Şimdi Ara

Açık Parfümde Orijinal Notalar.. [Tutaste] (Maximum Kalite.!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: fotomen , webmaster33 , frostN , eiskent Daha Az
4 Kayıtlı Üye, 23 Misafir Kullanıcı, 15 Masaüstü Kullanıcı, 12 Mobil Kullanıcı ( 11 Mobil Cihaz 1 iOS )
51.080
Cevap
1.708
Favori
4.955.419
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Gıda, Giyim ve Aksesuar >> Açık Parfümde Orijinal Notalar.. [Tutaste] (Maximum Kalite.!)
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    97 Mesaj
    Arkadaşlar tekrar yazıyorum ama son parfüm kaldı karar veremediğim, bir el atsanız da seçsem çok güzel olacak :D

    L'instant çok beğendim, Pure Havane çok beğendim, Diesel Tattoo ve Spicebomb'u beğenmedim. Dior Homme Intense kokladım, kötü değil ama alışamadım, sanki alışınca vazgeçemeyecekmişim gibi bir koku. Bunlara göre bir öneride bulunabilir misiniz?

    Zamanında Rochas kullandım çok güzeldi ama o kadar şekerli istemiyorum artık.

    Ayrıca paketimdeki diğer parfümler de Black Afgano(denemedim) ve Invictus2 ( arkadaşımda orjinal invictus kokladım çok hoşuma gitti). Ona göre de tavsiye verebilirseniz çok sevinirim.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    500 Mesaj
    Prive hemen dolmaz derken deluxe geçmiş kaçırdık fırsatı yeni kokularda hep +25 +30 26 yaşındayım ama sürekli insanla iç içe olduğum için ağır olmasın ama fark edilsin istiyorum..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    90 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eiskent

    Liste çok geniş. Mesela boss bottled, diesel tatoo, invictus, rochas men bunlar şekerli baharatlı değil.

    Creed sandal, creed vetivier, solo loewe, jill sunder, gio profumo bunlar sabunsu esaslar.

    Oud ıspahan, dior ambre nuit, bond 9my amber, bond9 my oud bunlar gül kokular.


    Polo blue, spulcture, ghivengy ultramarine, cool water bunlar da ferah fres kokular.

    Yani baharat dediğiniz onlarca tür arasından bir tanesi, baharatsiz parfüm olması ise kıstasiniz seçim yelpazesi çok çok geniş olur.

    Saygılarımla.

    Teşekkürler cevap için eski sayfalardan kokuların yorumlarına bakıp ona göre bakıyım bidaha



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1531 Mesaj

    Bu capitol mavi neymis ya hocam mesajinizdan sonra iki kokuyuda arastirdim millet orjinal capitol için böbreğini verecek nerdeyse



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    w.wallace kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj

    Hocam L'instant ve P.Havane benzeri koku yok gibi listede. Guerlain ideal deneyin?
    |
    |
    Cinderella Man kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Yüzbaşı
    345 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Emir M.

    Bu capitol mavi neymis ya hocam mesajinizdan sonra iki kokuyuda arastirdim millet orjinal capitol için böbreğini verecek nerdeyse

    Üretimi durduğu için bulamıyor insanlar bir türlü. Biz çok şanslıyız aslında ama pek rağbet görmüyor. Herkes hafif ve kalıcı parfüm arıyor işte o parfüm Capitol Blue :D



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1973 Mesaj

    Capitol Blue [CPT]
    Ralph Lauren Polo - Blue [PLO]
    Guerlain - L'Homme iDeaL [iDoL]
    Hugo Boss - Boss (Vanilyalı) [Bs.V]

    siparişi geçildi özel mesaj attım hocam bilgileri
    |
    |
    Bahsedilenler: EserKozmetik
    _____________________________
    Galatasaray 2019-2020
    #1 Fernando Muslera #2 Şener Özbayraklı #3 Emre Taşdemir #5 Ahmet Çalık #6 Jean Michaël Seri #7 Adem Büyük #8 Selçuk İnan #9 Radamel Falcao #10 Younes Belhanda #11 Ryan Babel #14 Martin Linnes #16 Gökay Güney #17 Yunus Akgün #19 Ömer Bayram #20 Emre Akbaba #21 Jimmy Durmaz #22 Mariano Ferreira #23 Florin Andone #26 Mustafa Kapı #27 Christian Luyindama #30 Atalay Babacan #34 Okan Koçuk #36 Marcelo Saracchi #41 Erencan Yardımcı #45 Marcão Teixeira #70 Henry Onyekuru #89 Sofiane Feghouli #92 Steven Nzonzi #97 Emre Mor #99 Mario Lemina
    Fatih Terim

