Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (2205. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
84.755
Cevap
1.076
Favori
5.538.975
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22032204220522062207
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • deblod kullanıcısına yanıt
    Ben de yazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın xxxx xxxx,
    Mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2515493 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
    Not : Mesajınızla ilgili gelişmeleri takip etmek için belirtilen kayıt numarasını not ederek,
    Şubelerimiz ve Çağrı Merkezimizden bu referans numarası ile sorgulayabilirsiniz.
  • face' hiç sevmem, üyeyim ancak senede bir ya açarım ya açmam. ama katsayı konusunda bilgilendirme için açıp, gerekenleri yazdım. herkesin de tepkisini sosyal ortama taşımasında fayda olacaktır diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paranya

    Arkadaşlar merhaba,

    Açıkcası ben de Adios maceram henüz başlamışken, katsayıların minimuma indirilmesinden rahatsızım. Lakin, özellikle Zorlu D&R kampanyasındaki yoğun talebi gördükten sonra, yakın zamanda bu tip bir aksiyonun alınabileceğini bekliyordum. Sonuçta, bankanın asıl amacı bizlerin dünyayı dolaşmamız değil, mümkün olduğunca çok müşteriyi kart kullanıcısı yapıp, bu müşterilerine mümkün olduğunca çok kart kullandırmak ve buradan da bir gelir elde etmek. Bunu da bir takım promosyonlarla desteklemek.

    Gel gelelim, şu aşamada tepki olarak kart kullanımını kısmak dışında biz ne yapabiliriz, ona bakalım. Bir çok arkadaşın, mesaj merkezine online olarak şikayette bulunduğunu gördüm. Tabi, bir çoğunuzun bildiği gibi bu şikayetlerin gerekli merciilere ulaşması epey zaman alacağından, ben sizlere kestirme bir yol önermek istiyorum. BDDK'nın ilgili tebliğleri gereğince, her banka üst düzey yöneticilerinden birini "Tüketici İlişkileri Koordinasyon Görevlisi" olarak atamış durumda. Yapı Kredi'de bu görevi Mehmet Erkan Özdemir üstlenmiş. Erkan Bey'in mail adresi erkan.ozdemir@yapikredi.com.tr. Bu mail adresinden şikayetleri doğrudan kendisine iletilir ve eğer banka bir aksiyon alacaksa bunu hızlandırabiliriz. Aşağıdaki gibi bir metin kendisine iletilebilir.

    Erkan Bey merhaba,

    Bankanızın xxxx numaralı müşterisi ve Adios kredi kartı kullanıcısıyım. Aynı zamanda, World kartın düzenlediği kampanyaların da sıkı bir takipçisiyim. Kampanyalardan kazandığım World puanları, 3 kat değerli kullanma imkanımızın olması, bu zamana kadar benim Adios kartımı kullanmaktaki ve çevremdekileri de kullanıcı yapmamdaki en büyük motivasyonumdu. Ancak, 28 Ekim itibarıyla, önceden haber verilmeksizin, değerli puan kullanımındaki çarpanların alt limite düşürüldüğünü üzülerek öğrenmiş bulunmaktayım. Öncelikle, bu uygulamanın sözleşme şartları çerçevesinde yapıldığından kuşkum yok. Lakin, bu tip bir aksiyon alınmadan önce, müşterilerin bilgilendirilmesinin ve en azından bu tarihe kadar kazandığımız puanların eski oranlardan kullanılma imkanının verilmesinin şeffaflık ve tüketici haklarını koruması açısından yerinde olduğunu düşünmekteyim.

    Bankanızın kar odaklı, kurumsal yönetim ilkelerine sahip ve borsaya kote bir şirket olmasından mütevellit, ürün ve hizmetlerinizdeki yegane amacın kar yapmak olduğunun bilincindeki bir müşteri olarak, Yapı Kredi'yi diğer bankalardan ayıran en önemli ürün olan Adios'da puan çarpanlarının tekrardan üst seviyeye çıkarılmasını rica ederim.

    Saygılarımla,





    Güzel bir metin hazırlamışsınız,etkili olacagına inandıgım için aynen geçtim.Teşekkurler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deblod

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasintekgoz

    Arkadaşlar bu yazıları adios'un feysbuk sayfasına da yazsak nasıl olur???


    Bence süper bir fikir, şimdiden yazmaya başladım.

    Kendilerine gönderdiğimiz şikayetler özel kalıyor, kimse görmüyor. Ama şimdi ifşa etmiş olacağız.


