Şimdi Ara

ACİL-TOYOTA YARİS 1.33 M.DRIVE STYLE ALMAK ÜZEREYİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TOYOTA-YARİS 1.33 MULTIDRIVE STYLE Marka sıfır araç almak üzereyim..Ancak makyajlanmış hybrid modeline benzeyen yeni kasanın Ağustos Ayı nda çıkacağı duyumunu aldım.Ses yalıtımı.süspansiyon ve iç donanımda bazı iyileştirmelerle çıkması bekleniyor..2 ay beklemeye değer mi sizce? Bu kampanyada da benzinli modelde 3.000.-tl indirim vardı..Gerçi aynı oranlarda indirimi yeni modelde de yaptırabileceğimizi düşünüyorum..Fiyat yaklaşık aynı bekleniyormuş..Görüşlerinizi acil bekliyorum..

    http://www.akselerasyon.com/2014/04/2014-toyota-yaris.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Accept07 -- 22 Haziran 2014; 22:45:33 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ACCEPT007

    TOYOTA-YARİS 1.33 MULTIDRIVE STYLE Marka sıfır araç almak üzereyim..Ancak makyajlanmış hybrid modeline benzeyen yeni kasanın Ağustos Ayı nda çıkacağı duyumunu aldım.Ses yalıtımı.süspansiyon ve iç donanımda bazı iyileştirmelerle çıkması bekleniyor..2 ay beklemeye değer mi sizce? Bu kampanyada da benzinli modelde 3.000.-tl indirim vardı..Gerçi aynı oranlarda indirimi yeni modelde de yaptırabileceğimizi düşünüyorum..Fiyat yaklaşık aynı bekleniyormuş..Görüşlerinizi acil bekliyorum..

    2012 full+full 1.33 yaris multidrive s cool paket + konfor paket aracimizi 39 a alip 37 ye 3 bin kmde iken sattik. Aracta akilli giris sistemi, ekran blutooth dahil hersey vardi tam anlamiyla fulldu. Fakat aracin sanzimanina dayanamayip sattik. Arac 1000 devirde gitme egiliminde oluyor bu sanzimanda gaza basinca araba vites dusurene kadar boguluyor sonrada cok yakiyor fakat gitmiyor. Sehirici 9-10 lt dolaniyorduk. Uzun yolda ise 4-5 lt fakat 90a kadar. Sport moda alincada 3-4 bin devirde gidiyor yani ortasini bir turlu tutturamamislar. Aracin manueli olsa belki alinabilir fakat biz sirf bu sanziman + motor kombinasyonu yuzunden sattik. Hatta 1 ay icinde araca binen 3-4 kisi "gitmiyor bu araba yaa" diyerek uzaklasti. Ben asla tavsiye etmem cvt sanzimanli olanini. Manuelini denemedim fakat 2-3 bin devir araliginda kullanilirsa sanirim cok sikinti olmayacaktir fakat o zamanda 9 lt asagisina dusmeyecektir.
    Edit: ses yalitimi ve suspansiyon konularinda hicbir sikintimiz yoktu. Arac motor ve sanziman haricinde gayet dolu ve tatli bir aracti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gitarist1186 -- 22 Haziran 2014; 22:34:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok ilginç..genelde sınıfının en iyi aracı olarak gösteriliyor..Ben de çok araştırdım..Acaba sizin aracınıza özgü bir sorunmuydu? Servise götürmüşmüydünüz?
  • Cvt bu sınıftaki en iyi şanzuman. Gitmiyor diyen sürmesini bilmiyordur bence. Vites geçişi olmadığı için gitmiyor hissi veriyor ama gayet de gidiyor araç.