  • Çavuş
    97 Mesaj

    Eser abi benzeri olmasa da olur, ben parfüm zevkimi söyleyeyim ona göre öneri yapın diye söylemiştim. Farkedilirliği yüksek, çok ağır olmayan bir genç kokusu arıyorum, kör atış yapacağım son parfüm. Araştırdım parfümü bu arada güzel yorumlar var, başka önerin varsa onlara da bakayım yoksa akşama ödemeyi yapıyorum abi, zaten kargoya yarın verebilirsin en erken. Bu arada burada çok konuşulan CH Men Prive nasıl bir koku?
    |
    |
    EserKozmetik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    500 Mesaj
    Eser hocam sayfayı düzenlerken değiştirdiniz mi parfümler alt alta dururdu önceden şimdi normal mesaj gibi duruyor telefon aynı tarayıcı aynı problem bizden mi kaynaklanıyor ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1973 Mesaj

    Alt alta görünüyor tekrar sayfayi yenileyince vs pcde mobili bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pozitron~ -- 30 Ekim 2016; 14:04:15 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Mustafa.Coskun
    _____________________________
    Galatasaray 2019-2020
    #1 Fernando Muslera #2 Şener Özbayraklı #3 Emre Taşdemir #5 Ahmet Çalık #6 Jean Michaël Seri #7 Adem Büyük #8 Selçuk İnan #9 Radamel Falcao #10 Younes Belhanda #11 Ryan Babel #14 Martin Linnes #16 Gökay Güney #17 Yunus Akgün #19 Ömer Bayram #20 Emre Akbaba #21 Jimmy Durmaz #22 Mariano Ferreira #23 Florin Andone #26 Mustafa Kapı #27 Christian Luyindama #30 Atalay Babacan #34 Okan Koçuk #36 Marcelo Saracchi #41 Erencan Yardımcı #45 Marcão Teixeira #70 Henry Onyekuru #89 Sofiane Feghouli #92 Steven Nzonzi #97 Emre Mor #99 Mario Lemina
    Fatih Terim

  • Yüzbaşı
    500 Mesaj

    Bilgisayara geçmemek için söyledim hocam mobildede öyleydi ya chrome güncellemesi ya başka bir sebep o zaman



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Pozitron~ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa.Coskun

    Eser hocam sayfayı düzenlerken değiştirdiniz mi parfümler alt alta dururdu önceden şimdi normal mesaj gibi duruyor telefon aynı tarayıcı aynı problem bizden mi kaynaklanıyor ?

    Öyle bir şeyi benim yapabilmem için tüm boşlukları silmem gerekiyor Neden öyle olmuş anlamadım ama şükür arada bir worde kaydederim konuyu. Oradan kopyalayıp kaydettim düzeldiler :D Pc.e geçemedim dünden beri ben de onun sıkıntısını yaşıyordum :)
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Yüzbaşı
    500 Mesaj

    Harikasın hocam ellerine sağlık düzelmiş birde stoklar tam olarak ne zamana elinizde olacak birde prive 70 şişe oldu mu ya deluxe geçmiş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EserKozmetik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj

    80 küsür tane oldu hocam. Bitti ve öyle aldım deluxe. O gün bugündür stokta yok zaten. :) Salı günü gelecek.
    |
    |
    Mustafa.Coskun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Yüzbaşı
    500 Mesaj

    Ne yapalım kısmet böyle demek ya dükkan taşıma vs işleri oldu 1 haftadan fazla takip edemedim kontrol ediyordum stok miktarını kaçırdım hafta içi inşallah bir paket yapacağım hocam yorumları okuyorum.. burada güzel görüşlerini paylaşan herkesede teşekkür ederim ben ve diğer konuyu takip eden arkadaşlar adına..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EserKozmetik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    39 Mesaj