    Adios FACEBOOK sayfasındaki haberlerin yorumlarını dolduralım!

    https://www.facebook.com/YapiKrediadios




    Şu an için en etkili ses duyurma yolu bu gibi gözüküyor.Twitter hesabı var mı acaba adiosun




  • mail mh. ve face ten gerekli şikayetleri bende ilettim... +ben
  • incele kullanıcısına yanıt
    “Yapı Kredi Hizmet Hattı” Twitter hesabı açıldı!

    Bankamız ve hizmetlerimiz hakkında tüm sorularınıza artık bu hesaptan cevap bulacaksınız.http://twitter.com/YapiKrediHizmet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paranya

    Arkadaşlar merhaba,

    Açıkcası ben de Adios maceram henüz başlamışken, katsayıların minimuma indirilmesinden rahatsızım. Lakin, özellikle Zorlu D&R kampanyasındaki yoğun talebi gördükten sonra, yakın zamanda bu tip bir aksiyonun alınabileceğini bekliyordum. Sonuçta, bankanın asıl amacı bizlerin dünyayı dolaşmamız değil, mümkün olduğunca çok müşteriyi kart kullanıcısı yapıp, bu müşterilerine mümkün olduğunca çok kart kullandırmak ve buradan da bir gelir elde etmek. Bunu da bir takım promosyonlarla desteklemek.

    Gel gelelim, şu aşamada tepki olarak kart kullanımını kısmak dışında biz ne yapabiliriz, ona bakalım. Bir çok arkadaşın, mesaj merkezine online olarak şikayette bulunduğunu gördüm. Tabi, bir çoğunuzun bildiği gibi bu şikayetlerin gerekli merciilere ulaşması epey zaman alacağından, ben sizlere kestirme bir yol önermek istiyorum. BDDK'nın ilgili tebliğleri gereğince, her banka üst düzey yöneticilerinden birini "Tüketici İlişkileri Koordinasyon Görevlisi" olarak atamış durumda. Yapı Kredi'de bu görevi Mehmet Erkan Özdemir üstlenmiş. Erkan Bey'in mail adresi erkan.ozdemir@yapikredi.com.tr. Bu mail adresinden şikayetleri doğrudan kendisine iletilir ve eğer banka bir aksiyon alacaksa bunu hızlandırabiliriz. Aşağıdaki gibi bir metin kendisine iletilebilir.

    Erkan Bey merhaba,

    Bankanızın xxxx numaralı müşterisi ve Adios kredi kartı kullanıcısıyım. Aynı zamanda, World kartın düzenlediği kampanyaların da sıkı bir takipçisiyim. Kampanyalardan kazandığım World puanları, 3 kat değerli kullanma imkanımızın olması, bu zamana kadar benim Adios kartımı kullanmaktaki ve çevremdekileri de kullanıcı yapmamdaki en büyük motivasyonumdu. Ancak, 28 Ekim itibarıyla, önceden haber verilmeksizin, değerli puan kullanımındaki çarpanların alt limite düşürüldüğünü üzülerek öğrenmiş bulunmaktayım. Öncelikle, bu uygulamanın sözleşme şartları çerçevesinde yapıldığından kuşkum yok. Lakin, bu tip bir aksiyon alınmadan önce, müşterilerin bilgilendirilmesinin ve en azından bu tarihe kadar kazandığımız puanların eski oranlardan kullanılma imkanının verilmesinin şeffaflık ve tüketici haklarını koruması açısından yerinde olduğunu düşünmekteyim.

    Bankanızın kar odaklı, kurumsal yönetim ilkelerine sahip ve borsaya kote bir şirket olmasından mütevellit, ürün ve hizmetlerinizdeki yegane amacın kar yapmak olduğunun bilincindeki bir müşteri olarak, Yapı Kredi'yi diğer bankalardan ayıran en önemli ürün olan Adios'da puan çarpanlarının tekrardan üst seviyeye çıkarılmasını rica ederim.

    Saygılarımla,





    Erkan Bey Selamlar,

    Öncelikle bu maili Tüketici İlişkileri Koordinasyon Görevlisi olduğunuz için tarafınıza göndermekteyim. YKB'nin yapmış olduğu birçok kampanyasını takip eden ve harcamalarımı Adios kartım ile yapan bir tüketiciyim.

    Ne yazık ki YKB'nin bazı seyahat harcamalarında kullanılan Puan katsayılarını inanılmaz derecede düşürdüğünü öğrenmiş bulunmaktayım..

    Sizde farkındasınız ki bir çok kişi mağdur olacak ve kurumunuza küsmek istemiyor..

