Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (3836. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
84.752
Cevap
1.076
Favori
5.538.588
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 38343835383638373838
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Khalasar kullanıcısına yanıt
    Online ödedim hocam. Ertesi gün yani ayın 22sinde teslim ettiler ürünleri ve fişi verdiler. Yani ben ürünü teslim alırken ödeme falan yapmadım. Migros faturasında da 22 yazıyor tarih adios ekstredede 22 yazıyor. O yüzden bişey de iddaa edemedim. Migrosun saçmalığı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avedist

    Online ödedim hocam. Ertesi gün yani ayın 22sinde teslim ettiler ürünleri ve fişi verdiler. Yani ben ürünü teslim alırken ödeme falan yapmadım. Migros faturasında da 22 yazıyor tarih adios ekstredede 22 yazıyor. O yüzden bişey de iddaa edemedim. Migrosun saçmalığı.

    aynı durum geçen sene benim de başıma gelmişti. dedim geçerli sitelerde migros var, saat 5den sonra verilen siparişi de aynı gün getirmiyolarki, ertesi gün gelince de migros kk çekimini teslimat günü yapıyor. en son provizyondaki tarihin ekran görüntüsünü, siparişin 21inde verildiğine dair mailin görüntüsünü filan faks çektirmişlerdi de sonra puanı yatırdılar. ama bu arada baya yazışmalar, telefon trafiği vs olmuştu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anvil


    quote:

    Orijinalden alıntı: avedist

    Online ödedim hocam. Ertesi gün yani ayın 22sinde teslim ettiler ürünleri ve fişi verdiler. Yani ben ürünü teslim alırken ödeme falan yapmadım. Migros faturasında da 22 yazıyor tarih adios ekstredede 22 yazıyor. O yüzden bişey de iddaa edemedim. Migrosun saçmalığı.

    aynı durum geçen sene benim de başıma gelmişti. dedim geçerli sitelerde migros var, saat 5den sonra verilen siparişi de aynı gün getirmiyolarki, ertesi gün gelince de migros kk çekimini teslimat günü yapıyor. en son provizyondaki tarihin ekran görüntüsünü, siparişin 21inde verildiğine dair mailin görüntüsünü filan faks çektirmişlerdi de sonra puanı yatırdılar. ama bu arada baya yazışmalar, telefon trafiği vs olmuştu.

    Migros bunu getirdikleri ürünler eksik olursa, gramajı fazla olursa falan faturayı ona göre düzenleyip karttan ona göre çektiği için yapıyor malesef. Dediniğiniz gibi aynı gün teslimat olsa problem olmayacak.




  • puanla yurt disi otel rezervasyonu yapmak istiyorum ama hangi otellerle anlaşmalı setur ogrenebilcegim bir yer var mi? ukrayna-lviv icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kart aidatlarında durum nedir? İade ediyorlar mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • daniel_wellington D kullanıcısına yanıt
    Ben koşulsuz şartsız iade aldım.
  • Otomatik ödeme talimatları yattı mı arkadaşlar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avedist

    arkadaşlar en uzun gece kampanyası için Migros sanalmarketten alışveriş yapmıştım fakat puan yatmadı. bugün kayıt için aradığımda işlemin ayın 22sinde gerçekleştiğini söylediler. varmı başına böyle bişey gelen. daha sonrasında Migros sayfamada girdim siparişi 21inde vermişim ama faturayı 22sine kesmişler. soğuk bi su içmek lazım heralde üzerine:)

    1-2 günlük kampanyalarda sanalmarket yapmıyoruz. Genelde bir sonraki gün muhasebeleşiyor.
  • yattı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: numberone2000

    Geçmiş olsun. Yılda 3 kez ücretsiz çekim hizmeti veriyor tüm kredi kartları. Genelde kullanıcılara bunu çok belli etmeselerde. Ayrıca ücretsiz çilingir hizmetide mevcut. Bende zamanında aracımı çektirmiştim. Adam ne imza aldı ne birşey çekti bıraktı ve gitti :D

    Tüm kredi kartları derken ?Sade world, Bonus , cardfinans , maximum ,vb . Hepsi mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suat_simsek

    Ben koşulsuz şartsız iade aldım.