    Bu arada yaristeki 3bin lira indirim yalan. Liste fiyatını yüksek tutup indirim yaptık diyorlar. 3bin lira indirilmiş hali bile pahalı. O fiyata daha iyi seçenekler mevcut. O yüzden tavsiye etmem.
  • Cvt gitmiyor diyeni test sürüsüne beklerim.. ara hızlanma vs bu şanzımanda çok iyi, araçta dişli olmadığı için koltuğa yapıştırmıyor bu da gitmiyor hissi veriyor. Yaris cvt aracım var 0-100ü 11saniyenin altında. 1.33 motor için çok iyi bir değer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lutfen kullanmayanlar yorum yapmasin arkadaslar. Evet cvt sanziman sarsinti yonunden bakarsaniz muthis. Guclu bir motora koyarsaniz yine muthis. Fakat bu motora hic olmamis arac gitmiyor. Asil gidiyor diyen yalan soyler.
    Haa sunu da soyleyeyim. Tapagaz yaptiginizda tabiki 11 saniye civari 0-100 yapabilir. Fakat ben gunluk kullanimdan bahsediyorum. Normal seyrederken biranda acil durumda gazi kokleseniz bile arac tepki verene kadar siz cok zor durumda kaliyorsunuz. Yoksa arac hafif tabiki 5-6 bin devirde gide gide 11 saniye gorursunuz. Fakat tekrar ediyorum gunluk kullanimda 1200 devirde giden 1.33 atmosferik bir aractan bahsediyoruz. Kimse bu araca iyi gidiyor demesin lutfen. Alt devirler olu. Ha manueli alir, 2.500 devirde vites atarsiniz, amenna. O zaman sikinti yok. Bu araci kullanmadan gercekten bu dediklerimi anlamaniz biraz zor.
    Ayrica aracta sorun yoktu hocam. Hepsi ayni sekildeydi test surusunde denemistim sonradan. Malesef annemler bana sormadan almislardi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Test sürüşü biz de yaptık fakat hızlanması için gazı kökleyip (özellikle sollama yaparken) 1-2 sn beklemek gerekiyor diye gördük..Hatta yanımdaki arkadaş da kendi otomatik vitesli aracından daha seri olduğunu belirtti..Yine de iyi düşünmek lazım..Araçtan ne gibi bir beklenti olduğu da önemli..Ben açıkcası yüksek bir performans beklemiyorum..Sonuçta %90 şehir içi trafiğinde kullanılacak bir araç..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist1186

    Lutfen kullanmayanlar yorum yapmasin arkadaslar. Evet cvt sanziman sarsinti yonunden bakarsaniz muthis. Guclu bir motora koyarsaniz yine muthis. Fakat bu motora hic olmamis arac gitmiyor. Asil gidiyor diyen yalan soyler.
    Haa sunu da soyleyeyim. Tapagaz yaptiginizda tabiki 11 saniye civari 0-100 yapabilir. Fakat ben gunluk kullanimdan bahsediyorum. Normal seyrederken biranda acil durumda gazi kokleseniz bile arac tepki verene kadar siz cok zor durumda kaliyorsunuz. Yoksa arac hafif tabiki 5-6 bin devirde gide gide 11 saniye gorursunuz. Fakat tekrar ediyorum gunluk kullanimda 1200 devirde giden 1.33 atmosferik bir aractan bahsediyoruz. Kimse bu araca iyi gidiyor demesin lutfen. Alt devirler olu. Ha manueli alir, 2.500 devirde vites atarsiniz, amenna. O zaman sikinti yok. Bu araci kullanmadan gercekten bu dediklerimi anlamaniz biraz zor.
    Ayrica aracta sorun yoktu hocam. Hepsi ayni sekildeydi test surusunde denemistim sonradan. Malesef annemler bana sormadan almislardi.

    Aracı kullanmadığımı nereden çıkardınız? Ben bu aracı yaklaşık 2 senedir kullanıyorum, aracım 17bin km de, her türlü yolda test ettim, araç dip gaza çok iyi tepki veriyor. 1.33 motor bi araca göre çok iyi gidiyor. Hatta sınıfındaki tüm 1,3-1,4 araçlara kafa tutar. bin devirde performans arıyorsanız sizde bi gariplik vardır. Tüm araçların maximum güç verdiği belli bi devir vardır, benzinli araçlarda bu devir bandının sonlarıdır. 100hp yi bin devirde beklemek garip biraz. Ancak cvt nin kendi yağı ısınana kadar soğuk havada performans vermez. bunun dışında ara hızlanmaları çok iyi. Ayrıca sport tuşuna basıp bide öyle deneyin.




  • Makyajlanmış yeni kasayı beklemeye gerek varmı sizce? Eylül-Ekim e de sarkabilir diyorlar..Ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ACCEPT007

    Makyajlanmış yeni kasayı beklemeye gerek varmı sizce? Eylül-Ekim e de sarkabilir diyorlar..Ne dersiniz?

