Şimdi Ara

ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.488
Cevap
21
Favori
135.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben zte blade telefonumda lg camera uygulamasını kullanıyorum gayet memnunum. gerçi bende maksimum foto çözünürlüğü 3.1 mp görünüyor programda ama donanımla alakası olabilir sonuçta benim telefonun kamerası 3.2 mp.

    bir denemenizde fayda var

    http://www.mediafire.com/?hv0mylh27zlv5y2
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toggle

    ben zte blade telefonumda lg camera uygulamasını kullanıyorum gayet memnunum. gerçi bende maksimum foto çözünürlüğü 3.1 mp görünüyor programda ama donanımla alakası olabilir sonuçta benim telefonun kamerası 3.2 mp.

    bir denemenizde fayda var

    http://www.mediafire.com/?hv0mylh27zlv5y2



    ben yukledim telefona hic kullanamadim.o kasar takildi ki program cogu zaman fitugrafi acamadim bile.eksik kalsin dedim sildim hemen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • telefonu unroot ettim orjinal rom u yüklemenin bir yolu var mı? antivirüsü ve 3d launcheri falan sildim de.
  • xda'den alıntıdır.

     ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)
     ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)


     ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)
     ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)


     ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blindness -- 29 Mayıs 2012; 23:54:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blindness

    xda'den alıntıdır.



     ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)  ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)
     ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)  ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)
     ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)


    Fotolar çok küçüktü hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GullyFoyle -- 30 Mayıs 2012; 0:54:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdülcanbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: blindness

    xda'den alıntıdır.



     ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)  ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)
     ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)  ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)
     ALCATEL OT-995 ROOT, ROM, TWEAK (ANA KONU - RESİMLİ)


    Fotolar çok küçüktü hocam.

    nedir bu yeni firmware mi? çıksa da yüklesek.




  • Custom rom mu çıktı nedir bu dostum ? Sahte falan değildir umarım
  • Alcatel'in kendi ICS'i. Beta aşamasında ama henüz.
  • İyiymiş . Recovery moda girmeyi başaran var mı bu telefonda. Deniyorum ama sadece ünlem işareti ve android robotu olan bir ekran çıkıyor. Kapanmıyor da pili çıkarıp takıyorum.
  • Detaylı anlatım ile telefonu sitemden inceleyebilirsiniz TIKLAYIN
  • Merhaba arkadaşlar,
    Bende de Alcatel OT 995 var. Acaba root yapmak garantiyi etkiler mi? Sanırım sizin verdiğiniz programla tekrardan unroot yapabiliyoruz, bunu yaparsak root yaparak kaldırdığımız apk uygulamaları tekrar yüklenir mi telefona? Şimdiden teşekkürler...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uninstal yaptığın uygulamayı geri getiremezsin. Unroot sadece root yaparak açtığın sistem klasörlerine erişimi tekrar kapatır. Geri getirmek istiyorsan o uygulamanın .apk uzantılı dosyasını bulup tekrar kurmalısın. Bir sistem uygulamasından root yaparak kurtulmak istiyorsan tavsiyem uygulamayı tamamen silme. Dondurma seçeneğiyle uygulamayı kapat. Silmekte ısrarlıysan yedekleme seçeneğiyle yedekle. Root uninstaler da bu mevcut.
    Garantiye gelince . Mesela galaxy S2 de root için sayaç mevcut. Kaç kere yaptıysan ya da kaç kere custom rom yüklediysen bunu download modundaki sayaçtan görebilirler. Bunu da sıfırlamak için yöntemler mevcut. Eğer sıfırlamazsan işin biraz şansa kalır. Servis o bölüme bakabilir de bakmayabilir de. Ya da telefonun servise giderken o bölüme bakılamayacak hale gelmiştir. Onda da sorun çıkmaz.

    Fakat bu telefonda sayaç var mı bilmiyorum. Çünkü recovery ya da download menülerine girebilmiş değilim.
    Öğrenene kadar eğer servislik bir işin varsa unroot yapmakla yetineceksin. Bilen arkadaşlar varsa söylerse memnun oluruz.