    Even abi eser hocam selamlar Musc ravageur konusunda uzun denemelerim sonucu bugün itibariyle bir kanıya vardım günlerdir bileğime birer fıs sıkarak parfümü deniyordum bu sabah uyandım duşumu aldım her sabah olduğu gibi ve bugünü evde olduğum için tamamen musca ayırmayı düşünüyordum öylede oldu duşumu aldıktan sonra musc u boynuma 3 fıs bileklere birer fıs gögüse uzaktan yayarak bir sağa bir sola doğru fıs attım o an kendimden geçtim :)) okadar yoğun bir koku bombasına dönüştüm anlatamam sabahtan beri üzerimde koku.oldukça hafifledi son notalardaki vanilya ve misk kaldı fakat o bileğime birer fıs sıkıp dnediğim halinden çok daha farklı oldu hava serin olmasına ramen camlar acık okadar güzel geliyorki kokusu burnuma anlatamam.bukadar yoğun şekilde yani 5 6 fıs kullanmaya cesaret edememiştim fakat koku bu şekilde çok daha güzel kokuyor nedense şu an oldukça şaşkınım ilk kullandığım zmanlarda hiç hoşuma gitmemişti ama şu an bayıla bayıla burnuma esmesinin keyfini çıkarıyoru.kesinlikle çok güzel bir koku oldu yoğun kullanmamdan dolayımı yoksa kokunun oturmasından dolayımı bilemiyorum ve şu an çok keyif veriyor bana.eşimde hiç beğenmemişti ve bu parfüm negüzel kokuyormuş böyle dedi ailecek şoktayız :)) sanırım havalarda yeterince soğumaya başladı.yarın işe gidrken bol bol sıkıcam ve tepkileri birdaha ölçücem ama son olarak görüşüm hoşuma gitti kesinlikle yaş istiyor,hergün kullanılmaz fakat ara ara kullanmak için çok iyi olacak.eser hocam eğer fabrikanda varsa ve başarılı yapabiliyorlarsa boss number one ve ysl kouros bekliyorum senden.musc a talep olursa kourosa bakabileceğini söylemiştin konudaki arkadaşların yaş olarak musc a bir invictus kadar talep göstermesi zaten imkansız ama boss number one ve kouros u yada en azından birini yaparsan musca yaşı yetmeyen arkadaşlarda hayvansal kokulara ilgi gösterebilirler diye düşünüyorum :)) bunlarda yaş isteyen kokular tabiki ama bunları bilen seven genç kitlenin az olmadığını düşünüyorum
    |
    |
    Bahsedilenler: eiskent , EserKozmetik
    _____________________________
    Bir insan, dindar bilindiği halde, ahlâklı değilse, ya bâtıl bir inanca din adı vermektedir, ya da sahtekârdır. (F. Brandley)




  • Çavuş
    56 Mesaj

    Biraz vakit geçsin ileride inşallah Eren hocam. Çok satılıp satılmaması hiç önemli değil benim için. Yanlış ellere geçtiğinde garip yorumlar alması ürünün :)
    |
    |
    meten1903 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Yarbay
    2152 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: meten1903

    Even abi eser hocam selamlar Musc ravageur konusunda uzun denemelerim sonucu bugün itibariyle bir kanıya vardım günlerdir bileğime birer fıs sıkarak parfümü deniyordum bu sabah uyandım duşumu aldım her sabah olduğu gibi ve bugünü evde olduğum için tamamen musca ayırmayı düşünüyordum öylede oldu duşumu aldıktan sonra musc u boynuma 3 fıs bileklere birer fıs gögüse uzaktan yayarak bir sağa bir sola doğru fıs attım o an kendimden geçtim :)) okadar yoğun bir koku bombasına dönüştüm anlatamam sabahtan beri üzerimde koku.oldukça hafifledi son notalardaki vanilya ve misk kaldı fakat o bileğime birer fıs sıkıp dnediğim halinden çok daha farklı oldu hava serin olmasına ramen camlar acık okadar güzel geliyorki kokusu burnuma anlatamam.bukadar yoğun şekilde yani 5 6 fıs kullanmaya cesaret edememiştim fakat koku bu şekilde çok daha güzel kokuyor nedense şu an oldukça şaşkınım ilk kullandığım zmanlarda hiç hoşuma gitmemişti ama şu an bayıla bayıla burnuma esmesinin keyfini çıkarıyoru.kesinlikle çok güzel bir koku oldu yoğun kullanmamdan dolayımı yoksa kokunun oturmasından dolayımı bilemiyorum ve şu an çok keyif veriyor bana.eşimde hiç beğenmemişti ve bu parfüm negüzel kokuyormuş böyle dedi ailecek şoktayız :)) sanırım havalarda yeterince soğumaya başladı.yarın işe gidrken bol bol sıkıcam ve tepkileri birdaha ölçücem ama son olarak görüşüm hoşuma gitti kesinlikle yaş istiyor,hergün kullanılmaz fakat ara ara kullanmak için çok iyi olacak.eser hocam eğer fabrikanda varsa ve başarılı yapabiliyorlarsa boss number one ve ysl kouros bekliyorum senden.musc a talep olursa kourosa bakabileceğini söylemiştin konudaki arkadaşların yaş olarak musc a bir invictus kadar talep göstermesi zaten imkansız ama boss number one ve kouros u yada en azından birini yaparsan musca yaşı yetmeyen arkadaşlarda hayvansal kokulara ilgi gösterebilirler diye düşünüyorum :)) bunlarda yaş isteyen kokular tabiki ama bunları bilen seven genç kitlenin az olmadığını düşünüyorum