    En kısa sürede gerekli değerlendirmeyi yapıp, bilgi geçileceğini umut ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paranya

    Arkadaşlar merhaba,

    Açıkcası ben de Adios maceram henüz başlamışken, katsayıların minimuma indirilmesinden rahatsızım. Lakin, özellikle Zorlu D&R kampanyasındaki yoğun talebi gördükten sonra, yakın zamanda bu tip bir aksiyonun alınabileceğini bekliyordum. Sonuçta, bankanın asıl amacı bizlerin dünyayı dolaşmamız değil, mümkün olduğunca çok müşteriyi kart kullanıcısı yapıp, bu müşterilerine mümkün olduğunca çok kart kullandırmak ve buradan da bir gelir elde etmek. Bunu da bir takım promosyonlarla desteklemek.

    Gel gelelim, şu aşamada tepki olarak kart kullanımını kısmak dışında biz ne yapabiliriz, ona bakalım. Bir çok arkadaşın, mesaj merkezine online olarak şikayette bulunduğunu gördüm. Tabi, bir çoğunuzun bildiği gibi bu şikayetlerin gerekli merciilere ulaşması epey zaman alacağından, ben sizlere kestirme bir yol önermek istiyorum. BDDK'nın ilgili tebliğleri gereğince, her banka üst düzey yöneticilerinden birini "Tüketici İlişkileri Koordinasyon Görevlisi" olarak atamış durumda. Yapı Kredi'de bu görevi Mehmet Erkan Özdemir üstlenmiş. Erkan Bey'in mail adresi erkan.ozdemir@yapikredi.com.tr. Bu mail adresinden şikayetleri doğrudan kendisine iletilir ve eğer banka bir aksiyon alacaksa bunu hızlandırabiliriz. Aşağıdaki gibi bir metin kendisine iletilebilir.

    Erkan Bey merhaba,

    Bankanızın xxxx numaralı müşterisi ve Adios kredi kartı kullanıcısıyım. Aynı zamanda, World kartın düzenlediği kampanyaların da sıkı bir takipçisiyim. Kampanyalardan kazandığım World puanları, 3 kat değerli kullanma imkanımızın olması, bu zamana kadar benim Adios kartımı kullanmaktaki ve çevremdekileri de kullanıcı yapmamdaki en büyük motivasyonumdu. Ancak, 28 Ekim itibarıyla, önceden haber verilmeksizin, değerli puan kullanımındaki çarpanların alt limite düşürüldüğünü üzülerek öğrenmiş bulunmaktayım. Öncelikle, bu uygulamanın sözleşme şartları çerçevesinde yapıldığından kuşkum yok. Lakin, bu tip bir aksiyon alınmadan önce, müşterilerin bilgilendirilmesinin ve en azından bu tarihe kadar kazandığımız puanların eski oranlardan kullanılma imkanının verilmesinin şeffaflık ve tüketici haklarını koruması açısından yerinde olduğunu düşünmekteyim.

    Bankanızın kar odaklı, kurumsal yönetim ilkelerine sahip ve borsaya kote bir şirket olmasından mütevellit, ürün ve hizmetlerinizdeki yegane amacın kar yapmak olduğunun bilincindeki bir müşteri olarak, Yapı Kredi'yi diğer bankalardan ayıran en önemli ürün olan Adios'da puan çarpanlarının tekrardan üst seviyeye çıkarılmasını rica ederim.

    Saygılarımla,





    Üstat ellerine sağlık çok güzel düşünmüşsün şikayetimi hem Erkan beye hemde bize yazından yaptım umarım katsayılarımız eski haline geri döner




  • XXXX ile biten adios kredi kartı sahibiyim kredi kartını çıkaralı 3 ay oldu totalde 324 TL değerinde wp birikmisti fakat 28 ekim de aldığımız haberler yıkıldık resmen. Wp katsayı oranı düşürüldü. Eğer ki 28 ekime kadar birikmiş puanlarımız eski katsayıdan hesaplanmazsa forum donanımdaki arkadaşlarla toplamda 863 kişi adioa ce adios premium kartlarımızı kesinlikle iptal ettireceğiz. İLKER ATCI TC kimlik no: XXXXXXXXXXX


    Ben de bunu yazdim ozelden PM ile görüştüğüm 862 kişi artı ben iptal ettireceğiz bu gidişle.yemişim puanı paramla tatil yaparım daha iyi kimsenin bankasını havalara kaldırmanın gereği yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ILKERATLIILKER