  • arkadaşlar,

    Telefonu aldım fakat hıcbır işlem yapmadım. surklı kendını resetlıyor. yada kapanıyor
    2 defa servıse gıttı. geldı problem yok denıp gerı gelıyor. benım yapabıleceğim bır şey varmı. Telefon çok hoşuma gıttı fakat bu durumdan cok rahatsısızım. telefonu alaı 24 gun oldu 3 gündür kullanıyorum. Yardımlarınızı rıca ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baskanser

    arkadaşlar,

    Telefonu aldım fakat hıcbır işlem yapmadım. surklı kendını resetlıyor. yada kapanıyor
    2 defa servıse gıttı. geldı problem yok denıp gerı gelıyor. benım yapabıleceğim bır şey varmı. Telefon çok hoşuma gıttı fakat bu durumdan cok rahatsısızım. telefonu alaı 24 gun oldu 3 gündür kullanıyorum. Yardımlarınızı rıca ederim.

    biraz sert çıkmanız lazım iş yaptırmak için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baskanser

    arkadaşlar,

    Telefonu aldım fakat hıcbır işlem yapmadım. surklı kendını resetlıyor. yada kapanıyor
    2 defa servıse gıttı. geldı problem yok denıp gerı gelıyor. benım yapabıleceğim bır şey varmı. Telefon çok hoşuma gıttı fakat bu durumdan cok rahatsısızım. telefonu alaı 24 gun oldu 3 gündür kullanıyorum. Yardımlarınızı rıca ederim.

    Hiç uğraşma onları dava edeceğini söyle bu onları tedirgin edecektir ve direk tüketiciyi koruma derneğine danış, onlar seni yönlendirirler.

    4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu'nun 4. maddesinde ayıplı mal tanımı yapıldıktan sonra, malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde tüketicinin süresinde ayıbı ihbar etmek suretiyle satıcıdan malın yenisi ile değiştirilmesini veya ödediği bedelin iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirilmesini ya da ücretsiz olarak onarılmasını isteyebileceği hükme bağlanmıştır. Tüketici bu haklarından herhangi birisini tercih etmekte serbesttir. Satıcı tüketicinin bu konudaki talebini yerine getirmekle yükümlüdür. Kural olarak belirtilen seçimlik haklarından birini kullanan tüketici sonradan bundan dönerek diğer seçimlik haklarından birisini kullanamaz. Kural böyle olmakla birlikte anılan yasanın 13. maddesiyle "garanti belgeli mallar" yönünden tercih hakkını onarım yönünde kullanan tüketiciye malın yenisi ile değiştirilmesini isteme hakkı, belirli koşulların gerçekleşmesi durumunda ayrıca verilmiştir.

    Yasanın 13. maddesi hükümleri ile yine yasanın verdiği yetkiye dayalı Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca yayımlanan "Garanti Belgesi ile Tanıtma ve Kullanma Kılavuzunun Uygulama Esaslarına Dair Tebliğ" ( TRKGM-95/116-117 ) hükümlerine göre satıcı, malın garanti süresi içinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiç bir ücret talep etmeksizin, malın onarım için teslim edildiği tarihten itibaren 1 ay içerisinde tamir etmekle yükümlüdür. Satıcı, bu yükümlülüğünü süresi içinde gereği gibi yerine getirmez veya tamir süresini uzatır veyahutta onarım yapılmakla birlikte aynı arızanın ikiden fazla veya farklı türden arızaların dörtten fazla ortaya çıkması ve malı kullanamamanın süreklilik kazanması ya da malın onarımının mümkün olmadığının tesbit edilmesi hallerinde tüketici başlangıçta onarım hakkını kullanmış olsa bile yenisi ile değiştirilmesini isteme hakkı doğar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesis10

    Hiç uğraşma onları dava edeceğini söyle bu onları tedirgin edecektir ve direk tüketiciyi koruma derneğine danış, onlar seni yönlendirirler.

