Şimdi Ara

AKINSOFT WOLVOX MUHASEBE PROGRAMI İLE İLGİLİ SORUNLAR, DESTEK ALAMIYORUZ.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Akınsoft muhasebe programını aldık. Sırasıyla yaşadığımız problemleri aşağıda listeliyorum.

    1. E ticaret alışverişlerinde ödeme tipini Havale olarak girdiğimiz zaman fatura notuna "30" kodunu atıyor. Kredi kartı seçildiğinde ise "48" kodunu atıyor. Hem bizim hemde muhasebe departmanımızın takibi açısından karışık oluyor. Bize ödeme havale olarak yapıldığında ödeme tipine "havale", kredi kartı ile yapıldığında faturada ödeme tipine "kredi kartı" yazmasını istiyoruz. Teknik birimden bir destek alamadık. ARGE konusu açmamız gerekiyormuş. Bu konu içinde ARGE projesi mi yazacak AKINSOFT?

    2. Fatura açıklamasına yazılan notlarda, alt alta bir sürü "not" ve karşılığı yazmaktadır. Bu bunun kaldırılması istiyoruz. Fatura açıklama kısmına müdahele edemiyoruz.

    3. Stok veya cari arama yaparken "ş,ç,ğ,ü" gibi Türkçe karakterler ile aramak zorundayız. "s,c,g,u" yazınca Türkçe karakterli stokları bulamıyoruz.

    4. PDF olarak kaydedilen faturaların lokasyonlarına müdahele edemiyoruz.

    5. En önemlisi, yeni modül alındığı zaman kaç tane kullanıcı varsa modüllere kullanıcı başına fark vermek zorundayız. Ek kullanıcı için ödenen para yetmiyormuş gibi, kullanıcı başına modüllere para ödemek zorundayız.

    6. Program ile ilgili detay tenik destek istediğimizde muhatap bulamıyoruz. Bir yere destek açamıyoruz. Mail atamıyoruz. Cevap alamıyoruz. 40bin tl'ye yakın para verip sonucunda destek alamamak verdiğimiz paraya yazık.


    Prgoram ile ilgili birileri görürde belki bize destek olur.








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.