    Makyajlı kasa Kasım - Aralık gibi uygun fiyatlara alınabilir hatta mevcut kasa da düşer. Isterseniz bekleyin ikisinide görüp öyle karar verin... ben fotoğraflardan makyajlı kasanın dışını beğenmedim ama içi daha güzel gibi geldi bana..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbuldaysanız fiyat konusunda yardımcı olabilirim hocam elimden geldiğince.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist1186

    Lutfen kullanmayanlar yorum yapmasin arkadaslar. Evet cvt sanziman sarsinti yonunden bakarsaniz muthis. Guclu bir motora koyarsaniz yine muthis. Fakat bu motora hic olmamis arac gitmiyor. Asil gidiyor diyen yalan soyler.
    Haa sunu da soyleyeyim. Tapagaz yaptiginizda tabiki 11 saniye civari 0-100 yapabilir. Fakat ben gunluk kullanimdan bahsediyorum. Normal seyrederken biranda acil durumda gazi kokleseniz bile arac tepki verene kadar siz cok zor durumda kaliyorsunuz. Yoksa arac hafif tabiki 5-6 bin devirde gide gide 11 saniye gorursunuz. Fakat tekrar ediyorum gunluk kullanimda 1200 devirde giden 1.33 atmosferik bir aractan bahsediyoruz. Kimse bu araca iyi gidiyor demesin lutfen. Alt devirler olu. Ha manueli alir, 2.500 devirde vites atarsiniz, amenna. O zaman sikinti yok. Bu araci kullanmadan gercekten bu dediklerimi anlamaniz biraz zor.
    Ayrica aracta sorun yoktu hocam. Hepsi ayni sekildeydi test surusunde denemistim sonradan. Malesef annemler bana sormadan almislardi.

    Aracı kullanmadığımı nereden çıkardınız? Ben bu aracı yaklaşık 2 senedir kullanıyorum, aracım 17bin km de, her türlü yolda test ettim, araç dip gaza çok iyi tepki veriyor. 1.33 motor bi araca göre çok iyi gidiyor. Hatta sınıfındaki tüm 1,3-1,4 araçlara kafa tutar. bin devirde performans arıyorsanız sizde bi gariplik vardır. Tüm araçların maximum güç verdiği belli bi devir vardır, benzinli araçlarda bu devir bandının sonlarıdır. 100hp yi bin devirde beklemek garip biraz. Ancak cvt nin kendi yağı ısınana kadar soğuk havada performans vermez. bunun dışında ara hızlanmaları çok iyi. Ayrıca sport tuşuna basıp bide öyle deneyin.

    Yazdiklarimi okumuyorsunuz heralde.
    Peki daha basit anlatayim.
    Aractan 1000 devirde performans bekleyen yok. Siz gunluk kullanimda kac devirde surersiniz normalde manuel bir araci? Motor gucsuzse 1500-2500 araliginda ekonomik bir kullanim olur. Peki cvt sanziman normal kullanimda kac devirde vites atiyor? 1600 civarinda. Iste bu yuzden 40 ta giderken arac 6. Viteste oluyor ve ekonomik olayim derken kanser eden bir suruse donusuyor.
    Gelelim sport tusa. Ben normal surerken sportta mi gitmek durumundayim? Artik sehirici araci bagirttira bagirttira 11 lt ile dolasip scirocco dan fazla yakarsiniz.
    Ha ne mi olmaliydi? Bence cvt sanziman normal kullanimda 2200-2300 civari vites atmaliydi ki ekonomi ve konforlu surus ayni anda olsun. Yoksa kimse 1000 devirde aractan sahlanmasini beklemiyor, aksine aracin 1000 devirde gitmesinedir lafim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gitarist1186 -- 23 Haziran 2014; 15:17:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist1186

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist1186

    Lutfen kullanmayanlar yorum yapmasin arkadaslar. Evet cvt sanziman sarsinti yonunden bakarsaniz muthis. Guclu bir motora koyarsaniz yine muthis. Fakat bu motora hic olmamis arac gitmiyor. Asil gidiyor diyen yalan soyler.
    Haa sunu da soyleyeyim. Tapagaz yaptiginizda tabiki 11 saniye civari 0-100 yapabilir. Fakat ben gunluk kullanimdan bahsediyorum. Normal seyrederken biranda acil durumda gazi kokleseniz bile arac tepki verene kadar siz cok zor durumda kaliyorsunuz. Yoksa arac hafif tabiki 5-6 bin devirde gide gide 11 saniye gorursunuz. Fakat tekrar ediyorum gunluk kullanimda 1200 devirde giden 1.33 atmosferik bir aractan bahsediyoruz. Kimse bu araca iyi gidiyor demesin lutfen. Alt devirler olu. Ha manueli alir, 2.500 devirde vites atarsiniz, amenna. O zaman sikinti yok. Bu araci kullanmadan gercekten bu dediklerimi anlamaniz biraz zor.
    Ayrica aracta sorun yoktu hocam. Hepsi ayni sekildeydi test surusunde denemistim sonradan. Malesef annemler bana sormadan almislardi.

