Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (4109. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
84.751
Cevap
1.076
Favori
5.538.648
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 41074108410941104111
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • outofnick O kullanıcısına yanıt
    Bana da aynısı oldu, verilmiş fatura talimatlarından Digiturk talimatı kampanyaya dahil kategori içinde olmadığından 4 fatura görünüyor diye cevap verdiler. Siz de o gözle bir kontrol edin belki aynı ya da benzer durum vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sirphoenixx

    Bana da aynısı oldu, verilmiş fatura talimatlarından Digiturk talimatı kampanyaya dahil kategori içinde olmadığından 4 fatura görünüyor diye cevap verdiler. Siz de o gözle bir kontrol edin belki aynı ya da benzer durum vardır.

    Güncel kampanya için "Kampanya dahilinde sadece cep telefonu, doğalgaz, elektrik, su, internet ve HGS talimatları ödüllendirilecektir." şeklinde yazıyor. Ekim ayı için de öyledir sanırım. Benim verdiğim talimatlar da HGS hariç kalan 5i aslında. Netten yazıştım ama güvenlik aşamasını geçmeniz lazım deyip telefon hattına yönlendiriyor. Ordan aramak lazım bir de.

  • Bu otomatik ödeme fatura talimatı verince şunu bilmiyorim
    Mesala doğalgaz verdim diyelim kredi kartıyla ödemek isteyince bana fark gösteriyor.
    Otomatik ödeme talimatinda fark çıkmıyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tarabdi T kullanıcısına yanıt

    Bir zamanlar komisyon almıyorlardı. Fakat şimdi hem otomatik hem manuel ödemede alıyorlar.

  • numberone2000 kullanıcısına yanıt

    otomatik ödemede benden komisyon alınmıyor

  • cesarepavese C kullanıcısına yanıt

    Benden alınmaya başlayınca iptal ettim otomatik ödemeleri.

  • mtasova kullanıcısına yanıt

    Hocam o eski güzel günler anılarda kaldı malesef artık puan toplamanın bile anlamı kalmadı. Seneye tatile gidebileceğimiz bile muamma...

    Karttaki puanları en mantıklı şekilde harcamayı planlıyorum. Durumun çözüleceğine inansam erken rezervasyon yaptırırım ama ona bile inanmıyorum. Geçen sene Hollanda seyahatimi iptal ettim. Uçak ücretleri iade oldu ama otel yandı. Sıkıntılı bir durum. Aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum açıkcası.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: numberone2000

    Benden alınmaya başlayınca iptal ettim otomatik ödemeleri.

    otomatik ödeme de komisyon yok diye biliyorum bende. 2 ay önce yeni 4 fatura verdim puan kampanyası için. kontrol ediyorum fatura ne geliyorsa onu kesiyorlar herhangi bir ekstra durumu söz konusu değil. kampanya puanları da geçen hafta yattı

  • muhendisgsm kullanıcısına yanıt
    Adios Premium’a kesinlikle komisyon falan yok. Premium olmayanlara komisyon alıyorlar belki de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarveniko -- 22 Aralık 2020; 9:55:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarveniko

    Adios Premium’a kesinlikle komisyon falan yok. Premium olmayanlara komisyon alıyorlar belki de.

    bir hafta önce puan kampanyası için faturaları taşıyacaktım. MT ile görüştüm. genel olarak hiç bir karta komisyon yok bir kaç firma hariç.. onlarda antin kuntin firmlara milenicom, bilmem ne elektrik vs... aklımda bile kalmadı. bilinenin dışında fatura ödemesi yapacak olan varsa MT den bilgi alabilir.

  • Hem maaş müşterisiyim hem adios kullanıcısı. En son gelen mail ve MT'nin açıklaması bu şekildeydi. Tekrardan alınmıyorsa çok güzel.


  • Komisyon ödemek istemeyenler hesaptan talimat verin gene puan kazanıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: numberone2000

    Hem maaş müşterisiyim hem adios kullanıcısı. En son gelen mail ve MT'nin açıklaması bu şekildeydi. Tekrardan alınmıyorsa çok güzel.


    Çok ilginç... en az 3 kere teyit etttirdim MT ye, ayrıca komisyon alınan firmaları da ayrı ayrı saydırttım ve ısrarla kredi kartından masraf tahsil edilmediğini söyledi... neyse göreceğiz bakalım ay sonunda





  • kvadankpakal kullanıcısına yanıt
    Ben genelde yurtdışı otel için kullanıyorum. En iyi f/p yi orda yakaladığımı düşünüyorum. Tabi bir süre o ihtimal olmayabilir ama 2021 güzünde bi yurtdışı yaparsan harcarsın 😀
  • Eşim ve ben ayrı adios kullanıcısıyız. Aidat dönemi yaklaşıyor ve daha önceki yıllardan tecrübem le hiçbir şekilde bize iade yapmıyorlar. Burda bir yöntem var mıdır?
    Mesela aidatsız karta geçsem puanlar silinmez sanırım, sonra tekrar adiosa geçebilir miyim ve aidat meselesini atlatabilir miyim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • World'un bu yılbaşı kampanyasını yapabilen/tamamlayabilen var mı?
  • baybayankara B kullanıcısına yanıt
    %75 iade alıyorum son iki yıldır , daha öncesinde hep %100 iade alıyordum. Eğer kartı düzenli kullanıyorsanız hiçbir problem çıkarmadan iade ediyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legends06

    %75 iade alıyorum son iki yıldır , daha öncesinde hep %100 iade alıyordum. Eğer kartı düzenli kullanıyorsanız hiçbir problem çıkarmadan iade ediyorlar.

    bende aynı durumdayım düzenli kullanıyorum ve %100 alıyordum ancak son 2 yıldır %75 iade ediyorlar. buna da şükür

  • Ben çok düzenli kullanmıyorum o yüzden iade etmiyorlar sanırım. Benim durumumdaki arkadaşlar nasıl çözüm buluyorlar, birikmiş puan olmasa kapatacağım. Birikmiş puanları da alışverişte tüketmek istemiyorum sarmala girdim 🙂

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamını iade ettiler.

  • 
Sayfa: önceki 41074108410941104111
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.