Şimdi Ara

ACT golf de test edilmişti. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
1
Favori
2.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu ACT bi ise yariyor mu acaba.

    Hadi V6 ya da V8 motorda ise yarar ama ufacik motorda biraz abarti sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yasaklı liste yapılsın ve Vw grubu konularına o liste alınmasın bilgi edinmek adına girdiğim her konuda iş hep farklı boyutlar kazanmış sadece ortalık kirlenmiş.Test için de teşekkürler hocam ben de golf alıcak olsam 1.4 tsi 122 hp manuel tercih ederdim sıfır araba alıcaz başımız ağrımasın bari
  • Hocam bence gereksiz bir enstantane. Zaten sakın kullanımda kapatıyor silindirleri e bu meret sakın kullanımda zaten az yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    Yasaklı liste yapılsın ve Vw grubu konularına o liste alınmasın bilgi edinmek adına girdiğim her konuda iş hep farklı boyutlar kazanmış sadece ortalık kirlenmiş.Test için de teşekkürler hocam ben de golf alıcak olsam 1.4 tsi 122 hp manuel tercih ederdim sıfır araba alıcaz başımız ağrımasın bari

    Tercih konusunda aynı fikirdeyim. Eğer dsg isteniyorsa ilk tercih 1.2 olmalı. Son tercih ise act versiyonu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    Yasaklı liste yapılsın ve Vw grubu konularına o liste alınmasın bilgi edinmek adına girdiğim her konuda iş hep farklı boyutlar kazanmış sadece ortalık kirlenmiş.Test için de teşekkürler hocam ben de golf alıcak olsam 1.4 tsi 122 hp manuel tercih ederdim sıfır araba alıcaz başımız ağrımasın bari

    Tercih konusunda aynı fikirdeyim. Eğer dsg isteniyorsa ilk tercih 1.2 olmalı. Son tercih ise act versiyonu.

    Niye son tercih act abi

    Butun golf 7 modellerini kullandim

    Bana gore en mantikli arac 1.4 tsi 140 act

    Neden diye soracak olursan

    Hem mukemmel bir motor hizlanmasi var hemde yakit ekonomisi var simdi bu act'yi millet yanlis anliyor

    Otobana ciktim 200 bastim 2 silindir devre disi kalicam araba az yakacak sanan var oyle birsey yok

    Sadece bagimsiz suspansiyon icin bile alinir

    1.4 tsi 122 beygir olan bence manuel haric gereksiz ayni motor zaten golf 6'da vardi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 30 Haziran 2013; 1:08:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cihancim karışık yazdın pek anlamadım ama neden son tercih olur sırasıyla açıklayalım.
    Birincisi vw icin yeni teknoloji olduğu icin arıza riski yüksek.
    İkincisi motorun gücü ve torqu cok fazla. Sanziman sürekli dayak yiyecek. Zaten narin bir yapısı var.
    Üçüncüsü fiyatı yüksek sisirme.
    Dördüncüsü o fiyata aracta donanım da yok adam gibi
    İlk aklıma gelenler bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Cihancim karışık yazdın pek anlamadım ama neden son tercih olur sırasıyla açıklayalım.
    Birincisi vw icin yeni teknoloji olduğu icin arıza riski yüksek.
    İkincisi motorun gücü ve torqu cok fazla. Sanziman sürekli dayak yiyecek. Zaten narin bir yapısı var.
    Üçüncüsü fiyatı yüksek sisirme.
    Dördüncüsü o fiyata aracta donanım da yok adam gibi
    İlk aklıma gelenler bunlar.

    Ne eksik abi donanim olarak ?

