Şimdi Ara

AIRTIES HAKKINDA BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAY

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Başımdan geçen bir deneyimi DHforum sakinleriyle paylaşmak istedim.

    7-8 aydır kablosuz internet kullanıyorum. Airties RT-211 modemim gece gündüz fişte hiç sorun çıkarmamıştı. İki gün önce eve geldim fişi taktım. Modemimin wlan(kablosuz) ışığı yanmıyordu. Diğer ışıklar yanıyordu.
    Internete bağlanmak için yine nostaljik ethernet kablomu dolabımdan bulup çıkardım. Evde iki bilgisayar olduğundan diğer bilgisayara ulaşacak kablo da yoktu.


     AIRTIES HAKKINDA BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAY


    Gece 23:00 civarı telefonla yardım hattını aradım. Özveriyle sorunumu gidermeye çalıştılar. Modemin uzaktan yönetim bölümünü açtırdılar. Denediler ama ışık hiç yanmadı. Arıza kayıt numarası verdiler. Modemi teknik servise kargoyla gönderebileceğimi söylediler. Ben ulaşabileceğim bir yer olduğu için kendim gelicem dedim.

    Ertesi gün Mecidiyeköy e gittim. 3 yıl garantisi vardı ama Kara kara düşünüyordum 2-3 gün internetsiz kalırım. Nasıl davranacaklar, tamiri geciktirirler, değiştirme gereği olursa ne zaman teslim ederler falan diye.

    Mecidiyeköyde adresi buldum. Ali Samiyen Stadının karşısında Caddenin üstünde Haliç Üniversitesinin yanında bir plazada. Çok şık bir plazaya girdim. Asansörle çıktım. Büroları, Çok şık lüks döşenmiş çok düzenli bir plaza katı. Teknik servise yönlendirdiler. Her şey çok sistemli.

    Arıza kayıt numaramı verdim ismimi söyledim. Modemi garantisiyle birlikte teslim ettim. Tam gitmeye hazırlanıyordum hangi gün geleyim diye soracakken kız bana buyrun içeride oturun 15 dakika sonra sizi çağırırız dedi. Şaşırdım. İyi dedim bekliyim.

    15-20 dakika sonra çağırdılar. Buyrun efendim modeminiz yenisiyle değiştirildi dedi. Sıfır kutusunda kabloları adaptörüyle yepyeni RT-211 modemi elimde buldum. Afallayıp bu gerçek mi acaba diye 2 saniye donuk donuk baktım. İlginize Teşekkürler deyip ayrıldım. Bu kadar hızlı olacağını düşünmemiştim.

    Eve geldim. Ayarlarımı yaptım internete girdim.

    Bu yaşıma kadar hiç bir zaman bu ülkede böyle bir hizmet görmedim. Müşteri memnuniyetini bu kadar önemseyen bir firma da varmış demekki Türkiye'de.

    Alırken hem Türk markası, hem satış sonrası desteği iyi, 24 saat yardım hattı var diyerek Airties ı seçtim. Doğru seçim yapmışım. Airties benden tam not aldı.







  • güzel bir deneyim....

    hatta idol

    gerçekten böyle devam ederse, airties emin olsun ummadığı talebi, ilgiyi görecektir vatandaştan... bizim millet bir tuttu mu pir tutar

    (nokia'daki gibi )
  • bilmediğiniz birşey var. Genelde teknik servis önceki tamire yollanan modemleri boş zamanında tamir edip size verir 0 diye paketlemeyi unutmaz.
  • sende ki durum şans kapıyı parçalayınca olmuş

    geçen sabah iş yerime bir adam geldi elinde airties rt-211 modem adaptör istiyordu neyse verdim adaptörü tam gidiyodu yaa dedi döndü ve şunu anlattı:

    dün ben aradım airties teknik servisini biliyo musun adaptörüm yandı nerden bulabilirm diye sordum adam bana bulamazsın dedi yenisini almam gerekiyomuş eşşolueşşek anca mal satın zaten diye sayırdı.
  • benide bayaı bir bezdirmişlerdi telefonda zamanında rt-205 modem için.yazdıkları firmware in hatalı olduğunu anlatamamıştık bir türlü ama hemen o günlerde yeni bir firmware yayınlandı ve sorun çözüldü.günün her saati telefonla görüştüm bıkmadan detayına inerek araştırıyorlar şunuda deneyelim diye birşey teklif ettiğimde terslemeyip deniyorlar(telefon parası benden nasılsa )

    ama fena modem değil hala firmware inde bazı eksiklikler olsada güzel çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaedHrOS -- 18 Ekim 2007; 23:01:35 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ThisisaNightmare

    bilmediğiniz birşey var. Genelde teknik servis önceki tamire yollanan modemleri boş zamanında tamir edip size verir 0 diye paketlemeyi unutmaz.