    Aracı kullanmadığımı nereden çıkardınız? Ben bu aracı yaklaşık 2 senedir kullanıyorum, aracım 17bin km de, her türlü yolda test ettim, araç dip gaza çok iyi tepki veriyor. 1.33 motor bi araca göre çok iyi gidiyor. Hatta sınıfındaki tüm 1,3-1,4 araçlara kafa tutar. bin devirde performans arıyorsanız sizde bi gariplik vardır. Tüm araçların maximum güç verdiği belli bi devir vardır, benzinli araçlarda bu devir bandının sonlarıdır. 100hp yi bin devirde beklemek garip biraz. Ancak cvt nin kendi yağı ısınana kadar soğuk havada performans vermez. bunun dışında ara hızlanmaları çok iyi. Ayrıca sport tuşuna basıp bide öyle deneyin.

    Yazdiklarimi okumuyorsunuz heralde.
    Peki daha basit anlatayim.
    Aractan 1000 devirde performans bekleyen yok. Siz gunluk kullanimda kac devirde surersiniz normalde manuel bir araci? Motor gucsuzse 1500-2500 araliginda ekonomik bir kullanim olur. Peki cvt sanziman normal kullanimda kac devirde vites atiyor? 1600 civarinda. Iste bu yuzden 40 ta giderken arac 6. Viteste oluyor ve ekonomik olayim derken kanser eden bir suruse donusuyor.
    Gelelim sport tusa. Ben normal surerken sportta mi gitmek durumundayim? Artik sehirici araci bagirttira bagirttira 11 lt ile dolasip scirocco dan fazla yakarsiniz.
    Ha ne mi olmaliydi? Bence cvt sanziman normal kullanimda 2200-2300 civari vites atmaliydi ki ekonomi ve konforlu surus ayni anda olsun. Yoksa kimse 1000 devirde aractan sahlanmasini beklemiyor, aksine aracin 1000 devirde gitmesinedir lafim.

    keske satin almadan once cvt yi arastirsaydiniz

    cvt sanzumanda vites atma diye bir durum yoktur.sinirsiz oranli bir sanzumandir.yani istese 0dan son hizina sabit bir devirde bile cikabilir.manuele alsan bile fabrika tarafindan yuklenmis oranlara kitlenir.muhtemelen ekonomi acisindan arac surekli dusuk devirde gitmeye ayarlanmis

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist1186

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist1186

    Lutfen kullanmayanlar yorum yapmasin arkadaslar. Evet cvt sanziman sarsinti yonunden bakarsaniz muthis. Guclu bir motora koyarsaniz yine muthis. Fakat bu motora hic olmamis arac gitmiyor. Asil gidiyor diyen yalan soyler.
    Haa sunu da soyleyeyim. Tapagaz yaptiginizda tabiki 11 saniye civari 0-100 yapabilir. Fakat ben gunluk kullanimdan bahsediyorum. Normal seyrederken biranda acil durumda gazi kokleseniz bile arac tepki verene kadar siz cok zor durumda kaliyorsunuz. Yoksa arac hafif tabiki 5-6 bin devirde gide gide 11 saniye gorursunuz. Fakat tekrar ediyorum gunluk kullanimda 1200 devirde giden 1.33 atmosferik bir aractan bahsediyoruz. Kimse bu araca iyi gidiyor demesin lutfen. Alt devirler olu. Ha manueli alir, 2.500 devirde vites atarsiniz, amenna. O zaman sikinti yok. Bu araci kullanmadan gercekten bu dediklerimi anlamaniz biraz zor.
    Ayrica aracta sorun yoktu hocam. Hepsi ayni sekildeydi test surusunde denemistim sonradan. Malesef annemler bana sormadan almislardi.