    Bence mukemmel calisiyor motor

    Sanziman cok iyi bizim 7 ileri dsg gibi degil zaten calisma prensibi

    Mesaji duzelttim bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 30 Haziran 2013; 1:09:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen hafta Bozcaada'da Golf6 1.4 DSG'si olan arkadaşla buluştuk. Benim Golf7 ile yanyana inceleme fırsatı bulduk. Ayrıca araçları değìştirerek de kullandık. Golf6'nın kapıları (özellikle arka kapı) daha ince ve hafif idi. Arka koltuklar daha konforsuz ve dardı. Eski kasada daha iyi olarak gördüğümüz şeyler arka kapı plastìği ve koltuk döşeme kalitesiydi. Sürüşte ise 6kasa daha konforlu ama biraz daha gürültülü , Golf7 ise daha tok ve daha güven vericiydi. Bu izlenimler her iki Golf sahibinin ortak düşünceleridir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihan dsg prensibi nasıl farklı ?
    Ya bana aynı seyleri yazdirma kardes. Golfün donanımı vasat iste.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsirvan -- 30 Haziran 2013; 1:18:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Cihan dsg prensibi nasıl farklı ?
    Ya bana aynı seyleri yazdirma kardes. Golfün donanımı vasat iste.

    Act'de vites oranlari daha uzun tutulmus

    Kafasina gore 70 km hizda yada 60 km hizdacat diye tdi motorda oldugu gibi 7. Vitese atmiyor

    Golf bize eksik geliyor

    Misal led stop katlanir ayna u led hihi e donanimda kesinlikle standart olmaliydi

    Yada bir jest yapip act'de fatkli seyler yapabilirlerdi ne bilim sanroof standart gibi

    Guvenlik olarak eksiksiz donanima sahip ama ici biraz bos bu konuda haklisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Golf 6 daha doluydu değil mi hocam ?
    @cihanair
  • Tsı dsg uyumu bizim tdı ya gore cok daha iyi. Ben zaten o bin devir 6. Ve 7. Vites olayının mantığını çözemedim. Saçmalık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Golf 6 daha doluydu değil mi hocam ?
    @cihanair

    En basiti esp standart artik

    Yorgunluk takip sistemi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Tsı dsg uyumu bizim tdı ya gore cok daha iyi. Ben zaten o bin devir 6. Ve 7. Vites olayının mantığını çözemedim. Saçmalık.

    Cok hizli vites gecisi var zaten kavrama onun icin zaten sikinti veriyor

    Misal aracta 1. Vites hic yok teker 1 tur donmeden 2. Vites'e geciyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihan w12 silindir A8 L 6.0 aracın 45 bun bakımı kac tl dir sence ?
    Satış fiyatı 600 bin tl civarı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsirvan -- 30 Haziran 2013; 1:53:01 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Cihan w12 silindir A8 L 6.0 aracın 45 bun bakımı kac tl dir sence ?
    Satış fiyatı 600 bin tl civarı

    Adamina gore degisir abi bunu sende bende biliyoruz serviste tanidik varsa %15 iskonto var gerci a8'e binem adam ne yapsin bunu

    Bakimda ne var bilmiyorum yarin sorarim

    Atiyorum 1500 lira olsun

    Edit konu ile ne ilgisi var

    Kac litre yag aliyor filtre olarak ne var bilmek lazim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 30 Haziran 2013; 1:54:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam DSG'nin motoru bu kadar düşük devirde tutması DPF'nin sürekli dolmasına sebep olmuyor mu ?
    EDIT : @cihanair
    @umutsirvan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MaxPayne_ -- 30 Haziran 2013; 1:57:42 >
  • Konu ile bağlantısı servis ücretlerinin fais olup olmadıgı acısından.
    1100 tl bu bakımın ücreti. 12 Lt yağ alıyormuş. Fiyat cok uygun geldi bana.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Hocam DSG'nin motoru bu kadar düşük devirde tutması DPF'nin sürekli dolmasına sebep olmuyor mu ?
    EDIT : @cihanair
    @umutsirvan

    Bir sorun kesin var

    Bugun 50 km hizla gidiyorum vites 7'de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 900 devirde filan mı gidiyor hocam ?
    @cihanair
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.