Fakat kredi kullanacağım proforma fatura alabilmek ve kredi kullanabilmek için ama ilerlemiyor tıklamıyor kaldı öyle o yüzden < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ADIM ADIM TOGG SATIN ALMA REHBERİ (6. sayfa)



-
-
Hangi bankadan kullanacaksınız? Togg grubunda kuveyt anlaşmış diyorlar ama sitesinde göremedim? Yarın togg care bir arayın derim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İş bankasından kullanacağım 1.500.000 kredi ticari olarak arıyorum kendilerini fakat ulaşamıyorum
Ödeme adımına da ilerlemiyor o aklımı karıştırıyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bence bir müşteri hizmetlerine danışın. Onlar illaki ilerletiyorlardır. Ticaride peşinat geri verilmiyormuş sanırım. Olaki zam gelirse 60bin gitmesin diye bir süre bireyselde tutacağım ben
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kapora iadesi yapılmıyor muymuş yarın bi görüşüp size de aktarırım burdan teşekkür ederim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sözleşmede gördüm. Ticaride yok yanlış okumadıysam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Anladım teşekkür ederim yarın bi kendilerine ulaşabilirsem sizleri de bilgilendiririm
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ticari kullanıcılar ön sipariş hakkından vazgeçemez. Togg tarafından kaynaklanan
sebeplerle ön sipariş sözleşmesinin uygulanmasının imkansız hale geldiği durumlarda ön
sipariş bedeli ticari kullanıcılara iade edilecektir. İşbu hal dışında her ne sebeple olursa olsun;
hiçbir şart ve koşulda, ön sipariş bedeli ticari kullanıcılara iade edilmeyecektir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Anladım bende almak istiyorum zaten fakat ilerleme yapmıyor acaba bir iki güne açılır mı ki ödeme ekranı tıklanmıyor bile
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Siz yarın bir arayın onlar halleder
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok teşekkürler iyi akşamlar dilerim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kredi tutarı trumore uygulamasına yansıdı. Kalan tutarı ödemeye çalıştığım zaman Kasko poliçesi ekranı geliyor ve ilerleyemiyorum. Kalan ödemeyi cüzdana yükledim ama ödeme ekranı gelmiyor. Müşteri hizmetleri uygulamada yazılımsal bir hata olmuş dediler, kayıt açtılar. Sürekli aksilik oluyor. Benzer durumu yaşayan var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sistemseldir büyük ihtimal müşteri temsilcisi öyle dediğine göre, telegramda grupta da arama yapım benzer sorun yaşayan bulamadım. Araç üretilince ödeme ekranının açılması lazım kasko kısmı daha sonraydı diye hatırlıyorum en sağlıklı bilgiyi müşteri temsilcisi vermiştir.
-
Evet hocam normalde tescil aşamasında gelmesi gereken ekran, ödeme aşamasında geliyor. Kalan ödemeyi yapın diyor. Tıkladığım zaman Kasko ekranı açılıyor. Sigorta kaskoyu banka yapmıştı. Ödeme ekranı gelmiyor. Müşteri hizmetleri de anlam veremedi, kayıt açtılar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Keşke yardımcı olabilsek ama sanırım kaskoyu bankanın yapmasıyla ilgili bir sıkıntı var. Sistem ödeme yapılmış kaskosu yapılmış gibi algılıyor sanırım. Normalde kasko ödemeden sonra yapılıyor ama halledilir
-
Merhaba.
Birebir aynı sorunu yaşıyorum. Şu ana kadar işler gayet hızlı ve sorunsuz gitmişti ama bu sorun çıktı. Ben de kaskoyu kredi aldığım bankaya (Garanti) yaptırmıştım. Kasko belgelerini gönderdim ve onaylandı. Kalan ödemeyi yapmak istediğimde kasko ekranı geliyor. Yaptırdığım kasko onaylanmış olarak gözükmesine rağmen ilerlemek için herhangi bir buton veya menü gelmiyor.
Müşteri hizmetleri kayıt aldı. Daha önce de benzer sorun yaşandığını ve 1-2 gün içinde çözülebileceğini söyledi.
Bekliyoruz bakalım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizde bir gelişme oldu mu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi std350 -- 24 Mayıs 2025; 21:1:57 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: std350Merhaba.
Birebir aynı sorunu yaşıyorum. Şu ana kadar işler gayet hızlı ve sorunsuz gitmişti ama bu sorun çıktı. Ben de kaskoyu kredi aldığım bankaya (Garanti) yaptırmıştım. Kasko belgelerini gönderdim ve onaylandı. Kalan ödemeyi yapmak istediğimde kasko ekranı geliyor. Yaptırdığım kasko onaylanmış olarak gözükmesine rağmen ilerlemek için herhangi bir buton veya menü gelmiyor.
Müşteri hizmetleri kayıt aldı. Daha önce de benzer sorun yaşandığını ve 1-2 gün içinde çözülebileceğini söyledi.
Bekliyoruz bakalım.
Tekrar merhaba.
Benim sorunum çözüldü.
Nasıl olduğunu ve sipariş verecek arkadaşların dikkat etmesi gereken bir konuyu da açıklamış olayım.
Ben trafik ve kasko sigortasını kredi kullandığım Garanti Bankasından yaptırdım. 400.000.TL kredi 30 dakika içinde hesaba geçti. İnanılmaz hızlı ve kolay oldu kredi süreci. Sigortalar için de iyi fiyat verdiler. Onları da onlardan yaptırdım.
