Bir paket kurabiyeyi kırılmadan-dökülmeden, göndermeyi beceremeyen bir kurabiye firmasısınız sonuçta...

    Onu beceremediğiniz gibi para iadesi yapmayı bile beceremiyorsunuz...

    Sonrada buraya gelip atar yapıyorsunuz...

    Siz önce ticaret nasıl yapılır onu öğrenin sonrasına bakarız...

    Son bir soru acaba firma sahipleri sizin müşterilerle bu şekilde diyalog kurduğunuzu biliyorlar mı acaba?




  • exil55 E kullanıcısına yanıt
    mahalle esnafından farkın yokmuş. ilk mesajların canımlı cicimli 2 olumsuz yorum gelince hemen çemkirmeye başladın.

    böyle küçük esnafa çok para kazandırınca boş boş konuşuyor işte.

    müşteriyle laf dalaşına girmek senin ne haddine?

    adamın kurabiyesi kargoda hasar görmüş. sen korumasız şekilde kargoyla gönderip sonra prosedürden bahsedeceğine önce ürünün güzelce paketlenmesini sağlat. kolaya kaçmak için al direk ver kargoya. hasar görürse bizi ilgilendirmez kargodan kaynaklı diye sıyrılmaya çalış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reco. -- 21 Ocak 2018; 23:22:1 >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.