    Aracı kullanmadığımı nereden çıkardınız? Ben bu aracı yaklaşık 2 senedir kullanıyorum, aracım 17bin km de, her türlü yolda test ettim, araç dip gaza çok iyi tepki veriyor. 1.33 motor bi araca göre çok iyi gidiyor. Hatta sınıfındaki tüm 1,3-1,4 araçlara kafa tutar. bin devirde performans arıyorsanız sizde bi gariplik vardır. Tüm araçların maximum güç verdiği belli bi devir vardır, benzinli araçlarda bu devir bandının sonlarıdır. 100hp yi bin devirde beklemek garip biraz. Ancak cvt nin kendi yağı ısınana kadar soğuk havada performans vermez. bunun dışında ara hızlanmaları çok iyi. Ayrıca sport tuşuna basıp bide öyle deneyin.

    Yazdiklarimi okumuyorsunuz heralde.
    Peki daha basit anlatayim.
    Aractan 1000 devirde performans bekleyen yok. Siz gunluk kullanimda kac devirde surersiniz normalde manuel bir araci? Motor gucsuzse 1500-2500 araliginda ekonomik bir kullanim olur. Peki cvt sanziman normal kullanimda kac devirde vites atiyor? 1600 civarinda. Iste bu yuzden 40 ta giderken arac 6. Viteste oluyor ve ekonomik olayim derken kanser eden bir suruse donusuyor.
    Gelelim sport tusa. Ben normal surerken sportta mi gitmek durumundayim? Artik sehirici araci bagirttira bagirttira 11 lt ile dolasip scirocco dan fazla yakarsiniz.
    Ha ne mi olmaliydi? Bence cvt sanziman normal kullanimda 2200-2300 civari vites atmaliydi ki ekonomi ve konforlu surus ayni anda olsun. Yoksa kimse 1000 devirde aractan sahlanmasini beklemiyor, aksine aracin 1000 devirde gitmesinedir lafim.

    Yok kardeşim ben anlatamıyorum, daha cvt ne nasıl çalışır bilmiyorsunuz... Ben arabamı biliyorum her konuda da çok memnunum siz sevmediyseniz almayın, satın... iyi günler iyi sürüşler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist1186

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist1186

    Lutfen kullanmayanlar yorum yapmasin arkadaslar. Evet cvt sanziman sarsinti yonunden bakarsaniz muthis. Guclu bir motora koyarsaniz yine muthis. Fakat bu motora hic olmamis arac gitmiyor. Asil gidiyor diyen yalan soyler.
    Haa sunu da soyleyeyim. Tapagaz yaptiginizda tabiki 11 saniye civari 0-100 yapabilir. Fakat ben gunluk kullanimdan bahsediyorum. Normal seyrederken biranda acil durumda gazi kokleseniz bile arac tepki verene kadar siz cok zor durumda kaliyorsunuz. Yoksa arac hafif tabiki 5-6 bin devirde gide gide 11 saniye gorursunuz. Fakat tekrar ediyorum gunluk kullanimda 1200 devirde giden 1.33 atmosferik bir aractan bahsediyoruz. Kimse bu araca iyi gidiyor demesin lutfen. Alt devirler olu. Ha manueli alir, 2.500 devirde vites atarsiniz, amenna. O zaman sikinti yok. Bu araci kullanmadan gercekten bu dediklerimi anlamaniz biraz zor.
    Ayrica aracta sorun yoktu hocam. Hepsi ayni sekildeydi test surusunde denemistim sonradan. Malesef annemler bana sormadan almislardi.

    Aracı kullanmadığımı nereden çıkardınız? Ben bu aracı yaklaşık 2 senedir kullanıyorum, aracım 17bin km de, her türlü yolda test ettim, araç dip gaza çok iyi tepki veriyor. 1.33 motor bi araca göre çok iyi gidiyor. Hatta sınıfındaki tüm 1,3-1,4 araçlara kafa tutar. bin devirde performans arıyorsanız sizde bi gariplik vardır. Tüm araçların maximum güç verdiği belli bi devir vardır, benzinli araçlarda bu devir bandının sonlarıdır. 100hp yi bin devirde beklemek garip biraz. Ancak cvt nin kendi yağı ısınana kadar soğuk havada performans vermez. bunun dışında ara hızlanmaları çok iyi. Ayrıca sport tuşuna basıp bide öyle deneyin.