    4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu'nun 4. maddesinde ayıplı mal tanımı yapıldıktan sonra, malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde tüketicinin süresinde ayıbı ihbar etmek suretiyle satıcıdan malın yenisi ile değiştirilmesini veya ödediği bedelin iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirilmesini ya da ücretsiz olarak onarılmasını isteyebileceği hükme bağlanmıştır. Tüketici bu haklarından herhangi birisini tercih etmekte serbesttir. Satıcı tüketicinin bu konudaki talebini yerine getirmekle yükümlüdür. Kural olarak belirtilen seçimlik haklarından birini kullanan tüketici sonradan bundan dönerek diğer seçimlik haklarından birisini kullanamaz. Kural böyle olmakla birlikte anılan yasanın 13. maddesiyle "garanti belgeli mallar" yönünden tercih hakkını onarım yönünde kullanan tüketiciye malın yenisi ile değiştirilmesini isteme hakkı, belirli koşulların gerçekleşmesi durumunda ayrıca verilmiştir.

    Yasanın 13. maddesi hükümleri ile yine yasanın verdiği yetkiye dayalı Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca yayımlanan "Garanti Belgesi ile Tanıtma ve Kullanma Kılavuzunun Uygulama Esaslarına Dair Tebliğ" ( TRKGM-95/116-117 ) hükümlerine göre satıcı, malın garanti süresi içinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiç bir ücret talep etmeksizin, malın onarım için teslim edildiği tarihten itibaren 1 ay içerisinde tamir etmekle yükümlüdür. Satıcı, bu yükümlülüğünü süresi içinde gereği gibi yerine getirmez veya tamir süresini uzatır veyahutta onarım yapılmakla birlikte aynı arızanın ikiden fazla veya farklı türden arızaların dörtten fazla ortaya çıkması ve malı kullanamamanın süreklilik kazanması ya da malın onarımının mümkün olmadığının tesbit edilmesi hallerinde tüketici başlangıçta onarım hakkını kullanmış olsa bile yenisi ile değiştirilmesini isteme hakkı doğar.




    İlgili kanun değişti ve satıcının 20 iş günü tamir süresi bulunuyor. Ayrıca arıza tekrarı, hangi arıza olursa olsun 4'e çıktı. Lütfen fikir verirken araştıralım.

    Maalesef çoğu anlaşmalı garanti şirketi bu kanuna pek aldırmıyor ve sonucunda terbiyesizce, tüketici hakem heyetine başvurun, ancak o yolla paranızı verebiliriz diyebiliyorlar. Konu hakkında, ilgili şirkete para iadesi dışında herhangi bir yaptırım olmadığından ve müşteri memnuniyetini takmadıklarından bu durum söz konusu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesis10

    Merhaba arkadaşlar,
    Bende de Alcatel OT 995 var. Acaba root yapmak garantiyi etkiler mi? Sanırım sizin verdiğiniz programla tekrardan unroot yapabiliyoruz, bunu yaparsak root yaparak kaldırdığımız apk uygulamaları tekrar yüklenir mi telefona? Şimdiden teşekkürler...

    Root Uninstaller ile kaldırılan apk'ler geri gelmiyor. Elle eklenmesi gerekiyor. Uğraştırıcı olabilir.

    O yüzden bir diğer arkadaşın da tavsiye ettiği gibi Freeze/Dondurma özelliğini tavsiye ediyorum tam anlamıyla geri dönmek isteyenlere.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesis10

    Merhaba arkadaşlar,
    Bende de Alcatel OT 995 var. Acaba root yapmak garantiyi etkiler mi? Sanırım sizin verdiğiniz programla tekrardan unroot yapabiliyoruz, bunu yaparsak root yaparak kaldırdığımız apk uygulamaları tekrar yüklenir mi telefona? Şimdiden teşekkürler...

    Root Uninstaller ile kaldırılan apk'ler geri gelmiyor. Elle eklenmesi gerekiyor. Uğraştırıcı olabilir.