    Nasil aldin kardesim?Biz bir de maas musterisiyiz.Iade etmediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilisim2222 kullanıcısına yanıt
    Neredeyse tüm banka kredi kartlarında bu özellik oluyor. Kart türü Gold, Platinum olanlara daha ayrıcalıklı hizmetleri oluyor tabi ki. Hangi bankadan kredi kartına sahipseniz o kartın özelliklerini internet sitesinden inceleyin. Kredi Kartı Ek hizmetler veya Asistan Hizmetleri olarak geçer. Örneğin;
    http://www.adioscard.com/adios-ek-hizmetleri/default.aspx
    https://www.bonus.com.tr/garanti-asistan
    https://www.maximum.com.tr/TR/kartlar/maximum-gold-kart/Sayfalar/maximum-gold-kart.aspx#tab2
    https://www.cardfinans.com/cardfinans-ile-tanisin/cardfinans-hizmetleri/asistans-hizmetleri/acilasist.aspx

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • onur1155 kullanıcısına yanıt
    Bir şey yapmadım dostum. İadesini istiyorum dedim "çok uzun süredir müşterimiz olduğunuz için iade ediyoruz" diye cevap verdiler. 2000 yılından beri world-adios kullanırım. Ayrıca harcamalarımı da genellikle bu kartlarla yaparım. Kartla yaptığınız alışveriş tutarı önemli bir kriter. Ciro yüksek olunca iade almak daha kolay oluyor. Geçen yıl ciro düşüktü, harcama hedefi vermeden iade etmemişlerdi.
  • suat_simsek kullanıcısına yanıt
    Ben 10 yıllık müşteriyim. Her ay çok sağlam ekstre ödediğim halde ilk defa bu sene çektikleri kart ücretini iade etmediler. 1 ay kadar oldu. Dün krediniz hazır vs diye aradılar. Siz o kredi kartı ücretini iade edene kadar hiç bir ürününüzü kullanmayacağım dedim. MH not alıyorum, size döneceğim dedi. Canınız isterse dedim. Gerçekten de hiç bir ürününü kullanmıyorum artık. Kartı da kenara koydum. Puan kazandıran kampanyaya girmeyen tüm alışverişlerimi başka banka kartlarıyla yapıyorum. Güle güle harcasın YKB yıllık kart ücretini.
  • bilisim2222 kullanıcısına yanıt
    Aynen. Daha önce farklı karttanda aynı hizmeti almıştım. Birçoğunda bu sistem mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest Account

    puanla yurt disi otel rezervasyonu yapmak istiyorum ama hangi otellerle anlaşmalı setur ogrenebilcegim bir yer var mi? ukrayna-lviv icin.

    https://www.seturbiz.com/b2c/tr/hotel/public/hotelSearch.seam
  • adios kart disinda bitun kartlardan aidat iade aldim

    butun birikimime baska bankaya aktardim

    koc holding batmaz ama buyumesine bi tik engel olalim hepbirlikte

    metrobuse adios kart reklami verip para savurcagina aidatlarımizi iade etsin ykb yönetimi

    ykb den birisi ciksada aciklasa metrobus reklamindan kac musteri geldi

    ha reklamdan musteri gelmemistir tamam biliyoruz

    mecburen reklam veriyoruz dese keske......

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    30 Ocak'ta Krabi'den Phuket'e geçeceğiz (2 kişi), aynı tarihte geçmeyi planlayan var ise özel araç kiralayıp beraber geçebiliriz arkadaşlar.
  • 21 Ocak’ta yatması gereken yurtdışı kampanya puanları yattı mı arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • makelonur kullanıcısına yanıt
    Biraz da mert olun be arkadaş.
    aidat iade olmadı diye hemen her türlü bedduayı bankaya döşemek.

    Öküz öldü ortaklık bozuldu

    Adam Puan x 6 kat bilet alırken bu kadar övmüyordu, fakat Banka 100TL aidat aldı diye sövmediğini bırakmıyor.

    ödersin aidatı , şayet haklıysan verirsin THH ne ve ya yasal hakkını kullanırsın, fakat gelipde buraya sayesinde o kadar puan kazanıp o kadar kazançlı uçak bileti seyahat avantajından sonra 100TL aidat için sövmek , bence çok karaktersiz bir davranış.
  • 
Sayfa: önceki 38343835383638373838
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.