    Yazdiklarimi okumuyorsunuz heralde.
    Peki daha basit anlatayim.
    Aractan 1000 devirde performans bekleyen yok. Siz gunluk kullanimda kac devirde surersiniz normalde manuel bir araci? Motor gucsuzse 1500-2500 araliginda ekonomik bir kullanim olur. Peki cvt sanziman normal kullanimda kac devirde vites atiyor? 1600 civarinda. Iste bu yuzden 40 ta giderken arac 6. Viteste oluyor ve ekonomik olayim derken kanser eden bir suruse donusuyor.
    Gelelim sport tusa. Ben normal surerken sportta mi gitmek durumundayim? Artik sehirici araci bagirttira bagirttira 11 lt ile dolasip scirocco dan fazla yakarsiniz.
    Ha ne mi olmaliydi? Bence cvt sanziman normal kullanimda 2200-2300 civari vites atmaliydi ki ekonomi ve konforlu surus ayni anda olsun. Yoksa kimse 1000 devirde aractan sahlanmasini beklemiyor, aksine aracin 1000 devirde gitmesinedir lafim.

    Yok kardeşim ben anlatamıyorum, daha cvt ne nasıl çalışır bilmiyorsunuz... Ben arabamı biliyorum her konuda da çok memnunum siz sevmediyseniz almayın, satın... iyi günler iyi sürüşler.

    Arkadasim cvt sanzimanin spiral seklindeki iki carktan olustugunu gayet iyi biliyorum. Sadece halk arasi agizla "vites atma " dedim. Bunun yerine carkin yer degistirmesi de diyebilirdim. Patates, pattes. Ayni sey. Kazanayamacaginiz tartismalarda kelime oyunlarina takilan ilkokullu cocuklar gibisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ha bu arada aracimi satali cok oldu. Hatta bir animi anlatayim, bir arkadas araca bakmaya geldi gaza basinca ilk tepkisi gitmiyo bu yaa seklinde oldu. Sonra dusunup "neden bu kadar cok 5-20 bin km araliginda ikinci el yaris satiliyor simdi anladim" dedi. Alanlarin cogu memnun degil 1.33 + cvt kombinasyonundan. Fakat 1.6 auris de gayet iyi duruyor bu sanziman yanlis anlamayin, sikayet sanzimana degil, sanziman + motor kombinasyonuna.
    Her ne karar verirseniz, hayirli olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Hemen hemen aynı donanımda aracı emanet şekilde 4-5 aydır fln kullanıyorum, CVTye alışmadım açıkcası (daha önce dizel golf 6 DSG kullanıyordum) Bence DSG daha iyidi taa ki bozulana kadar :(
    CVT bizim için yeni bir teknoloji, henüz kabul görmedi; evet ani hızlanma esnasında motordan bi hayli ses geliyor ama benim hoşuma gitmeye başladı :))
    Şehir içinde çok sakin kullanıyorum yoksa korkunç yakıyor, LPG şart.
    Ama esas problem bence motor + şanzımanda değil; direksiyonda! yumuşaklık ayarı problemli, geçen servise götürdüğümde update ettiler (ücretsiz) biraz olsun hafifliği kesildi, şehir içi kullanımda kolay park ve manevra için düşünülmüş bi özellik ama uzun yolda- yüksek süratte (120-130 fln) direksiyon sertleşmesi istenilen düzeyde olmuyor, bunu kendileri de kabul ediyor. Sürekli ellerini sıkı sıkı direksiyonda tutman gerekiyor gibi hissediyorsun (rüzgar da varsa)

    Diğer problem malzeme kalitesi: torpido gözü tam kapanmamaya başladı ve moonroof perdesinin arkası bozuldu bozulacak.
    Ve eğer cam tavanı opsiyonu düşünüyorsan SAKIN yazın korkunç ısınıyor arabanın içi.
    Süspansiyon ve fren yüksüz kullanılırsa orta karar bence. 2. nesil Yarisi de uzun süre kullandım pek bi gelişme yok.
    Satın alırken Navigasyon opsiyonu için 2bin lira civarında modül şeysi gerektiğini söylemeyi de unutmuşlar bu arada...


    Bu kadar olumsuz şey yazdım, belki yeni versiyonda düzelmeler olur ama bu riski almaya değer mi sen karar ver...belki düz vitesi daha iyidir. insanlar tü kaka, bayan arabası vs diyebilir ama önemli olan senin içine sinmesi.