    Eren, yeni degismez parfumun hayirli olsun:) Bu parfumun kadersizligi ilk notalarin dayanilmaz bayginlikta olmasindan. Hic kimse parfumun radikal bir donusle baska bir sekle donecegini beklemedigi, hatta ilk giristen sonra beynin tamamlama oyunu ile de amini tahmin etme yanilgisi o kadar idiali bor sekilde parfumun reddine neden oluyor ki, begenip kullananlarin israri anlamsizlasiyor:)

    Bu sayfanin genc takipcileri icin parfum cok fazla ilgi gormeyecektir ancak 35 ve uzerindeki parfumseverler sans verirlerse yeni bir dunyaya yelken acacaklar ama tabi mi genel olarak sevilecek iddiam yok. Burada israrci olduklarim genelde parfum zevkini bildigim sizler oldunuz yoksa pargum tavsiyesi isteyenlere direk onermek icin riskli bir parfum.

    Bugun ben de idol kullandim. Idol bana cok cekici gelmedi aslinda. Yanliz 10-12 fis kullandim ve bazi notalar gercekten cok hos ama cok ice donuk bir parfum. Birinin begenmesi icin size sarilmasi lazim ya da ben bu sekilde hissettim. Ancak gucci guzel is cikarmis. Kalicilik anlaminda kalici ama gun icersinde tazelenmek isteyen bir parfum gibi geldi bana.

    Tabi benden daha uzun suredir kullnanlar daha farkli efekt aliyorlarsa gorus olarak yazilsin ki ben tek gorus bildiren olarak yanlis bilgi vermis olmayayim.

    Dun aksam leather tuskan'i kullandim. Sener Bey'in vazgecilmezi. Bu parfumu ilk kullandigimda tester olarak gelmisti ve ilk fista yogun deri kokusu, arkasindan gelen visnemsi eksiligi almami engellemisti. 1 ay sonra tekrar denedigimde esansin benim algiladigimdan cok daha derin notalar barindirdigini parfum oturdukca anladim.

    Dun uzun sureden sonra siseden kullaninca gercekten cok ama cok kaliteli bir benzer oldugu ancak kullanim ve yas olarak sinirli kitleye hitap ettigi icin muhtemelen cok satilmayan ama hala mudavimleri icin satista tutan Eser'in bu musteri dostu tutumu icin mutlu oldum yine.

    Saygilarimla.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Çavuş
    56 Mesaj

    Teşekkür ederim abi.

    Tuscan, smw, hba, ch men prive, tobacco, musc, love ve bir kaç koku daha.. Sırf orijnallerine çok fazla benzediği için bile listeden cıkarmam. O hatayı sadece back to black'te yaptım. O da çok ağır olduğu için çok tepki alıyordu mecbur kaldım.
    |
    |
    eiskent kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Gsm: 0541 571 60 80
  • Yarbay
    2152 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EserKozmetik

    Teşekkür ederim abi.

    Tuscan, smw, hba, ch men prive, tobacco, musc, love ve bir kaç koku daha.. Sırf orijnallerine çok fazla benzediği için bile listeden cıkarmam. O hatayı sadece back to black'te yaptım. O da çok ağır olduğu için çok tepki alıyordu mecbur kaldım.



    Parfumlerin hepsi cok benziyor. Satista kalmalarina Konu benzerlikten mutevellit ise yine mutevazilik yapiyorsun:) Biz senin esnafligini da isindeki kaliteni de biliriz:))

    Saygilarimla.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Mobilya Takımları
son dakika
Bey Azura
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.