Şimdi Ara

ADSL'den VDSL'ye geçiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    TTnet'ten TürkNet'e bu gün geçiş yaptım. İşten eve geldiğimde TTnet aboneliğimde kullandığım kullanıcı adı ve şifre ile internete giremediğimi görünce TTnet abonelik sonlandırma başvurusunun devreye alındığını anladım. Modem (Asus DSL-AC68U) arayüzüne girip TürkNet kullanıcı adı ve şifrelerini girdim. Bundan sonra internete bağlanabildim. Ancak bağlantı modu VDSL yerine ADSL görünüyordu ve bağlantı hızı da 16 megabitti (TTnet'teki bağğlantı hızımla aynı). Ben de modemi resetlemeye ve tekrar kurulum yapmaya karar verdim. Ancak şu an bir problemim var, o da modemin DSL ışığının yanmaması. Sanki telefon hattı takılı değilmiş gibi davranıyor ama ben 10 dakika önce bu hattan bağlantı kurabiliyordum. TürkNet müşteri hizmetlerine durumu bildirdim, ilgili arkadaşlara sorunu aktaracaklarını söylediler. Benim sormak istediğim nokta şu: ADSL'den VDSL'ye geçerken sadece kullanıcı adı ve şifre değiştirmek yetmez diye düşünüyorum. Bu durumda nasıl ADSL bağlantı kurabildim ve şimdi niye DSL sinyali alamadığımı anlayamadım. Bu konuda deneyimi olan arkadaşların fikrini alabilir miyim ?

    Teşekkür ederim.







  • adsl ve vdsl kartları farklı

    ttnet de iken adsl portundaydın turk net e o şekilde geçtin

    turk net senin için türk telekom a vdsl port tahsisi talebinde bulunacak ondan sonra geçiş sağlanacak

    aslında türk telekom da iken tarifeni değiştirip 24 mbps ya da üzeri bir hız seçseydin Türk Telekom daha kısa zamanda senin portunu değiştirirdi. Ondan sonra turk net e geçseydin daha mantıklı olurdu.

    çünkü hattını taşırken port değişimi de olmayacaktı. Direk vdsl portundan hattını taşıyacaktın.

    şimdi belki biraz beklemen gerekecek ama kısa zamanda hallolur diye tahmin ediyorum sorunun
  • Merhaba,

    Cevabınız için çok teşekkür ederim. TTnet'te iken internet üzerinden adresimi araştırdığımda VDSL hizmeti verilmiyor şeklinde görünüyordu ama TürkNet'in sitesinde o adres için VDSL mevcuttu. O sebeple ISP değiştirdim, yokse TTnet'ten özel bir şikayetim yoktu. Bu arada TTnet'ten iptal esnasında arayıp biz de VDSL verebiliyoruz o adrese, size yanlış bilgi vermişiz dediler ama ben TürkNet ile sözleşmeyi imzalamıştım.
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Çoğu yeni kurulan sistemde artık aynı diye biliyorum. O eskide kaldı galiba. Dolap yeniyse genel müdürlükten direk hat modunu adsl den vdsl çekiyorlar
  • Bu gün TürkNet'ten aradılar. Internet başvurusunda adresimde VDSL mevcut görünmesine rağmen, çağrı merkezinde de adrese VDSL verebildiklerini belirtmelerine rağmen VDSL bağlantısı kurma imkanlarının olmadığını, sadece ADSL verebileceklerini söylediler. Akşam işten eve geldiğimde hala DSL ışığı yanmıyordu. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Başvurunuz VDSL görünüyor ama santralde port olmadığı için arkadaşlar bir an evvel internete bağlanabilmeniz için ADSL bağlantısı yapmışlar dediler. Müsait port bulunca hemen geçireceğiz dediler. Pek inandırıcı bulmadım açıkcası. Müsait port olup olmadığını bilmeden neden VDSL satıyorsunuz ki? Ben TTnet'ten VDSL veremediğini söylediği için ayrıldım, yoksa şikayetim yoktu. Şimdi ADSL de bağlanmıyor DSL ışığı yanmadığından. Çağrı merkezindeki arkadaş ilgileniyoruz, şifrenizi göndereceğiz dediler ancak zaten şifreyi göndermişlerdi, benim esas sorunum hatla ilgili.

    Bilemiyorum ama TürkNet iyi bir başlangıç yapmadı. Özellikle de yalan vaatlerle abonelik satmaya çalışmaları sebebiyle uzun süreli bir iş ilişkimiz olmayacak gibi.




  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    yeni kabinlerin hepsinde vdsl portu yok

    genelde yarı yarıya bölüştürülür

    yarısı adsl portu yarısı vdsl portu oluyor

    tabi sonra talebe göre kart değişimi ya da kart ilavesi yapılıyor.
  • Ben de 4 gün önce iptal etmez isem adsl den vdsl2 ye geçirebikeceklerini ancak 3 gün internet bağlantımın olmayacağını söylediler. Bu gün ise geçişiniz tamamlandı diye mesaj geldi ardından da telefon ile aradılar ben de evde değil iş yerinde olduğumu ve modemin fişinin de internet olmadığı için çekilmiş durumda olduğunu söyledim. O da kullanıcı adı ve şifremi girip kullanabileceğim söyledi. Şimdi ise durum telefonumda çevir sesi var ama dsl ışığı yanmıyor ben ise müşteri temsilcisine zaten mümkün değil bağlanamadığım için sadece arıza kaydı bırakmakla yetiniyorum. Demem o ki bende bir hata varmı vdsl alanına kullanıcı adı ve şifremi girmek dışında farklı bir aksiyon yapmalımıyım yoksa hata onlardan kaynaklı mıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.