    belki eski modemleri 0 diye paketliyip veriyorlar, belkide vermiyorlar ama sonuç olarak senin sorununu çabucak çözebiliyorlar ve sana verdiği yeni modeminde 3 yıl garantisi var bişey değişmez o zaman bu şekilde kısır döngü gider durur. bence yeni bir modem veriyorlardır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkside


    quote:

    Orjinalden alıntı: ThisisaNightmare

    bilmediğiniz birşey var. Genelde teknik servis önceki tamire yollanan modemleri boş zamanında tamir edip size verir 0 diye paketlemeyi unutmaz.


    belki eski modemleri 0 diye paketliyip veriyorlar, belkide vermiyorlar ama sonuç olarak senin sorununu çabucak çözebiliyorlar ve sana verdiği yeni modeminde 3 yıl garantisi var bişey değişmez o zaman bu şekilde kısır döngü gider durur. bence yeni bir modem veriyorlardır.


    valla şu kadarını söyleyebilirim modemin üstünde kullanılmış olduğundan şüpheleneceğim hiçbir iz yok tertemiz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    lisede başımdan geçen olay
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • zaten yeni dış kap takıyorlar. Merak etme sen...
    quote:

    Orjinalden alıntı: remus


    quote:

    Orjinalden alıntı: darkside


    quote:

    Orjinalden alıntı: ThisisaNightmare

    bilmediğiniz birşey var. Genelde teknik servis önceki tamire yollanan modemleri boş zamanında tamir edip size verir 0 diye paketlemeyi unutmaz.


    belki eski modemleri 0 diye paketliyip veriyorlar, belkide vermiyorlar ama sonuç olarak senin sorununu çabucak çözebiliyorlar ve sana verdiği yeni modeminde 3 yıl garantisi var bişey değişmez o zaman bu şekilde kısır döngü gider durur. bence yeni bir modem veriyorlardır.


    valla şu kadarını söyleyebilirim modemin üstünde kullanılmış olduğundan şüpheleneceğim hiçbir iz yok tertemiz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ThisisaNightmare

    zaten yeni dış kap takıyorlar. Merak etme sen...
    quote:

    Orjinalden alıntı: remus


    quote:

    Orjinalden alıntı: darkside


    quote:

    Orjinalden alıntı: ThisisaNightmare

    bilmediğiniz birşey var. Genelde teknik servis önceki tamire yollanan modemleri boş zamanında tamir edip size verir 0 diye paketlemeyi unutmaz.


    belki eski modemleri 0 diye paketliyip veriyorlar, belkide vermiyorlar ama sonuç olarak senin sorununu çabucak çözebiliyorlar ve sana verdiği yeni modeminde 3 yıl garantisi var bişey değişmez o zaman bu şekilde kısır döngü gider durur. bence yeni bir modem veriyorlardır.


    valla şu kadarını söyleyebilirim modemin üstünde kullanılmış olduğundan şüpheleneceğim hiçbir iz yok tertemiz.




    Bozulursa yine buraya yazarım. Övdüğümüz gibi eleştiririz de icabında.
    önemli olan forumda herkesin birbiriyle tecrübelerini paylaşması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remus -- 19 Ekim 2007; 0:35:17 >




  • Laf yani! Fiziksel olarak bozuk bi modemi tamir edecek bir teknik servis bulundurmak, sıfır ürünü vermekten daha pahalıya geliyordur.

    Hadi diyelim ki tamir ettiklerini veriyorlar; Yeni modem sorunsuz çalışıyor mu? Evet. Bir daha bozulursa yine değiştirecekler mi? Evet. Eee o zaman sorun ne? Daha önce birinin kullanması neyi değiştirir? Modemi pirize takıp internete erişmek için kullanacağız, nikah kıyıp koynumuza sokmayacağız ya...


    Ek:

    Adaptör: hangi modemin adaptörü ayrı olarak satılıyor acaba? Hayır ben görmedim de...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 19 Ekim 2007; 9:46:02 >




  • airtiesde benzeri bir durum benimde başıma gelmişti sanırm baya bir süre önce banada 30 gün sonunda yeni modemi vermişlerdi :) tabi ben 2 bile gün bekleyemeyecek bir adam olduğum icin aynı gün usr9108 almıştım bile :)

    bide alın size benden bir tane USR destek gecmişi direk mailden alıntıdır... :) özel bilgilerimi x'ledim...

    quote:

    Full Name : x
    Email Address : x@aim.com
    Address1 : x
    Address2 : x
    City : istanbul
    State : x
    ZipCode : x
    Country : Turkey
    Phone (Work) : x
    Phone (Home) : x
    Product Code : USR049108A
    Serial Number : x
    OS : Windows
    Version : XP
    Browser Type : x
    Browser Version : x
    Firmware Version : x
    Problem Description:
    baya uzun bir süredir 9108 kullanýcýsyým fakat modemimin ilk günden beri voltaj degiþimlerine karþý ups baglý olmasýna ragmen fazla hassasiyet göstermesinden rahatsýzým! ayný ups daha önce baþka modem ve cihazlarla da kullanmama ragmen hic bir sorun yaþamamýþtým fakat 9108 ups baglý olmasýna ragmen en ufak bir degiþiklikte reset yiyor...