    XXXX ile biten adios kredi kartı sahibiyim kredi kartını çıkaralı 3 ay oldu totalde 324 TL değerinde wp birikmisti fakat 28 ekim de aldığımız haberler yıkıldık resmen. Wp katsayı oranı düşürüldü. Eğer ki 28 ekime kadar birikmiş puanlarımız eski katsayıdan hesaplanmazsa forum donanımdaki arkadaşlarla toplamda 863 kişi adioa ce adios premium kartlarımızı kesinlikle iptal ettireceğiz. İLKER ATCI TC kimlik no: XXXXXXXXXXX


    Ben de bunu yazdim ozelden PM ile görüştüğüm 862 kişi artı ben iptal ettireceğiz bu gidişle.yemişim puanı paramla tatil yaparım daha iyi kimsenin bankasını havalara kaldırmanın gereği yok

    bu mesajı alınca koç holding yapı krediyi tasfiye etme kararı almış, az önce borsaya bildirdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzzy255

    quote:

    Orijinalden alıntı: ILKERATLIILKER

    XXXX ile biten adios kredi kartı sahibiyim kredi kartını çıkaralı 3 ay oldu totalde 324 TL değerinde wp birikmisti fakat 28 ekim de aldığımız haberler yıkıldık resmen. Wp katsayı oranı düşürüldü. Eğer ki 28 ekime kadar birikmiş puanlarımız eski katsayıdan hesaplanmazsa forum donanımdaki arkadaşlarla toplamda 863 kişi adioa ce adios premium kartlarımızı kesinlikle iptal ettireceğiz. İLKER ATCI TC kimlik no: XXXXXXXXXXX


    Ben de bunu yazdim ozelden PM ile görüştüğüm 862 kişi artı ben iptal ettireceğiz bu gidişle.yemişim puanı paramla tatil yaparım daha iyi kimsenin bankasını havalara kaldırmanın gereği yok

    bu mesajı alınca koç holding yapı krediyi tasfiye etme kararı almış, az önce borsaya bildirdiler.

    Ne hali varsa görsün tın çok ta.kullanmak olur biter iptal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adios ile tanışmadan evvel yaklaşık 4000 tl puanı markette hacamıştım

    sonradan harcamayı kesip normal biriktirerek 1800 tl tatil için ayırmıştım

    bu oranla markette benzinci de harcamak daha eftal hale gelmiş

    bari 2-3 yıl önce yaptıkları gibi vatan da 2 kat değerli gibi yapsalar puanları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgisayars



    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bankanızın xxxx müşteri numaralı müşterisiyim. Adios Premium üyesiyim. Aylardır puan kazanmaya çalışıyoruz ve diğer bankaların seyahat kartlarına göre bir hayli avantajlı olduğu için ve de zaten yapı kredi müşterisi olduğum için herkese tavsiye edip, seyahat planları yapmaya çalışıyorduk. Fakat 28 ekimden sonra puan katsayılarını düşürdüğünüzü öğrenip bir hayli hayal kırıklığı yaşadım. Zaten seyahat hattında normal bilet fiyatları üzerinden daha yüksek fiyatlar çıkıyordu, ona rağmen katsayılar bir nebze olsun durumu toparlıyordu. fakat artık katsayılar seyahat hattında çıkan yüksek fiyatları avantajlı hale getirmeyecektir. Yapı Kredi gibi büyük bir bankanın katsayı düşürmesine anlam veremiyorum doğrusu.

    Durumun düzeltilmesini temenni ediyorum.

    İyi Çalışmalar
  • bu kadar şikayete bakıp tam zamanında düşürmüşüz oranları diyecekler . Yarın birgün de silineyen puanlara göz koyabilirler . Bunu söyleyen ben daha dün premium kartı yola çıkmış biri. 2 ay önce buradan birkaç arkadaşdan biri evet deseydi şimdi mis gibi kasımda uzakdoğu yapıyorduk. Neyseki avanslı harcayıp gelip kapatık üzerine bi daha avansla uçak bileti almışım.bari avrupa 199 uzakdoğu 399 kampanyalarını sonlandırmasalar.
  • Arkadaşlar,benim için önemli bir sorum var. Acaba adios değil de, direk olarak adios premium kart çıkaran var mı forumda? Yani direk adios premium'a başvuru alınabiliyor mu? Çünkü müşteri hizmetleri alınamaz demişti.
  • hali hazırda var olan puanları kullanır, kartı kapatırım çok net.
  • Sayın gökhan özdemir,
    Mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2515714 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
    Not : Mesajınızla ilgili gelişmeleri takip etmek için belirtilen kayıt numarasını not ederek,
    Şubelerimiz ve Çağrı Merkezimizden bu referans numarası ile sorgulayabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 22032204220522062207
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.