  • kaç paraya anlaştınız? bi arkadaşım için kapora verdik merak ettim kazıklandık mı acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist1186


    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist1186

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist1186

    Lutfen kullanmayanlar yorum yapmasin arkadaslar. Evet cvt sanziman sarsinti yonunden bakarsaniz muthis. Guclu bir motora koyarsaniz yine muthis. Fakat bu motora hic olmamis arac gitmiyor. Asil gidiyor diyen yalan soyler.
    Haa sunu da soyleyeyim. Tapagaz yaptiginizda tabiki 11 saniye civari 0-100 yapabilir. Fakat ben gunluk kullanimdan bahsediyorum. Normal seyrederken biranda acil durumda gazi kokleseniz bile arac tepki verene kadar siz cok zor durumda kaliyorsunuz. Yoksa arac hafif tabiki 5-6 bin devirde gide gide 11 saniye gorursunuz. Fakat tekrar ediyorum gunluk kullanimda 1200 devirde giden 1.33 atmosferik bir aractan bahsediyoruz. Kimse bu araca iyi gidiyor demesin lutfen. Alt devirler olu. Ha manueli alir, 2.500 devirde vites atarsiniz, amenna. O zaman sikinti yok. Bu araci kullanmadan gercekten bu dediklerimi anlamaniz biraz zor.
    Ayrica aracta sorun yoktu hocam. Hepsi ayni sekildeydi test surusunde denemistim sonradan. Malesef annemler bana sormadan almislardi.

    Aracı kullanmadığımı nereden çıkardınız? Ben bu aracı yaklaşık 2 senedir kullanıyorum, aracım 17bin km de, her türlü yolda test ettim, araç dip gaza çok iyi tepki veriyor. 1.33 motor bi araca göre çok iyi gidiyor. Hatta sınıfındaki tüm 1,3-1,4 araçlara kafa tutar. bin devirde performans arıyorsanız sizde bi gariplik vardır. Tüm araçların maximum güç verdiği belli bi devir vardır, benzinli araçlarda bu devir bandının sonlarıdır. 100hp yi bin devirde beklemek garip biraz. Ancak cvt nin kendi yağı ısınana kadar soğuk havada performans vermez. bunun dışında ara hızlanmaları çok iyi. Ayrıca sport tuşuna basıp bide öyle deneyin.

    Yazdiklarimi okumuyorsunuz heralde.
    Peki daha basit anlatayim.
    Aractan 1000 devirde performans bekleyen yok. Siz gunluk kullanimda kac devirde surersiniz normalde manuel bir araci? Motor gucsuzse 1500-2500 araliginda ekonomik bir kullanim olur. Peki cvt sanziman normal kullanimda kac devirde vites atiyor? 1600 civarinda. Iste bu yuzden 40 ta giderken arac 6. Viteste oluyor ve ekonomik olayim derken kanser eden bir suruse donusuyor.
    Gelelim sport tusa. Ben normal surerken sportta mi gitmek durumundayim? Artik sehirici araci bagirttira bagirttira 11 lt ile dolasip scirocco dan fazla yakarsiniz.
    Ha ne mi olmaliydi? Bence cvt sanziman normal kullanimda 2200-2300 civari vites atmaliydi ki ekonomi ve konforlu surus ayni anda olsun. Yoksa kimse 1000 devirde aractan sahlanmasini beklemiyor, aksine aracin 1000 devirde gitmesinedir lafim.

    Yok kardeşim ben anlatamıyorum, daha cvt ne nasıl çalışır bilmiyorsunuz... Ben arabamı biliyorum her konuda da çok memnunum siz sevmediyseniz almayın, satın... iyi günler iyi sürüşler.

    Arkadasim cvt sanzimanin spiral seklindeki iki carktan olustugunu gayet iyi biliyorum. Sadece halk arasi agizla "vites atma " dedim. Bunun yerine carkin yer degistirmesi de diyebilirdim. Patates, pattes. Ayni sey. Kazanayamacaginiz tartismalarda kelime oyunlarina takilan ilkokullu cocuklar gibisiniz.

    Ben kelime oyunu yapmadım, "2200-2300 devirde vites atmalıydı" filan yazmışsınız ona istinaden yazdım dişli yoksa vites de atmaz kasnak devire göre hareket ediyor kombinasyon kuruyor. Ikinci el satılan yarisler her markada ne kadarsa o kadar... Bu arada üniversiteyi bitireli on sene oluyor, ilkokul çocuğu gibi değil insan gibi tartışıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı fiyat indirimini yeni modelde de yaptırabileceğinizi düşünüyorsanız bence beklemeye değer :) Yeni modelin ses yalıtımının daha iyi olması bence beklenesi bir gelişme...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.