Şimdi Ara

acill saphire 6870 kırık kondansatör!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iyi günler arkadaşlar. 3 hafta önce eksen bilgisayardan aldığım sapphire hd 6870 ekran kartım bozulmuştu. bir gün önce hiç birşey yokken sabah kalktığımda bilgisayarı açtığımda ekrana görüntü vermiyordu. bende eksen bilgisyara garanti kapsamında yollamıştım. ürün datagate garantiliymiş. tam 4 hafta sonra yani bugün (onu da ben aradım) bana kullanıcı hatası olduğunu dolayısyla garanti dışı kaldığını söylediler. sorun da kırık bir kondansatörden kaynaklanıyor dediler. yapılabilecek birşey yokmudur. hakkımı aramak istiyorum bu ürünü ben kırmadım çünkü (en azından biryere çarpmadım vurmadım kasanın içinde duran bir ekran kartı yani). bilgi verebilecek arkadaşlara teşekkür ederim. birde eğer hiçbirşey yapamazsam kartın tamiri mümkünmü acaba yoksa çöpe mi?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



  • kartınızın tamiri için yardımcı olmak isterim.
  • Youtubedeki lehimleme ile ilgili videoları izleyin 10 liraya havya ve uygun lehim teli aldınızmı kendiniz zorlanmadan yaparsınız ben kendi ekran kartımın 8 kondansatörünü değiştirmiştim.Bu arada yeni kondansatörün baglanmasına ve volt uf değerinin aynı olmasına dikkat ediniz.
  • Kullanıcı hatası demekle iş bitmez, ispat etsinler önce...

    Kullanıcı ne yaptı da bu parçaya nasıl zarar vermiş onu izah etsinler ilk etapta, kaldı ki millet tutupta tornavida ile ekran kartına girişmiyor hadi slota takarken veriyoluna zarar vermiş dese neyse ama tutupta alakasız parçalara zarar vermiş vs. demesinler...

    Önce ürün ya Eksen'e giderken zarar gömüş olabilir, ya da Eksen ürünü servise yollarken bu durum oluşmuş olabilir, örnek vermem gerekirse; Mascom'a gtx460 Msi TF kartımı servise almaları için gittiğimde malesef çok hoş bir görüntü ile karşılaşmadım, bankoda ürünleri arıza için kayıta alan elemanlar gelişigüzel parçaları bir kasanın içine domates atar gibi dolduruyorlardı, o üründe arızası dışında bir sorunun oluşması için bu bile yeterli, sonuçta hassas parçalar...

    Servise ürün vermeden ya da firmaya ürün yollamadan önce özellikle firmaya gidebilicek durumda değilseniz, KESİNLİKLE ürüne ait ayrıntılı fotoğraf çekip birer kopyayı kutu ile göndermeniz iyi olur.




  • Aynı olayı 2000 senesimi 2001 senesimiydi bana yaptılar. ti 4400 ekran kartım bozulmuştu. Kondansatör kopmuş diyerek kullanıcı hatası olarak garanti dışı bıraktılar. O zamanlar tüketici hakem heyeti fln yoktu. Senin yapacağın iş karta hiç bir şekilde müdahalede bulunma.(Yaptırmaya fln kalkışma) Ve kabul etme, teslim alma. Kondansatörün kırıldığının senden kaynaklı olmadığını.Fiziksel olarak hiç bir hasar olmadan kartı teslim ettiğini söyle. Durumun senden kaynaklanmadığını gerekenin yapılmaması halinde adli mercilere başvuracağını belirt.
  • Kanuna göre kullanıcı hatası olsa dahi garanti süresi bitmemiş mal olduğu için 23 işgünü içinde ücretli olarak tamir hakkınız var. Yani tamir diye bir şey var. Tabi bunun sonunda bir takım sorunlar olursa ne olur kısmı biraz da o kuruma göre değişir. Ayrıca kapasitör soğutucu bloğun içindedir. Soğutucu bloğu sökmediyseniz artık Datagate bilgisar bizim listemizde olmayacak anlamına gelir. Tıpkı Penta, Mersa ve ufak arızalara milli servetimiz gidiyor diyen Vektron gibi....

    Edit: Gigabyte'ı marka olarak bir zamanlar sevdiğim halde Arena'yı nasıl unutmuşum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi setek01 -- 31 Temmuz 2012; 15:25:15 >
  • arkadaşlar cevaplarınız için çok saolun öncelikle. kasaya kendim monte ettim ancak daha önce ekran kartı söküp takma işlemini defalarca kez yaptım ve bunu yaparken de çok titiz ve dikkatli davranırım. soğutucu bloğu kesinlikle sökmedim çünkü bunun garanti dışı bırakacağını biliyorum. inanın akşam yattım sabah kalktım açtım ve görüntü gelmiyor ne yaptıysam da düzelmedi. fakat şunu söylemeliyim daha önce birkaç defa daha ekran kartı bunu yapmıştı ancak makinaya rest atınca tekrar görüntü vermişti. sonuncusunda hiçbir şekilde görüntü vermedi. bu heriflere dava falan açmayı düşünüyorum elbette diyebilirsinizki bir ekran kartı için değermi ancak haklı olduğumu düşünüyorum ve bu durumu adet haline getirmelerini başkalarına haksızlık yapmalarını istemem. birde tamir etsek sorun kesin hallolurmu yoksa kart problem çıkarmaya devam mı eder.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.