    Sayin X ,


    U.S.Robotics'i seçtiginiz icin tesekkurler.


    Elektrik adaptoru ile ilgili bir probleminiz olabilir.Kontak bilgilerinizi bize ulastirdiginizda, size yeni elektrik adaptoru gonderebiliriz.

    U.S. Robotics’i seçtiğiniz için tekrar teşekkür ederiz.

    Bu mesaja yanıt verdiğinizde, lütfen 'Yanıtla'ya tıklayın ve önceki tüm yazışmaları dahil edin. Bu bizim, sorunu daha etkin şekilde takip edebilmemizi ve çözebilmemizi sağlayacaktır.

    Saygilarimizla,
    U.S. Robotics
    Teknik Destek
    (212) 444 4 877
    Sorun No : xxxxxx


    adaptör 1 gün sora kargo ile elime gecti :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a1ps -- 19 Ekim 2007; 10:43:53 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ThisisaNightmare

    bilmediğiniz birşey var. Genelde teknik servis önceki tamire yollanan modemleri boş zamanında tamir edip size verir 0 diye paketlemeyi unutmaz.


    "AirTies" denildiğinde illa ki bir çomak sokmak, illa ki bir çamur atmak gerekir!....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mafaky


    quote:

    Orjinalden alıntı: ThisisaNightmare

    bilmediğiniz birşey var. Genelde teknik servis önceki tamire yollanan modemleri boş zamanında tamir edip size verir 0 diye paketlemeyi unutmaz.


    "AirTies" denildiğinde illa ki bir çomak sokmak, illa ki bir çamur atmak gerekir!....



    iyi o zaman benim yazacaklarım da balçıkla sıvamak olacak demektir senin görüşüne göre


    şimdi gece 23' de telefon açtın, ertesi gün oraya teknik servise gidebilmek için yol masrafı yaptın. modemi çalışır olarak hemen teslim aldın. ethernet ve mac numaraları değişime uğradı mı. nasıl geri verdiler sana. ayarlarının sıfırlanmış olması gerekiyor. ayarlarının bir kısmı özellikle dsl ayarların (kullanıcı adı ve şifre) aynı şekilde duruyormuydu. bunları sorgulamak lazım. bir de neden 8 ayda modem bozuldu acaba, sen bir günde hallettin diğerimiz bu kadar hızlı servise ulaşamayacak durumda olsaydı kaç günde halledeceklerdi acaba. bunlar yapılması gerekenler zaten. pohpohlamaya gerek yok bence.




  • AirTies'a teklif götüreceğim: "Modemim bozuldu..." diyenin evine (Hakkari'nin Çukurca ilçesinde olsa bile) hemen o gün 2 saat içinde bir elemanla 3 adet yeni, yepyeni modem göndersinler (olur a getirdiklerinden irisis de "bozuk çıkabilir", garantinin garantisini almak lazım ne de ols a USR değil Airtİes bu mal...); hatta tam özür dilemiş olmak için o kişinin bir aylık ADSL aboneliğini de onlar yatırsınlar!...

    Beyler; bazılarınız ya gerçekten çok paranoyaksınız, ya da "iflah olmaz" AirTies düşmanı veya USR veya bilmem ne marka hayranısınız. Biraz anlayışlı ve insaflı olunuz: Markası/modeli ne olursa olsun bunlar alt tarafı maddi değeri yüksek olmayan ürünler. Bu kadar fire veya bozulma normaldir de bu kadar kıymet bilmeme ne kadar norma?

    Sizin yere göğe koyamadığınız (başta USR) modemler hiç mi problemli değil?

    Ha, bi de şunu söyliyeyim: ortaya AirTies çıkana kadar USR'cıların aklı neredeydi ki hiç destek servisi kur(a)madılar. Şu andaki da 24/7 çalışıyor mu, ayrıca???

    Türkçemiz'de bir söz vardır: "yiğidi öldür ama hakkını yeme..." derler amane yazık ki "meyve veren ağaç taşlanırmış...". Neyse bu kadarlık demagoji yeter; üşendim gecenin 11:00'de (şu anda Çin'de bulunmaktayım) daha fazla laf ebeliği etmeye...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.