Sigorta belgelerini hemen sisteme yükledim.. Diğer istenen belgeleri de aynı gün halledip onları da yükledim.
Müşteri temsilcisine mesaj atarak belgeleri yüklediğimi bildirdim ve inceleyerek onay vermesini istedim.
O da onayladı.
Ertesi gün kalan ödemeyi e cüzdanıma havale ettim. Para cüzdana aktarıldıktan sonra kalan ödemeyi tamamlamak istediğimde yukarıda belirttiğim sorunu yaşadım. Sistem, ödeme aşamasında, kasko sigortası yapılmış ve onaylanmış olmasına rağmen sanki tekrar yapılmasını istiyor gibiydi.
Çözüm için;
Müşteri temsilcisini aradım. Daha önce onaylanmış olan kasko sigortasının onayını kaldırmasını istedim. Kaldırdı.Ben uygulama üzerinden onayın kaldırıldığını gördüm. Ödeme işlemine devam et dedim. Bu sefer ödeme ekranı açıldı. Kalan ödemeyi yaptım.
Ödemenin yapıldığını teyit ettikten sonra kasko sigortasını tekrar yükledim. Müşteri temsilcisi de onayladı ve işlem tamamlanmış oldu.
Yani kasko sigortasını önceden yaptırmış olsanız bile sisteme hemen yüklemeyin. Ödeme işlemi bittikten sonra yüklersiniz. Sistem sigorta belgelerin illa ödemeden sonra girilmesini istiyor.
Bir de bu işlemleri yavaş yavaş yapın. Müşteri temsilcisinin yaptığı işlemler uygulamaya geç yansıyor.
Şimdi teslimat sürecini bekliyoruz bakalım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi std350 -- 27 Mayıs 2025; 15:29:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Tekrar merhaba.
5 Mayıs'ta başlayan TOGG alım serüvenimiz 12 Haziran itibariyle sonuçlandı. Toplam 39 günlük bir süre. Adım adım süreci anlatayım.
5 Mayıs- Sipariş verildi(Ayder V2 ) Sipariş verildiği anda proforma fatura oluştu. Tabii ki fatura üzerinde motor ve şasi no yok.
22 Mayıs- Aracın üretimi tamamlandı ve ödeme ekranı açıldı. Bu aşamada artık proforma fatura üzerinde motor ve şasi noları da gözüküyor.
26 Mayıs- Tüm ödemeler tamamlandı. Tüm evraklar sisteme yüklendi ve müşteri temsilcisi tarafından onaylandı.
28 Mayıs- Aracın faturası kesildi.
29 Mayıs- Araca PPF kaplama yaptırmak isteyip istemediğim soruldu. istemediğimi belirttim.
12 Haziran- Araç teslim alındı.
Bu süreçte edindiğim izlenimleri de aktarayım.
Daha önce bu konuda olumsuz yorumlar görmüş olmama rağmen benim müşteri temsilcim gayet iyiydi. Uygulama üzerinden sorduğum sorulara aynı gün veya ertesi gün yazılı olarak veya telefonla dönüş sağladı. Evrakların onaylanması sürecini de çok hızlı bir şekilde halletti.
Ancak anladığım kadarıyla müşteri temsilcilerinin, aracın diğer birimlerde(Üretim,sevk,kontrol,tescil) yapılan işlemleri hakkında yeterince bilgileri yok veya onlara da yeterli bilgi verilmiyor. Örneğin aracın üretim süreci veya teslimat süreci ile ilgili sorulara "Yoğunluk durumuna göre 2-4 hafta arası sürebilir" gibi standart cevaplar veriyorlar. Yani sizin aracınızın durumunu özel olarak takip edip yapılan işlemin hangi aşamada olduğuyla ilgili bilgi ver(e)miyorlar. Aşağıdaki olay buna güzel bir örnek.
Ödemeler tamamlanıp fatura kesildikten sonra bayram öncesine kadar tescil işlemlerinin tamamlanıp aracın teslim edilmesini ummuştum. Ben aracı Gemlik'ten teslim alacağım için başka bir teslim noktasına sevk olmayacaktı. Ama yetişmedi. Bayram sonrası müşteri temsilcisine, araç tesliminin ne zaman olacağını sordum. Bu hafta da işlemler tamamlanmazsa neredeyse 45 günlük maksimum teslim süresinin dolacağını söyledim.
O da yukarıda bahsettiğim gibi "sevk, kontrol ve tescil işlemlerinin 2-3 hafta sürebileceği" şeklinde standart cevabı verdi. Ancak kısa bir süre sonra arandım ve aracımın teslimata hazır olduğu bilgisi verildi. Müşteri temsilcisinin en azından "İşlemleriniz son aşamaya gelmiş. Birkaç gün içinde teslim alabilirsiniz" diyebilmesini beklerdim. Anlaşılan benim gibi onun da aracın teslimata hazır olduğundan haberi yoktu.
Yani aslında arka planda işlemler yürüyor ama siz bu süreçler hakkında yeterli bilgiye ulaşamıyorsunuz. Bu da ister istemez insanın gerilmesine ve süreç hakkında olumsuz hislere kapılmasına sebep oluyor. 10-15 günlük sessiz bekleyişler yerine ara ara küçük bilgilendirmeler yapılsa insan kendini çok daha rahat hissedecek.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X