    O yüzden bir diğer arkadaşın da tavsiye ettiği gibi Freeze/Dondurma özelliğini tavsiye ediyorum tam anlamıyla geri dönmek isteyenlere.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blindness

    Root Uninstaller ile kaldırılan apk'ler geri gelmiyor. Elle eklenmesi gerekiyor. Uğraştırıcı olabilir.

    O yüzden bir diğer arkadaşın da tavsiye ettiği gibi Freeze/Dondurma özelliğini tavsiye ediyorum tam anlamıyla geri dönmek isteyenlere.

    /system/app 'den de apk olarak yedeklenebilir sanıyorum ilgili programlar silinmeden önce?

    Tabi ki sonra yazmanız için root olmanız gerekecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakerenn

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesis10

    Hiç uğraşma onları dava edeceğini söyle bu onları tedirgin edecektir ve direk tüketiciyi koruma derneğine danış, onlar seni yönlendirirler.

    4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu'nun 4. maddesinde ayıplı mal tanımı yapıldıktan sonra, malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde tüketicinin süresinde ayıbı ihbar etmek suretiyle satıcıdan malın yenisi ile değiştirilmesini veya ödediği bedelin iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirilmesini ya da ücretsiz olarak onarılmasını isteyebileceği hükme bağlanmıştır. Tüketici bu haklarından herhangi birisini tercih etmekte serbesttir. Satıcı tüketicinin bu konudaki talebini yerine getirmekle yükümlüdür. Kural olarak belirtilen seçimlik haklarından birini kullanan tüketici sonradan bundan dönerek diğer seçimlik haklarından birisini kullanamaz. Kural böyle olmakla birlikte anılan yasanın 13. maddesiyle "garanti belgeli mallar" yönünden tercih hakkını onarım yönünde kullanan tüketiciye malın yenisi ile değiştirilmesini isteme hakkı, belirli koşulların gerçekleşmesi durumunda ayrıca verilmiştir.

    Yasanın 13. maddesi hükümleri ile yine yasanın verdiği yetkiye dayalı Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca yayımlanan "Garanti Belgesi ile Tanıtma ve Kullanma Kılavuzunun Uygulama Esaslarına Dair Tebliğ" ( TRKGM-95/116-117 ) hükümlerine göre satıcı, malın garanti süresi içinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiç bir ücret talep etmeksizin, malın onarım için teslim edildiği tarihten itibaren 1 ay içerisinde tamir etmekle yükümlüdür. Satıcı, bu yükümlülüğünü süresi içinde gereği gibi yerine getirmez veya tamir süresini uzatır veyahutta onarım yapılmakla birlikte aynı arızanın ikiden fazla veya farklı türden arızaların dörtten fazla ortaya çıkması ve malı kullanamamanın süreklilik kazanması ya da malın onarımının mümkün olmadığının tesbit edilmesi hallerinde tüketici başlangıçta onarım hakkını kullanmış olsa bile yenisi ile değiştirilmesini isteme hakkı doğar.




    İlgili kanun değişti ve satıcının 20 iş günü tamir süresi bulunuyor. Ayrıca arıza tekrarı, hangi arıza olursa olsun 4'e çıktı. Lütfen fikir verirken araştıralım.

    Maalesef çoğu anlaşmalı garanti şirketi bu kanuna pek aldırmıyor ve sonucunda terbiyesizce, tüketici hakem heyetine başvurun, ancak o yolla paranızı verebiliriz diyebiliyorlar. Konu hakkında, ilgili şirkete para iadesi dışında herhangi bir yaptırım olmadığından ve müşteri memnuniyetini takmadıklarından bu durum söz konusu.


    Evet Haklısın dostum iyi araştırma yapmanın yanında açıklamanın da ""yeterli"" olması lazım aşağıda belirtildiği gibi o "hangi arıza olursa 4 kez" dediğin olay 1 yıl içinde olmalı ve aşağıda açıklaması yapılmıştır.

    ÜCRETSİZ DEĞİŞİM HAKKI

    Önceki düzenlemede ") Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması" halinde, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

    Yeni düzenleme şu şekildedir: "a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması"




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.